Skocz do zawartości

Porady konsultantów z COK Cyfrowego Polsatu


JarDor
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

właśnie przed chwilą w innym temacie napisałem coś takiego: wiadomo różni konsultanci się trafią, ja akurat miałem do czynienia z gościem dosc konkretnym, załatwiałem sprawe wynajętego dekodera, który moze przejśc na własność i gośc dość słusznie doradził żeby nie iść na ten układ, bo dekoder stary i w każdej chwili się może zepsuć a póki jest wzięty na wynajem to obowiazuje gwarancja.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mi też jeszcze przez dwa lata jak jestem ich klientem nie zdarzyło się, że miałem jakieś kłopoty z konsultantami, dodam tylko, że zawsze korzystałem z najnowszego sprzętu jaki był w danym momencie, tj. miałem już Echosia 606, potem 616, a teraz mam Samsunga S305G. Jednak wierzę kolegom którzy mogli mieć problemy i tyczy się to głównie posiadaczy starego sprzętu - Sagemy, Thomsony i Samsungi 7000. W sprawach technicznych najlepiej jest się łączyć od razu z działem technicznym,a nie z ogólnym czy promocjami. pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

He, he, może był świeży na infolinii. A tak z drugiej strony to pracownicy na infoliniach podają te informacje które mają i które mogą podać. Co nie zmienia faktu że czasami zdarzy się jakiś niedouczony gościu. Wiem co mówię bo sam pracuję w Callcenter i czasami nie mogę podawać pewnych informacji bo np. nie pochodzą z oficjalnego bądź macieżystego źródła. pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja też dzwoniłem do nich dwa razy i powiedzieli mi że problemy maja tylko ze starymi dekoderami tzn Samsungami DSR7000 i thompsonami chyba i że jest to wina oprogramowania i chyba będą je zmieniać. Problem maja rozwiązac do jutra, a jak jutro nic się nie zmieni to kazał niezwłocznie dzwonić do nich. Poza tym potwierdził to że AXn Crime AXN Sci-Fi i Zone Romantica nie będą miały promocyjnego okienka odkodowanego jak to dawniej bywało. Trzeba mieć pakiet film lub relax mix wykupiony. A pomyśleć żę w Cyfrze+ mają odkodowane przynajmniej do 16 X. :!:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja też dzwoniłem do nich dwa razy i powiedzieli mi że problemy maja tylko ze starymi dekoderami tzn Samsungami DSR7000 i thompsonami chyba i że jest to wina oprogramowania i chyba będą je zmieniać. Problem maja rozwiązac do jutra, a jak jutro nic się nie zmieni to kazał niezwłocznie dzwonić do nich. Poza tym potwierdził to że AXn Crime AXN Sci-Fi i Zone Romantica nie będą miały promocyjnego okienka odkodowanego jak to dawniej bywało. Trzeba mieć pakiet film lub relax mix wykupiony. A pomyśleć żę w Cyfrze+ mają odkodowane przynajmniej do 16 X. :!:

 

Co oni gadaja za głupoty! Mój sasiad niema wykupionego Relax Mix ani innych pakietów ma tylko odstawowy i nowe kanały musmigaja

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mnie to przed chwilą konsultant z BOK-u bardzo mile zaskoczył. Dzwoniłem do niego w sprawie pakietu film który opłaciłem dziś rano. Stwierdził, że nie mają jeszcze zaksięgowanej wpłaty, ale powiedział że może mi część pieniędzy z pakietu familijnego przenieś na pakiet film, a jak wpłata dojdzie to sie wyrówna. Tak też zrobił i powiedział, że do pół godziny powinien mi pakiet film chodzić. Ledwo zdążyłem dojść do komputera żeby napisać tego posta a pakiet film już mi włączył. Niesamowite, wszystko można załatwić jak sie trafi na kogoś kompetentnego. Wcześniej jak odebrała kobieta to odszedłem z kwitkiem. 8)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

reklamacje@cyfrowypolsat.pl

-brak zgodności danych sprzętu w bazie danych w wyniku wymiany sprzętu

- wymiana uszkodzonego dekodera

- brak pilota

- wymiana/brak karty

- przedłużenie abonamentu za okres braku aktywacji

- niedostarczenie dekodera przez kuriera

- wysłanie druków abonamentowych

- reklamacje dotyczące obsługi w sieci dystrybucji.

 

abonament@cyfrowypolsat.pl

- brak opłaconych pakietów płatnych

- brak aktywacji dekodera w zakresie oferty bezpłatnej

- brak aktywacji kanału Playboy

- pytania dot. zamówienia dekodera

- pytania dot. oferty kredytowej

- pytania dot. obsługi dekodera.

 

http://www.cyfrowypolsat.pl/index.php?id=kat&kat_id=110&submenu_id=3&menu_id=2

Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niedoinformowanych konsultantów można spotkać wszędzie nie tylko w CP.

A jeżeli chodzi o CP to raz czy dwa trafił sie ktoś niedoinformowany. Najbardziej irytuje minie uniwersalna rada gdy nie ma jakiegoś pakietu "reset dekodera" co nie za bardzo lubię bo mam swoją listę kanałów i muszę ją po takim zabiegu układać na nowo.... A tak ogólnie jest ok...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dobrze powiedziane jak ja dzisiaj dzwoniłem do nich to pewna pani była wielce zaskoczona jak jej powiedziałem żę eurosporty są nadawane z ich a nie z polsatowskich transponderów nic tylko opadaja ręce mam tego już dosyć w poniedziałek składam rezygnację oczywiście z ich przyczyny narazie życzę wszystkim anielskiej cierpliwości bo mnie już się skończyła

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...