JarDor Opublikowano 2 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2006 normalnie jaja sobie robia hehehehehehe a wam też coś ciekawego kiedyś poradzili Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
olekm1 Opublikowano 2 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2006 właśnie przed chwilą w innym temacie napisałem coś takiego: wiadomo różni konsultanci się trafią, ja akurat miałem do czynienia z gościem dosc konkretnym, załatwiałem sprawe wynajętego dekodera, który moze przejśc na własność i gośc dość słusznie doradził żeby nie iść na ten układ, bo dekoder stary i w każdej chwili się może zepsuć a póki jest wzięty na wynajem to obowiazuje gwarancja. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz Opublikowano 2 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2006 tam jest tam tak, że jak odbierze kobita to są niezłe jaja - ja dzisiaj natrafiłem na gostka i załatwił moja sprawę Chodziło o to że AXN nie działał mi - poi telefonioe mineło dobajże 10 czy 15 minut i juz miałęm AXN Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JarDor Opublikowano 2 Października 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Października 2006 eurosporty po 2 godzinach nadal nie działają zadzwoniłem z nowu odebrał facet i powiedział że znają ten problem i wszystko robią aby w najbliższym czasie zadziałały zapytałem co pan jaki okres ma na myśli mówiąć "najbliższy czas" i odpowiedział że nie wie hehehehehehe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Artur Opublikowano 2 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2006 ja nie mogę narzekać na konsultantów. Zawsze mili ludzie i załatwiają każdą sprawę o którą poproszę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gregory Opublikowano 2 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2006 ja nie mogę narzekać na konsultantów. Zawsze mili ludzie i załatwiają każdą sprawę o którą poproszę Ja tez nie mialem z nimi zadnych problemow. Raz mi zgasnal RM, to po interwencji konsultanki po minucie zaswiecil. Ogolnie to nie mialem zadnych konfliktowych sytuacji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WilkuTVSAT Opublikowano 2 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2006 Mi też jeszcze przez dwa lata jak jestem ich klientem nie zdarzyło się, że miałem jakieś kłopoty z konsultantami, dodam tylko, że zawsze korzystałem z najnowszego sprzętu jaki był w danym momencie, tj. miałem już Echosia 606, potem 616, a teraz mam Samsunga S305G. Jednak wierzę kolegom którzy mogli mieć problemy i tyczy się to głównie posiadaczy starego sprzętu - Sagemy, Thomsony i Samsungi 7000. W sprawach technicznych najlepiej jest się łączyć od razu z działem technicznym,a nie z ogólnym czy promocjami. pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomx Opublikowano 2 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2006 Ludzie z BOKu sa niekompetentni, nie potrafia pomoc gdy np. kiedys zapytalem sie jak przeinstalowac kanaly to pan zrobil zdziwiony glos i...wyłączyl sie! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WilkuTVSAT Opublikowano 2 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2006 He, he, może był świeży na infolinii. A tak z drugiej strony to pracownicy na infoliniach podają te informacje które mają i które mogą podać. Co nie zmienia faktu że czasami zdarzy się jakiś niedouczony gościu. Wiem co mówię bo sam pracuję w Callcenter i czasami nie mogę podawać pewnych informacji bo np. nie pochodzą z oficjalnego bądź macieżystego źródła. pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Artur Opublikowano 2 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2006 Ale chyba wszędzie zdarzają się na infoliniach jacyś niedouczeni lub świeżacy, nie tylko w CP. Ja jestem narazie zadowolony. I nigdy nie czekałem w jakiejś kolejce jak niektórzy tu opisują. Zawsze łączyłem się od razu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rexroth Opublikowano 2 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2006 Ja też dzwoniłem do nich dwa razy i powiedzieli mi że problemy maja tylko ze starymi dekoderami tzn Samsungami DSR7000 i thompsonami chyba i że jest to wina oprogramowania i chyba będą je zmieniać. Problem maja rozwiązac do jutra, a jak jutro nic się nie zmieni to kazał niezwłocznie dzwonić do nich. Poza tym potwierdził to że AXn Crime AXN Sci-Fi i Zone Romantica nie będą miały promocyjnego okienka odkodowanego jak to dawniej bywało. Trzeba mieć pakiet film lub relax mix wykupiony. A pomyśleć żę w Cyfrze+ mają odkodowane przynajmniej do 16 X. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_MICHAL_ Opublikowano 3 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2006 Ja też dzwoniłem do nich dwa razy i powiedzieli mi że problemy maja tylko ze starymi dekoderami tzn Samsungami DSR7000 i thompsonami chyba i że jest to wina oprogramowania i chyba będą je zmieniać. Problem maja rozwiązac do jutra, a jak jutro nic się nie zmieni to kazał niezwłocznie dzwonić do nich. Poza tym potwierdził to że AXn Crime AXN Sci-Fi i Zone Romantica nie będą miały promocyjnego okienka odkodowanego jak to dawniej bywało. Trzeba mieć pakiet film lub relax mix wykupiony. A pomyśleć żę w Cyfrze+ mają odkodowane przynajmniej do 16 X. Co oni gadaja za głupoty! Mój sasiad niema wykupionego Relax Mix ani innych pakietów ma tylko odstawowy i nowe kanały musmigaja Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
defx Opublikowano 3 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2006 bo jest właśnie bałagan i niektórzy mają wszystko a inni nic:) cały Polsat hehe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rexroth Opublikowano 3 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2006 Mnie to przed chwilą konsultant z BOK-u bardzo mile zaskoczył. Dzwoniłem do niego w sprawie pakietu film który opłaciłem dziś rano. Stwierdził, że nie mają jeszcze zaksięgowanej wpłaty, ale powiedział że może mi część pieniędzy z pakietu familijnego przenieś na pakiet film, a jak wpłata dojdzie to sie wyrówna. Tak też zrobił i powiedział, że do pół godziny powinien mi pakiet film chodzić. Ledwo zdążyłem dojść do komputera żeby napisać tego posta a pakiet film już mi włączył. Niesamowite, wszystko można załatwić jak sie trafi na kogoś kompetentnego. Wcześniej jak odebrała kobieta to odszedłem z kwitkiem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukaszx Opublikowano 3 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2006 ja też nigdy nie miałem problemów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fezuj Opublikowano 3 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2006 Moim zdaniem trafiłeś na dobry moment- mają taki bajzel z nowymi programami że w innych tematach wolą być już bardzo mili i uprzejmi, aby jeszcze bardziej nie pogrążać swojej opinii w oczach abonentów . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cyfromaniak20 Opublikowano 3 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2006 Przede wszystkim krzykiem i narzekaniem nic nie załatwicie, a jak przedstawicie jasno swoją sprawę w ludzki sposób to jeśli będzie możliwość to napewno będzie załatwone Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bogdan425 Opublikowano 4 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2006 Osobiście zawszę do nich piszę meilem. Za każdym razem otrzymałem odpowiedź. Raz miałem zgrzyt ale i tak skończyło się po mojej myśli. -pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gilardino Opublikowano 4 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2006 Jaki jest e-meil do cp? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kieloo Opublikowano 4 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2006 reklamacje@cyfrowypolsat.pl -brak zgodności danych sprzętu w bazie danych w wyniku wymiany sprzętu - wymiana uszkodzonego dekodera - brak pilota - wymiana/brak karty - przedłużenie abonamentu za okres braku aktywacji - niedostarczenie dekodera przez kuriera - wysłanie druków abonamentowych - reklamacje dotyczące obsługi w sieci dystrybucji. abonament@cyfrowypolsat.pl - brak opłaconych pakietów płatnych - brak aktywacji dekodera w zakresie oferty bezpłatnej - brak aktywacji kanału Playboy - pytania dot. zamówienia dekodera - pytania dot. oferty kredytowej - pytania dot. obsługi dekodera. http://www.cyfrowypolsat.pl/index.php?id=kat&kat_id=110&submenu_id=3&menu_id=2 Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cyfromaniak20 Opublikowano 4 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2006 a do tego jeszcze przede wszystkim można wysyłać potwierdzenia wpłaty (na adres abonament@cyfrowypolsat.pl) jeśli się ktoś opoźni z platnoscią Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RaPi Opublikowano 5 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2006 Niedoinformowanych konsultantów można spotkać wszędzie nie tylko w CP. A jeżeli chodzi o CP to raz czy dwa trafił sie ktoś niedoinformowany. Najbardziej irytuje minie uniwersalna rada gdy nie ma jakiegoś pakietu "reset dekodera" co nie za bardzo lubię bo mam swoją listę kanałów i muszę ją po takim zabiegu układać na nowo.... A tak ogólnie jest ok... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
domin14 Opublikowano 6 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2006 Nie dzwońcie na info do polsatu pracują tam nieudacznicy szkoda kasy. Eurosporty nie działają u mnie od 02.10. Każdy z nich odpowiada że będą w najbliższym czasie.W poniedziałek piszę emaila z reklamacją. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ricco1974 Opublikowano 7 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2006 dobrze powiedziane jak ja dzisiaj dzwoniłem do nich to pewna pani była wielce zaskoczona jak jej powiedziałem żę eurosporty są nadawane z ich a nie z polsatowskich transponderów nic tylko opadaja ręce mam tego już dosyć w poniedziałek składam rezygnację oczywiście z ich przyczyny narazie życzę wszystkim anielskiej cierpliwości bo mnie już się skończyła Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kauj1 Opublikowano 7 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2006 Ciekawe jaki mają problem mają z tymi eurosportami-bo część abonentów ma,a inna część nie ma.Przecież to nie pierwsze kanały brane z innych transponderów,jest przecież z innego tp.mtv,vh1,tvn-y,cartoon.Ciekawe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.