Skocz do zawartości

Porady konsultantów z COK Cyfrowego Polsatu


JarDor
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

0801080808 - infolinia ulgowa,

od godz. 8 do 22,

opłata jednorazowa zgodna z planem operatora, np. w TPSA 35 gr brutto.

 

Dzieki za info, właśnie dzis skorzystałem. Zaczął mi sie nowy okres rozliczeniowy i pomimo opłaconego pakietu Sport (pierwszy raz) miałem zakodowany sygnał. Sprawę na infolinii załatwiłem w 2 minuty, po około godzinie pakiet był już aktywny. Jestem zadowolony z obsługi. Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na ulotce pisze tak: Uruchomiony został nowy nr infolinii ulgowej 0801.....

Opłata za połączenie jest zgodna z planem taryfowym państwa operatora telekomunikacyjnego, np. koszt połączenia w planie standardowym TPSA wynosi 35 gr za min. z dowolnego miejsca na terenie kraju.

 

Czyli źle zrozumiałem, nie jest to opłata jednorazowa. Romar7.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
  • 1 miesiąc temu...

Koles jest autentyczny(widzialem jego wpisy na forum-porady prawne:)).

Fakt przesadził.Ale ten fax wyciekl z CP,nie powinni upubliczniac zadnej korespondencji z klientem(tym bardziej ze dane widac osobowe).

Do kolejnych grzechów CP(Cinemaxy wyłaczane wszystkim,300osob w kolejce na polaczenie z COK,niekorzystna umowa,3 miesieczne wypowiedzienie itp)mozna dodac wyplywanie danych osobowych klientow.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Osobiście zawszę do nich piszę meilem. Za każdym razem otrzymywałem odpowiedź. Raz miałem zgrzyt ale i tak skończyło się po mojej myśli.

Miałem i drugi zgrzyt, ale wystarczył jeden telefon do CP, choć odkładając słuchwakę pozostałem z wrażeniem, że nic nie załatwiłem. O dziwo Cinemaxy, jednak, ponownie mi włączono i są do dziś. Już o tym, na Forum, pisałem. Nie mam tylko jednego kanału Jetix Play i nie wiem dlaczego a, że jest on mi zbędny, to tego nie dochodzę.

W CP jestem już jakiś czas, od 03 lipca 2000 roku, więc wiem co piszę.

Byłbym ostrożny, co do wydawnia, podobnych opinii, jak ten fax.

Dla wyjaśnienia dodam, że to, co dziś łączy mnie z CP, to abonament :lol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do tego Faxu to każdy reaguje na swój sposób gościu się wkurzył, chciał się dodzwonić wyjaśnić ale się nie dało.Sam miałem wiele problemów z CP, wiele razy wprowadzono mnie w błąd w BOA. Fakt ,że aż tak daleko bym się nie posunął ale każdy robi co chce:D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...