Skocz do zawartości

Podwyżka abonamentu w C+


Gość PawelU1981
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Cyfra jest świetna! ZERO jakiejkolwiek informacji o podwyżce abonamentu z ich strony ( żadnego listu ), a wczoraj rachunek przyszedł z nową ceną 84zł za optimum z paczką Canal+.I co teraz robic? Kłócić się z nimi - co pewnie i tak nic nie da, czy po prostu olać sprawe i pozwolic dalej im robić co chcą z klientami. Pewnie jakbym założył im jakiś proces za podwyżke cen bez poinformowania to bym wygral, ale po co zawracac sobie tym głowe ...

Żeby mieć kanały w HD w tej ofercie co mam teraz musiałbym płacić 97zł ( nowa umowa ). Czy to jest normalne? Cena jak z kosmosu, a żadne nowe kanały mi nie dojdą. Bedzie tylko znaczek HD, a jakosc za wiele sie ie poprawi. Chore.

Brawo Cyfra!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam zeszłym miesiącu Luty miałem do zapłaty 104,00 i tą kwotę miałem płacić do końca umowy (Canal+ optimum 78zł,HD optimum 11zł,multiroom 5zł,najem dekodera 10zł) a teraz wyskoczył TV rachunek za marzec 117zł (canal+optimum 86zł, multiroom 10zł a reszta bez zmian) Może ktoś z forumowiczów wyjaśnić o co CHODZI ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cyfra jest świetna! ZERO jakiejkolwiek informacji o podwyżce abonamentu z ich strony ( żadnego listu ), a wczoraj rachunek przyszedł z nową ceną 84zł za optimum z paczką Canal+.I co teraz robic? Kłócić się z nimi - co pewnie i tak nic nie da, czy po prostu olać sprawe i pozwolic dalej im robić co chcą z klientami. Pewnie jakbym założył im jakiś proces za podwyżke cen bez poinformowania to bym wygral, ale po co zawracac sobie tym głowe ...

Żeby mieć kanały w HD w tej ofercie co mam teraz musiałbym płacić 97zł ( nowa umowa ). Czy to jest normalne? Cena jak z kosmosu, a żadne nowe kanały mi nie dojdą. Bedzie tylko znaczek HD, a jakosc za wiele sie ie poprawi. Chore.

Brawo Cyfra!

Zrób to co przedmówca radzi. A tak swoją droga to rozumiem, że o podwyżce słyszałeś bo nie od dzisiaj czytam Cię na tym forum a masz pretensje o to że nie dali Ci tego listownie. Ok, zasady. Nie musisz mieć kanałów HD jeśli nie chcesz...za te 97 złotych, nikt nie zmusza. to całkiem normalne! Co do jakości to napisali już tutaj z 300 stron o tym. Podwyżka jest bo musi... Pisz reklamacje i tyle... może Ci uznają... a jak nie to przestań płacić sami z Tobą rozwiążą umowę.... zapłacisz karę i tyle...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Reklamacja

W dniu dzisiejszym otrzymalem nowa fakture za m-c marzec 2012 zwiekszona o 14zl w porwnaniu z lutym 2012. Podczas rozmowy z konsulatamtem telefonicznym dowiedzialem sie, ze w lutym wprowadzaja Panstwo podwyzki i o tym fakcie zostalem poinformowany w aneksie ktory rzekomo wyslali Panstwo droga listowna. Informuje, ze taki aneks do mnie nie dotarl i nie moglem w tym wypadku zaznajomic sie ze zmianami i skorzytac z przyslugujacej mi mozliwosci wypowiedzenia umowy w terminie 14 dni od otrzymania aneksu.

 

>>odpowiadajac na e-mail, uprzejmie informuje, ze

aneks do Regulaminu Umowy o Abonament zostal

do Pana wyslany 5 stycznia 2012 roku droga pocztowa.

 

Pragne poinformowac, iz na dzien 10 marca 2012 roku, CYFRA+

nie odnotowala zwrotu przeslanej korespondencji.

 

W przypadku braku zwrotu korespondencji z adnotacja z

urzedu pocztowego oraz przeslanego wypowiedzenia z

tytulu zmian w oplatach w wyznaczonym terminie,

od 1 marca 2012 roku, Pana kontrakt jest kontynuowany

zgodnie z obwiazujacym cennikiem i przyznana promocja.

 

>>>Jeszcze raz napiszę-nie otrzymałem od Państwa aneksu. Podejrzewam, że list nie byl listem poleconym z potwierdzeniem odbioru. Skoro nie otrzymałem aneksu, to nie mogłem zaznajomić się ze zmianami. Nie są w stanie mi Państwo udowodnić, ze list został prawidłowo nadany. Ja również mogę napisać, że wysłałem do Państwa wypowiedzenie w określonym terminie, a to że nie otrzymałem zwrotu z Poczty uzasadnia wypowiedzenie.

Ponieważ listu nie otrzymałem i nie mogłem skorzystać z przysługującego wypowiedzenia podwyżkę uważam za bezzasadną i proszę o naliczenie abonamentu wg podpisanej z Państwem umowy. W przypadku odmowy i naliczania opłat wg nowych stawek zgłaszam sprawę do Rzecznika Praw Konsumenta i UOKiK.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wystko zalezy na kogo traficie w sprawie reklamacji ,ja miałem podobnie zadzwoniłem i powiedziałem ,że nie chcę płacić więcej a informacji nie otrzymałem o podwyzce i jeżeli moja reklamacja nie zostanie uwzględniona to rezygnuję z umowy .Kobieta powiedział abym czekał na kontakt telefoniczny i wieczorem doszedłem do porozumienia umowa po staremu do końca umowy bez podwyżki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moje pytanie bo nie dostalem umowy od grudnia kiedy przdluzylem umowe z C+ i po 2 telefonach i reklamacji pisemnej na informacje@cyfraplus.com.pl otrzymalem maila ( tekst ponizej) moje pytanie czy wg tego co otrzymalem "Proszę o zapoznanie się z zapisami dokumentu i odniesienie się do nich w trybie regulaminowym." mam teraz prawo wypowiedziec umowe ? w ciagu 14 dni jak mi konsultantka podpowiedziala ?

 

Szanowny Panie,

 

odpowiadając na e-mail, uprzejmie informuję, iż Aneks do Umowy,

zawierający informację o zmianie cen abonamentu został do Pana wysłany

05.01.2012 roku na podany adres korespondencyjny.

 

W związku z brakiem otrzymania przez Pana ww. korespondencji, w

załączeniu przesyłam obowiązujący Aneks do Umowy.

 

 

Proszę o zapoznanie się z zapisami dokumentu i odniesienie się do nich w

trybie regulaminowym.

 

 

W przypadku pojawienia się pytań, proszę o kontakt.

 

Z poważaniem,

 

Dział Relacji z Abonentami

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawa wydaje się do wygrania z cyfrą, pod warunkiem, że nie kontaktowaliście się z BOA telefonicznie i w żadnej rozmowie albo mailu nie potwierdziliście otrzymania aneksu.

Teraz w marcu, po otrzymaniu informacji o wyższej opłacie, wystarczy zadzwonić do cyfry i wyrazić tym zdziwienie.

Oni na pewno stwierdzą, że przecież list z aneksem został wysłany do Was 5 stycznia (albo w styczniu ogólnie).

Na co trzeba kategorycznie odpowiedzieć, że takiego listu i aneksu nie otrzymaliście a jeśli jest inaczej, niech Wam cyfra to udowodni.

 

Skoro nie otrzymaliście listu i aneksu nie mogliście złożyć odwołania, bo niby od czego i w jakim terminie?

 

Trzeba zażądać ponownego przysłania aneksu (na co na pewno nie przystaną) albo pozostawienia abonamentu bez podwyżki.

 

Proponowałbym powołać się na regulamin, który obowiązywał do stycznia/lutego 2012 r.

Zgodnie z art. 4 par. 5 i art. 15 par. 8 regulaminu Zmiany Regulaminu, Umowy oraz Cennika będą doręczane Abonentowi na piśmie z wyprzedzeniem co najmniej jednego miesiąca przed wprowadzeniem tych zmian w życie. Zmiany Regulaminu, Umowy lub Cennika wydane w czasie trwania Umowy będą wiązały Abonenta, jeżeli ich treść zostanie mu doręczona, a Abonent nie wypowie Umowy w terminie 14 dni od daty ich doręczenia Abonentowi.

 

Moim zdaniem sprawa jest do wygrania.

 

Nikogo oczywiście do niczego nie namawiam (bo tu zaraz cyfra na mnie skoczy).

Przemyślcie to sobie i nie dajcie się traktować jak przysłowiowe stado...

 

Jeśli cyfra nadal będzie się upierać przy podwyżce, poinformujcie o tej sytuacji Rzecznika Praw Konsumentów.

 

Pozdrawiam i powodzenia życzę :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

CZY MÓGŁBY MI KTOŚ PODAĆ LINK DO NOWEGO CENNIKA PO PODWYŻCE, DLA POSZCZEGÓLNYCH PAKIETÓW? Ja wyrzuciłem ten list, po moja opcja (już nieistniejąca) nie była zaznaczona w nowym cenniku - Start&Canal+Sport, a jak się okazuje mam podwyżkę i pewnie jeszcze podciągniętą pod najbliższy, lepszy pakiet. Z góry dzięki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.Piszę w takiej sprawie że nie dostałem aneksu w sprawie planowanej podwyżki od 1 marca.Zadzwoniłem w połowie lutego do cyfry i poinformowałem że nie dostałem aneksu i żeby mi go przysłali jeszcze raz bo może gdzieś przepadł ale niestety konsultant poinformował mnie że aneks został wysłany i drugi raz nie bedą do mnie wysyłać.Powiedział żebym napisał reklamacje wraz z wypowiedzeniem.Tak też zrobiłem i niestety reklamacja nie została uznana, napisałem odwołanie do reklamacji i też ki nie uznali.Oni po prostu nie potrafią tego pojąć że ja tego aneksu nie dostałem i nie moglem napisać wypowiedzenia.Nie wiem co teraz począć, chyba wybiore się do rzecznika praw konsumenta i może on coś zdziała.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie ale pisac czy dzwonic w sprawie tej podwyzki.. ja dzis karpiaq wylapalem jak mi przyszedl sms ze mam rachunek do zaplaty na kwoet 65zl a umowe przedluzylem na 57zl.... zadnego listu i pisma nie dostalem.. napisalem do meila ze strony cyfry o co chodzi dlaczedo mam zaplacic 65 i skad to sie wzielo ....

wku...sie mozna.. takie jojca ze glowa mala...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

umowe przedluzylem w listopadzie na 57zl na 15 miesiecy.. a co lepsze na 2 abonamet "start" ktory byl 19zl z hakiem nic sie nie zmienilo...

wiec wychodzi na to ze umowe na c+optimum miales z rabatem 42zl(takie byly w tamtym czasie oferty przedluzeniowe) dlatego objela cie podwyzka natomiast pakiet start masz ze stala cena na caly okres promocyjny dlatego nic sie nie zmienilo a najlepiej to sprawdz sobie aneks z ostaniego przedluzenia, tam bedzie wszystko wyjasnione

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

jestem z tych "szczesciarzy" ze stycznia, co nie dostali aneksu, bo zaginal u dystrybutora. Napisalem rekalamcje, uwzglednili. Cofneli mi podwyzke za marzec i kwiecien i kulturalnie przyslli aneks z podwyzka od maja i prawem do wypowiedzenia. Zadzwonilem, posmialem sie, dowiedzialem sie ze nic dla mnie sensownego nie maja wiec im wypowiedzialem umowe. Dla nowych klientow maja lepsze warunki.

Moja druga polowa za to, wziela jako nowy klient ten sam dekoder (nawet lepszy bo nowka sztuka made in ukraina, z bezdzwiekowym HDD i smigajacym poki co EPG), cena taka jak moja byla w styczniu i umowa nie na 19 jak mialem, tylko na 12 miesiecy. A i 3 filmy z VOD gratis. Gdzie tu logika? Nie wiem, nie pytam. Mam nadzieje ze za pol roku znowu cos zmienia, wtedy moja polowa wypowie im umowe a nowa wezme ja. I moge tak zmieniac i dekodery i umowy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...