Rigidigi Opublikowano 14 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2012 @reniew ja zapytam gdzie logika w Twoim działaniu? W przypadku gdzie miałeś okres minimalny datowany gdzieś na 2013 i bez wysłania wypowiedzenia, to jakiej oferty się spodziewałeś? Jak już wysłałeś rezygnację, to zaczekałeś chociaż na jeden telefon z Cyfry? Bo oferta na 100% byłaby lepsza niż ta Twojej żony.. Ale oczywiście za 12mc możesz znów popełnić ten sam błąd. Powodzenia! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zabolek Opublikowano 15 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2012 @reniew To prawda co napisał Rigidigi. Nową umowę podpisałem 15 grudnia 2011. Wypowiedziałem w styczniu ze względu na podwyżkę abonamentu. Również planowałem wziąć nowa umowę, bo nie miałem sensownej oferty. Jednak, ku mojemu zdziwieniu (i zadowoleniu), 5 marca zadzwoniła konsultantka i zaproponowała umowę na 15 mies. C+Optimum HD za 65zl, MR za 10zl i PVR 12 mies. 0zl i 3 mies. 20zl, marzec wszystko gratis.W kwietniu nie naliczyli mi zniżki na dekoder i dlatego (po pewnych "przepychankach" mailowych) w trybie reklamacyjnym mam dodatkowo 15 mies. dekoder gratis. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
reniew Opublikowano 15 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2012 No to za rok bede madrzejszy. Trudno. Dzieki tym ruchom mam 10 zl w kieszeni, i umowe krotsza o 7 mcy. I przypadkiem, nowy PVR made in Ukraina, co o dziwo dziala bardzo dobrze, w przeciwienstwie do wegierskich 3 co mialem od stycznia i wymienialem co 3 tygodnie. Moze nie wiele ale zawsze cos. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kolec Opublikowano 16 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2012 Podwyższanie abonamentu na zasadzie może ktoś nie przeczyta, może nie zauważy, może nie zdąży się zorientować na czas czyli cichcem i podstępnie świadczy o nieuczciwości cyfry. Cena przy zawieraniu umowy musi być niezmienna przez cały czas, jeśli się ją podnosi, to świadczy tylko o złodziejskim podejściu do klienta. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ukassiu18 Opublikowano 16 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2012 hmm ja żadnej podwyżki nie dostałem, to dobrze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mc.Art Opublikowano 4 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2012 U mnie próbują walczyć i zapewniają że wysłali aneks 5 stycznia . Odpisałem że Umowa została rozwiązana, jeśli chcą bym płacił dalej to oczekuję potwierdzenia odebrania przeze mnie aneksu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bumbum35 Opublikowano 5 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2012 Ależ się zdziwiłem zamiast 93 pln do zapłaty 106 pln, dzwonię a oni ze podnieśli abonament. Pytam jakim prawem,a oni ze pismo wysłali. Ja żadnego nie dostałem mówię, to gość ze mam pisać reklamacje. Więc ja mi ze i tak Pan wie ze będzie odmowną. Co za złodzieje, przecież jakbym dostał jakąś wiadomość o podwyżce to rzecz jasna ze bym rozwiązał umowę. W poniedziałek pisze do UKE, kiedyś już pisałem w sprawie negatywnej reklamacji i pomogli mi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DejwidBDG Opublikowano 5 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2012 Ja dostałem pismo i szybko wysłałem wypowiedzenie w styczniu i mam spokój z cyfrą. Szczerze to ja mało ostatnio oglądam telewizji. Mam N obecni ale jak będzie okazja to też z niej się wycofam i wezmę coś na kartę albo DVBT. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ukassiu18 Opublikowano 5 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2012 Dlaczego jedni dostali podwyżke a inni nie? czym jest to spowodowane? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DejwidBDG Opublikowano 5 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2012 Z tego co wiem to zależy od jakiegoś rabatu udzielonego podczas podpisywania umowy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mr.Expert Opublikowano 5 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2012 Nie tylko rabatu, jak ma się TV LG 3D i PSP to się ma stałą cenę no podwyżka nie obowiązuje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
inspektor Barnaby Opublikowano 5 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2012 podpisując w listopadzie'2011 nowa umowę, miałem gwarancje stałej ceny. Wiec podwyżka mnie nie obowiązywała. Nie potrzeba mieć TV LG 3D i PSP '. To zależy od zapisu w umowie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DejwidBDG Opublikowano 5 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2012 Ja miałem umowę w październiku podpisaną i cena mi się nie miała zmienić według tego co otrzymałem ale jakimś kruczkiem mogłem wypowiedzieć umowę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hipster_Zippa Opublikowano 6 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2012 A ja w styczniu podpisywałem umowę i dostałem aneks z podwyżką Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bumbum35 Opublikowano 7 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2012 kto nie dostał aneksu niech pisze reklamację maile. Następnie jak otzryma aneks w formacie pdf to wtedy rezygnacja http://dl.dropbox.com/u/27705781/wz%C3%B3r%20umowy.doc - tutaj wzór. Warto maile wysyłac do wiadomości UKE Skrzynka_UKE [uKE@uke.gov.pl] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Habuzia Opublikowano 28 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2012 Up - nie rozumiem, mam wysyłać swoje czy otrzymane maile do UKE? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chaberm Opublikowano 28 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2012 tak swoje prywatne ze skrzynki odbiorczej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Habuzia Opublikowano 29 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2012 Dostałem odp: "Szanowny Panie, odpowiadając na e-mail, uprzejmie wyjaśniam, że od 1 marca 2012 roku standardowa opłata za zestaw promocyjny Canal + Kompakt HD wynosi 82 zł. Zgodnie z Umową o Abonament otrzymał Pan 14 zł rabatu, zatem opłata za pakiet to 68 zł. Aneks do Umowy zawierający informację o zmianie cen abonamentu dostępny był do wglądu, podczas zawierania Umowy w punkcie dystrybucyjnym i nie wymagał Pana podpisu. Jednocześnie informuję, że biorąc pod uwagę dotychczasową oraz przyszłą współpracę postanowiłam przywrócić opłatę w kwocie 72 zł od czerwca 2012 roku do końca Okresu Minimalnego, czyli 30 kwietnia 2013 roku. Ufam, iż przedstawione rozwiązanie spotka się z Pana akceptacją. W przypadku pojawienia się pytań, chętnie udzielimy wyjaśnień. Z poważaniem, " Co ona mi łaskę robi, że będę płacił tyle co teraz... Co radzicie teraz, składać rezygnację jeszcze? Da się jeszcze coś więcej wycisnąć? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Activ Opublikowano 29 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2012 Można spróbować lecz nie licz na wyciągniecie więcej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Habuzia Opublikowano 29 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2012 Wychodzi na to, że za maj muszę zapłacić więcej. A co zrobić, żeby ten pseudo dekoder mieć za free jak tu niektórzy na forum? Miałem raz zniżkę w marcu, na kwiecień mi nie chcieli dać. Dostałem od UKE taki mail: Szanowni Państwo, "W załączeniu przesyłam zgodnie z właściwością skargę do Delegatury UKE w celu podjęcia stosownych działań. Delegatura UKE w Lublinie Adres: 20-601 Lublin, ul. Zana 38 C Tel. 81 743 40 43 Fax 81 743 40 47 e-mail: lublin [malpka] uke.gov.pl Z poważaniem Co to oznacza? Bo trochę nie łapię. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Activ Opublikowano 29 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2012 To jest rozpatrzenie twojej skargi na C+. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Habuzia Opublikowano 29 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2012 Rozumiem, że sprawą się zajmują, bo coś pisze o załączeniu a w mailu nie ma żadnego załącznika. Kiedy można się spodziewać jakiegoś odzewu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Activ Opublikowano 29 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2012 Typowo 30 dni lub więcej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Habuzia Opublikowano 30 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2012 Czy ten wzór wypowiedzenia od bumbum jest dobry? Jest tam mowa o zakończeniu umowy po zakończeniu okresu minimalnego, czyli poprostu końcu umowy jak rozumiem. Ja mam dziwną sytuację, upieram się, że nie wiedziałem o podwyżkach i chcą aby przyszłać kopię umowy: "że jeżeli nie został Pan powiadomiony o zmianie Cennika oraz Regulaminu Umowy o Abonament podczas sporządzania Umowy, proszę o przesłanie dokumentu potwierdzającego ten fakt z podpisem pracownika punktu dystrybucyjnego oraz pieczątką danego przedstawiciela. Pozwoli to na ponowne rozpatrzenie Pana wniosku." Na stronie 131 wątku jest informacja o pkt 13 - "Otrzymałem i znam treść regulaminu umowy o abonament, załącznika nr 1 oraz cennika które stanowią integralną jej część i zgadzam się na włączenie ich do treści niniejszej umowy..." który mam w swojej umowie, podpisana 7.01.12, umowa ma 3 strony lecz jak teraz patrzę nie ma na niej ANI JEDNEGO mojego podpisu W takim razie umowa jest nieważna czy jak? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wonsik Opublikowano 30 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2012 Umowa ważna. Zawsze są 3 egzemplarze, jeden dla Ciebie, jeden dla Dystrybutora i jeden dla C+. Dla Ciebie podpisuje dystrybutor, Ty już nie musisz, natomiast pozostałe dwa egzemplarze jak najbardziej są podpisane przez Ciebie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi