Skocz do zawartości

Podwyżka abonamentu w C+


Gość PawelU1981
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

@reniew ja zapytam gdzie logika w Twoim działaniu? W przypadku gdzie miałeś okres minimalny datowany gdzieś na 2013 i bez wysłania wypowiedzenia, to jakiej oferty się spodziewałeś? Jak już wysłałeś rezygnację, to zaczekałeś chociaż na jeden telefon z Cyfry? Bo oferta na 100% byłaby lepsza niż ta Twojej żony.. Ale oczywiście za 12mc możesz znów popełnić ten sam błąd. Powodzenia!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@reniew

To prawda co napisał Rigidigi. Nową umowę podpisałem 15 grudnia 2011. Wypowiedziałem w styczniu ze względu na podwyżkę abonamentu. Również planowałem wziąć nowa umowę, bo nie miałem sensownej oferty. Jednak, ku mojemu zdziwieniu (i zadowoleniu), 5 marca zadzwoniła konsultantka i zaproponowała umowę na 15 mies. C+Optimum HD za 65zl, MR za 10zl i PVR 12 mies. 0zl i 3 mies. 20zl, marzec wszystko gratis.W kwietniu nie naliczyli mi zniżki na dekoder i dlatego (po pewnych "przepychankach" mailowych) w trybie reklamacyjnym mam dodatkowo 15 mies. dekoder gratis.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to za rok bede madrzejszy. Trudno.

Dzieki tym ruchom mam 10 zl w kieszeni, i umowe krotsza o 7 mcy.

I przypadkiem, nowy PVR made in Ukraina, co o dziwo dziala bardzo dobrze, w przeciwienstwie do wegierskich 3 co mialem od stycznia i wymienialem co 3 tygodnie.

Moze nie wiele ale zawsze cos.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podwyższanie abonamentu na zasadzie może ktoś nie przeczyta, może nie zauważy, może nie zdąży się zorientować na czas czyli cichcem i podstępnie świadczy o nieuczciwości cyfry. Cena przy zawieraniu umowy musi być niezmienna przez cały czas, jeśli się ją podnosi, to świadczy tylko o złodziejskim podejściu do klienta.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Ależ się zdziwiłem zamiast 93 pln do zapłaty 106 pln, dzwonię a oni ze podnieśli abonament. Pytam jakim prawem,a oni ze pismo wysłali. Ja żadnego nie dostałem mówię, to gość ze mam pisać reklamacje. Więc ja mi ze i tak Pan wie ze będzie odmowną. Co za złodzieje, przecież jakbym dostał jakąś wiadomość o podwyżce to rzecz jasna ze bym rozwiązał umowę. W poniedziałek pisze do UKE, kiedyś już pisałem w sprawie negatywnej reklamacji i pomogli mi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja dostałem pismo i szybko wysłałem wypowiedzenie w styczniu i mam spokój z cyfrą. Szczerze to ja mało ostatnio oglądam telewizji. Mam N obecni ale jak będzie okazja to też z niej się wycofam i wezmę coś na kartę albo DVBT.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Dostałem odp:

"Szanowny Panie,

 

odpowiadając na e-mail, uprzejmie wyjaśniam, że od 1 marca 2012 roku standardowa opłata za zestaw promocyjny Canal + Kompakt HD wynosi 82 zł.

 

Zgodnie z Umową o Abonament otrzymał Pan 14 zł rabatu, zatem opłata za pakiet to 68 zł.

 

Aneks do Umowy zawierający informację o zmianie cen abonamentu dostępny był do wglądu, podczas zawierania Umowy w punkcie dystrybucyjnym i nie wymagał Pana podpisu.

 

Jednocześnie informuję, że biorąc pod uwagę dotychczasową oraz przyszłą współpracę postanowiłam przywrócić opłatę w kwocie 72 zł od czerwca 2012 roku do końca Okresu Minimalnego, czyli 30 kwietnia

2013 roku.

 

Ufam, iż przedstawione rozwiązanie spotka się z Pana akceptacją.

 

W przypadku pojawienia się pytań, chętnie udzielimy wyjaśnień.

 

Z poważaniem, "

 

Co ona mi łaskę robi, że będę płacił tyle co teraz... :D

Co radzicie teraz, składać rezygnację jeszcze? Da się jeszcze coś więcej wycisnąć?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wychodzi na to, że za maj muszę zapłacić więcej. A co zrobić, żeby ten pseudo dekoder mieć za free jak tu niektórzy na forum? Miałem raz zniżkę w marcu, na kwiecień mi nie chcieli dać.

Dostałem od UKE taki mail:

Szanowni Państwo,

 

"W załączeniu przesyłam zgodnie z właściwością skargę do Delegatury UKE w celu podjęcia stosownych działań.

 

Delegatura UKE w Lublinie

Adres: 20-601 Lublin, ul. Zana 38 C

 

Tel. 81 743 40 43

 

Fax 81 743 40 47

 

e-mail: lublin [malpka] uke.gov.pl

 

Z poważaniem

Co to oznacza? Bo trochę nie łapię.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy ten wzór wypowiedzenia od bumbum jest dobry? Jest tam mowa o zakończeniu umowy po zakończeniu okresu minimalnego, czyli poprostu końcu umowy jak rozumiem.

Ja mam dziwną sytuację, upieram się, że nie wiedziałem o podwyżkach i chcą aby przyszłać kopię umowy: "że jeżeli nie został Pan powiadomiony o zmianie Cennika oraz Regulaminu Umowy o Abonament podczas sporządzania Umowy, proszę o przesłanie dokumentu potwierdzającego ten fakt z podpisem pracownika punktu dystrybucyjnego oraz pieczątką danego przedstawiciela.

 

Pozwoli to na ponowne rozpatrzenie Pana wniosku."

 

Na stronie 131 wątku jest informacja o pkt 13 - "Otrzymałem i znam treść regulaminu umowy o abonament, załącznika nr 1 oraz cennika które stanowią integralną jej część i zgadzam się na włączenie ich do treści niniejszej umowy..." który mam w swojej umowie, podpisana 7.01.12, umowa ma 3 strony lecz jak teraz patrzę nie ma na niej ANI JEDNEGO mojego podpisu :D

 

W takim razie umowa jest nieważna czy jak?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...