swojadroga Opublikowano 26 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2014 Wszelkie zmiany w płatnościach w ICOK są wprowadzane z cyklem rozliczeniowym. Ponadto przy braku wypowiedzenia, czy ze złożonym wypowiedzeniem najbliższą płatność w ICOK (i w systemach obsługi klienta CP) w ostatnim cyklu rozliczeniowym okresu podstawowego lub dodatkowego pokazuje dla umowy na czas nieokreślony (nawet dla tych co przechodzą na okres dodatkowy 12 miesięcy). Pierwszego dnia, pierwszego cyklu rozliczeniowego kolejnego okresu dodatkowego lub przedłużonej umowy aneksem kwota ulega zmianie na zgodną z cennikiem na czas określony dla umowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
termometr Opublikowano 30 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2014 Pojawiła się na icoku możliwość wzięcia udziału w ankiecie dotyczącej zadowolenia z dekoderów CP. Proponuję wziąć udział i w pytaniu o najczęstsze problemy zaznaczyć opcję "inne" i dopisać brak obsługi napisów i zmiany kolejności kanałów na liście ulubionych. Może coś w końcu ruszy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dondolares Opublikowano 3 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2014 Mam pytanie. Czy przy przedłużeniu umowy następuje jakaś zmiana np nr karty?! Wiem dziwne pytanie, ale wczoraj weszła w życie nowa umowa i nie mogę się zalogować do ICOK. Pojawia się informacja że hasło lub email jest nieprawidłowy. Próbuje założyć nowe konto ale pojawia się informacja że pesel lub numer karty jest nieprawidłowy... Dodam że poprzednia umowa miała zostać rozwiązana z najbliższym okresem rozliczeniowym ( 2 maja) bo wysłałem wypowiedzenie. Niestety wczoraj okazało się że nie mam żadnych programów kodowanych z CP a na ICOK jest informacja że umowa jest zawarta na czas nieokreślony. Zadzwoniłem na infolinie i zgłosiłem problem. Pani konsultant powiedziała że wysłała zgłoszenie i w ciągu 4 godzin programy wrócą. Wieczorem sprawdziłem i na głównym dekoderze wszystko było ok, niestety na dekoderze multiroom brakowało paczki HBO. Postanowiłem wejść na ICOK i ponowić sygnał. Niestety jak pisałem na początku postu nie mogę zalogować się no moje konto Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 3 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2014 Nie obejdzie się bez telefonu do TCOK w sprawie nadania pakietów na MR a jeśli chodzi o ICOK to musisz poczekać, aż w systemie wróci Twój kontrakt, który został usunięty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
akoss22 Opublikowano 20 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2014 W zakładce Twoje dane » Zgody dla usługi TV mam nieaktywne 3 opcje. Czy ma to wpływ na wprowadzenie w życie umowy, którą odesłałem pocztą? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burito Opublikowano 20 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2014 A wcześniej jak miałeś aktywne? Możesz sam "ręcznie" aktywować lub poczekać na zarejestrowanie umowy w systemie i w zależności co w niej zaznaczyłeś to aktywują. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
akoss22 Opublikowano 20 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2014 Aktywowałem 3 opcje, żeby nie było problemu Oby zdążyli do niedzieli GP Monako Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burito Opublikowano 20 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2014 Zawsze mogą włączyć pakiet wcześniej tzw. nadawanie techniczne, mi tak włączyli prawie miesiąc wcześniej przed okresem rozliczeniowym. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
akoss22 Opublikowano 20 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2014 Nie chce mi się za bardzo podmieniać dekoderów i w ciemno sprawdzać czy świeci. Jak klepną w iCOK to podmienię. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aRczi6622 Opublikowano 20 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2014 Aktywowałem 3 opcje, żeby nie było problemu Oby zdążyli do niedzieli GP Monako Pakiety przez ICOK są włączane z nowym okresem rozliczeniowym. Chyba, że trafi się (telefon do CP) jakiś spoko technik i nada uprawnienia wcześniej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burito Opublikowano 20 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2014 Zawsze możesz napisać poprzez ICOK zapytanie czy pakiet został nadany. U mnie 30 kwietnia 2014 r. na takie pytanie tak odpisali: "Szanowny Panie Informujemy, że Pakiet Mini HD został już nadany i do dnia 20 maja 2014 r. jest dostępny bezpłatnie." Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mentoris Opublikowano 20 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2014 Pakiety przez ICOK są włączane z nowym okresem rozliczeniowym. Pakiety wykupione przez stronę w IPLI, lub aplikacji IPLA, są nadawane prawie natychmiast. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
akoss22 Opublikowano 20 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2014 @burito wysłałem zapytanie o nadanie, ale odpowiedz pewnie będzie jutro albo za dwa dni. Swoje musi odczekać... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cezi1 Opublikowano 22 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2014 Czy ktoś poruszał kwestie dotyczace funkcjonalności ICOK? Strasznie mnie denerwuje, że nie ma tam informacji o złożonych/rozpatrywanych reklamacjach. Nie wiadomo, czy reklamacja jest rozpatrywana, czy nie jest i jaki jest sposób jej załatwienia. Taka funkcjonalnośc istnieje w innych firmach umożliwiających zarządzenie przez Internet np. Orange Cezi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boogiman86 Opublikowano 22 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2014 Icok CP jest i tak bardzo dobry. Mam porównanie teraz z Ica nc+. Zdecydowanie lepiej wypada ten ze słonecznej platformy. Co do reklamacji to fakt szkoda że nie ma możliwości sprawdzenia jej statusu ale nie ma co narzekać zawsze mogło by być gorzej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomekjot Opublikowano 24 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2014 ICOK nie jest doskonały, konto zablokowane i nie ma opcji odblokowania Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 26 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2014 Odblokowywanie konta tylko przez Infolnię CP. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
IPB Opublikowano 31 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2014 W środę podpisałem umowę z CP, ustworzyłem konto w iCOKu, i do dziś mam np w danych usługi kominikat: "Dane w trakcie aktualizacji". Tak powinno być? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
volcan Opublikowano 31 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2014 Czasem nawet koło tygodnia trwa wprowadzenie danych. Teraz (ze względu na promocje) jest mnóstwo umów podpisywanych, więc czas wprowdzenia danych do systemu jest dłuższy, niż zwykle. ZTCW jest nawet kłopot z dostawami dekoderów do punktów (u znajomego w punkcie Plusa są 3 dekodery "z wystawy" - czekają na dostawę), więc faktycznie musi być wielki boom na CP Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gawcio125 Opublikowano 31 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2014 W środę podpisałem umowę z CP, ustworzyłem konto w iCOKu, i do dziś mam np w danych usługi kominikat: "Dane w trakcie aktualizacji". Tak powinno być? U mnie trwa juz 2 tygodnie.pisałem , dzwoniłem. kazali czekać i twierdzą że znają problem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aRczi6622 Opublikowano 31 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2014 A do czego ICOK jest potrzebny po nowo podpisanej umowie? Wszystkie kanały napewno działają (może nawet erotyczne dla sprawdzenia uprawnień i dekodera czy sprawny ), miesiące gratisowe są. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
IPB Opublikowano 31 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2014 Skoro jest dostępny to ma działać jak należy. Koniec OT. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gawcio125 Opublikowano 31 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2014 A na przykład do wyłaczenia pakietów promocyjnych i tp.I jak napisał kolega wyżej skoro jest to ma działać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aRczi6622 Opublikowano 1 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2014 Pakiety nadane promocyjne wyłącza się dzwoniąc do CP lub pisząc e-maila. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ceberebek Opublikowano 1 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2014 Przez ICOK też jest taka możliwość Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.