maniek357 Opublikowano 7 Lutego 2023 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2023 EPG w Twoim przypadku odbiera telewizor. Moduł nie ma tu nic do rzeczy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RyCh50 Opublikowano 26 Lutego 2023 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2023 W dniu 29.01.2023 o 21:06, rzeznik997 napisał(a): Od miesiąca na dekoderze dodatkowym wyświetla się komunikat, ze nie widzi innych dekoderów w sieci mimo że są w tej samej. Pomaga chwilowe odłączenie od zasilania dekodera głównego, ale problem cały czas powraca. Dekoder główny i dodatkowy już wymieniony w punkcie i nic to nie dało. Jakieś pomysły? Dzień dobry. Mam ten sam problem. Są dni, że taki komunikat pokazuje się nawet kilkanaście razy w ciągu dnia. Wyłączam z prądu na kilkanaście sekund router i komunikacja pomiędzy dekoderami powraca. Ale nerwy coraz bardziej dają znać o sobie a wiązanki pod adresem Polsatu są niestety nie do zacytowania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
opensource Opublikowano 26 Lutego 2023 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2023 Sprzęt połączony przez wifi? Wcześniej problem nie występował czy występuje od początku? Robiłeś jakieś zmiany/wymiany routera w tym czasie kiedy problem zaczął występować? Jakie zmiany wykonałeś w tym celu aby problem nie występował? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RyCh50 Opublikowano 27 Lutego 2023 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2023 W dniu 26.02.2023 o 11:39, opensource napisał(a): Sprzęt połączony przez wifi? Wcześniej problem nie występował czy występuje od początku? Robiłeś jakieś zmiany/wymiany routera w tym czasie kiedy problem zaczął występować? Jakie zmiany wykonałeś w tym celu aby problem nie występował? Główny Evobox PVR a 2 dodatkowe Evobox Lite. Połączenie przez wifi (sieć LTE Plusa - router Huawei B315). Problemy od chwili wymiany dekodera głównego (poprzedni taki sam był uszkodzony) w styczniu tego roku. Obydwa dodatkowe tracą komunikację z głównym. W obecnej chwili używam tylko jednego dodatkowego. Główny Evobox PVR a 2 dodatkowe Evobox Lite. Połączenie przez wifi (sieć LTE Plusa - router Huawei B315). Problemy od chwili wymiany dekodera głównego (poprzedni taki sam był uszkodzony) w styczniu tego roku. Obydwa dodatkowe tracą komunikację z głównym. W obecnej chwili używam tylko jednego dodatkowego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
K63 Opublikowano 28 Lutego 2023 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2023 Identyczną sytuację ma mój znajomy. Główny - Evobox PVR, dodatkowy - Lite. Połączone przez wi-fi. Jak twierdzi, multiroom działał przez kilka miesięcy bez zarzutu, do momentu przedłużenia umowy i zmiany pakietu. Od tego czasu Lite blokuje się po ok. 3 godzinach od resetu dekodera głównego. Jedynie wyłączenie i ponowne włączenie PVR przywraca to krótkie połączenie między dekoderami. Problem zgłosił w APS i na infolini. Zaproponowali mu wymianę dekodera - najpierw głównego, potem dodatkowego. Robił to juz chyba 3 lub 4-krotnie. Bez efektu! Napisał odwołanie i w razie dalszych problemów rozważa wypowiedzenie umowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
opensource Opublikowano 1 Marca 2023 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2023 (edytowane) 17 godzin temu, K63 napisał(a): Identyczną sytuację ma mój znajomy. Główny - Evobox PVR, dodatkowy - Lite. Połączone przez wi-fi. Jak twierdzi, multiroom działał przez kilka miesięcy bez zarzutu, do momentu przedłużenia umowy i zmiany pakietu. Musiało się jeszcze coś zmienić o czym Ci nie powiedział, bo co miałaby zmiana pakietu do połączenia przez wifi. Często ludzie opisują tego typu problemy niedokładnie, bo albo sami uważają że np. zmiana routera była nie istotna albo zapominają o innych urządzeniach które również zostały w tym czasie wymienione. Nie wykluczone też że któraś wersja oprogramowania na sprzęcie operatora powoduje tego typu problemy na co pewnie też nikt nie zwrócił uwagi, a operator przeciez się nie przyzna że soft w jakiejś tam wersji oprogramowania zawiera błędy które mają wpływ np. na stabilność połączenia wifi pomiędzy urządzeniami. Edytowane 1 Marca 2023 przez opensource Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
K63 Opublikowano 1 Marca 2023 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2023 2 godziny temu, opensource napisał(a): Musiało się jeszcze coś zmienić o czym Ci nie powiedział, bo co miałaby zmiana pakietu do połączenia przez wifi. Oczywiście, związku (teoretycznie) nie ma żadnego. Znajomy twierdzi, że jest kompletnym laikiem, więc nic nie robił. Nie "tykał" żadnego urządzenia. Router jest taki jak był, nie przybyło żadne nowe urządzenie w mieszkaniu. Po prostu w kilka godzin po telefonicznym uzgodnieniu nowych warunków umowy, rozpoczęły sie kłopoty z multiroomem. Może zbieg okoliczności. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PawelTSW Opublikowano 1 Marca 2023 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2023 Nie, żaden zbieg okoliczności. @opensource Już 10 osób tu pisało o tym że po przedłużeniu umowy mają problemy z multiroomem po wifi, a nic nie było zmienione. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gupik Opublikowano 2 Marca 2023 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2023 Czy w ogóle Polsat ma jakąkolwiek pomoc serwisantów którzy byliby w stanie pomóc tym osobom ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
K63 Opublikowano 2 Marca 2023 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2023 Tak - porada, by przewrócic ustawienia domyslne lub wymiana dekodera/ów. Z tego co słyszałem od znajomego, to dział techniczny na infolinii pyta tylko o parametry sygnału sat i konfigurację sieci. Jeżeli wszystko jest OK, to twierdzą że multiroom powiniewn poprawnie działać, ale ... nie działa. Ewentualnie ponowią uprawnienia odbioru na dekdoer dodatkowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gupik Opublikowano 2 Marca 2023 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2023 4 godziny temu, K63 napisał(a): Tak - porada, by przewrócic ustawienia domyslne lub wymiana dekodera/ów. Z tego co słyszałem od znajomego, to dział techniczny na infolinii pyta tylko o parametry sygnału sat i konfigurację sieci. Jeżeli wszystko jest OK, to twierdzą że multiroom powiniewn poprawnie działać, ale ... nie działa. Ewentualnie ponowią uprawnienia odbioru na dekdoer dodatkowy. Czyli jak to się mówi robią swoich użytkowników w C...a Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
opensource Opublikowano 3 Marca 2023 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2023 (edytowane) W dniu 1.03.2023 o 10:25, PawelTSW napisał(a): Nie, żaden zbieg okoliczności. @opensource Już 10 osób tu pisało o tym że po przedłużeniu umowy mają problemy z multiroomem po wifi, a nic nie było zmienione. Nie liczyłem ale nie wydaje mi się że było ich aż 10. Tak czy inaczej nie znamy przyczyny. Być może po aktualizacji umowy wysyłana jest również aktualizacja softu z jakaś tam wadą która to powoduje ale tego też nikt nie potwierdził. Jeśli by nie było żadnych zmian nie byłoby problemów. Nie trafiłem tu na taki opis który byłby kompletny. Zawsze jest coś pominięte/niepotwierdzone lub znajomy znajomego mówił że tak było i dziwnym trafem to są często aby nie napisać zawsze osoby które nawet nie wiedzą co i jak mają połączone w sieci domowej. Z resztą nie chcę się powtarzać bo w zasadzie o tym samym pisałem wyżej. Edytowane 3 Marca 2023 przez opensource Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PawelTSW Opublikowano 3 Marca 2023 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2023 @opensourcenie masz racji, było dokładnie opisywane że nic nie było zmienione, nawet z adresacją ip A mimo to multiroom się blokował u tych właśnie osób. Wiem, bo sam śledziłem ten temat. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ktosiu Opublikowano 3 Marca 2023 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2023 Ciągłe problemy z multiroom u tych samych osób świadczą raczej o problemie z routerem i samą siecią LAN jak i WiFi. Najczęściej problemem jest załączony firewall w routerach albo różnorodność sprzętu działającego w sieci. Pomijam konfigurację routerów która w większości przypadków jest zawsze domyslna dla sprzętu a dla prawidłowego działania pasuje często niektóre ustawienia pozostawić załączona a inne wyłączyć. Kilkakrotnie zdarzyło mi się ustawiać takie routery u znajomych którzy ciągle mieli problemy z multiroom. Zwykle potem problemy zanikały może nie całkowicie ale zdarzały się tylko co jakiś czas. Czasami wystarczy tylko zmienić router na nowszej generacji a czasami tylko inaczej śpiąc sieć domową np. nie bezpośrednio wszystko wpinać do routera tylko użyć switch. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PawelTSW Opublikowano 3 Marca 2023 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2023 (edytowane) 2 minuty temu, Ktosiu napisał(a): Zwykle potem problemy zanikały może nie całkowicie ale zdarzały się tylko co jakiś czas. Czyli wina routera czy nie? sam potwierdzasz ze problem nie zniknął Zwykłe ustawienia sieci standardowe wystarczają do multiroom. Nie wiem co chcesz jeszcze tam ustawiać dodatkowego Osoby które pisały o tym, po przedłużeniu umowy, bez zmian w domu mają problem z multiroomem, co świadczy że coś tu nie działa ze strony operatora Edytowane 3 Marca 2023 przez PawelTSW Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ktosiu Opublikowano 3 Marca 2023 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2023 To chodzi o ustawienia protokołów, multiroom wcale nie korzysta z TCP/IP tylko głównie z UDP. Ty chyba nie rozumiesz ze operator nie ma wpływu na działanie sprzętów w sieci LAN tylko użytkownik tej sieci. Większość ma problemy w swojej sieci domowej a ja na jednym tunerze głównym w Polsce i drugim w UK nie mam wcale, zawiesza się może 3-4 razy w ciągu roku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rzeznik997 Opublikowano 3 Marca 2023 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2023 U mnie też po podpisaniu umowy magicznie multiroom przestał działać. Przetestowane już na 4 routerach i dalej nic, teraz poleci wypowiedzenie. Ciekawe czy na nowych dekoderach też występuje ten problem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PawelTSW Opublikowano 3 Marca 2023 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2023 @rzeznik997 to teraz wyjaśnij kolegom @Ktosiuoraz @opensource co zmieniłeś w konfiguracji od tamtej pory Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
opensource Opublikowano 4 Marca 2023 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2023 (edytowane) 20 godzin temu, PawelTSW napisał(a): @opensourcenie masz racji, było dokładnie opisywane że nic nie było zmienione, nawet z adresacją ip A mimo to multiroom się blokował u tych właśnie osób. Wiem, bo sam śledziłem ten temat. Doświadczenie mnie nauczyło że na podstawie tego co ktoś pisze nie można zakładać że rzeczywiście tak było. Zostawmy te teorie, bo żaden z nas nie ma tego sprzętu więc nie ma możliwości tego potwierdzić. Teoria a praktyka to często dwie różne rzeczy zwłaszcza jeśli ktoś ne jest technicznie ogarnięty. Chcesz bazować na teoriach nie ma problemu - twoja sprawa natomiast ja nie zamierzam. Edytowane 4 Marca 2023 przez opensource Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
moniaaa1 Opublikowano 4 Marca 2023 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2023 Mam to samo, od dwóch tygodni po wymianie routera dodatkowy dekoder przestał działać. Co chwilę wyskakuje komunikat że Multiroom zablokowany dekoder główny nie jest w tej samej sieci co dodatkowy. Wymieniłam dekoder na nowy i znów to samo. Na infolinii jedynie co to za każdym razem resetować albo router albo dekoder, co pomaga na chwilę, w punkcie jak byłam to nie są w stanie mi powiedzieć dlaczego tak się dzieje. Już nie wiem co robić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PawelTSW Opublikowano 4 Marca 2023 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2023 9 minut temu, moniaaa1 napisał(a): po wymianie routera dodatkowy dekoder przestał działać. Czyli coś z routerem nie tak ustawione Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
moniaaa1 Opublikowano 4 Marca 2023 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2023 Tak znaczy ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PawelTSW Opublikowano 4 Marca 2023 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2023 A tego to my nie wiemy, to ty wymieniłaś router Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
moniaaa1 Opublikowano 4 Marca 2023 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2023 Czyli co mam zrobic? Dzwonić do gościa od internetu żeby to jakoś ustawił bo do polsatu to nie ma sensu już. Oni i tak nic wiedzą, ja sama się nie znam a nie chce nic kombinować żeby czegos jeszcze nie zepsuć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ktosiu Opublikowano 4 Marca 2023 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2023 Multiroom nie używa internetu nigdy to chyba logiczne że to problem uzytkownika i jego sieci. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.