boss509 Opublikowano 10 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2021 Cześć. Jestem posiadaczem tego syfiastego dekodera (JADA). Kilka minut temu przełączając kanały na jednym z nich pojawił się komunikat o braku sygnału. Po chwili problem "rozlał się" na pozostałe kanały i nie działało nic. Pomogło dopiero wyłączenie dekodera z zasilania, mierniki dla anteny 1 na poziomie ponad 80%, dla anteny 2 było 100%. Co prawda na początku pojawił się komunikat o braku sygnału z anteny 2, ale zniknął i na ten moment wszystko działa. Nie jest to pierwsza tego typu sytuacja. Kilka miesięcy temu, przez kilka dni, raz na jakiś czas pojawiał się komunikat o braku sygnału z anteny 2, a zimą podczas śnieżycy sygnału nie było przez kilka godzin wieczornych i reset nic nie pomagał. Czy ktoś miał podobne problemy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maniek357 Opublikowano 10 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2021 Był już chyba podobny temat na forum i to może być objaw psującego się dysku. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boss509 Opublikowano 10 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2021 Ehh, czyli powinienem się śpieszyć z obejrzeniem nagranych zaległości... Dzięki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
domcio181 Opublikowano 10 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2021 (edytowane) Mam Ultraboxa 4k od około tygodnia. Jak na dekoder operatora to jestem bardzo pozytywnie zaskoczony. Dekoder działa bardzo szybko, płynnie przeskakuje pozycje menu, nie myśli zbyt długo, nawet przy wychodzeniu, wchodzeniu do aplikacji. Drobne bugi niestety są: *problem z regulacją głośności przy opcji "Dolby Digital" - ktoś wie czy realnie ta opcja ma wpływ na jakość dźwięku? Oraz pewne cechy własne oprogramowania: *brak wyświetlania logo kanałów przy podglądzie kanałów przez "pilot" oraz brak możliwości wbicia kanału pod poglądem programu pod przyciskiem "pilot", brak możliwości przeglądania pełnej listy kanałów i przeskakiwania w prawo "strzałkami" - trochę to drażni. Dysk dostałem nowy. Jak to HDD 2,5 według mnie jest standardowo słyszalny, ale ja określam to jako "akceptowalnie cichy", nie ma problemów z nagrywaniem i time shiftingiem. Nagrywanie 3 programów na raz to petarda! Zwłaszcza że mam zwykłą instalację (multiroom), a to nadal działa, oczywiście z ograniczeniem na bliźniacze transpondery - jest gdzieś może rozpiska które kanały są obok siebie i da się je nagrywać równocześnie? Wiem że TVNy i Canal+ działają razem. Początkowo dekoder pomielił, ale po jednym dniu przeszedł w głębokie uśpienie. Teraz raczej chodzi cały czas - dysk pracuje i jest ciepły, pewnie się to unormuje. Możecie napisać o co chodzi z pobieraniem kolekcji VOD? On pobiera tylko okładki i opisy filmów na dysk czy zgrywa w całości/kawałku filmy? Czym różnią się kolekcje pod niebieskim przyciskiem od VOD z NC+ go? O co chodzi z parowaniem kart? Dali mi do tego deka kartę szarą NC+ zamiast mojego Cameleona, ale Cameleon od MR działa poprawnie z tym dekiem, za to szara w DSI nie odblokowywuje wszystkich kanałów, tak to działa? Trochę pytań mam. A z dekodera jestem bardzo zadowolony mimo małych niedogodności softwarowych. No i mógłby mieć wyświetlacz. Na początku na pilota IR też narzekałem ale łapie perfekt z każdej strony. Jak dla mnie to jedyny sensowny dekoder operatora w tych czasach, mam telewizor 4k choć na razie nie widzę jakiegoś szczególnego zastosowania dla tego tandemu przy mojej obecnej ofercie. Edytowane 10 Maja 2021 przez domcio181 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 11 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2021 Jesteś jednym z nielicznych osób co jest zadowolona ze sprzętu operatora. Dysk pracuje bo pobiera VOD. To potrwa kilka dni. Przez niebieski przycisk wchodzisz do VOD z neta. Jest tam więcej pozycji. VOD na dysku jest dla ludzi co nie mają neta. A z kartą to Ameryki nie odkryłeś. Temat poruszany nie raz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jacekwysocki1988 Opublikowano 18 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2021 W dniu 8.05.2021 o 23:46, Pawel napisał: Multiswitch zaprogramowany pod unicable II ?Zgadzają się częstotliwości kanałów w multiswitchu i dekoderze ? Wszystkie kanały są zgodne. Nie wiem czy nie reklamować dekodera. Nie mam możliwości innego podobnego podłączyć żeby sprawdzić, nawet innej firmy. Multiswitch nie ma co podłącza do programatora ponieważ od fabryki wszystko jest ustawione. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 18 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2021 Częstotliwości na kanałach od 9 w gorę przypisujesz ręcznie czy wybrałeś ustawienia predefiniowane poprzez jakiś wpisany model konwertera/multiswitcha ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jacekwysocki1988 Opublikowano 18 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2021 7 godzin temu, Pawel napisał: Częstotliwości na kanałach od 9 w gorę przypisujesz ręcznie czy wybrałeś ustawienia predefiniowane poprzez jakiś wpisany model konwertera/multiswitcha ? Częstotliwości kanałów są takie same w ultrabox jak i w multiswitch. Ręcznie te same częstotliwości tez próbowałem. Problem jest tez taki ze na kanałach 1-8 jakość 85%. Odznacze kanał 1 i w to miejsce dodam 9 to wszystkie kanały pokazują 0%. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sławek72 Opublikowano 21 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2021 (edytowane) Panowie, mam taki problem od kilku godzin z dźwiękiem DD, mianowicie dźwięk jest przerywany (czkawka), dekoder połączony kablem optycznym do kina domowego (problem tylko na kanałach nadających DD, np. Planete, BBC, Canal+), co może być przyczyną? PS. Po wyłączeniu DD w Opcjach Programu na poszczególnych kanałach problem znika (ale to nie rozwiązanie, gdyż wtedy to tylko dźwięk stereo). Edit. Już wszystko działa pomogło przywrócenie dekodera do ustawień fabrycznych. Edytowane 22 Maja 2021 przez sławek72 rozwiązanie problemu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kerpen Opublikowano 29 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2021 Witam, wczoraj wymieniłem dekoder turbo na ultraboxa. Odpaliłem go wczoraj popołudniu, ale do dzisiaj dekoder stoi na planszy z zasięgirm anten - nie przechodzi to trybu oglądania kanałów. Czy to nomalne, że tak długo nie ma uprawnień na karcię? Oczywiście rachunek zapłacony. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PawelTSW Opublikowano 29 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2021 Nie, to nie jest normalne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kerpen Opublikowano 29 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2021 Właśnie rozmawaiłem konsultantem na chacie. Powidzieł że skopane jest oprogramowanie i wyśle nowe per sat - mam czekać min 2h i dać znać, czy coś się zmieniło. Jak nie pomoże to reset fabryczny. Gdzie znajdę instrukcję jak zrobić reset do ustawień fabrycznych w tym dekoderze? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 29 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2021 Idź go wymień. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kerpen Opublikowano 29 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2021 Zrobiłem reset do fabrycznych i jest ok. Coś było pochrzanione z ustawieniami MR. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dr.STech Opublikowano 29 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2021 Jak się wkłada kartę od dekodera dodatkowego to później takie są efekty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
goofy Opublikowano 30 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2021 Witam wszystkich. Pytanie czy wy również macie problem z włączeniem usługi (niebiski przycisk) nc+go tv, u mnie często pojawia się czarny ekran i trzeba kombinować, wyłączać dekoder włączać aż za którymś razem załapie, a nawet wyłącznie z sieci, i tak prawie za każdym razem. Inna sprawa to czy mieliście taką sytuację, że nagranie było tylko częściowe, początek filmy z 20 i później tylko sama końcówka. Te dekodery tak mają, czy tylko tak u mnie jest. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 30 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2021 Te dekodery tak nie mają. Trafiłeś na jakiś uwalony egzemplarz. Wymieniaj na sprawny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mimik Opublikowano 1 Czerwca 2021 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2021 Witam mam taki problem tnie mi obraz na niektórych kanałach dodam że nie na tych samych instalacja unicable antena ustawiona bardzo dobrze na wszystkich kanałach siła najmniej 80% a jakość 90-100 ber 1, 0 e9 gdy tnie ber skacze i znika całkowicie siła i jakość i wystarczy że odkręce delikatnie kabel antenowy co daje brak sygnału potem wkręcam i już jest ok czyli siła i jakość o co chodzi czy to dekoder Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kerpen Opublikowano 1 Czerwca 2021 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2021 Miałem ostatnio to samo. Nowy dekoder+nowy konwerter OPTICUM Robust SCR Legacy 2, 8 kanałowy. Posprawdzałem wszystko co możliwe i wyszło mi, że konwerter uszkodzony, albo nie kompatybilny z tym dekoderem. Zwróciłem go i czekan na nowy innej firmy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mimik Opublikowano 1 Czerwca 2021 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2021 4 minuty temu, kerpen napisał: wyszło mi, że konwerter uszkodzony, albo nie kompatybilny z tym dekoderem. Opticum przecież jest na liście dekodera mi się wydaje że to może być coś z gniazdem antenowym dekodera Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kerpen Opublikowano 1 Czerwca 2021 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2021 4 minuty temu, mimik napisał: Opticum przecież jest na liście dekodera mi się wydaje że to może być coś z gniazdem antenowym dekodera Może, ale w konwerterze, gdyż dekoder na innym konwerterze (zwykłym, nie unicable) działa i nie ścina. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mimik Opublikowano 1 Czerwca 2021 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2021 To teraz nie wiem co o tym myśleć czy iść wymienić dekoder czy konwerter Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kerpen Opublikowano 1 Czerwca 2021 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2021 Jeżeli możesz wymienić konwerter, to wymień najlepiej na taki sam, wtedy będzie jasne, co jest sprwacą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mimik Opublikowano 1 Czerwca 2021 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2021 1 godzinę temu, kerpen napisał: OPTICUM Robust SCR Legacy 2, 8 kanałowy. Zastanawiam się bo mam taki sam konwerter czy możesz napisać na jaki teraz wymieniasz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kerpen Opublikowano 1 Czerwca 2021 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2021 Nie ma zbyt dużego wyboru. Ja zamówiłem ten: Konwerter Unicable Quad Twin Inverto 2Legacy. On ma tylko 4 kanały, ale cóż zrobić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.