Pawel Opublikowano 10 Maja 2023 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2023 (edytowane) Problem jest tego typu, ze dekoder jest udostępniany a nie sprzedawany. Nie stanowi własności abonenta tylko usługodawcy. Chyba, że będziesz reklamował usługę jako taką a nie sam dekoder. Jak masz sile i chęci to oczywiście możesz się z nimi boksować ale to może być długotrwały proces. Ewentualnie jak pisałem wywalczysz co najwyżej wcześniejsze zakończenie umowy. Edytowane 10 Maja 2023 przez Pawel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wally79 Opublikowano 10 Maja 2023 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2023 @Pawel wydaje mi się, że wiem gdzie popełniłem błąd w procesie składania reklamacji. Jeśli w czerwcu sytuacja nie zmieni się to spróbuję wystąpić z rękojmią z art 556 paragraf 1 punkt 1 kodeksu cywilnego. Uwierz mi, że osobiście nie mam ochoty kopać się z koniem ale od 5 miesięcy męczy mnie ciągłe tłumaczenie moim rodzicom w podeszłym wieku, że działanie tego dekodera to nie jest wina moja tylko operatora. Praktycznie od 5 miesięcy oglądanie telewizji odbywa się tylko na dekoderze głównym Technicolor typu ICTA. 5 pozostałych dekoderów multiroom ADB serii JADA w tej chwili służy mi za element dekoracji szafki pod TV. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 10 Maja 2023 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2023 Wystąpienie z rękojmią nie usunie błędów w użytkowanych dekoderach, więc nadal będziesz m korzystał z ICTA i dalej tłumaczył się rodzicom. Nie wiem jaki skutek chcesz osiągnąć , bo o tym nie wspomniałeś. Czy chcesz definitywnie zakończyć umowę czy ciągnąć ją dalej. W tym drugim przypadku najprostsze rozwiązanie to wymiana dekoderów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blade1230 Opublikowano 10 Maja 2023 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2023 (edytowane) Ktoś się orientuje czy można wymienić reklamacyjnie JADA na ICTA bez wizyty w salonie? Niestety w salonach brak Technicolor’a Edytowane 10 Maja 2023 przez blade1230 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wally79 Opublikowano 10 Maja 2023 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2023 Masz rację że rękojmia nie naprawi funkcjonowania dekoderów. Ale pozwoli mi w tym trybie znacząco obniżyć opłatę za abonament do czasu usunięcia usterki. Gdyż żądania z tytułu rękojmi przedsiębiorca MUSI uznać. Oczywiście gdy takie zgłoszenie będzie pozytywnie rozpatrzone. Co do kwestii oczekiwań:Napisałem w jednym z postów powyżej że chciałbym by redakcja SATkuriera wystąpiła z pytaniami do rzecznika prasowego Canal+ co operator zamierza zrobić w sytuacji gdy abonent chodzi od punktu do punktu z prośbą o zamianę dekoderów ADB serii JADA na dekodery Technicolor typu ICTA których w punktach sprzedaży nie ma na stanie. A jeśli tych dekoderów nie ma na stanie to czy może określić jak długo będzie trwała taka kolej rzeczy z wadliwym softem? Czy to tak dużo jeśli chodzi o oczekiwania? sami oceńcie... 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PawelTSW Opublikowano 11 Maja 2023 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2023 Nie masz możliwości ustawienia trybu jednokablowego i problem znika? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wally79 Opublikowano 11 Maja 2023 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2023 Generalnie w domu mam tylko w jednym pokoju instalację dwukablową a w pozostałych pokojach leci jeden kabel. Nie wiem czy trafiłem na felerną partię tych dekoderów ale w moim wypadku pikseloza i zaniki dzwięku pojawiają się na dekoderach podłączonych jednym kablem antenowym. Była u mnie w domu firma montująca anteny satelitarne i nie stwierdziła problemów związanych z moją instalacją. Dodatkowo poprosiłem ich by dokonali ewentualnego skorygowania ustawienia anteny. Co też zrobili. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PawelTSW Opublikowano 11 Maja 2023 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2023 Dziwne, bo u mnie pikselozy na 1 kablowym (i u reszty) nie ma. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wally79 Opublikowano 11 Maja 2023 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2023 Mam pewne podejrzenie że być może pierwsza aktualizacja z początku roku w jakiś sposób ingeruje w ustawienia głowicy antenowej w dekoderze. Robiłem też przywracanie ustawień fabrycznych. Nic to nie daje, tzn. daje że dekodery te pracują poprawnie i po kilku godzinach pikseloza wraca. Pomijam już fakt że ten dekoder podłączony po telewizor 4K notorycznie zmienia mi ustawienie rozdzielczości z 2160p na 1080p. To też zgłaszałem Canal+. Gdzie w odpowiedzi otrzymałem informację czy aby na pewno podłączony mam dekoder pod telewizor 4K przed pierwszą aktualizacją ze stycznia 2023 roku takie rzeczy wogóle nie miały miejsca. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pinok Opublikowano 11 Maja 2023 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2023 48 minut temu, wally79 napisał(a): Generalnie w domu mam tylko w jednym pokoju instalację dwukablową a w pozostałych pokojach leci jeden kabel. Nie wiem czy trafiłem na felerną partię tych dekoderów ale w moim wypadku pikseloza i zaniki dzwięku pojawiają się na dekoderach podłączonych jednym kablem antenowym. Była u mnie w domu firma montująca anteny satelitarne i nie stwierdziła problemów związanych z moją instalacją. Dodatkowo poprosiłem ich by dokonali ewentualnego skorygowania ustawienia anteny. Co też zrobili. Ja również odłączyłem 1 kabel i ustawiłem instalację na 1 antenową, niestety pikseloza, zaniki dźwięku czy obrazu po przełączeniu kanału występują nadal. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PawelTSW Opublikowano 11 Maja 2023 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2023 Mam 4 dekodery ultrabox 4k oraz 1 dualbox 4k i na żadnym nie występują problemy. Wszędzie jest prosta instalacja 1 kablowa, bez multiswitcha Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wally79 Opublikowano 11 Maja 2023 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2023 Ja również odłączyłem 1 kabel i ustawiłem instalację na 1 antenową, niestety pikseloza, zaniki dźwięku czy obrazu po przełączeniu kanału występują nadal. O proszę... Czyli jednak nie jestem sam... nie wymyślam sobie problemu.Dlatego ponawiam apel do redakcji SATkuriera z prośbą o pomoc i interwencję u rzecznika prasowego Canal+. Portal Państwa jak i to forum niejednokrotnie pozwala obiektywnie wymieniać się informacjami z dziedziny telewizji satelitarnej tak pasjonatom jak i zwykłym zjadaczom chleba. Państwa interwencja w naszej sprawie pozwala mieć przekonanie że to nie jest wina abonentów a problem leży po stronie operatora. Co w dalszej konsekwencji wpłynie na działania spółki Canal+ na realne spojrzenie na problem i jego rozwiązanie. Bo męczące jest ciągłe kopanie się z koniem gdy jeżdżąc z punktu do punktu otrzymuje informację że dekoderów Technicolor nie mają na stanie. A z drugiej strony trąci mi to Bareją i słynnym już cytatem:"Nie mamy pańskiego płaszcza i co nam Pan zrobi?"To chyba nie tak powinno wyglądać w cywilizowanym kraju w XXI wieku. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PawelTSW Opublikowano 11 Maja 2023 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2023 Ale tylko ty robisz z tego sprawę życia i śmierci widzę :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
prysiu86 Opublikowano 11 Maja 2023 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2023 1 minutę temu, PawelTSW napisał(a): Ale tylko ty robisz z tego sprawę życia i śmierci widzę :) Niektórzy płacą 10 zł/m za dzierżawę tego dekodera i żądam aby operator zajął się w końcu problemem związanym z pikselozą. Dla mnie każda zł jest ważna. Oni wymagają płacenie abonamentu na czas, a ja wymagam żeby dekoder był sprawny. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wally79 Opublikowano 11 Maja 2023 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2023 To Ty tak to widzisz. A ja to widzę trochę inaczej. Jestem świadomym konsumentem i nie pozwolę sobie w sposób bezczelny golić mnie z kasy jak przysłowiowego barana w imię tylko znanych zasad Canal+ 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PawelTSW Opublikowano 11 Maja 2023 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2023 3 minuty temu, wally79 napisał(a): nie pozwolę sobie w sposób bezczelny golić mnie z kasy jak przysłowiowego barana To dlaczego nie piszesz do c+ o zdjęcie kwoty za dekodery? Ty wolisz iść do rzecznika praw konsumenta, zamiast spróbować rozwiązać problem z c+ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wally79 Opublikowano 11 Maja 2023 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2023 A w którym miejscu napisałem że nic nie robię w stosunku do Canal+ ? Piszę do nich reklamacje i kopię sie z koniem. Dalsza rozmowa z Tobą nic nie wnosi więc nie będę powtarzał tego co wczesniej pisałem. Poza tym nie robię nic złego próbując zainteresować tematem kogoś kto może więcej w kontakcie z korporacjom. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Artek_ Opublikowano 11 Maja 2023 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2023 Obawiam się, że ktoś tu chce doprowadzić do upadku c+ a chodzi o to żeby ktoś rozwiązał ten problem jeśli nie potrafią na poziomie softwarowym to hardwarowo np każdemu kto zgłosi problem wysłać technicorora kurierem i poprosić o oddanie ADB. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikoko Opublikowano 11 Maja 2023 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2023 Skąd maja mieć technicolory jak ich nie ma. Nie produkują nowych. To co jest to magazynowe leżaki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Artek_ Opublikowano 11 Maja 2023 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2023 To niech wyślą na satelitę stare oprogramowanie z nowym numerkiem...... tak trudno??:) 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blade1230 Opublikowano 11 Maja 2023 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2023 Udało mi się zdobyć Technicolor’a w jednym salonie. Pani prowadząca salon zarezerwowała na wymianę ponieważ jest bardzo mało i szybko schodzą. Został jeszcze jeden do wymiany. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wally79 Opublikowano 11 Maja 2023 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2023 Ja właśnie jestem po wizycie w jednym z punktów APS Canal+. Podobno w przyszłym tygodniu ma być dostawa dekoderów Technicolor. Ale jak to określiła Pani: - One teraz idą jak ciepłe bułeczki i kto szybszy ten lepszy. A powód wymiany jest jej znany. Co oznajmiła z rozbrajającą szczerością.Chciałem się zapisać na rezerwację. A kobieta mówi:- nieprowadzimy zapisów bo tych dekoderów jest teraz naprawdę jak na lekarstwo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bgmnt Opublikowano 11 Maja 2023 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2023 56 minutes ago, mikoko said: Skąd maja mieć technicolory jak ich nie ma. Nie produkują nowych. To co jest to magazynowe leżaki Nie tylko leżaki, ale też zwroty. Takie dekodery są odnawiane (C+ ma gdzieś pod Warszawą zakład od tego) i idą ponownie do punktów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 11 Maja 2023 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2023 @wally79 korzystasz z instalacji jedno antenowej czy jedno kablowej bo to jest różnica. Testowałeś czy jest pikseloza po odpięciu dysku ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wally79 Opublikowano 11 Maja 2023 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2023 @Pawel pisałem w jednym z powyższych postów. Instalację mam jednokablową z wyjątkiem dekodera głównego Technicolor który podłączony jest dwoma kablami. Antena zwykła bez żadnego zeza. Dekodery do muliroomu ADB serii JADA mam bez dysków twardych. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.