Skocz do zawartości

4K UltraBox+ |G9| (ADB NCP-3670SF, JADA)


g0nz0s
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Problem jest tego typu, ze dekoder jest udostępniany a nie sprzedawany. Nie stanowi własności abonenta tylko usługodawcy. Chyba, że będziesz reklamował usługę jako taką a nie sam dekoder. Jak masz sile i chęci to oczywiście możesz się z nimi boksować ale to może być długotrwały proces. Ewentualnie jak pisałem wywalczysz co najwyżej wcześniejsze zakończenie umowy.

Edytowane przez Pawel
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Pawel wydaje mi się, że wiem gdzie popełniłem błąd w procesie składania reklamacji. Jeśli w czerwcu sytuacja nie zmieni się to spróbuję wystąpić z rękojmią z art 556 paragraf 1 punkt 1 kodeksu cywilnego. Uwierz mi, że osobiście nie mam ochoty kopać się z koniem ale od 5 miesięcy męczy mnie ciągłe tłumaczenie moim rodzicom w podeszłym wieku, że działanie tego dekodera to nie jest wina moja tylko operatora. Praktycznie od 5 miesięcy oglądanie telewizji odbywa się tylko na dekoderze głównym Technicolor typu ICTA. 5 pozostałych dekoderów multiroom ADB serii JADA w tej chwili służy mi za element dekoracji szafki pod TV.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wystąpienie z rękojmią nie usunie błędów w użytkowanych dekoderach, więc nadal będziesz m korzystał z ICTA i dalej tłumaczył się rodzicom. Nie wiem jaki skutek chcesz osiągnąć , bo o tym nie wspomniałeś. Czy chcesz definitywnie zakończyć umowę czy ciągnąć ją dalej. W tym drugim przypadku najprostsze rozwiązanie to wymiana dekoderów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Masz rację że rękojmia nie naprawi funkcjonowania dekoderów. Ale pozwoli mi w tym trybie znacząco obniżyć opłatę za abonament do czasu usunięcia usterki. Gdyż żądania z tytułu rękojmi przedsiębiorca MUSI uznać. Oczywiście gdy takie zgłoszenie będzie pozytywnie rozpatrzone. Co do kwestii oczekiwań:
Napisałem w jednym z postów powyżej że chciałbym by redakcja SATkuriera wystąpiła z pytaniami do rzecznika prasowego Canal+ co operator zamierza zrobić w sytuacji gdy abonent chodzi od punktu do punktu z prośbą o zamianę dekoderów ADB serii JADA na dekodery Technicolor typu ICTA których w punktach sprzedaży nie ma na stanie. A jeśli tych dekoderów nie ma na stanie to czy może określić jak długo będzie trwała taka kolej rzeczy z wadliwym softem? Czy to tak dużo jeśli chodzi o oczekiwania? sami oceńcie...

  • Popieram 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Generalnie w domu mam tylko w jednym pokoju instalację dwukablową a w pozostałych pokojach leci jeden kabel. Nie wiem czy trafiłem na felerną partię tych dekoderów ale w moim wypadku pikseloza i zaniki dzwięku pojawiają się na dekoderach podłączonych jednym kablem antenowym. Była u mnie w domu firma montująca anteny satelitarne i nie stwierdziła problemów związanych z moją instalacją. Dodatkowo poprosiłem ich by dokonali ewentualnego skorygowania ustawienia anteny. Co też zrobili.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam pewne podejrzenie że być może pierwsza aktualizacja z początku roku w jakiś sposób ingeruje w ustawienia głowicy antenowej w dekoderze. Robiłem też przywracanie ustawień fabrycznych. Nic to nie daje, tzn. daje że dekodery te pracują poprawnie i po kilku godzinach pikseloza wraca. Pomijam już fakt że ten dekoder podłączony po telewizor 4K notorycznie zmienia mi ustawienie rozdzielczości z 2160p na 1080p. To też zgłaszałem Canal+. Gdzie w odpowiedzi otrzymałem informację czy aby na pewno podłączony mam dekoder pod telewizor 4K przed pierwszą aktualizacją ze stycznia 2023 roku takie rzeczy wogóle nie miały miejsca.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

48 minut temu, wally79 napisał(a):

Generalnie w domu mam tylko w jednym pokoju instalację dwukablową a w pozostałych pokojach leci jeden kabel. Nie wiem czy trafiłem na felerną partię tych dekoderów ale w moim wypadku pikseloza i zaniki dzwięku pojawiają się na dekoderach podłączonych jednym kablem antenowym. Była u mnie w domu firma montująca anteny satelitarne i nie stwierdziła problemów związanych z moją instalacją. Dodatkowo poprosiłem ich by dokonali ewentualnego skorygowania ustawienia anteny. Co też zrobili.

Ja również odłączyłem 1 kabel i ustawiłem instalację na 1 antenową, niestety pikseloza, zaniki dźwięku czy obrazu po przełączeniu kanału występują nadal.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja również odłączyłem 1 kabel i ustawiłem instalację na 1 antenową, niestety pikseloza, zaniki dźwięku czy obrazu po przełączeniu kanału występują nadal.
 
O proszę... Czyli jednak nie jestem sam... nie wymyślam sobie problemu.

Dlatego ponawiam apel do redakcji SATkuriera z prośbą o pomoc i interwencję u rzecznika prasowego Canal+. Portal Państwa jak i to forum niejednokrotnie pozwala obiektywnie wymieniać się informacjami z dziedziny telewizji satelitarnej tak pasjonatom jak i zwykłym zjadaczom chleba. Państwa interwencja w naszej sprawie pozwala mieć przekonanie że to nie jest wina abonentów a problem leży po stronie operatora. Co w dalszej konsekwencji wpłynie na działania spółki Canal+ na realne spojrzenie na problem i jego rozwiązanie. Bo męczące jest ciągłe kopanie się z koniem gdy jeżdżąc z punktu do punktu otrzymuje informację że dekoderów Technicolor nie mają na stanie. A z drugiej strony trąci mi to Bareją i słynnym już cytatem:

"Nie mamy pańskiego płaszcza i co nam Pan zrobi?"

To chyba nie tak powinno wyglądać w cywilizowanym kraju w XXI wieku.
  • Popieram 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, PawelTSW napisał(a):

Ale tylko ty robisz z tego sprawę życia i śmierci widzę :

 

Niektórzy płacą 10 zł/m za dzierżawę  tego dekodera i żądam aby operator zajął się w końcu problemem związanym z pikselozą. Dla mnie każda zł jest ważna. Oni wymagają płacenie  abonamentu na czas, a ja wymagam żeby dekoder był sprawny. 

  • Popieram 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A w którym miejscu napisałem że nic nie robię w stosunku do Canal+ ? Piszę do nich reklamacje i kopię sie z koniem. Dalsza rozmowa z Tobą nic nie wnosi więc nie będę powtarzał tego co wczesniej pisałem. Poza tym nie robię nic złego próbując zainteresować tematem kogoś kto może więcej w kontakcie z korporacjom.

  • Popieram 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja właśnie jestem po wizycie w jednym z punktów APS Canal+. Podobno w przyszłym tygodniu ma być dostawa dekoderów Technicolor. Ale jak to określiła Pani:

- One teraz idą jak ciepłe bułeczki i kto szybszy ten lepszy. A powód wymiany jest jej znany. Co oznajmiła z rozbrajającą szczerością.

Chciałem się zapisać na rezerwację. A kobieta mówi:
- nieprowadzimy zapisów bo tych dekoderów jest teraz naprawdę jak na lekarstwo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

56 minutes ago, mikoko said:

Skąd maja mieć technicolory jak ich nie ma. Nie produkują nowych. To co jest to magazynowe leżaki

Nie tylko leżaki, ale też zwroty. Takie dekodery są odnawiane (C+ ma gdzieś pod Warszawą zakład od tego) i idą ponownie do punktów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...