kocik89 Opublikowano 29 Marca 2023 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2023 (edytowane) Paradoksem jest to, że skoro aktualizacja dotyczyła również typu ITCA, oznacza to że w założeniu nie miała ona naprawić pikselozy. Żeby usunąć problem musi być dedykowany update do typu JADA. Edytowane 29 Marca 2023 przez kocik89 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Daro1 Opublikowano 29 Marca 2023 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2023 Jest to wersja serwisowa, wydana prawdopodobnie przez specjalistów canal+ a nie specjalistów od oprogramowania. Canal+ wyciął jedną częstotliwość z konwertera unicable. W ustawieniach anteny przy wyborze konwertera a następnie po przetestowaniu 8 częstotliwości i przejściu dalej pozostaje zapisanych już tylko 7 częstotliwości. Celowy zabieg czy po raz kolejny specjaliści zepsuli kolejną rzecz która wcześniej działała. Może po wycięciu jednej częstotliwości udało im się uwolnić więcej pamięci i odciążyć procesor, dlatego dekoder teraz chociaż uruchamia się natychmiastowo a nie po 10 sekundach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Markuss1 Opublikowano 29 Marca 2023 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2023 (edytowane) 49 minut temu, Daro1 napisał(a): Może po wycięciu jednej częstotliwości udało im się uwolnić więcej pamięci i odciążyć procesor, dlatego dekoder teraz chociaż uruchamia się natychmiastowo a nie po 10 sekundach. To jest chyba dobry trop, bo ja mam konwerter typu unicable (instalacja jednokablowa), ale tylko na 4 częstotliwości (model Opticum UNICABLE LNB SCR 2) i dekoder zawsze uruchamiał mi się szybko (również przed tą ostatnią poprawką oprogr.). Menu chodzi (i chodziło) też całkiem płynnie, pikseloza dość rzadko i tylko na niektórych kanałach. Czyli problem w tej "części" softu, która dotyczy obsługi anten/częstotliwości.... Edytowane 29 Marca 2023 przez Kiler Nie cytujemy ostatniej wypowiedzi w całości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 29 Marca 2023 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2023 3 godziny temu, Markuss1 napisał(a): Ludzie z Canal+ ogarnijcie się wreszcie Ludzie z C+ nie robią softu. 2 godziny temu, prysiu86 napisał(a): Żarty żartami, ale co teraz? Skoro nie widzą problemu z rozlewającą się pikseloza po ekranie. Ja np. nie mogę wymienić dekodera na ICTA, ponieważ najbliższy przedstawiciel Canal+ twierdzi, że mam sprawny dekoder i nie ma zamiaru go wymienić. To są za przeproszeniem jakieś jaja. Składać dalej reklamację. Najlepiej codziennie. Domagać się zniesienia dzierżawy. Dekoder spróbuj wymienić w innym APS. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Daro1 Opublikowano 29 Marca 2023 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2023 (edytowane) Godzinę temu, ircios napisał(a): Ludzie z C+ nie robią softu. Zgadza się oficjalnie nie robią softu bo robi to firma zewnętrzna której trzeba płacić. Canal+ ma swoich ludzi od spraw technicznych dlatego też poprawiają sami co umieją, dlatego jest to wersja serwisowa a nie oficjalna wydana od producenta softu. Canal+ nie zapłacił producentowi softu za poprawę, więc poczekamy sobie oficjalnie jeszcze z rok może dłużej aż otrzymamy docelowe oprogramowanie. Jednak wczesniej skończy mi się umowa z canal+ której nie przedłużę za te testy. Edytowane 29 Marca 2023 przez Daro1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 29 Marca 2023 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2023 (edytowane) 19 minut temu, Daro1 napisał(a): Zgadza się oficjalnie nie robią softu bo robi to firma zewnętrzna której trzeba płacić. Canal+ ma swoich ludzi od spraw technicznych dlatego też poprawiają sami co umieją, dlatego jest to wersja serwisowa a nie oficjalna wydana od producenta softu To Twoje przypuszczenia, przemyślenia? Skoro C+ ingerował w soft, to może coś na potwierdzenie wrzuć . Edytowane 29 Marca 2023 przez ircios Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Daro1 Opublikowano 29 Marca 2023 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2023 Canal+ w oficjalnej informacji podał: "wersja serwisowa" więc rusz głową i pomyśl kto zrobił poprawki w oprogramowaniu? Wiadomo firmie zewnętrznej trzeba zapłacić, więc lepiej zrobić poprawki własną tanią siła roboczą i podać do wiadomości wersja serwisowa a nie wersja oficjalna wydana przed producenta softu. Tak się tnie koszty, kosztem abonentów, bo skoro to wersja serwisowa to nadal jesteśmy testowani z wytrzymałości, inaczej mówiąc wersja serwisowa to wersja beta. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maniek357 Opublikowano 29 Marca 2023 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2023 I na podstawie informacji, że to wersja serwisowa, wysnułeś teorię, że Canal+ sam sobie zrobił poprawki w sofcie ... Bajkopisarstwo A może wersja serwisowa oznacza po prostu, że soft nie wprowadza żadnych nowych funkcji, a jedynie poprawki błędów ? 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bgmnt Opublikowano 29 Marca 2023 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2023 Dokładnie. Tak samo jak "Service Packi" w starych czasach w Windowsie - aktualizacja systemu, łatanie dziur itd. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sławek72 Opublikowano 29 Marca 2023 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2023 18 godzin temu, sławek72 napisał(a): No to jestem ciekaw czy pikseloza zniknie, bo obecnie to mi najbardziej doskwiera w nowym sofcie... 18 godzin temu, Jacek3 napisał(a): Pod zapowiedzianymi poprawkami stabilności oprogramowania kryje się też zapewne usunięcie pikselozy. Tak, czy siak włączam drugą antenę w oczekiwaniu na aktualizację. A jednak nie kryło się usunięcie pikselozy... Następna reklamacja poszła, w odpowiedzi SMS od CANAL+: "Dziękujemy, przyjęliśmy Twoje zgłoszenie. Średni czas oczekiwania na odpowiedź wynosi zwykle do 7 dni roboczych, a maksymalny do 30 dni" Poczekamy, zobaczymy... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 29 Marca 2023 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2023 21 minut temu, Daro1 napisał(a): Canal+ w oficjalnej informacji podał: "wersja serwisowa" więc rusz głową i pomyśl kto zrobił poprawki w oprogramowaniu? Ruszyłem głową lekko w lewo i prawo, potem w tył i do przodu, ale teraz ręce mi opadły. Jak znajdziesz info, że to C+ ingerował w soft, to daj linka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miniupiniu Opublikowano 29 Marca 2023 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2023 A jednak nie kryło się usunięcie pikselozy... Następna reklamacja poszła, w odpowiedzi SMS od CANAL+: "Dziękujemy, przyjęliśmy Twoje zgłoszenie. Średni czas oczekiwania na odpowiedź wynosi zwykle do 7 dni roboczych, a maksymalny do 30 dni" Poczekamy, zobaczymy... Ja ostatnio złożyłem reklamację to dostałem 50zł mniej do abo w kwietniu. Aktualizacja nic nie poprawiła to będę znowu pisał i tak do skutku aż coś zrobią.Wysłane z mojego CPH2449 przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sławek72 Opublikowano 29 Marca 2023 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2023 @miniupiniu to miałeś szczęście, bo mi na pierwszą reklamację nic nie odpowiedzieli, a na drugą odpowiedzieli że znają problem i nad nim pracują, bla, bla, bla. Teraz poszła trzecia, ciekawe co teraz wymyślą... szczerze to zamiast rekompensaty wolałbym możliwość powrotu do poprzedniego softu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
utede Opublikowano 29 Marca 2023 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2023 47 minutes ago, Daro1 said: Wiadomo firmie zewnętrznej trzeba zapłacić, więc lepiej zrobić poprawki własną tanią siła roboczą i podać do wiadomości wersja serwisowa Zapłacić za poprawę zepsutego softu? Interesujące Raczej w formie reklamacji powinno to zgłosić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
samuraj Opublikowano 29 Marca 2023 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2023 20 minut temu, ircios napisał(a): Ruszyłem głową lekko w lewo i prawo, potem w tył i do przodu, ale teraz ręce mi opadły. Jak znajdziesz info, że to C+ ingerował w soft, to daj linka. Panowie a jakie to ma znaczenie kto to poprawiał? albo że trzeba za to zapłacić? Za ekstraklasę też trzeba było zapłacić prawie 250mln za sezon, a zapłacili i to nawet za 4 sezony, więc tym bardziej jak trzeba producentowi oprogramowania zapłacić nie wiem 100 tys zł lub może więcej to trzeba zapłacić. Przecież używa tego na codzień ponad 2 mln abonentów. Poza tym minimum przyzwoitości to powinno być natychmiastowe zdjęcie opłat z tych deków, przynajmniej do czasu opanowania tego chaosu a nie rżnięcie głupa że to nasze anteny są temu winne. Przypadek z tym pixelowaniem pokazuje żenujący fakt że w takiej mającej o sobie wielkie mniemanie firmie, jaką jest c+ za wiele spraw odpowiadają przypadkowi ludzie, nie mający pojęcia o nadzorze nad ważnymi sprawami. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jacek3 Opublikowano 29 Marca 2023 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2023 1 godzinę temu, Daro1 napisał(a): Canal+ nie zapłacił producentowi softu za poprawę, więc poczekamy sobie oficjalnie jeszcze z rok może dłużej aż otrzymamy docelowe oprogramowanie. Skoro producent softu dostarczył w styczniu aktualizację z poważnymi błędami, to chyba powinien jak najszybciej udostępnić poprawioną wersję tego oprogramowania. Kto miałby mu płacić za naprawienie tego, co zepsuł? Sytuacja mogłaby być trochę niejasna gdyby problem z pikselowaniem dotyczył tylko ultraboxów Techniclolora a nie dotyczył tych produkcji ADB, bo ADB będący producentem oprogramowania mógłby sugerować, że ujawiniła się jakaś wada hardware'u konkurencji. Ale skoro jest odwrotnie - oprogramowanie ADB nie działa poprawnie tylko na dekoderach ADB - to producent oprogramowania nie może mieć żadnej wymówki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 29 Marca 2023 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2023 43 minuty temu, sławek72 napisał(a): to miałeś szczęście, bo mi na pierwszą reklamację nic nie odpowiedzieli Brak odpowiedzi w ciągu 30 dni na reklamację, uwzględnia tą reklamację. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Daro1 Opublikowano 29 Marca 2023 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2023 (edytowane) Jeśli nie wiadomo o co chodzi to wiadomo że chodzi o pieniądze Producent softu wydał wadliwe oprogramowanie do którego się nie przyznaje bo skoro jedne dekodery działają a drugie nie to gdzie jest wina według producenta softu? w canal+ oczywiście. Wiec teraz aby canal+ wyszedł z twarzą to sami ingerują w oprogramowanie nadając wersję serwisową, a na oficjalne oprogramowanie producenta przyjdzie nam poczekać pewnie z rok lub dłużej. Producent softu produkuje również oprogramowania innym firmą a nie tylko CANAL+, więc canal+ grzecznie ustawił się w kolejkę po następną aktualizację z łatkami, a do tego czasu osoby z działu technicznego canal+ będą sami próbowali naprawić dekoder. Taka jest niestety prawda o tym całym polskim canal+. Problemy miała też konkurencyjna platforma po wydaniu wadliwego oprogramowania i załatali dziury w ciągu około 3 tygodni. Więc wygląda to tak: producent softu to nie nasza wina, operator canal+ to nie nasza wina to wina abonenta bo ma źle ustawioną antenę, abonent to wina operatora canal+, i piłeczki się odbijały, odbijają, i będą odbijać nadal Edytowane 29 Marca 2023 przez Daro1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
waldus Opublikowano 29 Marca 2023 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2023 Po aktualizacji jest nagrywanie według czasu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jacor Opublikowano 29 Marca 2023 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2023 U mnie po aktualizacji na kanale Fox comedy jak włączy się wcześniejszy emitowany program pojawia się komunikat: Brak licencji DRM do odgrywania. Co to może być?? I nie da się wyłączyć tego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 29 Marca 2023 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2023 (edytowane) @waldus Bylo już wcześniej @Jacor to jest jeden z błędów softu. Edytowane 29 Marca 2023 przez ircios Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jacor Opublikowano 29 Marca 2023 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2023 Ja tego wcześniej nie miałem teraz mam po tej dzisiejszej aktualizacji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel6666 Opublikowano 29 Marca 2023 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2023 Macie możliwość nagrywania programu jak leci na żywo? Mi wyskakuje błąd E2305 To się stało po dzisiejszej aktualizacji. Może znowu coś skrócili. Już ręce opadają. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sławek72 Opublikowano 29 Marca 2023 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2023 3 godziny temu, ircios napisał(a): Brak odpowiedzi w ciągu 30 dni na reklamację, uwzględnia tą reklamację. Tak, wiem, z tym że nie do końca to wytłumaczyłem, mianowicie po pierwszej reklamacji w przypływie irytacji z pikselozą nie czekałem miesiąca na odpowiedź i napisałem drugą która była to jakoby reklamacją tej pierwszej z powodu braku szybkiej odpowiedzi...(jestem trochę "w gorącej wodzie kąpany" ). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
waldus Opublikowano 29 Marca 2023 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2023 15 minut temu, Pawel6666 napisał(a): Macie możliwość nagrywania programu jak leci na żywo? Mi wyskakuje błąd E2305 To się stało po dzisiejszej aktualizacji. Może znowu coś skrócili. Już ręce opadają. Nawet mnie nie strasz, bo dużo nagrywam. Ale właśnie sprawdzałem i niby nagrywa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.