Pawel Opublikowano 14 Grudnia 2022 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2022 1 godzinę temu, Matt-1 napisał(a): A na jakich kanałach działa replay ty i cofanie w epg do 2 i do 8 godzin wstecz ? Na niewielu. Ta funkcja to bardziej ciekawostka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lakiman Opublikowano 14 Grudnia 2022 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2022 Pytanie kieruję do osób, które wymieniły dekoder ITCA na ADB. Wymiana na +, bez znaczenia czy jednak nie warto? Z pewnych powodów mam możliwość wymiany w punkcie. Nie jest to jakaś wielka "uciążliwość", ale dająca zielone światło na ewentualną wymianę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Artek_ Opublikowano 14 Grudnia 2022 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2022 Delikatniej „żywsze” kolory, głowica pokazująca wyższe wartości siły i jakości sygnału, szybsze przełączanie kanałów ale ze stop klatką na początku i czerwona dioda zamiast białej l, innych różnic nie ma…. Czy warto? Moim zdaniem nie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 15 Grudnia 2022 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2022 (edytowane) 11 godzin temu, Matt-1 napisał(a): A na jakich kanałach działa replay ty i cofanie w epg do 2 i do 8 godzin wstecz ? Dokładnie na tych samych co w usłudze C+ Online Edytowane 15 Grudnia 2022 przez ircios Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lakiman Opublikowano 15 Grudnia 2022 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2022 (edytowane) Chyba jednak nie będę wymieniał. Skłania mnie lektura ostatnich 20 stron tematu. Wspominałem o braku 100% płynności na ITCA w Netflixie, gdy jest 4K HDR. Kolory mogłyby być ciut żywsze w rozdzielczości 4K na kanałach HD. Nie jest to aż tak uciążliwe, a nie chciałbym spaść z deszczu pod rynnę. Żadnych innych "problemów" z Itca nie mam. Konsultantka z infolinii proponowała też dualboxa.. Edytowane 15 Grudnia 2022 przez lakiman Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 15 Grudnia 2022 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2022 (edytowane) 4 godziny temu, lakiman napisał(a): .... Kolory mogłyby być ciut żywsze w rozdzielczości 4K na kanałach HD. Podkręć kolory nasyceniem w telewizorze. Edytowane 15 Grudnia 2022 przez Pawel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lakiman Opublikowano 15 Grudnia 2022 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2022 Tylko z ultraboxem+ jest taka sytuacja. Przy dekoderze 4K od UPC. Zmiana rozdzielczości nie ma żadnego wpływu na nasycenie kolorów. Podobnie było przy wyłączonym HDR na przystawce Play Box. Lepsze jest nasycenie kolorów przy zmianie rozdzielczości na niższą na ITCA... Wszystkie parametry techniczne- sprawdzone przez infolinię i kabel HDMI jak najbardziej w porządku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 15 Grudnia 2022 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2022 Nie bardzo rozumiem. Zmieniasz rozdzielczość w dekoderze w zależności od oglądanego kanału ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lakiman Opublikowano 15 Grudnia 2022 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2022 Widzę delikatną różnicę zmieniając rozdzielczość w ultraboxie. Na stałe ma ustawione UHD. Po kilku latach przyzwyczaiłem się. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 15 Grudnia 2022 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2022 (edytowane) No to nie możesz przy tych ustawieniach podkręcić nasycenia dla tego wejścia w tv ? Edytowane 15 Grudnia 2022 przez Pawel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lakiman Opublikowano 15 Grudnia 2022 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2022 To znaczy? Mam ustawiony ulepszony format przy wejściu HDMI, żadnych problemów z C+ 4K i HDR. Czy korzystam z ultraboxa, modułu i apek, wszędzie mam te same ustawienia. Stąd widzę pewne różnice. Może dla świętego spokoju kiedyś zaniosę dekoder do punktu i poproszę o sprawdzenie. Może tak musi być między współpracą telewizora (a ma już kilka lat)a ultraboxem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 15 Grudnia 2022 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2022 Nie wiem jaki masz telewizor. Mój ma niezależne ustawienia do apek i do poszczególnych wejść HDMI. Mogę ustawić te same parametry dla wszystkich źródeł ale to przecież bez sensu. Po to jest możliwość regulacji, by jej dokonywać a nie trzymać się sztywnych ustawień. Jak widzisz różnice, to dobrze, bo przecież każdy sprzęt jest inny. Ustawiasz parametry pod siebie i tyle. 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 15 Grudnia 2022 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2022 @Pawelw LG ustawisz różny obraz od różnych źródeł. W innych tv może być, że tylko jedno ustawienie do wszystkich Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lakiman Opublikowano 15 Grudnia 2022 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2022 (edytowane) No właśnie, mój tv nie zawsze trzyma ustawień na poszczególnych HDMI. Ale jak napisałem już się trochę wysłużył i przyznaję zbyt mocno obciążyłem mu pamięć: podłączone różne sprzęty i kilka dużych zainstalowanych aplikacji. Serwisant od Sony na to mi ostatnio zwrócił uwagę. Edytowane 15 Grudnia 2022 przez lakiman Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 15 Grudnia 2022 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2022 Godzinę temu, ircios napisał(a): @Pawelw LG ustawisz różny obraz od różnych źródeł. W innych tv może być, że tylko jedno ustawienie do wszystkich Zgadza się chociaż mój 10 letni Panasonic miał opcje rożnych ustawień dla poszczególnych wejść, więc myślałem, że w nowszych tv to raczej standard. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
inspektor Barnaby Opublikowano 17 Grudnia 2022 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2022 pojawia mi się komunikat: wprowadzamy zmiany w warunkach korzystania oraz zasadach..... Zapoznaj sie w USTAWIENIACH , nie wie o co biega i jak to zlikwidować aby już sie nie wyświetlało Komunikat brzmi tak: Wprowadzamy zmiany w Warunkach korzystania oraz zasadach prywatności dotyczące nowych funkcji. Zapoznaj się z nimi w menu Ustawienia. Jeśli ich nie akceptujesz, zresetuj Smart Hub, co wyłącza Usługi na Urządzeniu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marekjad Opublikowano 20 Grudnia 2022 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2022 Czy ktoś spotkał się z problemem podczas przewijania kanałów dekoder samoczynnie jak karabin maszynowy przeskakuje około 10 kanałów do przodu lub tyłu i zatrzymuje się na losowo wybranym kanale Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pierre Opublikowano 21 Grudnia 2022 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2022 Nie wciskaj +/- tylko białymi góra/dół. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matt-1 Opublikowano 21 Grudnia 2022 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2022 Czy na tym dekoderze nagrywanie działa na każdym kanale i czy warto mieć ten dekoder czy lepiej inny ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 22 Grudnia 2022 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2022 Działa na każdym nagrywanie. Dekoder niedostaepny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lakiman Opublikowano 22 Grudnia 2022 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2022 Wymieniłem dekoder i jak na razie jestem bardziej zadowolony niż z Technicolora. Faktycznie było coś nie tak wcześniej z jakością obrazu przy pozostałych kanałach przy podnoszeniu rozdzielczość do 4K. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radzion19 Opublikowano 28 Grudnia 2022 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2022 Witam, wczoraj zalogowałem do viaplay, i cały czas był rozjechany głos z obrazem, co ciekawe w aplikacji na tv nic takiego nie występowało. Czy ktoś jeszcze miał ten problem, a jeśli tak to czy jest jakieś rozwiązanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
raffpak Opublikowano 28 Grudnia 2022 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2022 witam czy za każdym razem gdy wchodzę na viaplay musze wpisywać adres mailowy i hasło? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lakiman Opublikowano 28 Grudnia 2022 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2022 Nie. Raz się logujesz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
raffpak Opublikowano 28 Grudnia 2022 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2022 (edytowane) u mnie za każdym razem po wyłączeniu dekodera woła adres i hasło... może chodzi że mam mr i raz na jednym deku oglądam raz na drugim Edytowane 28 Grudnia 2022 przez raffpak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.