Dr.STech Opublikowano 18 Maja 2022 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2022 (edytowane) 4 godziny temu, Daro1 napisał: Pulsowanie diody i zmieniający kolor może świadczyć o aktualizacji. Przypominam że dziś wyszła jakaś mała łatka poprawiająca pracę dekodera. Też zauważyłem dzisiaj zmieniającą kolor diodę. A jaką masz w menu wersję i datę tej łatki? Migania tym kolorem co podałeś określają tylko jeden problem z HDMI. Inne to: Kolor diody|Status diody|Status dekodera Biały|Ciągłe światło|W trybie pracy Czerwony|Ciągłe światło|Płytki tryb czuwania Czerwony|Ciągłe światło (zmniejszona jasność|Głęboki tryb czuwania Różowy (biały + czerwony)|Ciągłe światło|Nagrywanie Biały|Migający|Brak karty Biały/Czerwony|Przemienne szybkie miganie|Zła rozdzielczość HDMI Różowy (biały + czerwony)|Szybkie miganie|Brak sygnału SAT1 Różowy (biały + czerwony)|Wolne miganie|Brak sygnału na SAT2 Edytowane 18 Maja 2022 przez Dr.STech Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukasz431 Opublikowano 18 Maja 2022 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2022 (edytowane) Godzinę temu, Dr.STech napisał: W jaka masz w menu wersję i datę tej łatki? Migania tym kolorem co podałeś określają tylko jeden problem z HDMI. tez mam miganie i wywala mi rozdzielczość na full hd zamiast 4k, już kupiłem kabel hdmi 2.1 i dalej to samo jaki to może być powód waszym zdaniem?? Edytowane 18 Maja 2022 przez Kiler Nie cytujemy ostatniej wypowiedzi w całości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
catnip Opublikowano 18 Maja 2022 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2022 2 godziny temu, lukasz431 napisał: co to da jak już tak robiłem to da, ze wtedy pomoglo na chwile, a teraz pomoze na stale. zrestartuj. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mdmdm Opublikowano 19 Maja 2022 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2022 14 godzin temu, Alcatraz napisał: Tak, ta opcja cały czas jest. Jeszcze jest. Teraz to już żadna opcja nie jest pewna i każda może zniknąć. Nawet przełączanie kanałów, bo to przecież ich sprzęt i mogą robić z nim co chcą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Joca Opublikowano 19 Maja 2022 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2022 Godzinę temu, mdmdm napisał: ... bo to przecież ich sprzęt i mogą robić z nim co chcą. Owszem, dekodery są własnością spółki Canal+ S.A., nieprawdą jest jednak, że można bezkarnie udostępniać ten sprzęt klientom, jeżeli z winy tej spółki, sprzęt ten działa w sposób wadliwy. Ponieważ skala tego zjawiska jest duża i dotyczy wielu osób, sprawa kwalifikuje się do przekazania jej w gestię UOKiK. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 19 Maja 2022 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2022 Jak będziesz mieć problemy z odbiorem oferty, to wtedy możesz sobie chodzić po urzędach, ale nie z powodu braku funkcji. Następna sprawa, to jeśli chodzi o opcje nagrywania, to jest usługa nie gwarantowana. Chyba, że masz w umowie, że gwarantują nagrywanie. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Joca Opublikowano 19 Maja 2022 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2022 @ircios Spółka Canal+ S.A., to kolejny nowotwór do wyprostowania przez UOKiK. Wszystkie spółki poprzedniczki otrzymywały od tego urzędu wiele "nagród", za szczególną troskę o swoich klientów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
darklew64 Opublikowano 19 Maja 2022 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2022 Niestety zbyt wcześnie kilka dni temu pochwaliłem canal+ względem poprawy obrazu na kanale 4k. Po kolejnych aktualizacjach teraz mam tak: dekoder co chwila samodzielnie zmienia rozdzielczość na 1050p. Pomimo tego obraz na 4k nie znika. Po ustawieniu na rozdzielczość 4k obraz się nie zmienia; jest tak samo ciemny i znów ma wyprane kolory. Teraz już zastanawiam się czy mój dekoder nie jest uszkodzony. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jacek3 Opublikowano 19 Maja 2022 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2022 (edytowane) Przed chwilą w czasie ważnej piłki meczu Linette vs. Kerber cały kort zasłoniła plansza, że dziękują za wpłatę. Czy da się w nowym sofcie jakoś wyłączyć wyskakiwanie takich bezsensownych planszy przeszkadzających w odbiorze? Po jakim czasie, jeśli nie znajdę pilota, taka plansza sama znika z obrazu? Edytowane 19 Maja 2022 przez Jacek3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 19 Maja 2022 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2022 4 godziny temu, ircios napisał: ... Następna sprawa, to jeśli chodzi o opcje nagrywania, to jest usługa nie gwarantowana. Chyba, że masz w umowie, że gwarantują nagrywanie. Nie do końca masz rację. Dekoder jest reklamowany na stronie juko umożliwiający nagrywanie 3 kanałów jednocześnie (PVR3xREC). https://pl.canalplus.com/dekodery/4k-ultrabox Jeśli ktoś podejmuje decyzję na podstawie tych informacji i wybiera ten dekoder, na dodatek płacąc dodatkowo za dysk to chyba przyznasz, że może czuć się oszukany przez operatora i domaga się swoich praw. Obecnie oczywiście nie ma podstaw do reklamacji, bo opcja nagrywania jeszcze działa ale kto wie czym nas poczęstuje operator w przyszłości. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paweł 68 Opublikowano 19 Maja 2022 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2022 Reklama nie jest ofertą handlową, wszystko jest zapisane w umowie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 19 Maja 2022 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2022 Nie napisałem, że nią jest. Jeśli jednak wprowadza w błąd konsumenta za takie praktyki można dostać karę 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 19 Maja 2022 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2022 (edytowane) I co z tego, że jest w reklamie. Ktoś płaci za dysk, ale nie za to że może sobie nagrywać, choć do tego jest, tylko za serwisowanie. Sam konsultant mi powiedział, czy odpisał, dokładnie nie pamiętam, jak kiedyś reklamację złożyłem na nagrywanie. Usługa nie gwarantowana. I tyle. Rozumieć reklamy to sobie można na różne sposoby. Reklamują kanały. Ludzie biorą ofertę. Potem kanał znika i abonent ma guzik do powiedzenia. A dlaczego? Bo kanał nie jest gwarantowany. No ale jak to tak, przecież płaci 5 czy 10 zł za dekoder. Edytowane 19 Maja 2022 przez ircios Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 19 Maja 2022 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2022 8 minut temu, ircios napisał: ...Ktoś płaci za dysk, ale nie za to że może sobie nagrywać, choć do tego jest, tylko za serwisowanie. ... Chyba sam to wymyśliłeś. Ja mam w swojej umowie wpis "Najem Dysk PVR" co wyraźnie sugeruje dysk służący do nagrywania a nie serwisowania. Co do kanałów masz rację. Dawno powinni się za to wziąć w UOKiK-u. Kanały niegwarantowane i wszelkie rebrandingi to kpina no ale jeżeli polskie prawo pozwala na takie praktyki, to co się dziwić, ze operatorzy je wykorzystują. 3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 19 Maja 2022 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2022 (edytowane) Jak sobie coś wymyślę, to naprwno dam Ci znać. Inerpretuj sobie jak chcesz. Masz prawo. A słowo "Najem" nie mówi wcale, że dysk do nagrywania. Równie dobrze może leżeć w pudełku lub do tymczadowego magazynowania danych z komputera. Najistotniejsze jest to, że usługa jest nie gewarantowana. I na tym można zakończyć tą zbędną dyskusje. Edytowane 19 Maja 2022 przez ircios Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 19 Maja 2022 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2022 Jest napisane przy opcji w umowie Najem Dysk PVR. Jak masz jeszcze wątpliwości do czego służy dysk z opisem PVR to niestety nic na to nie poradzę. W każdym bądź razie nie ma mowy o "serwisowaniu". Przynajmniej na mojej umowie. 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jacek3 Opublikowano 19 Maja 2022 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2022 (edytowane) Czy tylko u mnie nie działa dzisiaj Reply TV? Na ekranie telewizora mam komunikat z dekodera: BŁĄD E3503 Strumień niedostępny w sygnalizowanej lokalizacji. Równocześnie Live TV w Canal+ Online w tej samej sieci lokalnej działa bezproblemowo. Update: Restart dekodera nie pomógł. Restart routera rozwiązał problem. Edytowane 19 Maja 2022 przez Jacek3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chlebicki33 Opublikowano 19 Maja 2022 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2022 Aktualizacja oprogramowania, w kwestii samego menu, jest lekka poprawa bo są lepiej wyeksponowane kolekcje, ale dalej leży i kwiczy nawigacja np w HBO możemy wybierać wg daty dodania i alfabetu i nie ma dalej podziału na poszczególne kategorie np. komedie itd. Dalej słaba jest lista nagrań gdzie kłują w oczy loga stacji nagranych programów a informacja co to za film jest drobnym maczkiem. Dalej dramat jest jeśli chodzi o stacje radiowe, trzeba zmieniać listę z tv na radiowe i tam latać po kanałach (kafelkach) i tak samo upierdliwy jest powrót z radia na tv. Niby jest pod przyciskiem opt. na pilocie przejście na radio ale tam są dostępne tylko kanały Polskiego Radia... Z całym szacunkiem ale obecny zasięg słuchalności tych stacji jest taki se... A wystarczyłoby wrzucić, tak jak było wcześniej, najważniejsze stacje na ogólną listę. Hitem dla mnie jest kategoria w kolekcji film: Na poprawę nastroju lub życiowe opowieści czy straszne filmy a dopiero na samym końcu jest normalny podział na komedie, SF. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 19 Maja 2022 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2022 2 godziny temu, Pawel napisał: ....W każdym bądź razie nie ma mowy o "serwisowaniu". Przynajmniej na mojej umowie. Ja tu nic nie pisałem co jest na umowie, bo wiem co jest. Sam mam to pudełko, a nawet 2. Chodzi mi tylko i wyłącznie, że ta kasa za najem idzie na serwisowanie. Tyle w temacie. . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jacek3 Opublikowano 20 Maja 2022 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2022 A co za znaczenie ma na co idzie kasa z najmu? To tak jakby sprzedawca niechcącego jeździć samochodu tłumaczył klientowi, że kasa jaką klient zapłacił za auto poszła nie na zapewnienie, aby auto było w pełni sprawne, tylko na to, by dzieci pracowników miały co jeść. A w ogóle, to w umowie o kupno auta nie jest napisane, że auto ma jeździć. Zresztą czemu kasa za najem miałaby iść na serwisowanie, a nie na przykład na waciki dla prezesa? W czasach gdy C+ nie pobierała opłat za najem, dekodery też były serwisowane, co dowodzi, że środki na serwisowanie nie muszą mieć żadnej korelacji z opłatami za najem. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zibi03 Opublikowano 20 Maja 2022 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2022 Dziś zauważyłem że dekoder przy każdym włączeniu ustawia się na kanale 9 wraz z reklamą serialu "Powrót" da się to jakoś wyłączyć? Niestety żadne próby zmiany ustawień nie pomagają Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 20 Maja 2022 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2022 Raczej nie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dr.STech Opublikowano 20 Maja 2022 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2022 Wycofaj zgody i płać 5 zł więcej, to nie będzie tych reklam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jacek3 Opublikowano 20 Maja 2022 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2022 (edytowane) Podobnie cenowo wyjdzie ustawić TRYB CZUWANIA na STANDARDOWY lub w ogóle nigdy dekodera nie wyłączać. W obu tych przypadkach żadne reklamy przy starcie się nie pojawiają. Przy włączaniu dekoder startuje ostatnio oglądanym kanałem. Edytowane 20 Maja 2022 przez Jacek3 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dr.STech Opublikowano 21 Maja 2022 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2022 Przy trybie standardowym też się pojawiają, zaraz po włączeniu, więc to nie zadziała. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.