Skocz do zawartości

4K UltraBox+ |G9| (ADB NCP-3670SF, JADA)


g0nz0s
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi


 

4 godziny temu, Martinos napisał(a):
Dziś zadzwonili odnośnie reklamacji - składałem 15.08.
 
Przeprosili. Pan zapewniał, że poszedł update, który ma to naprawić. Zaoferowali bezpłatne przejście na DualBox.
Z tego co czytałem tak na szybko to ten DualBox wcale szałowy nie jest. ;-)
 
***
Nie wiem czy rzeczywiście poszedł jakiś update czy udało mi się naprawić.

 


Nie poszedł pikseloza nadal jest.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kable HDMI WIREWORLD Ultraviolet , listwa - każde gniazdko z filtracją zakłóceń. Całkowita separacja od sieci poprzez stabilizator napięcia w wersji pro.

Brak zasilaczy impulsowych -poza tym od dekodera.

Kable od netu najwyższej kategorii z filtrem zakłóceń.

TV Sony ,ale TV tu nie ma nic do rzeczy bo problem jest w sofcie dekodera.

Zawsze po resecie i zmianach przez krotki czas jest ok.

Dzwoniłem dziś i pisałem do działu technicznego. 3 razy wymieniałem dekoder i bez rezultatu 

Pani z infolinii rozbrajająco powiedziała, że nie może mi pomóc.

Czekam na odpowiedź pisemną bo pisałem opisując moje problemy.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

28 minutes ago, gutekbull said:

Kable HDMI WIREWORLD Ultraviolet , listwa - każde gniazdko z filtracją zakłóceń. Całkowita separacja od sieci poprzez stabilizator napięcia w wersji pro.

Brak zasilaczy impulsowych -poza tym od dekodera.

Kable od netu najwyższej kategorii z filtrem zakłóceń.

Jaki jest sens takich instalacji w domu? Pachnie lekkim overkillem... kable hdmi po kilkaset złotych?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 22.08.2023 o 13:52, Martinos napisał(a):

Dziś zadzwonili odnośnie reklamacji - składałem 15.08.

 

Przeprosili. Pan zapewniał, że poszedł update, który ma to naprawić. Zaoferowali bezpłatne przejście na DualBox.

Z tego co czytałem tak na szybko to ten DualBox wcale szałowy nie jest. ;-)

 

 

I zapomniałem dodać, że dostałem rabat 50% na jeden miesiąc. 😂

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Również w końcu, po półtora miesiącu dostałem odpowiedź od nich (łaskawcy jego mać 🤬) że przepraszają, problem starają się rozwiązać i wstecznie obniżają abonament o 50% za dwa miesiące, tak że nadchodzący rachunek mam "gratis" , nic więcej nie są w stanie zaproponować, możliwości powrotu do wersji softu sprzed styczniowej katastrofy (o czym wspomniałem w zgłoszeniu) niestety nie ma i należy czekać na kolejne łatki, dualboxa nie proponują gdyż wspomniałem że go nie chcę, a Technicolora nie są w stanie mi zagwarantować - mam szukać jeśli go chcę we własnym zakresie po punktach... niestety nie mam na to chęci ani czasu. A i jeszcze jedno, nie są w stanie mi powiedzieć czy i kiedy w ogóle zostanie wprowadzony na nasz rynek Global One...to tyle wieści z maila od nich.

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

41 minutes ago, gutekbull said:

Ciekawe czy będą piksele i zaniki sygnału anteny.

Dekoder ma gorszy jakościowo obraz od JADA , ale pewnie dlatego ze w zakładce rozdzielczość brakuje HDR ?

Pikseli nie będzie, obraz raczej jest ten sam jakościowo- inne nasycenie kolorów ewentualnie.  
Za to plunnosc działania i brak problemów z soundbarem ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 23.08.2023 o 19:54, gutekbull napisał(a):

Ja dziś wymieniłem dekoder na ITCA 

Ciekawe czy będą piksele i zaniki sygnału anteny.

Dekoder ma gorszy jakościowo obraz od JADA , ale pewnie dlatego ze w zakładce rozdzielczość brakuje HDR ?

Źle myślisz. Ja również posiadam dekoder ITCA wymieniłem kabel HDMI i teraz mam obraz brzytwa. Proponuję wymienić kabel. W wiadomości prywatnej mogę podać informacje gdzie można dostać dobry jakościowo kabel pod dekoder ITCA. Osobiście po wymianie kabla jestem pod bardzo dużym wrażeniem że tak bardzo zmieniła się jakość obrazu na ogromny duży plus. 

W dniu 23.08.2023 o 23:15, gutekbull napisał(a):

ITCA jeszcze nie dostał aktualizacji tej co JADA , czyli jak dostanie to mogą wyjść te same problemy ?

Co sądzicie?

Może zanim puszczą aktualizację to zastanowią się z 1000 razy czy soft będzie działać jak należy po wpadce z dekoderem JADA. Myślę że dział reklamacji z JADA jak i straty które ponoszą w tej chwili czegoś ich nauczy, i kolejne softy będą takie jak należy. 

20 godzin temu, gutekbull napisał(a):

A kto powiedział, że na ITCA nie ma pikseli. Właśnie oglądam M.Ś. i przez moment cały ekran w pikselach :-(

Problem może być w momencie gdy producent transmisji traci połączenie z kamerą operatora, wtedy występują takie problemy jak przycinki piksele obrazu, i to widać u wszystkich niezależnie jak jest sygnał odbierany, przez jaką antenę, czy sprzęt. Natomiast dekoder ITCA nie ma żadnych problemów z pikselowaniem obrazu, i mam nadzieję że tak już zostanie, bo na chwile obecną jest to jeden najlepszy dekoder w sieci CANAL+ który jeszcze działa :)  

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

27 minut temu, gutekbull napisał(a):

Daro1

Mam, HDMI WIREWORLD Ultraviolet i Audioquest Vodka 48.

Polecasz inne kable HDMI pod ten dekoder ? Jakie ?

Napisz w wiadomości prywatnej to podam dobry sprawdzony kabel

13 minut temu, Jaś Fasola napisał(a):

Ja mam zwykły marketowy kabel coś w granicach 15 zł , i nigdy problemów nie miałem. 

Tak na zwykłym marketowym też działa, tylko że nie taka sama jakość obrazu, jak na dobrym firmowym kablu. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...