sylwek73 Opublikowano 22 Sierpnia 2023 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2023 4 godziny temu, Martinos napisał(a): Dziś zadzwonili odnośnie reklamacji - składałem 15.08. Przeprosili. Pan zapewniał, że poszedł update, który ma to naprawić. Zaoferowali bezpłatne przejście na DualBox. Z tego co czytałem tak na szybko to ten DualBox wcale szałowy nie jest. *** Nie wiem czy rzeczywiście poszedł jakiś update czy udało mi się naprawić. Nie poszedł pikseloza nadal jest. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Martinos Opublikowano 22 Sierpnia 2023 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2023 Godzinę temu, _Artek_ napisał(a): Jak masz unicable to nie wymieniaj. Nie mam. Nie planuję wymianiać. Tak jak pisałem - u mnie od kliku dni jest OK. Zobaczymy co będzie dalej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gutekbull Opublikowano 22 Sierpnia 2023 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2023 Kable HDMI WIREWORLD Ultraviolet , listwa - każde gniazdko z filtracją zakłóceń. Całkowita separacja od sieci poprzez stabilizator napięcia w wersji pro. Brak zasilaczy impulsowych -poza tym od dekodera. Kable od netu najwyższej kategorii z filtrem zakłóceń. TV Sony ,ale TV tu nie ma nic do rzeczy bo problem jest w sofcie dekodera. Zawsze po resecie i zmianach przez krotki czas jest ok. Dzwoniłem dziś i pisałem do działu technicznego. 3 razy wymieniałem dekoder i bez rezultatu Pani z infolinii rozbrajająco powiedziała, że nie może mi pomóc. Czekam na odpowiedź pisemną bo pisałem opisując moje problemy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
utede Opublikowano 22 Sierpnia 2023 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2023 28 minutes ago, gutekbull said: Kable HDMI WIREWORLD Ultraviolet , listwa - każde gniazdko z filtracją zakłóceń. Całkowita separacja od sieci poprzez stabilizator napięcia w wersji pro. Brak zasilaczy impulsowych -poza tym od dekodera. Kable od netu najwyższej kategorii z filtrem zakłóceń. Jaki jest sens takich instalacji w domu? Pachnie lekkim overkillem... kable hdmi po kilkaset złotych? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gutekbull Opublikowano 22 Sierpnia 2023 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2023 Też się zastanawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Saturn45 Opublikowano 22 Sierpnia 2023 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2023 (edytowane) 58 minut temu, gutekbull napisał(a): Wszystko jest dla ludzi. Edytowane 22 Sierpnia 2023 przez Kiler Nie cytujemy ostatniej wypowiedzi w całości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Martinos Opublikowano 23 Sierpnia 2023 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2023 W dniu 22.08.2023 o 13:52, Martinos napisał(a): Dziś zadzwonili odnośnie reklamacji - składałem 15.08. Przeprosili. Pan zapewniał, że poszedł update, który ma to naprawić. Zaoferowali bezpłatne przejście na DualBox. Z tego co czytałem tak na szybko to ten DualBox wcale szałowy nie jest. I zapomniałem dodać, że dostałem rabat 50% na jeden miesiąc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gutekbull Opublikowano 23 Sierpnia 2023 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2023 Ja dziś wymieniłem dekoder na ITCA Ciekawe czy będą piksele i zaniki sygnału anteny. Dekoder ma gorszy jakościowo obraz od JADA , ale pewnie dlatego ze w zakładce rozdzielczość brakuje HDR ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sławek72 Opublikowano 23 Sierpnia 2023 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2023 Również w końcu, po półtora miesiącu dostałem odpowiedź od nich (łaskawcy jego mać ) że przepraszają, problem starają się rozwiązać i wstecznie obniżają abonament o 50% za dwa miesiące, tak że nadchodzący rachunek mam "gratis" , nic więcej nie są w stanie zaproponować, możliwości powrotu do wersji softu sprzed styczniowej katastrofy (o czym wspomniałem w zgłoszeniu) niestety nie ma i należy czekać na kolejne łatki, dualboxa nie proponują gdyż wspomniałem że go nie chcę, a Technicolora nie są w stanie mi zagwarantować - mam szukać jeśli go chcę we własnym zakresie po punktach... niestety nie mam na to chęci ani czasu. A i jeszcze jedno, nie są w stanie mi powiedzieć czy i kiedy w ogóle zostanie wprowadzony na nasz rynek Global One...to tyle wieści z maila od nich. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arkon Opublikowano 23 Sierpnia 2023 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2023 Dokładnie taki sam rabat dostałem. Bez propozycji wymiany i z zastrzeżeniem, że dekoder nadal będzie aktualizowany. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
utede Opublikowano 23 Sierpnia 2023 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2023 41 minutes ago, gutekbull said: Ciekawe czy będą piksele i zaniki sygnału anteny. Dekoder ma gorszy jakościowo obraz od JADA , ale pewnie dlatego ze w zakładce rozdzielczość brakuje HDR ? Pikseli nie będzie, obraz raczej jest ten sam jakościowo- inne nasycenie kolorów ewentualnie. Za to plunnosc działania i brak problemów z soundbarem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gutekbull Opublikowano 23 Sierpnia 2023 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2023 ITCA jeszcze nie dostał aktualizacji tej co JADA , czyli jak dostanie to mogą wyjść te same problemy ? Co sądzicie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
utede Opublikowano 24 Sierpnia 2023 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2023 Problemy nie występują od ostatniej aktualizacji, tylko ta miała to naprawić. Więc nic nie wskazuje by miało się popsuć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gutekbull Opublikowano 24 Sierpnia 2023 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2023 A kto powiedział, że na ITCA nie ma pikseli. Właśnie oglądam M.Ś. i przez moment cały ekran w pikselach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gidyja Opublikowano 25 Sierpnia 2023 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2023 Tylko to nie problem itca bo na naziemnej też były piksele 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Daro1 Opublikowano 25 Sierpnia 2023 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2023 W dniu 23.08.2023 o 19:54, gutekbull napisał(a): Ja dziś wymieniłem dekoder na ITCA Ciekawe czy będą piksele i zaniki sygnału anteny. Dekoder ma gorszy jakościowo obraz od JADA , ale pewnie dlatego ze w zakładce rozdzielczość brakuje HDR ? Źle myślisz. Ja również posiadam dekoder ITCA wymieniłem kabel HDMI i teraz mam obraz brzytwa. Proponuję wymienić kabel. W wiadomości prywatnej mogę podać informacje gdzie można dostać dobry jakościowo kabel pod dekoder ITCA. Osobiście po wymianie kabla jestem pod bardzo dużym wrażeniem że tak bardzo zmieniła się jakość obrazu na ogromny duży plus. W dniu 23.08.2023 o 23:15, gutekbull napisał(a): ITCA jeszcze nie dostał aktualizacji tej co JADA , czyli jak dostanie to mogą wyjść te same problemy ? Co sądzicie? Może zanim puszczą aktualizację to zastanowią się z 1000 razy czy soft będzie działać jak należy po wpadce z dekoderem JADA. Myślę że dział reklamacji z JADA jak i straty które ponoszą w tej chwili czegoś ich nauczy, i kolejne softy będą takie jak należy. 20 godzin temu, gutekbull napisał(a): A kto powiedział, że na ITCA nie ma pikseli. Właśnie oglądam M.Ś. i przez moment cały ekran w pikselach Problem może być w momencie gdy producent transmisji traci połączenie z kamerą operatora, wtedy występują takie problemy jak przycinki piksele obrazu, i to widać u wszystkich niezależnie jak jest sygnał odbierany, przez jaką antenę, czy sprzęt. Natomiast dekoder ITCA nie ma żadnych problemów z pikselowaniem obrazu, i mam nadzieję że tak już zostanie, bo na chwile obecną jest to jeden najlepszy dekoder w sieci CANAL+ który jeszcze działa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gutekbull Opublikowano 25 Sierpnia 2023 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2023 Daro1 Mam, HDMI WIREWORLD Ultraviolet i Audioquest Vodka 48. Polecasz inne kable HDMI pod ten dekoder ? Jakie ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaś Fasola Opublikowano 25 Sierpnia 2023 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2023 2 godziny temu, Daro1 napisał(a): Źle myślisz. Ja również posiadam dekoder ITCA wymieniłem kabel HDMI i teraz mam obraz brzytwa. Proponuję wymienić kabel. Ja mam zwykły marketowy kabel coś w granicach 15 zł , i nigdy problemów nie miałem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Daro1 Opublikowano 25 Sierpnia 2023 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2023 27 minut temu, gutekbull napisał(a): Daro1 Mam, HDMI WIREWORLD Ultraviolet i Audioquest Vodka 48. Polecasz inne kable HDMI pod ten dekoder ? Jakie ? Napisz w wiadomości prywatnej to podam dobry sprawdzony kabel 13 minut temu, Jaś Fasola napisał(a): Ja mam zwykły marketowy kabel coś w granicach 15 zł , i nigdy problemów nie miałem. Tak na zwykłym marketowym też działa, tylko że nie taka sama jakość obrazu, jak na dobrym firmowym kablu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaś Fasola Opublikowano 25 Sierpnia 2023 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2023 29 minut temu, Daro1 napisał(a): tylko że nie taka sama jakość obrazu, jak na dobrym firmowym kablu. Zwykły pic na wodę, nie warty tych pieniędzy. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Daro1 Opublikowano 25 Sierpnia 2023 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2023 Nie pisz bzdur. Kup kabel a sam się przekonasz, jeśli nie będziesz pod wrażeniem nowego kabla to zwrócisz go za darmo. To nic nie kosztuje a sam się przekonasz że jakość kabla ma bardzo wiele do powiedzenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikoko Opublikowano 25 Sierpnia 2023 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2023 Potwierdzam. Dobry kabel to postawa. Sam kupowałem kable hdmi Philipsa za 100 za sztukę do swoich zestawów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lakiman Opublikowano 25 Sierpnia 2023 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2023 Nawet najlepszy kabel wartości bitrate nie poprawi. A w przypadku C+ 4K z upływem czasu ona jest coraz niższa.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gutekbull Opublikowano 25 Sierpnia 2023 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2023 Czy wam tez dekoder mocno się nagrzewa ? Kabel HDMI szczególnie tansze TV moze poprawic jakość obrazu ,nasycenie barw , ostrość, kontrast i nie sa to zadne czary-mary. U mnie np. HDMI WIREWORLD Ultraviolet( nie z Chin ) wyraźnie poprawia nasycenie barw. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mruczek Opublikowano 25 Sierpnia 2023 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2023 17 minut temu, gutekbull napisał(a): wyraźnie poprawia nasycenie barw Czyli kabel ingeruje w cyfrowy sygnał który przesyła? To nie najlepiej o nim świadczy. Wolałbym by zera i jedynki na wejściu były takie same jak na wyjściu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.