wally79 Opublikowano 6 Lipca 2023 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2023 Gorzej jak pierwsza aktualizacja oprogramowania że stycznia 2023 roku trwale fizycznie uszkodziła głowice antenowe dekodera. Wtedy żadna aktualizacja softu nie naprawi dekodera. Jedynym wyjściem byłoby wymienić egzemplarze JADA na ICTA. A że dekoderów ICTA nie ma praktycznie na rynku to honorowym rozwiązaniem ze strony Canal+ musi być możliwość wyksięgowanie opłat za multiroom do końca trwania umowy wszystkim zgłaszającym problemy z tymi dekoderami. W innym wypadku pozostaje donos do UOKiK i droga sądowa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kodif Opublikowano 6 Lipca 2023 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2023 1 minutę temu, Saturn45 napisał(a): Czyli wina kabla? Chyba od zasilacza Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bolosr Opublikowano 6 Lipca 2023 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2023 1 godzinę temu, Daniel24 napisał(a): Ty masz teraz aktualizacje Tak ale to nic nie zmieniło. Jak przełączę na jakiś program to wyskakuje komunikat że nie ma sygnału i wyświetla się brak programu. Nic nie proprawili 1 godzinę temu, wally79 napisał(a): Gorzej jak pierwsza aktualizacja oprogramowania że stycznia 2023 roku trwale fizycznie uszkodziła głowice antenowe dekodera. Wtedy żadna aktualizacja softu nie naprawi dekodera. Jedynym wyjściem byłoby wymienić egzemplarze JADA na ICTA. A że dekoderów ICTA nie ma praktycznie na rynku to honorowym rozwiązaniem ze strony Canal+ musi być możliwość wyksięgowanie opłat za multiroom do końca trwania umowy wszystkim zgłaszającym problemy z tymi dekoderami. W innym wypadku pozostaje donos do UOKiK i droga sądowa. Masz rację do bani Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kocik89 Opublikowano 6 Lipca 2023 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2023 4 minuty temu, Saturn45 napisał(a): Czyli wina kabla? Nie. To nie jest fizyczne odłączanie tylko zmiana ustawień. Być może jest tak że przez jakieś 2 godziny po zmianie ustawień pikselozy nie ma. To jest kwestia zepsutego softu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Artek_ Opublikowano 6 Lipca 2023 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2023 (edytowane) Myśle, że nic z tym nie zrobicie. Operator zepsuł, operator musi naprawić. Ja jeśli nie znalazłbym technicolora to w ramach reklamacji domagałby się albo zdjęcia opłaty za dekoder albo wysłania do mnie technicolora kurierem. Jeśli nie to domagałbym się rozwiązania umowy bez kary umownej. Od marca to już trochę za długo. Edytowane 6 Lipca 2023 przez Kiler Popraw pisownię. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hycel Opublikowano 6 Lipca 2023 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2023 Też miałem przed chwilą aktualizacje, wieczorem dam znać co i jak. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sławek72 Opublikowano 6 Lipca 2023 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2023 @_Artek_ nie od marca lecz od stycznia, pół roku już się z tym paprają. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Artek_ Opublikowano 6 Lipca 2023 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2023 43 minuty temu, kocik89 napisał(a): Nie. To nie jest fizyczne odłączanie tylko zmiana ustawień. Być może jest tak że przez jakieś 2 godziny po zmianie ustawień pikselozy nie ma. To jest kwestia zepsutego softu. Na 99% jest to wina softu dekoder po resecie przez 2h działa dobrze potem poza obsługa kilku głowic jednocześnie ldociaża” go ceche z nakładki i dekoder nie wyrabia Jedyne co wy jako użytkownicy możecie zrobić i co ma jakikolwiek sens to; 1 odłączenie dysku 2 odłączenie internetu 3 ograniczenie ilości głowic np do 2 przy ręcznej konfiguracji unicable. 29 minut temu, sławek72 napisał(a): @_Artek_ nie od marca lecz od stycznia, pół roku już się z tym paprają Czyli de facto operator nie wywiązuje się z umowy którą z nim zawarłeś bo zobowiązał się do świadczenia usługi tv satelitarnej w zamian za określoną terminową i regularną opłatą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ozzy666 Opublikowano 6 Lipca 2023 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2023 Tryb HDR lepiej zostawić tak jak jest czyli "adaptacyjny" czy coś zmieniać? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
catnip Opublikowano 6 Lipca 2023 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2023 22 minuty temu, bolosr napisał(a): Jak przełączę na jakiś program to wyskakuje komunikat że nie ma sygnału i wyświetla się brak programu. Nic nie proprawili (: bo nie ma takiej usterki i zadne oprogramowanie nic nie zmieni, popraw instalacje antenowa i poprawnie skonfiguruj dekoder. komunikat zniknie. nie wszystkie problemy swiata to wina dekodera. mowa wylacznie o pikselach, bez zadnego "brak programu" i to pojawiajacych sie rzadko, nie czesto, na kawalku obrazu. wszystko inne nie ma zwiazku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wally79 Opublikowano 6 Lipca 2023 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2023 Czyli de facto operator nie wywiązuje się z umowy którą z nim zawarłeś bo zobowiązał się do świadczenia usługi tv satelitarnej w zamian za określoną terminową i regularną opłatą. W rzeczy samej. Bo opcja multiroom jest składową podpisanej umowy. Zresztą nie jest możliwe w trakcie trwania umowy zrezygnowanie z tej opcji. Tak więc oczywistym staje się fakt by operator wyksięgował opłatę za multiroom do końca trwania umowy. Jedynym argumentem, który przemawiać będzie do mnie by negocjować ewentualne przedłużenie przyszłej umowy będzie teraz postawa operatora jak podejdzie do mojej sprawy w chwili obecnej. W innym wypadku szykuję się do donosu na operatora do UOKiK i w dalszej kolejności wystąpienie na drogę sądową by wykazać, że umowa zostanie rozwiązana z winy operatora. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bolosr Opublikowano 6 Lipca 2023 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2023 bo nie ma takiej usterki i zadne oprogramowanie nic nie zmieni, popraw instalacje antenowa i poprawnie skonfiguruj dekoder. komunikat zniknie. nie wszystkie problemy swiata to wina dekodera. mowa wylacznie o pikselach, bez zadnego "brak programu" i to pojawiajacych sie rzadko, nie czesto, na kawalku obrazu. wszystko inne nie ma zwiazku.I tu się mylisz antena jest dobrze ustawiona jak ustawie na jedno kablowe to wszystko działa jak trzeba więc to wina softu zresztą kanały znikają w idealnych warunkach i jak sprawdzam miernik to wszystko jest Oki.To wszystko wyszło po tej ostatniej super aktualizacji.Wysłane z mojego SM-A528B przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
catnip Opublikowano 6 Lipca 2023 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2023 nie myle sie, nie ma takiej usterki, po prostu nie masz sygnalu, moze tylko na cwiartce, moze w ogole na jednym kablu i gdy zmieniasz konfiguracje, tylko odcinasz bezsensownie popsuta nitke. to nie ma zwiazku z softem nikt w tym temacie nigdy nic takiego nie zglaszal. nigdy nie bedzie to naprawione, bo soft nie naprawi twojej popsutej instalacji,. i warunki nic do tego nie maja. nie ma usterki, ktora by wywolywala komunikat "brak programu". komunikat wskazuje ze mozesz miec problem z przelaczaniem pasm, popsuty konwerter, sygnal niby jest, ale nie z tego transpondera, proste. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wally79 Opublikowano 6 Lipca 2023 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2023 Czy mając takie ustawienie anteny można doszukiwać się problemu po stronie abonenta któremu doskwiera problem pikselozy i zaniku dźwięku? Pytam o to osób które mają pojęcie w temacie montażu anten satelitarnych. W ostatnim czasie wymieniłem wszystkie kable antenowe od konwentera do dekodera. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
waldus Opublikowano 6 Lipca 2023 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2023 Godzinę temu, catnip napisał(a): nie myle sie, nie ma takiej usterki, po prostu nie masz sygnalu, moze tylko na cwiartce, moze w ogole na jednym kablu i gdy zmieniasz konfiguracje, tylko odcinasz bezsensownie popsuta nitke. to nie ma zwiazku z softem nikt w tym temacie nigdy nic takiego nie zglaszal. nigdy nie bedzie to naprawione, bo soft nie naprawi twojej popsutej instalacji,. i warunki nic do tego nie maja. nie ma usterki, ktora by wywolywala komunikat "brak programu". komunikat wskazuje ze mozesz miec problem z przelaczaniem pasm, popsuty konwerter, sygnal niby jest, ale nie z tego transpondera, proste. Jest taka usterka. Brak programu i sygnału. Na szczęście rzadko wyskakuje, ale widziałem ją parę razy. Wystarczy włączyć i wyłączyć (pilotem) i cudownie sygnał wraca na 100%. Zauważyłem, że często się to pojawia po uruchomieniu dekodera który dopiero co został włączony do prądu. Teraz jak włączam do prądu, odczekam z 20 minut i komunikat praktycznie nie wyskakuje. Uprzedzając fachowe porady: rok temu zmieniałem kabel na nowy triset 113, końcówki nowe samozaciskowe, do tego przez chwilę miałem inny konwerter (twin) i też to raz na nim zauważyłem. Teraz mam unicable II i na nim także zauważyłem to kilka razy. Aha sygnał mam siłę i jakość po 100%. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
catnip Opublikowano 6 Lipca 2023 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2023 nie ma takiej usterki, zawsze to wina niefachowo wykonanej instalacji (np. zwarcia przez zle zalozone koncowki), wadliwych elementow lub bledow w konfiguracji. i sygnalu nie mierzy sie na wskaznikach w tunerze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Villemo666H Opublikowano 6 Lipca 2023 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2023 Mam problem po tej nieudanej aktualizacji: przerywa mi nagrywanie (jako przyczynę podaję brak zasilania). Czy da się jakoś wymusić ponowną próbę aktualizacji? Wyciągałam już wtyczkę z prądu, uruchamiałam ponownie, robiłam nawet ustawienia fabryczne. Nic to nie dało Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krz021 Opublikowano 6 Lipca 2023 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2023 aktualizacje recznie by trzeba było wymusić odłoczyć dekoder od produ i najpierw trzymać przyciski na dekoderze + i - i trzymając przyciski podłoczyć dekoder do prądu aż wyskoczy plansza o pobieraniu oprogramowania Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hycel Opublikowano 6 Lipca 2023 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2023 Co do pikselozy 3h oglądam Wimbledon pikselozoA pojawiła się może 3 razy i to taka dziwna,nie taka jak wczoraj, wczoraj pikselozy było co 5-10 minut i to duże poziome paski,więc jak narazie poprawa jest. Jeszcze zmiany w menu - rozdzielczość obrazu - pojawiła się zakładka TRYB HDR/HLG ZAlecana i ustawiona na tryb ADAPTACYJNY. O PÓLNOCY DAM ZNAĆ CO Z TA PIKSELOZĄ. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
waldus Opublikowano 6 Lipca 2023 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2023 7 minut temu, Villemo666H napisał(a): Mam problem po tej nieudanej aktualizacji: przerywa mi nagrywanie (jako przyczynę podaję brak zasilania). Czy da się jakoś wymusić ponowną próbę aktualizacji? Wyciągałam już wtyczkę z prądu, uruchamiałam ponownie, robiłam nawet ustawienia fabryczne. Nic to nie dało Odłącz i podłącz dysk. Może wtyczka od dysku za luźno lub krzywo włożona. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miniupiniu Opublikowano 6 Lipca 2023 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2023 Ale że co sugerujesz że aktualizacja poluzowała lub wypięła wtyczkę od dysku? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacek1969 Opublikowano 6 Lipca 2023 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2023 23 minuty temu, Villemo666H napisał(a): Mam problem po tej nieudanej aktualizacji: przerywa mi nagrywanie (jako przyczynę podaję brak zasilania). Czy da się jakoś wymusić ponowną próbę aktualizacji? Wyciągałam już wtyczkę z prądu, uruchamiałam ponownie, robiłam nawet ustawienia fabryczne. Nic to nie dało Właśnie , żona nastawiła sobie na wspólnej i jakiś Hotel na Tvn7 i też nie nagrało , przyczyna brak zasilania . Tylko dziwne , bo to dekoder Technicolor Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Villemo666H Opublikowano 6 Lipca 2023 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2023 42 minuty temu, krz021 napisał(a): aktualizacje recznie by trzeba było wymusić odłoczyć dekoder od produ i najpierw trzymać przyciski na dekoderze + i - i trzymając przyciski podłoczyć dekoder do prądu aż wyskoczy plansza o pobieraniu oprogramowania Dzięki, udało się Na razie nagrywa. @jacek1969 U mnie po tej próbie nieudanej aktualizacji było tak, że jeden program nagrywało, ale jeśli dwa programy nachodziły na siebie to przerywało nagrywanie jednego z nich. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adex Opublikowano 6 Lipca 2023 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2023 (edytowane) 2 godziny temu, krz021 napisał(a): aktualizacje recznie by trzeba było wymusić odłoczyć dekoder od produ i najpierw trzymać przyciski na dekoderze + i - i trzymając przyciski podłoczyć dekoder do prądu aż wyskoczy plansza o pobieraniu oprogramowania U mnie po tym zabiegu też zaczął pobierać Edit: A jednak nie pobrał, jakieś błędy wywalał i jest stary soft Edytowane 6 Lipca 2023 przez Adex Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hycel Opublikowano 6 Lipca 2023 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2023 To napiszcie ludziska co z tą PIKSELOZĄ ?? U mnie jest minimalna. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.