Skocz do zawartości

4K UltraBox+ |G9| (ADB NCP-3670SF, JADA)


g0nz0s
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Gorzej jak pierwsza aktualizacja oprogramowania że stycznia 2023 roku trwale fizycznie uszkodziła głowice antenowe dekodera. Wtedy żadna aktualizacja softu nie naprawi dekodera. Jedynym wyjściem byłoby wymienić egzemplarze JADA na ICTA. A że dekoderów ICTA nie ma praktycznie na rynku to honorowym rozwiązaniem ze strony Canal+ musi być możliwość wyksięgowanie opłat za multiroom do końca trwania umowy wszystkim zgłaszającym problemy z tymi dekoderami. W innym wypadku pozostaje donos do UOKiK i droga sądowa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, Daniel24 napisał(a):
Ty masz teraz aktualizacje 

Tak ale to nic nie zmieniło.
Jak przełączę na jakiś program to wyskakuje komunikat że nie ma sygnału i wyświetla się brak programu. Nic nie proprawili 🙂
 

1 godzinę temu, wally79 napisał(a):
Gorzej jak pierwsza aktualizacja oprogramowania że stycznia 2023 roku trwale fizycznie uszkodziła głowice antenowe dekodera. Wtedy żadna aktualizacja softu nie naprawi dekodera. Jedynym wyjściem byłoby wymienić egzemplarze JADA na ICTA. A że dekoderów ICTA nie ma praktycznie na rynku to honorowym rozwiązaniem ze strony Canal+ musi być możliwość wyksięgowanie opłat za multiroom do końca trwania umowy wszystkim zgłaszającym problemy z tymi dekoderami. W innym wypadku pozostaje donos do UOKiK i droga sądowa.

Masz rację do bani 🙂
 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Myśle, że nic z tym nie zrobicie. Operator zepsuł, operator musi naprawić. Ja jeśli nie znalazłbym technicolora to w ramach reklamacji domagałby się albo zdjęcia opłaty za dekoder albo wysłania do mnie technicolora kurierem. Jeśli nie to domagałbym się rozwiązania umowy bez kary umownej.
Od marca to już trochę za długo.

Edytowane przez Kiler
Popraw pisownię.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

43 minuty temu, kocik89 napisał(a):
Nie. To nie jest fizyczne odłączanie tylko zmiana ustawień. Być może jest tak że przez jakieś 2 godziny po zmianie ustawień pikselozy nie ma. To jest kwestia zepsutego softu.


Na 99% jest to wina softu dekoder po resecie przez 2h działa dobrze potem poza obsługa kilku głowic jednocześnie ldociaża” go ceche z nakładki i dekoder nie wyrabia
Jedyne co wy jako użytkownicy możecie zrobić i co ma jakikolwiek sens to;
1 odłączenie dysku
2 odłączenie internetu
3 ograniczenie ilości głowic np do 2 przy ręcznej konfiguracji unicable.

29 minut temu, sławek72 napisał(a):
@_Artek_ nie od marca lecz od stycznia, pół roku już się z tym paprają


Czyli de facto operator nie wywiązuje się z umowy którą z nim zawarłeś bo zobowiązał się do świadczenia usługi tv satelitarnej w zamian za określoną terminową i regularną opłatą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

22 minuty temu, bolosr napisał(a):

Jak przełączę na jakiś program to wyskakuje komunikat że nie ma sygnału i wyświetla się brak programu. Nic nie proprawili (:

bo nie ma takiej usterki i zadne oprogramowanie nic nie zmieni, popraw instalacje antenowa i poprawnie skonfiguruj dekoder. komunikat zniknie.

 

nie wszystkie problemy swiata to wina dekodera.

 

mowa wylacznie o pikselach, bez zadnego "brak programu" i to pojawiajacych sie rzadko, nie czesto, na kawalku obrazu.

 

wszystko inne nie ma zwiazku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


Czyli de facto operator nie wywiązuje się z umowy którą z nim zawarłeś bo zobowiązał się do świadczenia usługi tv satelitarnej w zamian za określoną terminową i regularną opłatą.
W rzeczy samej. Bo opcja multiroom jest składową podpisanej umowy. Zresztą nie jest możliwe w trakcie trwania umowy zrezygnowanie z tej opcji. Tak więc oczywistym staje się fakt by operator wyksięgował opłatę za multiroom do końca trwania umowy. Jedynym argumentem, który przemawiać będzie do mnie by negocjować ewentualne przedłużenie przyszłej umowy będzie teraz postawa operatora jak podejdzie do mojej sprawy w chwili obecnej. W innym wypadku szykuję się do donosu na operatora do UOKiK i w dalszej kolejności wystąpienie na drogę sądową by wykazać, że umowa zostanie rozwiązana z winy operatora.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bo nie ma takiej usterki i zadne oprogramowanie nic nie zmieni, popraw instalacje antenowa i poprawnie skonfiguruj dekoder. komunikat zniknie.
 
nie wszystkie problemy swiata to wina dekodera.
 
mowa wylacznie o pikselach, bez zadnego "brak programu" i to pojawiajacych sie rzadko, nie czesto, na kawalku obrazu.
 
wszystko inne nie ma zwiazku.
I tu się mylisz antena jest dobrze ustawiona jak ustawie na jedno kablowe to wszystko działa jak trzeba więc to wina softu zresztą kanały znikają w idealnych warunkach i jak sprawdzam miernik to wszystko jest Oki.
To wszystko wyszło po tej ostatniej super aktualizacji.

Wysłane z mojego SM-A528B przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie myle sie, nie ma takiej usterki, po prostu nie masz sygnalu, moze tylko na cwiartce, moze w ogole na jednym kablu i gdy zmieniasz konfiguracje, tylko odcinasz bezsensownie popsuta nitke.

to nie ma zwiazku z softem nikt w tym temacie nigdy nic takiego nie zglaszal. nigdy nie bedzie to naprawione, bo soft nie naprawi twojej popsutej instalacji,. i warunki nic do tego nie maja.

 

nie ma usterki, ktora by wywolywala komunikat "brak programu".

komunikat wskazuje ze mozesz miec problem z przelaczaniem pasm, popsuty konwerter, sygnal niby jest, ale nie z tego transpondera, proste.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy mając takie ustawienie anteny można doszukiwać się problemu po stronie abonenta któremu doskwiera problem pikselozy i zaniku dźwięku? Pytam o to osób które mają pojęcie w temacie montażu anten satelitarnych. W ostatnim czasie wymieniłem wszystkie kable antenowe od konwentera do dekodera. 92388402146d7074691e2f1f4c66882b.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, catnip napisał(a):

nie myle sie, nie ma takiej usterki, po prostu nie masz sygnalu, moze tylko na cwiartce, moze w ogole na jednym kablu i gdy zmieniasz konfiguracje, tylko odcinasz bezsensownie popsuta nitke.

to nie ma zwiazku z softem nikt w tym temacie nigdy nic takiego nie zglaszal. nigdy nie bedzie to naprawione, bo soft nie naprawi twojej popsutej instalacji,. i warunki nic do tego nie maja.

 

nie ma usterki, ktora by wywolywala komunikat "brak programu".

komunikat wskazuje ze mozesz miec problem z przelaczaniem pasm, popsuty konwerter, sygnal niby jest, ale nie z tego transpondera, proste.

Jest taka usterka. Brak programu i sygnału. Na szczęście rzadko wyskakuje, ale widziałem ją parę razy. Wystarczy włączyć i wyłączyć (pilotem) i cudownie sygnał wraca na 100%. Zauważyłem, że często się to pojawia po uruchomieniu dekodera który dopiero co został włączony do prądu. Teraz jak włączam do prądu, odczekam z 20 minut i komunikat praktycznie nie wyskakuje. Uprzedzając fachowe porady: rok temu zmieniałem kabel na nowy triset 113, końcówki nowe samozaciskowe, do tego przez chwilę miałem inny konwerter (twin) i też to raz na nim zauważyłem. Teraz mam unicable II i na nim także zauważyłem to kilka razy. Aha sygnał mam siłę i jakość po 100%.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do pikselozy 3h oglądam Wimbledon pikselozoA pojawiła się może 3 razy i to taka dziwna,nie taka jak wczoraj, wczoraj pikselozy było co 5-10 minut i to duże poziome paski,więc jak narazie poprawa jest.

Jeszcze zmiany w menu - rozdzielczość obrazu - pojawiła się zakładka TRYB HDR/HLG ZAlecana i ustawiona na tryb ADAPTACYJNY.

O PÓLNOCY DAM ZNAĆ CO Z TA PIKSELOZĄ.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 minut temu, Villemo666H napisał(a):

Mam problem po tej nieudanej aktualizacji: przerywa mi nagrywanie (jako przyczynę podaję brak zasilania).

Czy da się jakoś wymusić ponowną próbę aktualizacji? Wyciągałam już wtyczkę z prądu, uruchamiałam ponownie, robiłam nawet ustawienia fabryczne. Nic to nie dało :(

Odłącz i podłącz dysk. Może wtyczka od dysku za luźno lub krzywo włożona.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

23 minuty temu, Villemo666H napisał(a):

Mam problem po tej nieudanej aktualizacji: przerywa mi nagrywanie (jako przyczynę podaję brak zasilania).

Czy da się jakoś wymusić ponowną próbę aktualizacji? Wyciągałam już wtyczkę z prądu, uruchamiałam ponownie, robiłam nawet ustawienia fabryczne. Nic to nie dało :(

Właśnie , żona nastawiła sobie na wspólnej i jakiś Hotel na Tvn7 i też nie nagrało , przyczyna brak zasilania . Tylko dziwne , bo to dekoder  Technicolor 🤔

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

42 minuty temu, krz021 napisał(a):

aktualizacje recznie by trzeba było wymusić odłoczyć dekoder od produ i najpierw trzymać przyciski na dekoderze + i - i trzymając przyciski  podłoczyć dekoder do prądu aż wyskoczy plansza o pobieraniu oprogramowania

Dzięki, udało się :) Na razie nagrywa. 

@jacek1969 U mnie po tej próbie nieudanej aktualizacji było tak, że jeden program nagrywało, ale jeśli dwa programy nachodziły na siebie to przerywało nagrywanie jednego z nich.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, krz021 napisał(a):

aktualizacje recznie by trzeba było wymusić odłoczyć dekoder od produ i najpierw trzymać przyciski na dekoderze + i - i trzymając przyciski  podłoczyć dekoder do prądu aż wyskoczy plansza o pobieraniu oprogramowania

U mnie po tym zabiegu też zaczął pobierać ;)

Edit: A jednak nie pobrał, jakieś błędy wywalał i jest stary soft

Edytowane przez Adex
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...