Skocz do zawartości

4K UltraBox+ |G9| (ADB NCP-3670SF, JADA)


g0nz0s
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Jest to wersja serwisowa, wydana prawdopodobnie przez specjalistów canal+ a nie specjalistów od oprogramowania.  Canal+ wyciął jedną częstotliwość z konwertera unicable. W ustawieniach anteny przy wyborze konwertera a następnie po przetestowaniu 8 częstotliwości i przejściu dalej pozostaje zapisanych już tylko 7 częstotliwości. Celowy zabieg czy po raz kolejny specjaliści zepsuli kolejną rzecz która wcześniej działała.

Może po wycięciu jednej częstotliwości udało im się uwolnić więcej pamięci i odciążyć procesor, dlatego dekoder teraz chociaż uruchamia się natychmiastowo a nie po 10 sekundach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

49 minut temu, Daro1 napisał(a):

Może po wycięciu jednej częstotliwości udało im się uwolnić więcej pamięci i odciążyć procesor, dlatego dekoder teraz chociaż uruchamia się natychmiastowo a nie po 10 sekundach.

To jest chyba dobry trop, bo ja mam konwerter typu unicable (instalacja jednokablowa), ale tylko na 4 częstotliwości (model Opticum UNICABLE LNB SCR 2) i dekoder zawsze uruchamiał mi się szybko (również przed tą ostatnią poprawką oprogr.). Menu chodzi (i chodziło) też całkiem płynnie, pikseloza dość rzadko i tylko na niektórych kanałach. Czyli problem w tej "części" softu, która dotyczy obsługi anten/częstotliwości.... 

Edytowane przez Kiler
Nie cytujemy ostatniej wypowiedzi w całości.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, Markuss1 napisał(a):

Ludzie z Canal+ ogarnijcie się wreszcie

Ludzie z C+ nie robią softu. 

2 godziny temu, prysiu86 napisał(a):

Żarty żartami, ale co teraz? Skoro nie widzą problemu z rozlewającą się pikseloza po ekranie. Ja np. nie mogę wymienić dekodera na ICTA, ponieważ najbliższy przedstawiciel Canal+ twierdzi, że mam sprawny dekoder i nie ma zamiaru go wymienić. To są za przeproszeniem jakieś jaja.😭

Składać dalej reklamację. Najlepiej codziennie. Domagać się zniesienia dzierżawy. Dekoder spróbuj wymienić w innym APS.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, ircios napisał(a):

Ludzie z C+ nie robią softu. 

 

Zgadza się oficjalnie nie robią softu bo robi to firma zewnętrzna której trzeba płacić. Canal+ ma swoich ludzi od spraw technicznych dlatego też poprawiają sami co umieją, dlatego jest to wersja serwisowa a nie oficjalna wydana od producenta softu. Canal+ nie zapłacił producentowi softu za poprawę, więc poczekamy sobie oficjalnie jeszcze z rok może dłużej aż otrzymamy docelowe oprogramowanie. Jednak wczesniej skończy mi się umowa z canal+ której nie przedłużę za te testy.

Edytowane przez Daro1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

19 minut temu, Daro1 napisał(a):

Zgadza się oficjalnie nie robią softu bo robi to firma zewnętrzna której trzeba płacić. Canal+ ma swoich ludzi od spraw technicznych dlatego też poprawiają sami co umieją, dlatego jest to wersja serwisowa a nie oficjalna wydana od producenta softu

To Twoje przypuszczenia, przemyślenia? Skoro C+ ingerował w soft, to może coś na potwierdzenie wrzuć .

Edytowane przez ircios
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Canal+ w oficjalnej informacji podał: "wersja serwisowa" więc rusz głową i pomyśl kto zrobił poprawki w oprogramowaniu? Wiadomo firmie zewnętrznej trzeba zapłacić, więc lepiej zrobić poprawki własną tanią siła roboczą i podać do wiadomości wersja serwisowa a nie wersja oficjalna wydana przed producenta softu. Tak się tnie koszty, kosztem abonentów, bo skoro to wersja serwisowa to nadal jesteśmy testowani z wytrzymałości, inaczej mówiąc wersja serwisowa to wersja beta.  

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

18 godzin temu, sławek72 napisał(a):

No to jestem ciekaw czy pikseloza zniknie, bo obecnie to mi najbardziej doskwiera w nowym sofcie...

 

18 godzin temu, Jacek3 napisał(a):

 

Pod zapowiedzianymi poprawkami stabilności oprogramowania kryje się też zapewne usunięcie pikselozy. Tak, czy siak włączam drugą antenę w oczekiwaniu na aktualizację.

A jednak nie kryło się usunięcie pikselozy...

Następna reklamacja poszła, w odpowiedzi SMS od CANAL+:

"Dziękujemy, przyjęliśmy Twoje zgłoszenie. Średni czas oczekiwania na odpowiedź wynosi zwykle do 7 dni roboczych, a maksymalny do 30 dni"  Poczekamy, zobaczymy...

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

21 minut temu, Daro1 napisał(a):

Canal+ w oficjalnej informacji podał: "wersja serwisowa" więc rusz głową i pomyśl kto zrobił poprawki w oprogramowaniu?

Ruszyłem głową lekko w lewo i prawo, potem w tył i do przodu, ale teraz  ręce mi opadły. Jak znajdziesz info, że to C+ ingerował w soft, to daj linka. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jednak nie kryło się usunięcie pikselozy...
Następna reklamacja poszła, w odpowiedzi SMS od CANAL+:
"Dziękujemy, przyjęliśmy Twoje zgłoszenie. Średni czas oczekiwania na odpowiedź wynosi zwykle do 7 dni roboczych, a maksymalny do 30 dni"  Poczekamy, zobaczymy...
 
Ja ostatnio złożyłem reklamację to dostałem 50zł mniej do abo w kwietniu. Aktualizacja nic nie poprawiła to będę znowu pisał i tak do skutku aż coś zrobią.

Wysłane z mojego CPH2449 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@miniupiniu to miałeś szczęście, bo mi na pierwszą reklamację nic nie odpowiedzieli, a na drugą odpowiedzieli że znają problem i nad nim pracują, bla, bla, bla. Teraz poszła trzecia, ciekawe co teraz wymyślą... szczerze to zamiast rekompensaty wolałbym możliwość powrotu do poprzedniego softu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

47 minutes ago, Daro1 said:

Wiadomo firmie zewnętrznej trzeba zapłacić, więc lepiej zrobić poprawki własną tanią siła roboczą i podać do wiadomości wersja serwisowa

Zapłacić za poprawę zepsutego softu? Interesujące :) Raczej w formie reklamacji powinno to zgłosić

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

20 minut temu, ircios napisał(a):

Ruszyłem głową lekko w lewo i prawo, potem w tył i do przodu, ale teraz  ręce mi opadły. Jak znajdziesz info, że to C+ ingerował w soft, to daj linka. 

Panowie a jakie to ma znaczenie kto to poprawiał? albo że trzeba za to zapłacić?

Za ekstraklasę też trzeba było zapłacić prawie 250mln za sezon, a zapłacili i to nawet za 4 sezony, więc tym bardziej jak trzeba producentowi oprogramowania zapłacić nie wiem 100 tys zł lub może więcej to trzeba zapłacić.

Przecież używa tego na codzień ponad 2 mln abonentów.

Poza tym minimum przyzwoitości to powinno być natychmiastowe zdjęcie opłat z tych deków, przynajmniej do czasu opanowania tego chaosu a nie rżnięcie głupa że to nasze anteny są temu winne.

Przypadek z tym pixelowaniem pokazuje żenujący fakt że w takiej mającej o sobie wielkie mniemanie firmie, jaką jest c+ za wiele spraw odpowiadają przypadkowi ludzie, nie mający pojęcia o nadzorze nad ważnymi sprawami.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, Daro1 napisał(a):

Canal+ nie zapłacił producentowi softu za poprawę, więc poczekamy sobie oficjalnie jeszcze z rok może dłużej aż otrzymamy docelowe oprogramowanie. 

 

Skoro producent softu dostarczył w styczniu aktualizację z poważnymi błędami, to chyba powinien jak najszybciej udostępnić poprawioną wersję tego oprogramowania. Kto miałby mu płacić za naprawienie tego, co zepsuł?

 

Sytuacja mogłaby być trochę niejasna gdyby problem z pikselowaniem dotyczył tylko ultraboxów Techniclolora a nie dotyczył tych produkcji ADB, bo ADB  będący producentem oprogramowania mógłby sugerować, że ujawiniła się jakaś  wada hardware'u konkurencji.

 

Ale skoro jest odwrotnie - oprogramowanie ADB nie działa poprawnie tylko na dekoderach ADB -  to producent oprogramowania nie może mieć żadnej wymówki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli nie wiadomo o co chodzi to wiadomo że chodzi o pieniądze :) Producent softu wydał wadliwe oprogramowanie do którego się nie przyznaje bo skoro jedne dekodery działają a drugie nie to gdzie jest wina według producenta softu? w canal+ oczywiście. Wiec teraz aby canal+ wyszedł z twarzą to sami ingerują w oprogramowanie nadając wersję serwisową, a na oficjalne oprogramowanie producenta przyjdzie nam poczekać pewnie z rok lub dłużej. Producent softu produkuje również oprogramowania innym firmą a nie tylko CANAL+, więc canal+ grzecznie ustawił się w kolejkę po następną aktualizację z łatkami, a do tego czasu osoby z działu technicznego canal+ będą sami próbowali naprawić dekoder. Taka jest niestety prawda o tym całym polskim canal+. Problemy miała też konkurencyjna platforma po wydaniu wadliwego oprogramowania i załatali dziury w ciągu około 3 tygodni.

Więc wygląda to tak: producent softu to nie nasza wina, operator canal+ to nie nasza wina to wina abonenta bo ma źle ustawioną antenę, abonent to wina operatora canal+, i piłeczki się odbijały, odbijają, i będą odbijać nadal 😁

Edytowane przez Daro1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, ircios napisał(a):

Brak odpowiedzi w ciągu 30 dni na reklamację, uwzględnia tą reklamację.

Tak, wiem, z tym że nie do końca to wytłumaczyłem, mianowicie po pierwszej reklamacji w przypływie irytacji z pikselozą nie czekałem miesiąca na odpowiedź i napisałem drugą która była to jakoby reklamacją tej pierwszej z powodu braku szybkiej odpowiedzi...(jestem trochę "w gorącej wodzie kąpany" 😉).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

15 minut temu, Pawel6666 napisał(a):

Macie możliwość nagrywania programu jak leci na żywo? Mi wyskakuje błąd E2305 

To się stało po dzisiejszej aktualizacji. 

Może znowu coś skrócili.  Już ręce opadają. 

Nawet mnie nie strasz, bo dużo nagrywam. Ale właśnie sprawdzałem i niby nagrywa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...