Villemo666H Opublikowano 17 Marca 2023 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2023 Wy tu gadu-gadu, a pikseloza na TVN tak samo nagle, jak się pojawiła, tak samo zniknęła Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Daro1 Opublikowano 17 Marca 2023 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2023 (edytowane) 6 minut temu, sławek72 napisał(a): Kolego @Daro1 gwoli ścisłości to też proponuję poczytać Tobie stronę wstecz i masz post kolegi @_Artek_ dotyczący pikselozy za sprawą oprogramowania. Pierwsza wypowiedź na 181 stronie cytuję: "Ja chyba poczekam na aktualizacje, bo zmienię na itca to znowu będę miał problem z ustawieniem anteny. ....." napisana przez _Artek_ i do tej właśnie wypowiedzi była prowadzona rozmowa, i po raz kolejny zaznaczam nie dotyczyło to nowego oprogramowania, nowe oprogramowanie swoją drogą i tak zgadza się nowe oprogramowanie jest wadliwe. Edytowane 17 Marca 2023 przez Daro1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Artek_ Opublikowano 17 Marca 2023 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2023 Mój problem z ustawieniem anteny przy dekoderze itca wynika wyłącznie ze zbyt małej "rezerwy pogodowej" jakości sygnału pokazywanej przez technicolora...... prościej nie potrafie przepraszam @Daro1 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Daro1 Opublikowano 17 Marca 2023 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2023 (edytowane) 16 minut temu, Villemo666H napisał(a): Wy tu gadu-gadu, a pikseloza na TVN tak samo nagle, jak się pojawiła, tak samo zniknęła Bo po zmianie oprogramowania dekodera to ten model już tak ma i nikt nic nie wie kiedy i gdzie będzie kolejna pikseloza, nie mówiąc już o pozostałych błędach w oprogramowaniu, i działaniu dekodera. Pierwsze moje włączenie dekodera po aktualizacji oprogramowania skończyło się na tym że kilkukrotnie nacisnąłem przycisk włączający na pilocie a dekoder nic cisza, po kilku sekundach włączył się potem wyłączył i tak w kółko zrobił to tyle razy ile nacisnąłem wcześniej przycisk. Dekoder przed aktualizacją włączał się natychmiast a teraz 8 sekund aż pojawi się obraz, 5 sekund aż dioda zmieni kolor z czerwonej na biały. Prawdopodobnie procesor zamontowany w dekoderze nie wyrabia po zmianie oprogramowania, za dużo ma informacji do przerobienia i dlatego powstaje pikseloza, lub długie uruchamianie, czy reakcje na pilota, może też być to że dekoder ma za mało pamięci! Dopóki canal+ nie poprawi oprogramowania to tak już będzie z tym modelem dekodera. Może być to też celowe ze strony operatora aby zmusić klientów do przejścia na dekoder dualbox przy przedłużaniu umowy lub w jej trakcie przy dopłacie. 11 minut temu, _Artek_ napisał(a): Mój problem z ustawieniem anteny przy dekoderze itca wynika wyłącznie ze zbyt małej "rezerwy pogodowej" jakości sygnału pokazywanej przez technicolora...... prościej nie potrafie przepraszam @Daro1 Wezwij profesjonalnego montera który naprawi instalację, a jak już monter naprawi instalację to wymień sobie dekoder na ITCA, i zakończą się problemy. Poprawnie wykonana instalacja będzie działała z każdym dekoderem a nie z tymi o mniejszej czułości głowicy i odwrotnie. Edytowane 17 Marca 2023 przez Daro1 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sławek72 Opublikowano 17 Marca 2023 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2023 16 minut temu, Daro1 napisał(a): Pierwsza wypowiedź na 181 stronie cytuję: "Ja chyba poczekam na aktualizacje, bo zmienię na itca to znowu będę miał problem z ustawieniem anteny. ....." napisana przez _Artek_ i do tej właśnie wypowiedzi była prowadzona rozmowa, i po raz kolejny zaznaczam nie dotyczyło to nowego oprogramowania, nowe oprogramowanie swoją drogą i tak zgadza się nowe oprogramowanie jest wadliwe. Nie chcę się przegadywać ale strona wstecz od 181 to 180 (i to miałem na myśli): https://forum.satkurier.pl/topic/30983-4k-ultrabox-g9-adb-ncp-3670sf-jada/page/180/#comment-1880920 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Villemo666H Opublikowano 17 Marca 2023 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2023 @Daro1 Niedawne problemy z TVN-em nie wynikały z wadliwej aktualizacji, ponieważ występowały również na module. Najprawdopodobniej była to jakaś awaria. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Daro1 Opublikowano 17 Marca 2023 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2023 (edytowane) dekodery operatora canal+ jak i moduły były aktualizowane przez tego operatora dlatego problemy z odbiorem. Mam również dostęp do konkurencyjnej platformy, kiedy na TVN lub innych kanałach były problemy, to u konkurencji nic się nie działo. Jest to wina tylko i wyłącznie operatora canal+, a nie nadawcy kanału, gdyby było tak jak piszesz że to awaria ogólna to była by też u konkurencji, a u konkurencji wszystko działa bez najmniejszych problemów czyli "pełne słońce bez chmur". Edytowane 17 Marca 2023 przez Daro1 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Villemo666H Opublikowano 17 Marca 2023 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2023 Źle mnie zrozumiałeś. Miałam na myśli awarię u naszego operatora, a nie awarię na Hot Bird, czy u samego nadawcy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Daro1 Opublikowano 17 Marca 2023 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2023 (edytowane) Tak operator CANAL+ cały czas ma problem, ale udaje że nic się nie dzieje. A przepraszam, operator twierdzi że wina u klienta. Edytowane 17 Marca 2023 przez Daro1 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ktosiu Opublikowano 17 Marca 2023 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2023 No tak wina klienta któremu ten sam program od konkurencji działa a od nich nawala co chwilę. Niestety reklamaacje i zgłaszanie problemu ciągle kończyły się ta sama gadką... sprawdź instalacje... Masakra. Karta w module tnie częściej iż włożona potem do tunera z oscam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Saturn45 Opublikowano 17 Marca 2023 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2023 kończyły się ta sama gadką... Mi zamknęli zgłoszenie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Daro1 Opublikowano 17 Marca 2023 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2023 To witaj w klubie tych którym zamknęli sprawę bez jej rozwiązania. Ja też im zamknę sprawę na zakończenie umowy, a raczej umowę. Z takim podejściem do klienta niech spadają. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawel73 Opublikowano 17 Marca 2023 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2023 (edytowane) Czytam, aż w końcu coś napiszę...bo też mnie szlag trafia z tym ZAMULONYM dekoderem. Oprócz tego, że jest mułowaty to wkurza mnie, że po każdym obejrzanym nagraniu i jego usunięciu wraca do bieżącego programu i za każdym razem trzeba od nowa Menu, Nagrania i klikać do Nieobejrzanych. Edytowane 17 Marca 2023 przez pawel73 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Daro1 Opublikowano 17 Marca 2023 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2023 (edytowane) Przed aktualizacją dekoder był ok, może miał tam jakieś lekkie niedoskonałości, ale szło normalnie oglądać i używać dekoder, ale po ostatniej aktualizacji szkoda już nerwów na ten dekoder jak i obsługę canal+ którzy nie widzą problemu. Umowa mi się kończy za kilka miesięcy, ale już ich poinformowałem o tym że rezygnuję z ich usług. Zamykają wszystkie zgłoszenia awarii i doszukują się winy klienta, nie docierają do nich informacje o awarii dekodera po aktualizacji, uważają się niestety za nieomylnych. Konkurencja też miała problem po aktualizacji swojego dekodera przyznali się do swoich błędów i w ciągu około trzech tygodni naprawili to co zepsuli dodając jeszcze pewne udoskonalenia czym zaskoczyli. Tutaj niestety canal+ zawalił na całej linii, brak przyznania się do swoich błędów, że zepsuli dobry dekoder swoim oprogramowaniem, nie raczą w trybie natychmiastowym rozwiązać problemu, jak i odrzucając wszelkie reklamacje na pracę dekodera, więc podziękuję im za takie usługi. Nie mam zamiaru płacić za coś co nie działa jak należy przez błędy pseudo operatora. Za CYFRA+ takich problemów nie było a obsługa była na najwyższym poziomie, to co firma ITI i DISCOVERY zrobiła z firmą CYFRA+ jest niepoważne. Edytowane 17 Marca 2023 przez Daro1 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
samuraj Opublikowano 18 Marca 2023 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2023 Potwierdzam tak jak u poprzedników. Mam do czynienia z Canal+ od 2008 r. i kiedyś to obraz był jak kryształ, wszyscy moi znajomi mi zazdrościli obrazu. Teraz jestem posiadaczem telewizora LG Oled model 2020 i do tego mam w używaniu ten nieszczęsny Ultrabox. Jakieś 3 tygodnie temu złożyłem reklamację na jakość obrazu (pixelowanie) a także od początku uzytkowania tego dekodera (grudzień 2020 r.) mam taką dziwną przypadłość z nim związaną, którą chciałem się podzielić na tym forum, bo pomocy znikąd - Canal+ odrzucił moją reklamację, nakazując poprawić ustawienia anteny i wymianę konwertera na inny. Otóż chodzi o to że na Canal+ Sport (tylko na tym kanale), oprócz największej pixelozy występuje też takie zjawisko jak "kiwające się literki na koszulkach zawodników" (tak to nazwałem) a także na reklamach wokół boiska i tylko podczas meczów ekstraklasy. Zjawisko to nie występuje na innych kanałach sportowych, obraz 4k na Canal+ 4k jest idealny, wręcz studyjny bym powiedział. Mecze na Canal+ Sport2 i Sport5 też są w dobrej jakości. Proszę o wypowiedzi czy u WAS występuje też na Canal+ Sport takie dziwne zjawisko. Aby było Ciekawiej to powiem że oglądając mecz przez internet na Canal+ Sport Online, jest dokładnie tak samo. Inne kanały: filmowe, naukowe itp odbierają bez takich zniekształceń. Z innych niedomagań jakie mnie denerwują na Canal+, to po ostatniej aktualizacji, podczas przełączania kanałów zaczęło mi wywalać błąd rozdzielczości, gdzie dekoder sam domyślnie się ustawiał na rozdzielczość maxymalną, kabel mam certyfikowany Ugreen i przed aktualizacją nie było takiego błędu, programy 4k odbieram w jakości studyjnej tak jak napisałem wyżej. Instalacja antenowa tradycyjna 2 kablowa (teraz przesterowana na 1 kabel aby pozbyć się pixelozy), parametry anteny: siła sygnału 98%, jakość sygnału 92% - a pseudo technicy canal+ powiedzieli mi że mam złe parametry anteny. Jakieś 10 lat temu miałem jakość sygnału max 65% i w ciężką ulewę nic mi się nie cięło, teraz mam 92% i wystarczy mgła lub lekki deszcz i już można pomarzyć o oglądaniu - co oni zrobili z jakością obecnie? Wypowiedzenie mam już napisane, niedługo składam, umowa do maja tego roku - mam ich już dosyć!!! Proszę o odpowiedź czy u kogoś z Was też tak się dzieje na Canal+ Sport, będę wdzięczny za odpowiedzi. pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Artek_ Opublikowano 18 Marca 2023 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2023 Jak masz takie dobre parametry to sugerowałbym wymianę JADA na ITCA (technicolor) to rozwiąże większość problemów, natomiast jeśli chodzi o to co się dzieje na C+ sport to jeśli ten sam problem występuje zarówno online jak i przez sat to poszukałbym jakichś opcji do oglądania sportu w menu obrazu telewizora ale tu nie pomogę bo nie mam telewizora LG. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PawelTSW Opublikowano 18 Marca 2023 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2023 Te skaczące literki na koszulkach zawodników - problem z jakością. Sprawdzałeś na innym telewizorze? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paw98 Opublikowano 18 Marca 2023 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2023 Mam problem z dekoderem, mianowicie nie zapamiętuje mi ustawień rozdzielczości. Po każdym wyłączeniu wraca z uhd na hd. Miał ktoś podobny problem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Daro1 Opublikowano 18 Marca 2023 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2023 (edytowane) 2 godziny temu, samuraj napisał(a): Potwierdzam tak jak u poprzedników. Mam do czynienia z Canal+ od 2008 r. i kiedyś to obraz był jak kryształ, wszyscy moi znajomi mi zazdrościli obrazu. Teraz jestem posiadaczem telewizora LG Oled model 2020 i do tego mam w używaniu ten nieszczęsny Ultrabox. Jakieś 3 tygodnie temu złożyłem reklamację na jakość obrazu (pixelowanie) a także od początku uzytkowania tego dekodera (grudzień 2020 r.) mam taką dziwną przypadłość z nim związaną, którą chciałem się podzielić na tym forum, bo pomocy znikąd - Canal+ odrzucił moją reklamację, nakazując poprawić ustawienia anteny i wymianę konwertera na inny. Otóż chodzi o to że na Canal+ Sport (tylko na tym kanale), oprócz największej pixelozy występuje też takie zjawisko jak "kiwające się literki na koszulkach zawodników" (tak to nazwałem) a także na reklamach wokół boiska i tylko podczas meczów ekstraklasy. Zjawisko to nie występuje na innych kanałach sportowych, obraz 4k na Canal+ 4k jest idealny, wręcz studyjny bym powiedział. Mecze na Canal+ Sport2 i Sport5 też są w dobrej jakości. Proszę o wypowiedzi czy u WAS występuje też na Canal+ Sport takie dziwne zjawisko. Aby było Ciekawiej to powiem że oglądając mecz przez internet na Canal+ Sport Online, jest dokładnie tak samo. Inne kanały: filmowe, naukowe itp odbierają bez takich zniekształceń. Z innych niedomagań jakie mnie denerwują na Canal+, to po ostatniej aktualizacji, podczas przełączania kanałów zaczęło mi wywalać błąd rozdzielczości, gdzie dekoder sam domyślnie się ustawiał na rozdzielczość maxymalną, kabel mam certyfikowany Ugreen i przed aktualizacją nie było takiego błędu, programy 4k odbieram w jakości studyjnej tak jak napisałem wyżej. Instalacja antenowa tradycyjna 2 kablowa (teraz przesterowana na 1 kabel aby pozbyć się pixelozy), parametry anteny: siła sygnału 98%, jakość sygnału 92% - a pseudo technicy canal+ powiedzieli mi że mam złe parametry anteny. Jakieś 10 lat temu miałem jakość sygnału max 65% i w ciężką ulewę nic mi się nie cięło, teraz mam 92% i wystarczy mgła lub lekki deszcz i już można pomarzyć o oglądaniu - co oni zrobili z jakością obecnie? Wypowiedzenie mam już napisane, niedługo składam, umowa do maja tego roku - mam ich już dosyć!!! Proszę o odpowiedź czy u kogoś z Was też tak się dzieje na Canal+ Sport, będę wdzięczny za odpowiedzi. pozdrawiam Jaki to model TV? Kabel HDMI musi być w jakości co najmniej 2.0 i podłączony do gniazda w TV również 2.0 lub 2.1. Sprawdź ustawienia obrazu w TV jak i rozdzielczość jaką obsługuje TV. Edytowane 18 Marca 2023 przez Daro1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 18 Marca 2023 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2023 47 minut temu, paw98 napisał(a): Mam problem z dekoderem, mianowicie nie zapamiętuje mi ustawień rozdzielczości. Po każdym wyłączeniu wraca z uhd na hd. Miał ktoś podobny problem? Sprawdź na innym wejściu HDMI w tv. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
samuraj Opublikowano 18 Marca 2023 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2023 3 godziny temu, PawelTSW napisał(a): Te skaczące literki na koszulkach zawodników - problem z jakością. Sprawdzałeś na innym telewizorze? Dzięki za info ale zupełnie się nie zgodzę że problem z jakością, użytkuję LG OLED model 2020 który mnie kosztował 12000 i problem jest tylko na canal+ Sport. Inne kanały poza pixelozą nie generują problemów, wszystkie mecze live na premium, canal+ Sport 2 i 5 idealnie się ogląda. A już obraz 4k mam na tym tv prawie że studyjny. Dziś oglądałem mecz ekstraklasy i w 55 minucie meczu Śląska ze Stalą Mielec zrobiła się wielka "rozsypka" pikseli na ekranie, po czym kiedy obraz się poskładał był już bardzo dobrej jakości i nic się nie kiwały literki ani nie zniekształcało małych detali. Raczej bym powiedział że matryca w tym moim LG jest tak dobrej klasy że odbiera w ten sposób te wszystkie niedociągnięcia ekipy canal+. 3 godziny temu, Daro1 napisał(a): Jaki to model TV? Kabel HDMI musi być w jakości co najmniej 2.0 i podłączony do gniazda w TV również 2.0 lub 2.1. Sprawdź ustawienia obrazu w TV jak i rozdzielczość jaką obsługuje TV. To jest LG Oled65 cali, odświeżanie ekranu 120hz tak samo wszystkie porty hdmi, kabla używam też markowego firmy Ugreen z certyfikatem 120hz. Nie korzystam w ustawieniach z żadnych uplynniaczy obrazu. W sumie to odpowiedziałem koledze PawelTSW jak to jest z tym odbiorem. Poza tym problem dotyczy tylko canal+ Sport i meczów live, te z odtworzenia dobrze się ogląda. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 18 Marca 2023 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2023 2 godziny temu, samuraj napisał(a): LG Oled65 cali, odświeżanie ekranu 120hz To nie jest nazwa modelu, o którą byłeś poproszony. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
samuraj Opublikowano 18 Marca 2023 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2023 (edytowane) Proszę bardzo oto pełna nazwa LG OLED65CX3LA Edytowane 18 Marca 2023 przez Sentence Nie cytujemy ostatniej odpowiedzi w całości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arkon Opublikowano 19 Marca 2023 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2023 Mnie też dopadła piksezola po tych aktualizacjach dekodera. Teraz nawet aplikacja za tv Philips Viaplay działa stabilniej na meczu Arsenalu niż transmisja na C+. Zepsuli super dekoder... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
utede Opublikowano 19 Marca 2023 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2023 Na meczu na C+ sport pikseloza dziś wyskoczyła minimum 5 raz przez godzinę. 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.