Gość lakiman Opublikowano 25 Lutego 2023 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2023 (edytowane) @lastonecatch @_Artek_ -nie zauważyłem aby zmieniała się rozdzielczość - nie zauważyłem aby dekoder w jakiś bardzo zauważalnie pracował wolniej po aktualizacji, nie widzę tutaj różnic przed i po aktualizacji -absolutnie żadnej pikselizacji -jeśli chodzi o kwestię uruchamiania dekodera. Uruchamiam pilotem od telewizora wybierając odpowiednie wejście HDMI i po 2 krotnym mignięciu diody od razu pojawia się obraz Edytowane 25 Lutego 2023 przez lakiman Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
prysiu86 Opublikowano 25 Lutego 2023 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2023 (edytowane) Jedni mają drudzy nie mają "drobnej" pikselozy na ekranie, a technicy palcem nie ruszą aby naprawić to co zostało spierniczone po ostatniej aktualizacji. No cóż, ja 10 zł musze płacić za dzierżawę dekodera i dysku i oglądać od czasu do czasu pojawiającą się na ekranie pikselozę. Co jest grane? Czy niektóre partie dekoderów 4K Ultrabox+ od ADB są podatne (a inne nie) na usterki związane z ostatnią aktualizacją? Edytowane 25 Lutego 2023 przez prysiu86 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andijaw Opublikowano 25 Lutego 2023 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2023 21 godzin temu, lastonecatch napisał(a): Cześć, czy po ostatniej aktualizacji również posiadacie problem z automatycznym zmienianiem rozdzielczości dekodera? Co jakiś czas rozdzielczość z 2160P zmienia się na 1080P… Ja tak miałem na poprzednim TV Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sławek72 Opublikowano 26 Lutego 2023 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2023 Co prawda mnie wczoraj nie było ale rodzinka twierdzi że na C+Premium film Zaułek Koszmarów co chwilę pikseloza, zacięcia dźwięku, artefakty, film nie do oglądania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Faxe_86 Opublikowano 26 Lutego 2023 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2023 Ja wczoraj na wszystkich kanałach miałem przycinki obrazu co 2 sek. Wyglądało to tak jak buforowanie video w internecie przy słabym łączu. Dopiero restart dekodera naprawił problem. Naszczescie po złożeniu reklamacji mam na swoim koncie abonenta możliwość wymiany na moduł i już ostatnie dni mam z tym dziadostwem. Szkoda bo jak wszedł ten dekoder na rynek to wymiatał aż miło..... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 26 Lutego 2023 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2023 1 godzinę temu, Faxe_86 napisał(a): Szkoda bo jak wszedł ten dekoder na rynek to wymiatał aż miło..... Bajki opowiadasz. Z tym dekoderem od początku były problemy. Poczytaj pierwsze strony wątku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jacek3 Opublikowano 27 Lutego 2023 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2023 (edytowane) W dniu 25.02.2023 o 07:25, lakiman napisał(a): @lastonecatch @_Artek_ -nie zauważyłem aby zmieniała się rozdzielczość - nie zauważyłem aby dekoder w jakiś bardzo zauważalnie pracował wolniej po aktualizacji, nie widzę tutaj różnic przed i po aktualizacji -absolutnie żadnej pikselizacji -jeśli chodzi o kwestię uruchamiania dekodera. Uruchamiam pilotem od telewizora wybierając odpowiednie wejście HDMI i po 2 krotnym mignięciu diody od razu pojawia się obraz To napisz jeszcze czy korzystasz z ReplayTV, czyli czy masz podłączony i skonfigurowany internet? Czy masz podłączony twardy dysk? Jeśli tak, to napisz ile masz na nim wolnego miejsca. Ile czasu mija u Ciebie od momentu naciśnięcia przycisku pilota włączającego dekoder do zmiany koloru diody na panelu frontowym z czerwonego na biały? Edytowane 27 Lutego 2023 przez Jacek3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
najman12 Opublikowano 27 Lutego 2023 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2023 Po aktualizacji oprogramowania w ADB zaczęły dziać się jakieś jajca. U mnie co trochę, gdy przełączę kanał to nie mam obrazu, albo dźwięku, a do tego dekoder włącza się 3 razy dłużej niż wcześniej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
worldremaker Opublikowano 27 Lutego 2023 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2023 48 minut temu, najman12 napisał(a): Po aktualizacji oprogramowania w ADB zaczęły dziać się jakieś jajca. U mnie co trochę, gdy przełączę kanał to nie mam obrazu, albo dźwięku, a do tego dekoder włącza się 3 razy dłużej niż wcześniej. Mam to samo jakoś od miesiąca. Czasami dodatkowo pojawia się informacja, że kanał nie istnieje. Na to i powyższe pomaga przełączanie kanału, np góra-dół, choć nie zawsze zatrybi za pierwszym razem. Robiłem przywrócenie ustawień fabrycznych, ale nie pomogło. Są już jakieś rady na to? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DXmaniac Opublikowano 27 Lutego 2023 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2023 @najman12 od wczoraj u mnie to samo. Dekoder bez dysku, z internetem. Zaniki głosu albo czarny ekran z głosem. Pomaga przełączenie kanału góra/dół. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Artek_ Opublikowano 27 Lutego 2023 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2023 Nie ma, trzeba czekać ba aktualizacje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
najman12 Opublikowano 27 Lutego 2023 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2023 Wychodzi, że to nowe oprogramowanie ma błędy. Ja mam dekoder z dyskiem, ale to bez znaczenia. Po aktualizacji zaczęły się te kabarety. Dziwne jest dla mnie, że oni wypuszczają takiego gniota w obieg, a nie robią wcześniej testów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sławek72 Opublikowano 27 Lutego 2023 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2023 Najdziwniejsze jest to że mając serię JADA jedni mają spore problemy, a inni nie po tej aktualizacji Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lakiman Opublikowano 27 Lutego 2023 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2023 2 godziny temu, Jacek3 napisał(a): To napisz jeszcze czy korzystasz z ReplayTV, czyli czy masz podłączony i skonfigurowany internet? Czy masz podłączony twardy dysk? Jeśli tak, to napisz ile masz na nim wolnego miejsca. Ile czasu mija u Ciebie od momentu naciśnięcia przycisku pilota włączającego dekoder do zmiany koloru diody na panelu frontowym z czerwonego na biały? Dekoder jest podłączony kablem ethernetowym jeśli chodzi o internet. Mam mało nagrań na dysku, na razie nie ma mnie na miejscu, więc nie sprawdzę ile to zajmuje miejsca. Naprawdę chcesz, żebym ze stoperem sprawdził czas włączenia dekodera? Mija kilka sekund i pojawia się obraz. Nie jest to uciążliwe i nie stwierdzam by trwało to wolniej niż wcześniej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dr.STech Opublikowano 27 Lutego 2023 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2023 7 minut temu, sławek72 napisał(a): Najdziwniejsze jest to że mając serię JADA jedni mają spore problemy, a inni nie po tej aktualizacji Może to bug dotyczący konkretnych typów instalacji antenowej, dlatego jednym działa dobrze. Mam unicable (wybrane tylko dwie częstotliwości z ośmiu dostępnych) i u mnie zmiana kanałów jest OK. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sławek72 Opublikowano 27 Lutego 2023 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2023 (edytowane) @Dr.STech też mam Unicable, u mnie problemem jest tylko pikseloza (to największa bolączka), no i dłuższy czas reakcji na włączenie (około 5 sekund, ale to idzie przeżyć), poza powyższymi żadnych więcej błędów. Edytowane 27 Lutego 2023 przez sławek72 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PawelTSW Opublikowano 27 Lutego 2023 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2023 Brak pikselozy, zwykły konwerter. Tryb jednokablowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jacek3 Opublikowano 27 Lutego 2023 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2023 U mnie spora pixeloza. A oglądając z przesunięciem czasowym (timeshift) zawieszanie się obrazu. Podejrzewam, że występowanie lub nie tych symptomów jest związane nie tyle z indywidualnym egzemplarzem dekodera, tylko jego konfiguracją. U mnie dysk jest w 99% zapełniony, internet przez WiFi, na obu wejściach antenowych sygnał z Hotbirda i Astry. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
worldremaker Opublikowano 27 Lutego 2023 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2023 Dodzwoniłem się do boku i po kilku chwilach boju z botem połączyłem się z konsultantem. Na wstępie napiszę, że mam DiseqC na Hot Bird i Astra z wykorzystaniem jednego gniazda SAT w tunerze. Dlaczego to piszę? Pierwsze pytanie było właśnie o DiseqC i potem poproszono mnie o jego wyłączenie (wykorzystanie wyłącznie Hot Bird): 1. Wyłączyłem DiseqC - test konfiguracji zakończony powodzeniem, pobrało listę kanałów, itd. 2. Włączyłem DiseqC - test konfiguracji zakończony niepowodzeniem. 3. Wyłączyłem DiseqC - test konfiguracji zakończony powodzeniem, i tu znowu pobrało listę kanałów, itd. Po tym chłopak z infolinii powiedział, że wina może być po stronie instalacji antenowej i aby ją sprawdzić. Póki co na samym Hot Bird wszystko działa normalnie. Zobaczymy, jak będzie dalej i dam znać. Pozdrawiam! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dj.Graal Opublikowano 28 Lutego 2023 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2023 U mnie już procesor nie nadąża z grafiką pilot działa z 1minutowym opóźnieniem.Jak nagrywalem nie było ikonki nagrywania padło wifi uratował mnie kabel serce boli co oni wyprawiają z w miarę dobrym dekoderem.Szkoda mi go bo mam 4tb nagrań i co chwila coś wymyślają. Klient placi tak jak ja ponad 200zl.i mnie to nie obchodzi ma to śmigać i już za to kasę biorą. Ile to dekoderów zamordują przecież to działanie na szkodę firmy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PawelTSW Opublikowano 28 Lutego 2023 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2023 Wciąż nie wiemy dlaczego jednym działa bez problemu a innym nie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Artek_ Opublikowano 28 Lutego 2023 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2023 Nawet technicy tego nie wiedzą... a ja nie wiem czy nie zacząć szukać po mieście itca... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jacek3 Opublikowano 28 Lutego 2023 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2023 (edytowane) Oglądam właśnie mecz Magdy Linette na C+ sport i co chwila pojawia się na ekranie pikseloza. Ale wystarczy, ze wykręcę jedną z anten (nawet nie zmieniając ustawienia na jednoantenowe) i obraz jest bezbłędny - żadnej piselozy, żadnych zatrzymań. (Oczywiście część ekranu przykrywa czarna plansza z informacją o braku sygnału z II anteny.) Oczywiście nie mam zleconych żadnych zadań (żadnych zaplanowanych nagrań), które dekoder musiałaby wykonywać w oparciu o drugą antenę. Za to wyłączenie routera, z którego dekoder bierze internet po WiFi, nic nie zmienia. Przy podłączonych 2 antenach pikseloza nie jest ani o jotę mniejsza. Coś w nowym oprogramowaniu jest kompletnie skopane. Nie wygląda to na żadną niewydolność hardware'u. Chwilami tak wyglądają sceny z tego meczu Linette: Edytowane 28 Lutego 2023 przez Jacek3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kocik89 Opublikowano 1 Marca 2023 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2023 info z frontu, pikseloza ,ale rzadko . Wycofałem wszystkie zgłoszenia. Bo nie chce mi chodzić do punktu. Wczorajszy mecz Magdy L. u mnie bez żadnych problemów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mateusz1974 Opublikowano 1 Marca 2023 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2023 Witam wszystkich w dniu wczorajszym odłączyłem całkowicie dysk twardy od dekodera i przez cały dzień brak pikselozy na wszystkich kanałach. Gdy dysk był podlaczony pikseloza występuje na każdym kanale. Antena 90 z konwerterem unicable. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.