Skocz do zawartości

4K UltraBox+ |G9| (ADB NCP-3670SF, JADA)


g0nz0s
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Jak macie problem z pikselowaniem obrazu to idzcie do punktu i proscie o wymianę ultrabox jada na ultrabox technicolor, tam nie ma pikselowania.

Pikselowanie najłatwiej pokazać np. na canal+sport. Pracownik punktu, który wymienił mi dekoder powiedział, że wpisuje powód wymiany dekodera niezgodność hdcp.

Edytowane przez floro
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja poszedłem do punku, zapytałem i powiedziała kobieta że na tą chwilę nie ma, ale może zamówić do punku, następnie napisała na swojej grupie w którym punkcie mają i musiałem podjechać do innego punktu i tam mieli dla mnie odłożony :) strasznie wkurzała mnie ta pikseloza i nie chcę czekać pół roku na poprawki lub nawet rok. Sami możecie zobaczyć jaka jest częstotliwość aktualizacji...

Edytowane przez floro
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@lakiman w przyszłości ma być Global One.

 

58 minut temu, wally79 napisał(a):

Widać gołym okiem że pion sprzedaży tej platformy robi wszystko by skutecznie przyspieszyć wymianę Ultraboxów na Dual szroty emoji6.png wpychając taką aktualizację dekodera robi się właśnie po to by zmusić ludzi do wymiany dekodera w ASP C+

Przecież z tym szrotem jest podobnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dekoder po tej cudownej aktualizacji jest bardziej wkur***jący niż wifibox. Pikseloza u mnie nie występuje ale nagrywanie to horror. Oglądałem teraz odcinek nagranego serialu, nie liczyłem ze stoperem w ręku ale na oko to kilka ładnych minut trwało wyjscie z nagrania, usunięcie go i włączenie kolejnego nagranego odcinka. Patrząc jak często wydają aktualizację to chyba wymienię na 4K DualBoxa bo być może rok będę się użerał z tym mułem. Z unicable i tak nie korzystam bo mam Astrę. Im chyba o to chodziło żeby mniej cierpliwi abonenci wymienili dekodery.

Edytowane przez Ozzy666
  • Popieram 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 minut temu, Pawel napisał(a):

Dualboxy też  chodzą kulawo. Poczytaj wątek.

Po co czytać.  Lepiej mieć nadzieję, a potem sie rozczarować i dalej marudzić. Dzisiaj tu było o tym pisane i w temacie o dual. 

 

@Ozzy666 zmień na moduł kiedyś to przestaniesz się męczyć 

Edytowane przez ircios
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 minut temu, ircios napisał(a):

Po co czytać.  Lepiej mieć nadzieję, a potem sie rozczarować i dalej marudzić

Może rzadko się udzielam tu na forum ale czytam wątki regularnie i wiem co było pisane o DualBoxie. Poprostu klatkowanie na kanałach 4K dla mnie nie było by problemem bo nie oglądam kanałów 4K. Nie palę się do wymiany sprzętu, kończy mi się tylko cierpliwość.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Żebyście wiedzieli co u mnie się działo we weekend. Znikający obraz na albo dźwięk. Tęskniłem za tą pikselozą normalnie. W poniedziałek już się uspokoił ale pikseloza była jest i będzie. Pozdrawiam i radzę wam przenieść się na apke. Może nie jest idealnie ale lepiej niż tu. Dekoder jest ciężki w użyciu teraz .

Edytowane przez kocik89
  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam!

U mnie w ostatnich dniach też problem z dekoderem.

1. Przy przełączaniu kanałów czasem wchodzi kanał ale nie ma głosu. Jak wejdę jeszcze raz na ten kanał to jest OK.

2. Dużo częściej wchodzę na kanał i jej głos a nie ma obrazu. Jak wejdę jeszcze raz na ten kanał to jest OK. Parę razy Kilka razy pojawił się komunikat, że "BRAK PROGRAMU E2001".

3. Jak właczam dekoder pilotem to startuje po 5-7 sekundach. Na początku myślałem, że pilot nie działa.

Ale teraz to co najgorsze.

4. Dekoder kilka razy się samoczynnie wyłączył. Ale to tak jakby nie było prądu. Następuje restart itd.

5. Czasem słychać jakieś pulsacyjne cykanie z dekodera. Coś jakby spięcie. Inne rzeczy podpięte pod tą samą listwę (zegarek i kino domowe) też wydają odgłos w rytm cykania dekodera.

Coś z dekoderem czy zasilaczem? Czy może jakaś awaria ogólna instalacji?

Edytowane przez Martinos
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dosyć tego. Kończy mi się umowa, od paru dni próbują się ze mną skontaktować, żeby coś mi nowego, korzystnego zaproponować. Ale ja mam dla nich swoją propozycję. Żegnajcie. Zepsuliście dekoder, który działał tak jak chciałem kiedy podpisywałem umowę. Nie możecie go poprawić, a po ostatniej aktualizacji zaczął wolniej działać, więc żegnajcie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A u mnie dekoder zaczął śmigać jak nowy. Gdy próba wyjścia z nagrania trwała 4 i pół minuty (liczyłem) nerwy mi puściły i przywróciłem ustawienia fabryczne. Żeby nie było tak kolorowo to dostrzegam że pojawiła się delikatna pikseloza ale to jeszcze idzie wytrzymać,  najważniejsze że już nie zamula. Dzięki że mnie powstrzymaliście przed wymianą na 4K DualBoxa. ;)

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...