Paweł 68 Opublikowano 19 Marca 2022 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2022 @bolosr Sprawdź sobie ustawienia oszczędzania energii. Przełącz na szybki start ( albo jakoś tak ). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bolosr Opublikowano 19 Marca 2022 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2022 @bolosrOszczędzanie energii jak masz ustawione? Ustaw na normalne.Było ustawione na maksymalne ustawie na normalne. Wysłane z mojego ANE-LX1 przy użyciu Tapatalka @bolosr Sprawdź sobie ustawienia oszczędzania energii. Przełącz na szybki start ( albo jakoś tak ).Tak jak kolega wyżej napisał ustawiłem teraz na normalne zobaczy czy to będzie Oki. Wysłane z mojego ANE-LX1 przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andijaw Opublikowano 19 Marca 2022 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2022 Będzie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jacek3 Opublikowano 19 Marca 2022 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2022 (edytowane) Jak na razie funkcja ReplayTV w dekoderze wydaje mi się znacznie mniej funkcjonalna niż funkcja Live TV w serwisie Canal+ Online. Oglądam głównie programy informacyjne. Nawigacja po nich w Replay TV jest tragiczna. Załóżmy, że wróciłem do domu, włączam np. TVN24. Chciałbym zobaczyć co działo się w ciągu dnia. Naciskam INFO, potem strzałkę w lewo. I wybieram od której godziny chciałbym oglądać (audycje są podzielone na 30 minutowe bloki). Wchodzę na planszę gdzie naciskam OGLĄDAJ. Włącza mi się audycja z danej godziny i mogę oglądnąć lub przewinąć (z reguły w ramach 30 min). W Live TV mogę oglądać lub przewijać dalej. W Replay TV nie. Gdy 30 min się kończy wskakuje ekran "Serwis Informacyjny", na którym jest mnóstwo tak samo podpisanych ikonek "Serwis informacyjny". Nie wiadomo która ikonka jest z której godziny - nie są podpisane. Tego nie da się używać. Wracam do korzystania z Live TV na komputerze. Pozostaje mieć nadzieję, że w kolejnej aktualizacji ADB umożliwi, tak jak w Live TV, możliwość poruszania się (przyciskami strzałka prawo/lewo i przewijania) po całym ośmiogodzinnym nagraniu. === Plus dla programistów za dodanie możliwości opóźnienia dźwięku na wyjściu optycznym. Jak w nowym sofcie włączyć odtwarzanie czegoś w zwolnionym tempie? Poprzednio mając zapauzowany program włączało się jego zwolnione odtwarzanie strzałkami, teraz to nie działa. Edytowane 19 Marca 2022 przez Jacek3 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ten co sie zna Opublikowano 19 Marca 2022 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2022 Ja mam problem włączam dekoder mam 1080p przełączam w ustawieniach na 2160, wyłaczam dekoder gdy go znów włącze to mam 1080p Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
daro Opublikowano 19 Marca 2022 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2022 Czy dzisiaj ktoś otrzymał info lub pobrał nowy firmware? Oj zdałoby się powiedziec: Canal plus, idi na ch... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 19 Marca 2022 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2022 Jak będą Ci aktualizować, to dostaniesz info. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zuchu Opublikowano 19 Marca 2022 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2022 3 godziny temu, daro napisał: Czy dzisiaj ktoś otrzymał info lub pobrał nowy firmware? Oj zdałoby się powiedziec: Canal plus, idi na ch... Pobrało mi z automatu. Dekoder uziemiony i brak dostępu do kanałów oznaczony błędem E3002. Problem globalny. Jest o tym na ich www, w zakładce POMOC. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dr.STech Opublikowano 19 Marca 2022 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2022 Globalny? Czyli wszyscy go mają? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zuchu Opublikowano 19 Marca 2022 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2022 Skoro jest o tym na www, dzwoniąc dzisiaj na infolinię około 19, lektor na dzień dobry o tym mówi, to chyba większy problem... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dr.STech Opublikowano 19 Marca 2022 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2022 Ale jesteś pierwszym, który o tym piszę, a jakoś innym działa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
daro Opublikowano 19 Marca 2022 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2022 (edytowane) Znaczy się, można zapomnieć o aktualizacji dekodera przez najbliższy czas Edytowane 19 Marca 2022 przez daro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zuchu Opublikowano 19 Marca 2022 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2022 5 minut temu, Dr.STech napisał: Ale jesteś pierwszym, który o tym piszę, a jakoś innym działa. I co w związku z tym? Zresztą jakbyś zadał sobie trudu, w pomocy jest napisane, jak doraźnie ominąć problem. Nie zmienia to faktu, że soft jest problemowy i chociażby usługi wymagające netu nie działają... Pomogę ci: https://pl.canalplus.com/pomoc/blad-e3002 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czarny2807 Opublikowano 19 Marca 2022 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2022 Zepsuli dużo tą aktualizacją. Brak możliwości tworzenia swoich list a jedyna lista Ulubione to tragedia. Pol godziny nawigowania żeby to włączyć i wyłączyć jak chcesz wrócić do innych kanałów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 19 Marca 2022 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2022 Niestety. Nikomu się nie dogodzi. Każdy zapomina, że to sprzęt operatora, a on zbytnio się nie przejmuje problemami abonenta. Najlepiej mieć swój sprzęt. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zuchu Opublikowano 20 Marca 2022 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2022 10 godzin temu, czarny2807 napisał: Zepsuli dużo tą aktualizacją. Brak możliwości tworzenia swoich list a jedyna lista Ulubione to tragedia. Pol godziny nawigowania żeby to włączyć i wyłączyć jak chcesz wrócić do innych kanałów. Znalazłem chwilę i uruchomiłem to w podanym przez nich trybie awaryjnym. To jest dramat. I też kolorowo nie jest jak w opisie, że będzie działał offline, bo po paru minutach jest info o braku połączenia z głównym i wymaga przełożenia karty z głównego, by tymczasowo odblokować. Albo opcja 2 - połączenia z netem. Spróbowałem najpierw połączenia. Kanały działają, ale wchodząc ponownie w menu w sieć lub wybierając c+ online wraca do planszy z błędem e3002 i trzeba zaczynać zabawę od początku. Wygląd menu pomijam. Szkoda się produkować. Odpowiedź ziomka na ich chat to teksty typu, nie mamy informacji kiedy problem będzie rozwiązany, problem zgłoszony do techników. Klasyka. A, że pewnie będzie wiązało się to z łatką softu dekodera to znając ich w tym temacie nie szybko. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 20 Marca 2022 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2022 Dekoder w MR ma działać w trybie offline? Może działać, ale musi mieć połączenie z głównym. Internet nie jest potrzebny do MR. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaś Fasola Opublikowano 20 Marca 2022 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2022 12 godzin temu, ircios napisał: Niestety. Nikomu się nie dogodzi. Każdy zapomina, że to sprzęt operatora, a on zbytnio się nie przejmuje problemami abonenta. Najlepiej mieć swój sprzęt. I tutaj się zgodzę. Już szukam dekodera z wolnego rynku, przy przedłużeniu umowy chcę moduł zamiast ich dekodera. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 20 Marca 2022 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2022 22 minuty temu, Jaś Fasola napisał: I tutaj się zgodzę. Już szukam dekodera z wolnego rynku, przy przedłużeniu umowy chcę moduł zamiast ich dekodera. Ciekawe czy dadzą, czy czasem nie będziesz musiał nowej umowy przyklepać. Korzystam z modułu w tv. Jest ok. Na drugiej umowie dekoder 4k i tu żegnam się z nim w lutym przeszłego roku. Z VOD korzystam z C+ Online. Dekoder zbędny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaś Fasola Opublikowano 20 Marca 2022 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2022 @irciosJak nie dadzą to czekam do końca umowy,bez jej przedłużania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikoko Opublikowano 20 Marca 2022 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2022 Zakończyć umowę, wziąć nową z modułem. Mało tego można przenieść swoje pakiety z obecnej umowy na nową z modułem. Nawet taniej wyjdzie. Robiłem taki myk z konsulem via tel. Jak mało zostało do końca umowy można dobrać drugą a pierwszą wypowiedzieć i zakończyć. Trzeba się przemęczyć „chwile” z dwoma umowami 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 20 Marca 2022 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2022 Chyba najlepsze rozwiązanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andijaw Opublikowano 20 Marca 2022 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2022 20 godzin temu, ten co sie zna napisał: Ja mam problem włączam dekoder mam 1080p przełączam w ustawieniach na 2160, wyłaczam dekoder gdy go znów włącze to mam 1080p Miałem tak na starym oprogramowaniu. Pisałem o tym tutaj. Nawet oddałem TV na serwis i odesłali go, że jest OK. Na dwóch dekoderach ultrabox+ po ustawieniu 2160p za chwilę zmieniało na 1080p. Teraz po aktualizacji (odpukać) od 18 marca jak ustawiłem 2160p tak już się nie przełącza. 3 godziny temu, Jaś Fasola napisał: I tutaj się zgodzę. Już szukam dekodera z wolnego rynku, przy przedłużeniu umowy chcę moduł zamiast ich dekodera. Mi dali moduł, napisałem wypowiedzenie bo nie dało się modułu dostać. Zadzwonili z utrzymania klienta i powiedziałem, że albo moduł albo nie mamy o czym rozmawiać i dali moduł. Pomijam, że za chwilę go zamieniłem na ultraboxa bo średnio mi się podobała jego współpraca z moim telewizorem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaś Fasola Opublikowano 20 Marca 2022 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2022 39 minut temu, andijaw napisał: Pomijam, że za chwilę go zamieniłem na ultraboxa bo średnio mi się podobała jego współpraca z moim telewizorem. I co nie robili problemów z ponowną wymianą na dekoder? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andijaw Opublikowano 20 Marca 2022 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2022 (edytowane) 22 minuty temu, Jaś Fasola napisał: I co nie robili problemów Żadnych. Wymieniłem za dwa dni. Pierwotnie miałem mulącego wifiboxa i dlatego chciałem wymienić na coś innego. Edytowane 20 Marca 2022 przez Kiler Nie cytujemy ostatniej wypowiedzi w całości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.