Kojak Opublikowano 17 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2009 Powiem tak Panowie, jak ktoś będzie dzwonił do C+ to niech poprosi o regulamin promocji na adres e-mail i przekaże to na forum, wtedy będzie wszystko wiadomo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
numer16 Opublikowano 17 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2009 @cactus Spróbuj zadzwonić na zwykłą infolinię i poproś o zgodę na zawarcie drugiej umowy. Resztę masz opisaną w moich wcześniejszych postach. Kilku osobom już się udało. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cactus Opublikowano 17 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2009 tak też sprobuje chyba. czy można negocjować np za żone, jesli umowa jest na żone a ewentualnie poprosic ją tylko do telefonu przy zatwierdzaniu warunkow ? Ktos tak probował? Niestety nie umiem podrabiac żenskiego glosu a żona ma takie pojęcie o pakietach że... no wie na ktorym kanale jest tvn i tvn style i na ktorym c+ sport (zeby go z daleka omijac) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lexie Opublikowano 17 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2009 Mi konsultant na zadane moje pytanie "czy po 4miesiącach jak będę chciał wyłączyć HBO to stracę promocje na canal+" odparł bez namysły "niestety tak", ale na tym forum padały i inne odpowiedzi. Kilkanaście stron wcześniej _Marek_ pisał: "Ech, normalnie przypomniała mi się zeszłoroczna promocja - gdzie sporo osób biegało do dystrybutorów zmieniać umowy bo im zapisy nie dawały spać. Człowieku weź do ręki regulamin świadczenia usług i zobaczysz, że takiej opcji "C+HBO" nie ma!! Więc nie możesz z niej zrezygnować i stracić zniżki bo takiej opcji NIE MA!! To że tak umowa jest skonstruowana to jedno, a dostępność tych opcji to drugie. C+ oraz HBO występują wyłącznie w osobnych opcjach i bez problemu można z jednej z nich zrezygnować zachowując zniżki na opcję drugą. Tyle w temacie." To chyba powinno Cię uspokoić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 17 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2009 Wziąłem Pakiet Podstawowy+ w promocji 50% taniej przez 9 miesięcy z tunerem SD. Umowa jest na 13 miesięcy. Mam Canal+, HBO i Cinamaxy gratis przez 4 miesiące. Rozumiem, że z tego Pakietu Premium mogę spokojnie zrezygnować po tych czterech miesiącach i zostanie mi sam Podstawowy+? Czy jak z tego Pakietu Premium zrezygnuję to zabiorą mi 2 kanały Filmbox, które są gratis przez 13 miesięcy? Przepraszam za takie pytania, ale to dopiero moja pierwsza umowa z C+. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andyg Opublikowano 17 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2009 Podstawowy+ i do tego weź 5xHD gratis. Dzięki! Czyli jak dobrze liczę powinnam płacić 21.45 przez 9 m-cy i chyba 3 m-ce potem po normalnej cenie? Aha, plus 10zł za ten dekoder... No i jako nowa abonentka dostaniesz jeszcze Canal+ i HBO na 4 miechy gratis, Premium HD, Filmboxy gratis na cały okres umowy Zresztą spójrz na aktualną promocję. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
numer16 Opublikowano 17 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2009 @cactus Ktoś już o tym pisał. Możesz rozmawiać za żonę, a ona potem tylko zatwierdzi twoje ustalenia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cactus Opublikowano 17 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2009 a czy realne jest to ze przy przedluzaniu umowy dadzą mi podstawowy+ z canalem gratis za 29zl miesiecznie przez calą umowe? nie chce HD w ogole. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ziutek Opublikowano 17 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2009 a czy realne jest to ze przy przedluzaniu umowy dadzą mi podstawowy+ z canalem gratis za 29zl miesiecznie przez calą umowe? nie chce HD w ogole. dzwoń, negocjuj a się przekonasz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
booboo Opublikowano 17 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2009 Czy można wziąć drugą umowę na siebie z Cyfry+, czy nie ma takiej możliwości ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maq Opublikowano 17 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2009 Jeśli nie zalegasz z opłatami to oczywiście że możesz wziąć kolejną umowę, z tym że jeśli twoja aktualna umowa zbliża się ku końcowi zaproponują ci najpierw promocyjne przedłużenie umowy, a dopiero po tym zgodzą się na kolejną umowę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koleś Opublikowano 17 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2009 Jedni mówią że jest taka możliwość inni że nie. Mi sie wydaje że jest, ale rzadko kiedy w C+ sie zgadzają Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rumburak2 Opublikowano 17 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2009 Czyli jak dobrze liczę powinnam płacić 21.45 przez 9 m-cy i chyba 3 m-ce potem po normalnej cenie? Nie 3 miesiące, tylko 4! Umowa jest na 13 miesięcy! (chociaż w Regulaminie jest 12 miesięcy) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
trybul Opublikowano 17 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2009 Przedłużyłem sobie umowę chyba 2.12, ma ona obowiązywać od 1.01 z tydzień temu dostałem aneks. Mam dostać dekoder PVR HD, wie ktoś czy oni wyślą mi go czy jak to wygląda? boje się, że umowa zacznie obowiązywać (za 2 tygodnie) a ja nadal bez tego dekodera Tego 2.12 w rozmowie telefonicznej gościu mówił, że będzie trzeba dłużej czekać na PVR (bo chciałem pvr) niż na zwykły hd ale jak długo to już nie wiem i zapisane nigdzie to nie jest. Jak co mam ten SD który dostałem rok temu (chyba najem ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zetonka Opublikowano 17 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2009 Czy można wziąć drugą umowę na siebie z Cyfry+, czy nie ma takiej możliwości ? Ja podpisałem drugą umowę ale pierwsza to był sam Multipakiet, który kończy się w lutym. Przy mnie sprzedawca dzwonił do Cyfry (system nie pozwalał mu zawrzeć drugiej umowy) i następnie podał mi słuchawkę ponieważ konsultant chciał to odemnie usłyszeć, że chcę drugą umowę (podstawowy w świątecznym doładowaniu). Wyglądało to tylko na formalność ale może dlatego, że pierwsza umowa, to Multipakiet a to jakby trochę inna sytuacja. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rumburak2 Opublikowano 17 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2009 Mi konsultant na zadane moje pytanie "czy po 4miesiącach jak będę chciał wyłączyć HBO to stracę promocje na canal+" odparł bez namysły "niestety tak", ale na tym forum padały i inne odpowiedzi. Kilkanaście stron wcześniej _Marek_ pisał: [...] To chyba powinno Cię uspokoić. Chyba tylko głupca by to uspokoiło, zwłaszcza gdy Cyfra ma nagraną rozmowę, w której konsultant informuje, że w przypadku wyłączenia HBO traci się także promocję na Canal+. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojcur Opublikowano 17 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2009 Dzięki za info cyfra_lbn- w takim razie CP niżle sobie podciąga liczbę niby abonentów Jeżeli chodzi o stronę Cyfry to faktycznie muszą mieć totalną awarie serwera skoro pokrewne z nią strony również nie działają. Na pewno plują sobie teraz w brodę bo awaria wyskoczyła im w najgorszym jaki sobie można wyobrazić terminie- przedświąteczny bum na platformy tv. Na szczęście mają w sumie łeb na karku bo stronka na, której przedstawione są aktualne promocje i najpotrzebniejsze informacje czyli -cyfra.tv- działa, a przyszli abonenci na tą właśnie stronę zaglądają. Widocznie ktoś u nich przewidział wcześniej taką sytuacje jaką mamy teraz i tą właśnie stronę dali na inny serwer. Tak czy siak Cyfra to firma z tak dużym potencjałem, że naprawa bądż tymczasowe przeniesienie stron na zastępcze serwery powinna trwać góra kilka godzin, a tu ponad doba i nic. To się użytkownik forum cyfra_tv ucieszy, że sporo ludzi jego stronę uznaje za oficjalną stronę cyfry heheeh Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
musiolek Opublikowano 17 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2009 a czy realne jest to ze przy przedluzaniu umowy dadzą mi podstawowy+ z canalem gratis za 29zl miesiecznie przez calą umowe? nie chce HD w ogole. Zadzwoń i powiedz, że dzwoniono do Ciebie już z propozycją 29zł za pakiet Podstawowy+ z Canal+ przez 18 miesięcy, a Ty poprosiłeś o kilka dni do namysłu więc teraz dzwonisz poinformować, że się zgadzasz na te warunki i chcesz przedłużyć umowę. Możesz też powiedzieć, że Twój kolega z takim samym stażem abonenckim jak Ty przedłużał umowę na takich warunkach i one Cię całkowicie satysfakcjonują. Możesz także użyć własnej wyobraźni. Powinno pomóc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kr16 Opublikowano 17 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2009 Rok temu podpisałem umowę na Cyfrę+ na 18 miesięcy czy mogę podpisać anex na 24 miesiace i wziąść ofertę z TV LG? jeśli tak to jaka opcja abo jest najniższa? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lexie Opublikowano 17 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2009 Mi konsultant na zadane moje pytanie "czy po 4miesiącach jak będę chciał wyłączyć HBO to stracę promocje na canal+" odparł bez namysły "niestety tak", ale na tym forum padały i inne odpowiedzi. Kilkanaście stron wcześniej _Marek_ pisał: [...] To chyba powinno Cię uspokoić. Chyba tylko głupca by to uspokoiło, zwłaszcza gdy Cyfra ma nagraną rozmowę, w której konsultant informuje, że w przypadku wyłączenia HBO traci się także promocję na Canal+. Odnoszę wrażenie że siejesz zamęt dla sportu. Tyle osób na tym forum podało mnóstwo racjonalnych argumentów, a Ty dalej swoje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sllaw72 Opublikowano 17 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2009 Czy dostal ktoś Komfortowy+ z Canal+ za mniej niż 42zl (przedłużenie umowy). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
musiolek Opublikowano 17 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2009 Mam nieodparte wrażenie, że Cyfra+ idzie na rekord, który dumnie ogłosi już w styczniu. Dziś dostałem propozycję do pierwszej umowy, na pakiet powitalny+ z opcją Canal+ za 29 zł./13 miesięcy z gwarancją ceny przez cały okres umowy wraz z użyczonym Philipsem PVR HD 250 GB. I co? Cały czas myślę. I znowu zadzwonią. Witam wszystkich Pytanko do przedlużajacych... Skutecznie rozlaczalem osoby z bok-u poniewaz proponowaly niekorzystne warunki - dzisiaj dostalem list z ofertą: Pakiet komfortowy+ -42zl pakiet podstawowy+ - 29 przez 13 miesiecy a do tego 100% rabatu na opcje canal plus przez pełny okres 13 mies. Wydaje mi sie ze jest to dobra oferta ale chcialem podpytac na forum. NIe pisza tu nic o kanalach HD i co z dekoderem HD PRV ktorego jestem obecnie uzytkownikiem. Jak to wyglada? Mam prośbę. Czy możecie wrzucić na forum kopię pełnej treści tego listu z propozycją od Cyfry+? Bardzo mi zależy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elkanguro Opublikowano 17 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2009 Czy dostal ktoś Komfortowy+ z Canal+ za mniej niż 42zl (przedłużenie umowy). Taa i jeszcze PVR 500GB oraz TV za 1zł Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cactus Opublikowano 17 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2009 Zadzwoń i powiedz, że dzwoniono do Ciebie już z propozycją 29zł za pakiet Podstawowy+ z Canal+ przez 18 miesięcy, a Ty poprosiłeś o kilka dni do namysłu więc teraz dzwonisz poinformować, że się zgadzasz na te warunki i chcesz przedłużyć umowę. Możesz też powiedzieć, że Twój kolega z takim samym stażem abonenckim jak Ty przedłużał umowę na takich warunkach i one Cię całkowicie satysfakcjonują. Możesz także użyć własnej wyobraźni. Powinno pomóc. to nie przejdzie, oni mają w systemie chyba pełną historie korespondencji i telefonow z danym nr abonenta. Lepiej sie powołać na kogos znajomego że taki pakiet dostał. Tylko że wtedy poproszą o konkretne dane osoby. Ktos juz o tym pisał. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M_73 Opublikowano 17 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2009 nie proszą o konkretne dane "znajomego", sprawdzają tylko płatności i czy system przepuszcza taką opcję... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi