Skocz do zawartości

Cyfra+ Promocje (dla nowych abonentów)


JanuszF
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Nic nie zrobisz. Tłumacze, że rok temu brałem grudniową promocję i też się bałem biorąc Canal+, HBO i Cinemax w pakiecie :!: Nawet dystrybutor mi odradzał pokazując umowę i ich notatki wewnętrzne. Ja zaufałem osobom z działu sprzedaży i zaryzykowałem. w kwietniu wyłączyłem cinemax i hbo bez problemów, a canal+ mam za darmo. Sytuacja zatoczyła koło i teraz jest ponownie. Jak to mówią "bez ryzyka nie ma zabawy". :smile:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Analogiczna sytuacja jak w zeszłym roku, umowa skonstruowana dokładnie tak samo jak wtedy, czyli opcja C+ i HBO razem. Na wiosnę nie było problemów z odłączeniem, sam wziąłem full co dawali, czyli C+, HBO, Cinemax'y i nawet Filmbox'y, przy których sporo osób wymiękło. Jeszcze w marcu zadzwonił koleś z pytaniem co robię, wyłączam czy zostawiam, gdzie nawet jakąś promocję na 4 miechy dawał. Podziękowałem, zrezygnowałem i C+ jeszcze oglądam aktualnie. Dlaczego w przyszłym roku miałoby być inaczej? Gdyby Cyfra chciała wykołować klientów, miała ku temu znakomitą okazję na wiosnę tego roku i co? Nie zrobiła tego. Ja bym był spokojny, ale przecież zawsze można wziąć bez HBO.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Człowieku, po co siejesz zamęt??

Zamęt, to siejesz Ty!

Z tekstu umowy wynika bez żadnych wątpliwości, że w przypadku rezygnacji z HBO traci się także bonifikatę na C+.

To, że w zeszłym roku Cyfra z tego zapisu nie skorzystała, wcale nie świadcz, że zawsze tak będzie!

Niech Cyfra zmieni treść umowy lub umieści na swojej stronie internetowej wyjaśnienie, że umowę należy rozumieć inaczej niż jest to w niej zapisane, to sprawa będzie jasna i nie będzie budzić wątpliwości!

Ciekawe jak wytłumaczysz fakt, że Cyfra takiej deklaracji nie chce złożyć, nawet pomimo oficjalnego wystąpienia do niej w tej sprawie przez Redakcją SatKuriera?

A nagranie deklaracji konsultanta jest ważne tylko w przypadku umowy zawartej przez osobę nagrywającą i w żadnym innym!

Co mi z tego, że ktoś piszący tutaj anonimowo stwierdził, że posiada takie nagranie?

W razie sporu z operatorem do sądu pójdę z wydrukiem z tego forum?

Faktem jest, że na polecenie swoich przełożonych pracownicy Cyfry łżą jak psy i przekonać się o tym można choćby czytając wątek na temat nowego dekodera Pace 500 GB:

https://forum.satkurier.pl/viewtopic.php?p=287979#p287979

https://forum.satkurier.pl/viewtopic.php?p=287996#p287996

Operator obiecuje klientom to co chcą usłyszeć, a w tym samym czasie do sprzedawców wysyła wręcz przeciwne dyspozycje!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Analogiczna sytuacja jak w zeszłym roku, umowa skonstruowana dokładnie tak samo jak wtedy, czyli opcja C+ i HBO razem. Na wiosnę nie było problemów z odłączeniem, sam wziąłem full co dawali, czyli C+, HBO, Cinemax'y i nawet Filmbox'y, przy których sporo osób wymiękło. Jeszcze w marcu zadzwonił koleś z pytaniem co robię, wyłączam czy zostawiam, gdzie nawet jakąś promocję na 4 miechy dawał. Podziękowałem, zrezygnowałem i C+ jeszcze oglądam aktualnie. Dlaczego w przyszłym roku miałoby być inaczej? Gdyby Cyfra chciała wykołować klientów, miała ku temu znakomitą okazję na wiosnę tego roku i co? Nie zrobiła tego. Ja bym był spokojny, ale przecież zawsze można wziąć bez HBO.

 

No dokładnie. Kto nie lubi ryzykować niech weźmie bez HBO. Proste :!: Też brałem fulla razem z Filmboxami i nie żałuje. Faktycznie teraz sobie przypomniałem, że w marcu dzwonili i proponowali HBO, Cinemaxy i Filmboxy za 50% jeżeli nie wyłącze od 1 maja, ale nie skorzystałem.

 

Strona cyfry nie działa, więc zadzwoniłem do biura obsługi klienta 223104545 i poprosiłem o przekierowanie do tele-sprzedaży dla nowych abonentów. bez problemu przełączyli

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dla tych którzy mają umowę do 30 kwietnia 2010 czyli tak jak ja

Dzwoniłem TRZY razy pod numer 22 334 61 91

Za każdym razem dostawałem inną propozycję aneksu do umowy ( w zależności od konsultanta )

Za każdym razem na początku rozmowy zapewniano mnie że jeszcze za wcześnie na jakąkolwiek zmianę w umowie i dopiero po moim stwierdzeniu że znajomy ma umowę też do 30 kwietnia i dostał nową propozycję pan lub pani stwierdzali że faktycznie "po sprawdzeniu w systemie :)" mogę zmienić.

Dostałem :

Umowa na 13 miesięcy

Komfortowy 50 % przez 9 miesięcy

Canal + 50 % przez 8 miesięcy

Kanały HD gratis

Dekoder HD gratis ( do odebrania w terminie 1 stycznia - koniec marca )

 

Także dzwońcie i nie dajcie się zbywać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Fargo1973

To było moje pierwsze przedłużenie umowy.

Nie liczyłem, że skrócą mi umowę o 6 mies., więc zamierzałem wziąć nową umowę (schodząc na starej do niezbędnego minimum), dlatego musiałem uzyskać zgodę na zawarcie nowej umowy (opisywana gdzieś poprzednio nowa procedura). Zostałem połączony z działem, który wyraża takie zgody, a tam miły Pan pyta co jest przyczyną tego, że chcę drugą umowę. Powiedziałem, że chcę skorzystać z nowych promocji, a on na to, że ma inną propozycję i się potoczyło. Proste. O nic nie prosiłem, nic się nie targowałem, wziąłem co dawali (dostałem też drugą ofertę to samo za 62 zł. miesięcznie przez 18 mies.). Cenowo wychodzi prawie to samo, więc wybrałem krótszą umowę.

Wszystkie opcje zostały mi już uruchomione i wyświetlają się w ICOK.

 

Umowę podpisałem w kwietniu 2009r., miałem chyba tą samą promocję co Ty (umowa na 13 mies. i 10 mies rabatu)

 

Pozdrawiam.

Faktycznie działa

umowa kończyła mi się w maju 2010

Prośba o zgodę na nową umowę

Zaproponowano mi:

umowa 13 mc

Komfortowy + rabat 50% 9 mc

C+ rabat 100% przez 4 mc

C+HD gratis 13mc

HBO do końca II 2010 gratis

Kanały HD gratis 13mc

PVR gratis 13 mc

Aneks od stycznia 2010

Propozycję przyjąłem. Dzięki wszystkim za informacje. Pozdrawiam

:mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Fargo1973

To było moje pierwsze przedłużenie umowy.

Nie liczyłem, że skrócą mi umowę o 6 mies., więc zamierzałem wziąć nową umowę (schodząc na starej do niezbędnego minimum), dlatego musiałem uzyskać zgodę na zawarcie nowej umowy (opisywana gdzieś poprzednio nowa procedura). Zostałem połączony z działem, który wyraża takie zgody, a tam miły Pan pyta co jest przyczyną tego, że chcę drugą umowę. Powiedziałem, że chcę skorzystać z nowych promocji, a on na to, że ma inną propozycję i się potoczyło. Proste. O nic nie prosiłem, nic się nie targowałem, wziąłem co dawali (dostałem też drugą ofertę to samo za 62 zł. miesięcznie przez 18 mies.). Cenowo wychodzi prawie to samo, więc wybrałem krótszą umowę.

Wszystkie opcje zostały mi już uruchomione i wyświetlają się w ICOK.

 

Umowę podpisałem w kwietniu 2009r., miałem chyba tą samą promocję co Ty (umowa na 13 mies. i 10 mies rabatu)

 

Pozdrawiam.

Stary jesteś wielki :D

Zadzwoniłem na infolinię dla nowych klientów i powiedziałem, że chcę podpisać drugą umowę, połączyli mnie z działem zgód i tam powiedziałem, że chcę zrezygnować ze wszystkich opcji i podpisać nową druga umowę (oczywiście nie miałem takiego zamiaru :D), konsultant zaproponował przedłużenie obecnej umowy (ważna do końca maja 2010r) na następujących warunkach:

-anulowanie pozostałych 5 miesięcy umowy

-pakiet komfortowy 50% przez 9 miesięcy

-Canal+ 50% przez 9 miesięcy

-PVR HD gratis przez całą umowę

-5xHD i premium HD gratis przez 13 miesięcy

-umowa na 13 miesięcy od 1 stycznia

I tak oto za mniej mam więcej nawet bez wysyłania wypowiedzenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pozdrawiam.

Faktycznie działa

umowa kończyła mi się w maju 2010

Prośba o zgodę na nową umowę

Zaproponowano mi:

umowa 13 mc

Komfortowy + rabat 50% 9 mc

C+ rabat 100% przez 4 mc

C+HD gratis 13mc

HBO do końca II 2010 gratis

Kanały HD gratis 13mc

PVR gratis 13 mc

Aneks od stycznia 2010

Propozycję przyjąłem. Dzięki wszystkim za informacje. Pozdrawiam

:mrgreen:

 

Zmiany już wprowadzone 10 minut szok :jupi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jestem ciekaw czemu tak ochocza przedluzaja wam umowy ktore sie koncza w maju/kwietniu.

 

A wiecie dlaczego, bo wtedy na kwietniowe swieta beda inne promocja, a tak teraz was naciagna na cos drogiego

bo wiadomo ze beda musieli dac cos taniej w tym kwietniu, niby jestes chytry i cfany, ale tylko przez 4 miechy

 

Nie pamietacie jakie byly promocje na Swieta Wielkanocne?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na wielkanoc zwykle bywają gorsze niż na koniec roku (tak było m. in. rok temu)

Mi akurat kończył się okres promocyjny i do końca musiałbym płacić pełne stawki (ok. 100 zł), a tak płacę 60 zł i oglądam więcej.

Podpisując teraz na 13 mies. łapię się na promocje bożonarodzeniowe za rok, czekając do końca umowy musiałbym nową podpisać w czerwcu, a wtedy raczej nie będzie nic ciekawego.

Więc takie rozwiązanie bardzo mi odpowiada.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zgadzam się z "numer16"

Nikt nie powiedział że ostanie jak w moim przypadku 4 mc po 93,80 będę płacił gdyż w najgorszym przypadku zapłacę tylko jeden a w grudniu 2010 znów aneksuję umowę na nowych zasadach a więc nie jest źle. Mogłem od lutego przez 3 mc naprawdę płacić około 110 PLN razem z dzierżawą PVR a tak mam przez 4 mc 31,90 PLN, kolejnych 5 mc 61,80 PLN i ostanie 4 mc 93,80 PLN ale tak jak wcześnie napisałem ostatnie 3 mc i tak będą aneksowane.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zadzwoniłem drugi raz , trafił się miły i dobrze poinformowany konsultant . Na początku powiedział również , że jeszcze za wcześnie ale powiedział żebym zaczekał bo zapyta przełożonego . Po chwili odezwał się i powiedział , że mogę podpisać aneks . Zaproponował mi umowę na 13 miesięcy , pakiet prestiżowy hd przez 9 miesięcy za 50% ceny i tuner pvr hd gratis na 13 miesięcy . Szczęśliwy zgodziłem się , umowę mam otrzymać w ciągu 2 tygodni . Na ica już wyświetla się cena za styczeń 84,45 zł .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jestem ciekaw czemu tak ochocza przedluzaja wam umowy ktore sie koncza w maju/kwietniu.

 

A wiecie dlaczego, bo wtedy na kwietniowe swieta beda inne promocja, a tak teraz was naciagna na cos drogiego

bo wiadomo ze beda musieli dac cos taniej w tym kwietniu, niby jestes chytry i cfany, ale tylko przez 4 miechy

 

Nie pamietacie jakie byly promocje na Swieta Wielkanocne?

Oczywiście, i przez 4 miesiące będę płacił po 130 zł za komfortowy+, 5xHD, Canal+ HD i PVR, żeby poczekać na jakąś wielkanocną promocję, która nie wiadomo czy będzie lepsza od obecnej.

Biorąc pod uwagę fakt, że umowa, którą dzisiaj przedłużyłem będzie kończyła się znowu w okresie świątecznych promocji, to czekanie do marca/kwietnia jest raczej nieopłacalne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jestem ciekaw czemu tak ochocza przedluzaja wam umowy ktore sie koncza w maju/kwietniu.

 

A wiecie dlaczego, bo wtedy na kwietniowe swieta beda inne promocja, a tak teraz was naciagna na cos drogiego

bo wiadomo ze beda musieli dac cos taniej w tym kwietniu, niby jestes chytry i cfany, ale tylko przez 4 miechy

 

Nie pamietacie jakie byly promocje na Swieta Wielkanocne?

 

 

Aż mnie trzepie jak słysze takie wypowiedzi. Koledze i jemu podobnym polecam lekturę mojego postu - myślcie czasem co mówicie...

 

"Mnie z kolei zastanawia jedna rzecz - do kiedy ta promocja może trwać? W zeszłym roku z tego co pamiętam to promocja świąteczna później została ofertą na stałe. Te raczej nie zostaną na wieki, ale czy choć do początku stycznia się utrzymają. Ciekawe, to już chyba 3 promocja w grudniu - łykamy promocje jak indory kluski (jak to napisano w pewnej gazecie).

 

Co do umów 18-miesięcznych - ludzi pomyślcie czasem, skoro teraz ktoś płaci za komfortowy i c+ np. 50 czy 55 zł to chyba logiczne, że później nie będzie płacił 100 za to samo. Jak dostaniecie taką ofertę to grzecznie podziękujecie, a nazajutrz zadzwoni konsultant z nową ofertą aby Was zatrzymać. Pamiętajcie, że rynek abonentów telewizji cyfrowej jest już rozciągnięty do granic. Nowych abonentów będzie coraz mnie, zatem walka o zatrzymanie klienta będzie przybierała na sile. Logiczne zatem, że za 18 miechów nikt nie będzie płacił dwa razy więcej za tą samą ofertę. Zatem gadanie typu "w czerwcu nie nie wyrwiecie" od Cyfry można włożyć między bajki."

 

Malkontentom polecam lekturę:

 

http://media2.pl/media/58399/komentarze/2.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Człowieku, po co siejesz zamęt??

Zamęt, to siejesz Ty!

Z tekstu umowy wynika bez żadnych wątpliwości, że w przypadku rezygnacji z HBO traci się także bonifikatę na C+.

To, że w zeszłym roku Cyfra z tego zapisu nie skorzystała, wcale nie świadcz, że zawsze tak będzie!

Niech Cyfra zmieni treść umowy lub umieści na swojej stronie internetowej wyjaśnienie, że umowę należy rozumieć inaczej niż jest to w niej zapisane, to sprawa będzie jasna i nie będzie budzić wątpliwości!

Ciekawe jak wytłumaczysz fakt, że Cyfra takiej deklaracji nie chce złożyć, nawet pomimo oficjalnego wystąpienia do niej w tej sprawie przez Redakcją SatKuriera?

A nagranie deklaracji konsultanta jest ważne tylko w przypadku umowy zawartej przez osobę nagrywającą i w żadnym innym!

Co mi z tego, że ktoś piszący tutaj anonimowo stwierdził, że posiada takie nagranie?

W razie sporu z operatorem do sądu pójdę z wydrukiem z tego forum?

Faktem jest, że na polecenie swoich przełożonych pracownicy Cyfry łżą jak psy i przekonać się o tym można choćby czytając wątek na temat nowego dekodera Pace 500 GB:

https://forum.satkurier.pl/viewtopic.php?p=287979#p287979

https://forum.satkurier.pl/viewtopic.php?p=287996#p287996

Operator obiecuje klientom to co chcą usłyszeć, a w tym samym czasie do sprzedawców wysyła wręcz przeciwne dyspozycje!

 

Ok, jak chcesz. Jak ja bym tak roztrząsał każdy problem, to bym w życiu ani złotówki nie zarobił.

Ja wziąłem wszystko, czyli C+ HBO i Cinemax i będę się cieszył tymi kanałami jak zawsze a później je wyłącze, jak zawsze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie, jak byśmy tak zwlekali co będzie na wielkanoc czy na wakacje, to lepiej wogóle nie przedłużać umowy. Jak promocja będzie gdzieś lepsza, to można zrezygnować, mnie konsultant poinformował, że kara za zerwanie umowy to 225zł. Za 42zł nikt nie daje więcej, stała stawka przez cały okres umowy więc jest ok.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja również zadzwoniłem do działu zgód jednak nie udało mi się nic innego wynegocjować niż tylko zgode na drugą umowe.

Co do negocjacji ciężkie były bo umowa do końca lipca ale liczyłem na jakiegoś farta :D

Oczywiście standardowe pytania po co druga umowa na ile itp.No cóż zgoda ważna 5 dni ja mam zamiar podpisać umowe dzień przed swiętami więc będe musiał jeszcze raz dzwonić po zgode znów troche popłacze jak sie nie uda to ide po nową umowe.

 

Zaryzykuje wezme tego komofrta z tym C+i HBO mam nadzieje że uda sie wył HBO bez straty C+ w kwietniu!

Kto nie ryzykuje ten nie ma.:)

Jeśli wył mi za 4 miechy C+ albo każą płacić pełną kwote rozważe to zerwanie umowy za 225 i podpisanie akurat Wielkanocne swięta kolejnej umowy bo możliwe że lepiej na tym wyjde:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wystarczy się szczególowo wypytać konsultanta. Ja się wypytalem, trafiłem na kompetentnego faceta, wiedział co i jak, nie chciał dać innych opcji, na dekoder był oporny, filmbox dał w 10 minucie rozmowy a później to się i hbo rzucił. Mój sąsiad i mój brat nie może wynegocjować takich warunków, miałem szczęście :-D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziś mija równo tydzień jak wysłałem rezygnacje. :read:

List polecony priorytetowy za potwierdzeniem odbioru.6.05zł

Po obiadku kręce do obsługi,standartowa weryfikacja danych i....POCZTA JESZCZE LISTU NIE DOSTARCZYŁA :> usłyszałem.

Też tak długo u Was szła rezygnacja. :?:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...