Gość jaszek Opublikowano 31 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2018 (edytowane) Odnośnie zwiększenia sprzedaży pakietów Canal+, o którym ktoś pisał: https://satkurier.pl/news/172620/2-119-mln-abonentow-nc.html Może być ciężko. Platforma nc+ od kilku lat boryka się w ogóle z odpływem klientów TV SAT (chyba zwłaszcza od ostatniej fuzji). I brakuje im nie tylko pomysłu na odwrócenie tego trendu i spowodowanie, żeby platforma zaczęła zyskiwać udziały w rynku, ale w ogóle nawet na zahamowanie spadków liczby klientów. Na moje oko kto chce mieć Canal+, to już ma, to nie jest nowa marka w Polsce. Poza tym LM i LE, choć dostępna dla klientów nc+, to będzie jednak na kanałach Polsatu. Dziennikarze i infrastruktura nc+ nie będzie tu potrzebna. Poza tym mniej klientów = (prędzej czy później) mniej przychodów. Wg mnie nie da się tego nadrobić tylko usługami on-line. Dlatego m. in. dziwi mnie chęć sponsorowania klientom LM i LE. Absolutnie nie mam nic przeciwko, tylko mnie to dziwi Edytowane 1 Sierpnia 2018 przez jaszek Spróbuję w jakimś stopniu uratować tą dyskusję i wyciągnąć do nowego tematu... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bgmnt Opublikowano 31 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2018 (edytowane) @jaszek: "Cord cutting" ma się w najlepsze. Wbrew temu co niektórzy tutaj by chcieli widać, że NC+ jest w mocnym odwrocie. Muszą robić takie ruchy jak dogadanie się w sprawie LM, żeby zatrzymać odpływ abo. Dla klientów to nawet dobrze, można się spodziewać dobrych promocji. Zdobycie kolejnych nowych abonentów i wciśnięcie im umowy na 2 lata jest znacznie trudniejsze i droższe niż te kilka miesięcy LM gratis. Edytowane 31 Lipca 2018 przez bgmnt Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nasir Opublikowano 31 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2018 Dlatego m. in. dziwi mnie chęć sponsorowania klientom LM i LE. Absolutnie nie mam nic przeciwko, tylko mnie to dziwi To nie jest żadne sponsorowanie. NC+ ma ogromne zaoszczędzone środki (z przegranego przetargu na LM). Gdyby wygrali przetarg - miałbyś LM w C+ bez podwyżek. Ponieważ CP postanowił zaszaleć i przebił mocno ofertę NC+ - będziemy musieli zapłacić "korektę" do abonamentu C+ w postaci niewielkiej dopłaty do Polsat premium sport. A jest ona niewielka dlatego, że w dużej części abonamentem C+ opłacamy m.in. LM. Tutaj wszystko jest logiczne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maximus2 Opublikowano 31 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2018 (edytowane) @Nasir Najprawdopodobniej jest tak jak piszesz. Już w paczce z C+ jest cześć opłaty za LM. czyli np. paczka z C+ kosztuje 30zł to np 10 zł z tego jest za LM. Edytowane 31 Lipca 2018 przez Maximus2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ezequiel93 Opublikowano 31 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2018 @jaszek: "Cord cutting" ma się w najlepsze. Wbrew temu co niektórzy tutaj by chcieli widać, że NC+ jest w mocnym odwrocie. Muszą robić takie ruchy jak dogadanie się w sprawie LM, żeby zatrzymać odpływ abo. Dla klientów to nawet dobrze, można się spodziewać dobrych promocji. Zdobycie kolejnych nowych abonentów i wciśnięcie im umowy na 2 lata jest znacznie trudniejsze i droższe niż te kilka miesięcy LM gratis. Chyba tylko Ty widzisz ten odwrót. W NC+ nadal mam wszystko co z piłki nożnej jest najciekawsze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NobelM Opublikowano 31 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2018 (edytowane) @Nasir: Dokładnie to samo miałem napisać NC+ jeszcze na tym "zarabia", bo z pewnością Polsatowi zapłacili dużo dużo mniej, niż cena całego tego przetargu, LM mają, a jeszcze od abonentów będą ściągać dodatkowo niewielki haracz (jakby wygrali przetarg, to pewnie dodatkowych opłat za LM by nie było, tak jak do tej pory bywało). Szkoda tylko oprawy, komentarza ludzi z nc+ i wybranych meczy w 4k (piszę z perspektywy abonenta nc+). Edytowane 31 Lipca 2018 przez NobelM Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawop Opublikowano 31 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2018 (edytowane) @jaszek co Ty za bzdury wypisujesz? Jaki odpływ klientów? Teraz odeszło trochę ludzi, ale niedawno lekko im przybyło. Więc nie ma stałego odpływu. Ja wiem, że dużo ludzi pisało, że nc+ spadnie liczba abo do 1.5 mln, tylko jakoś od kilkudziesięciu miesięcy to się nie wydarzyło. Edytowane 31 Lipca 2018 przez Pawop Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bgmnt Opublikowano 31 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2018 (edytowane) @ezequiel93 @Pawop Wy tak się zgrywacie, prawda? "W pierwszej połowie tego roku liczba abonentów nc+ spadła o 52 tys" https://satkurier.pl/news/172620/2-119-mln-abonentow-nc.html Edytowane 31 Lipca 2018 przez bgmnt Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ezequiel93 Opublikowano 31 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2018 (edytowane) Jakby był taki odpływ jak piszecie, to by obniżyli nieco ceny pakietów, niestety mamy same podwyżki, więc widocznie firma nie ma się tak źle. A po pierwsze co mnie interesuje, czy ja NC+ ma 2 miliony abonentów, czy korzystam z kablówki na tysiąc abonentów? Ważne jest to jakie treści mam w dekoderze i za ile. Na to akurat nie narzekam. Edytowane 31 Lipca 2018 przez ezequiel93 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość umek Opublikowano 31 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2018 Bo ich oferty są słabe.Sky po utracie LM obniżył cenę za Sky Sports a teraz po utracie lig europejskich obniżyli mi abo z 95 do 65.A co robi nc+?Ja czekam do lutego i adios jeśli nie dadzą porządnej oferty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bgmnt Opublikowano 31 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2018 (edytowane) @ezequiel93 Sugerujesz, że właściciel NC+ podaje błędne dane w swoich raportach, i tak napradę abo przybyło? To już naprawde totalny fanboy alert . Z ARPU na poziomie 65 zł ubytek 52 tys. abonentów to nie jest "lekki" odpływ tylko co miesiąc ponad 3,5 mln zł do kasy mniej... Na razie z jednej strony dali LM "za darmo" na parę miechów, z drugiej strony liczą dodatkowo za 4K, więc nie mogą się zdecydować do końca w którą stronę iść. A i najciekawsze jest to, że teraz do liczby abonentów NC+ wliczają też tych z Player+, więc rzeczywisty spadek abonentów samej NC+ może być większy... Edytowane 31 Lipca 2018 przez bgmnt Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jaszek Opublikowano 31 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2018 (edytowane) @jaszek co Ty za bzdury wypisujesz? Jaki odpływ klientów? Teraz odeszło trochę ludzi, ale niedawno lekko im przybyło. Więc nie ma stałego odpływu. Ja wiem, że dużo ludzi pisało, że nc+ spadnie liczba abo do 1.5 mln, tylko jakoś od kilkudziesięciu miesięcy to się nie wydarzyło. W okolicach fuzji Cyfra+ i "n" miały mieć łącznie 2,6 mln klientów: http://biznes.gazetaprawna.pl/artykuly/664806,cyfra-i-telewizja-n-lacza-sily-powstanie-jedna-platforma-cyfrowa.html dzisiaj jest to 2,1 mln, więc ubyło pół miliona. Spadki występują tak długo i tak regularnie, że trudno to w ogóle wiązać z ofertą sportową Canal+ i całej platformy nc+. To skutek całości oferty. Edytowane 31 Lipca 2018 przez jaszek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawop Opublikowano 31 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2018 (edytowane) To było oczywiste, że spadnie liczba abonentów (2.6 mln to były szacunki), bo część miała i Cyfrę i n, poza tym trochę abonentów nie zaakceptowało zmian regulaminu. Od tamtej pory liczba abonentów oscyluje w okolicach 2.1 mln Edytowane 31 Lipca 2018 przez Pawop Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jaszek Opublikowano 31 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2018 I stoi od lat. A użytkownicy piszą tu, że dzięki zaoferowaniu LM i LE w kanałach Solorza wzrośnie sprzedaż CANAL+. Kto miałby kupić paczkę CANAL+ dla Polsatów Sport Premium Super Hiper HD skoro nie kupił wcześniej, gdy LM i LE była bezpośrednio w C+? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość umek Opublikowano 31 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2018 Bo jakby nie patrzeć to nc+ ma najlepszą ofertę piłkarską w Polsce...mimo utraty LM:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vigoo Opublikowano 31 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2018 (edytowane) W okolicach fuzji Cyfra+ i "n" miały mieć łącznie 2,6 mln klientów: http://biznes.gazetaprawna.pl/artykuly/664806,cyfra-i-telewizja-n-lacza-sily-powstanie-jedna-platforma-cyfrowa.html dzisiaj jest to 2,1 mln, więc ubyło pół miliona. Spadki występują tak długo i tak regularnie, że trudno to w ogóle wiązać z ofertą sportową Canal+ i całej platformy nc+. To skutek całości oferty. Skoro chcesz być taki dokładny, to podawaj fakty a nie szacunki: Oficjalny start platformy NC+ : 21 marzec 2013 Liczba abonentów platformy na dzień 30 czerwiec 2013: 2,3 mln Więc nie pół miliona, tylko przez 5 lat 200 tyś. Widzę, że niektórych to aż skręca, że NC+ w ogóle ma LM i oferuje ją na takich warunkach. Powstaje teoria za teorią. Niedługo "specjaliści" stwierdzą, że takim działaniem sami siebie doprowadzą do bankructwa... Edytowane 31 Lipca 2018 przez vigoo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andrzejgratis Opublikowano 31 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2018 To było oczywiste, że spadnie liczba abonentów (2.6 mln to były szacunki), bo część miała i Cyfrę i n, poza tym trochę abonentów nie zaakceptowało zmian regulaminu. Od tamtej pory liczba abonentów oscyluje w okolicach 2.1 mln Przyznajmy sobie szczerze... czy to duży spadek abonentów od momentu fuzji ? Nie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shark Opublikowano 31 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2018 Nie ma wg mnie miary, aby zmierzyć czy to mało czy dużo. Faktem jest, że platforma notuje trend spadkowy, a to już pomarańczowe światło powinno się im zapalić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bgmnt Opublikowano 31 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2018 (edytowane) Przyznajmy sobie szczerze... czy to duży spadek abonentów od momentu fuzji ? Nie. CP w 2013 roku miał 3,5 mln abo, w 2018 roku ma 4,9 mln, więc sam sobie odpowiedz czy trzymanie poziomu 2 mln abo z kawałkiem przez 5 lat to jest jakiś super wyczyn . Edytowane 31 Lipca 2018 przez bgmnt Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ezequiel93 Opublikowano 31 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2018 @bugmenot, nie masz Canal+ i nie widzisz plusów, tylko same minusy - w postaci podwyżek i odpływów abonentów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bgmnt Opublikowano 31 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2018 (edytowane) Canal+ nie będe miał od listopada bo rezygnuje z Orange. Nie mam natomiast NC+, ale gdybym się miał na nią zdecydować to musieliby dać C+ selecta za cenę rzędu 9,99 zł żebym to wziął - jak dobrze się zastanowiłem to wygląda na to, że oprócz spojrzenia na jakość meczy w 4K przez ostatni rok obejrzałem tam Belfra 2, Kruka i Oskary ... Ale to już wybitnie nie na temat. Edytowane 31 Lipca 2018 przez bgmnt Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ezequiel93 Opublikowano 31 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2018 Ja natomiast przez najbliższy rok na pewno zostanę przy paczce Canal+, bo mam wszystko co mi z piłki nożnej potrzeba, razem z Eleven. A i filmów więcej ciekawych znajduję na Canal+ niż na HBO. I fajnie będzie posłuchać komentatorów konkurencji, z którymi na co dzień nie ma się zbyt często styczności. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawop Opublikowano 31 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2018 @bugmenot, przestań manipulować. CP 4.9 mln abonentów to ma razem z klientami MR. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enski Opublikowano 31 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2018 Jeśli nc+ cały czas zarabia na tym ARPU, ostatnio też wyszli na plus, to im wisi ta zabawa w wojenki na liczby abonentów. Biznes ma się zgadzać i tyle. A jeśli kwartał do kwartału p[beep]rną do siebie kilka, kilkanaście nowych płatników, to tylko się cieszą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bgmnt Opublikowano 31 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2018 (edytowane) @bugmenot, przestań manipulować. CP 4.9 mln abonentów to ma razem z klientami MR. Tak, zaraz manipulacje (chyba fora Ci się pomyliły..). Po prostu zwykła pomyłka, do której w dodatku w przeczywieństwie do niektórych potrafię się przyznać. Rzeczywiście zmienił się przez lata sposób raportowania w CP i porównując dostępne w 2013 i dziś dane o klientach "kontraktowych" dla płatnej tv wzrost był z 4.1 mln w 2013 do 4.95 mln dzisiaj - nadal bez porównania z konkurencją . Nie da się łatwo porównać "pojedynczych" abonentów w stosunku do stanu z 2013 roku, ale inna sprawa, że Vivendi podaje wyniki w formie wykresu na slajdzie bez szczegółowych tabel, więc nie jesteś nawet w stanie określić kto jest multiroomem (o ile to wliczają), kto Playerem/ofertą na kartę (co NC+ podobno wlicza, CP traktuje osobno, a miałby wtedy już 5 mln wedle swojej nomenklatury) itd itp. Tak więc oczywiście te wszystkie porównania są szacunkowe, ale jednak różnica skali i to olbrzymia jest niezależnie od wszystkiego. Edytowane 31 Lipca 2018 przez bgmnt Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.