Adamus Opublikowano 18 Marca 2022 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2022 (edytowane) @Cinemaniac4K Telewizor LED Samsung UE43AU7192U 43 " 4K UHD model 2021 Mój model UE 49''RU 7372U model 2019 Jakosć na full ustawiona Edytowane 18 Marca 2022 przez Adamus Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cinemaniac4K Opublikowano 18 Marca 2022 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2022 (edytowane) @Adamus Zrób test sieci (jak napisałem w poście wyżej w aplikacji Netflix na TV) na tym 2021 i napisz ile sieć wyciąga... ? Edytowane 18 Marca 2022 przez Cinemaniac4K Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adamus Opublikowano 18 Marca 2022 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2022 Net mam 150,czesto sprawdzam.... W apce można test zrobić? nie wiedziałem nawet Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cinemaniac4K Opublikowano 18 Marca 2022 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2022 Sprawdź dokładnie na tym TV z 2021 co nie ma HDR w aplikacji Netflix. To bardzo ważne aby sprawdzić właśnie w aplikacji... bo to jest jedyne miarodajne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adamus Opublikowano 18 Marca 2022 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2022 W 2 tv nie ma HDR,wieczorem sprawdzę,dam znać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cinemaniac4K Opublikowano 18 Marca 2022 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2022 Odpaliłem na chwilę film "Najmro..." i powiem tak... obraz jest tragiczny. Tutaj jest coraz gorzej. Przez to że dodano efekt szumu do filmu i Netflix dał to w niskim bitrate 4 Mb/s wizulanie to jest dramat... Kurczę... zaraz jakość osiągnie poziom zapchanego transpondera na Hitbird'zie... ehhhhhhh. Całe szczęście że jest jeszcze 4K które trzyma poziom bo w 1080p jest coraz gorzej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bgmnt Opublikowano 18 Marca 2022 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2022 "Najmro" na Hitachi OLED z ich natywną apką 7.55 Mbps, obraz świetny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cinemaniac4K Opublikowano 18 Marca 2022 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2022 10 minut temu, bgmnt napisał: z ich natywną apką Co znaczy "ich natywną"? Pierwszo słyszę że są różne aplikacje o różnej jakości. Że na AppleTV jest trochę lepiej to wiem ale że u ciebie jest dwa razy lepiej to brzmi jak żart na 1 kwietnia... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bgmnt Opublikowano 18 Marca 2022 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2022 Z natywną apką czyli preinstalowaną na tv z systemem SMART Hitachi (bodajże fork Foxxuma). Żarty to chyba robi sobie Twój tv patrząc na Twoje problemy w pratycznie każdym wątku uslug streamingowych ;). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawop Opublikowano 18 Marca 2022 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2022 Odpaliłem na chwilę film "Najmro..." i powiem tak... obraz jest tragiczny. Tutaj jest coraz gorzej. Przez to że dodano efekt szumu do filmu i Netflix dał to w niskim bitrate 4 Mb/s wizulanie to jest dramat...Z HBO masz problemy, z Netflixem problemy, pomyśl nad lepszym i nowszym sprzętem. U mnie Najmro 7.55 Mb/s przy 1080p Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spotify Opublikowano 18 Marca 2022 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2022 Na FHD na kompie przez aplikacje Netflix w Windows 10 - Najmro bitrate 4,1Mb/s I tak to wysoki bo rzadko kiedy 3,5 przekracza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cinemaniac4K Opublikowano 18 Marca 2022 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2022 (edytowane) No właśnie u mnie tyle samo jest co na Windows. Dziwne że filmy 1080p maja taki niski bitrate. 4 godziny temu, Pawop napisał: Z HBO masz problemy, z Netflixem problemy, pomyśl nad lepszym i nowszym sprzętem. U mnie Najmro 7.55 Mb/s przy 1080p To nie wina sprzętu tylko nadającego. Do HBO Max przyznali się że mają problem z HDR więc już nie zaczynaj sprzeczki a żadne inne SVOD nie ma takiego problemu. A co do 1080p może być jeszcze taka kwestia że mój CDN ma materiały w takiej jakości... albo HBO Max wymusiło od Netflix poprawę jakości i u was już materiały są w 7,55 a na moim CDN jest tylko 4 Mb/s. Jak bym sprzęt miał słaby AppleTV+ nie śmigało by w 4K z prawie 30 Mb/s i wyglądało obłędnie. Filmy na Netflix w 4K i HDR też wyglądają bardzo dobrze, tylko 1080p wygląda coraz gorzej bo ten film w takim bitrate jest tragiczny. Jest prośba... porobicie zdjęcia ze swoich urządzeń/telewizorów jaki macie bitrate na "Najmro"? Edytowane 18 Marca 2022 przez Cinemaniac4K Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawop Opublikowano 18 Marca 2022 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2022 Jeżeli piszemy, że jest 7.55 to tak jest. Jeśli nie wierzysz, to Twój problem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Delta21 Opublikowano 18 Marca 2022 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2022 (edytowane) @Cinemaniac4K A propos „Najmro” - Apple TV 4 k Edytowane 18 Marca 2022 przez Delta21 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cinemaniac4K Opublikowano 18 Marca 2022 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2022 Kurczę aż chyba napiszę z tego wszystkiego do Netflix. Pamiętam informacje ze startu że Netflix ma specjalną umowę z Samsung i materiały lecą w najlepszej jakości a widzę że po mału robi się lipa.@Delta21 dzięki... ale bardziej bym prosił o zrzuty z aplikacji z TV... każdej z firm. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawop Opublikowano 18 Marca 2022 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2022 Jest na Samsungu lepiej 7,55 vs 6,80 na ATV 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Delta21 Opublikowano 18 Marca 2022 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2022 (edytowane) @Cinemaniac4K w apce na LGku pokazuje 7,55 Mb/s edit: Nvidia shield (czyli android TV) również Edytowane 18 Marca 2022 przez Delta21 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adamus Opublikowano 19 Marca 2022 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2022 @Cinemaniac4K Najmro ,7,55 Mb/s. Na apce NF,test sieci na 2 TV, na filmie 4K niby z HDR wyszło 92,3 Mb/s/2160 Piszę niby HDR ,bo w ust Samsunga nie pokazuje HDR. Przetestowałem wczoraj 2 kanały z Astry,tj. NASA UHD, UHD 1,to są 2 kanały FTA,wskakuje znaczek HDR. Na NF i HBO MAX ,niestety HDR brak. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 19 Marca 2022 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2022 @Delta21 jak sprawdzić bitrate w apce LG ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Delta21 Opublikowano 19 Marca 2022 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2022 (edytowane) 12 minut temu, Pawel napisał: @Delta21 jak sprawdzić bitrate w apce LG zrobisz to tylko na Netflixie - na pilocie klikasz na ten przycisk „…” a tam na informacje Zapomniałam: jeszcze w apce Amazon Prime Video możesz podejrzeć przez szybkie naciskanie strzałek: lewo prawo góra dół góra dół lub czerwony zielony niebieski żółty Edytowane 19 Marca 2022 przez Delta21 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
diabeu Opublikowano 20 Marca 2022 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2022 W dniu 17.03.2022 o 19:58, spotify napisał: 19,90zł i jeszcze dzielenie? https://giphy.com/gifs/reaction-2wSaulb0fsDydh0IoB A co w tym dziwnego? Dzielimy się tak z kumplem już od 3 lat. Ja jemu Netflixa, on mi HBO GO, teraz Max. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adamus Opublikowano 23 Marca 2022 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2022 Z tym grzebaniem w TV z poziomu konsultanta,w Samsungu. Okazuje się,że w tv z roku 2021 i wyżej,nie można już grzebać w systemie głębiej,że się tak wyrażę. U syna w modelu 2021 odinstalował i zainstalował zdalnie apki HBO MAX i Netflix-a i stał się cud, HDR pojawił się również Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cinemaniac4K Opublikowano 23 Marca 2022 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2022 (edytowane) No i jestem po kontakcie ze wsparciem z Netflix (czat)... pani wyjaśniła mi że mam problem z internetem gdyż tylko taką zna odpowiedź. Moje tłumaczenie że jakość 4K mam dobrą nie przyjęła do wiadomości bo zapewne nie było na szkoleniu... Nie kumam problemu od strony informatycznej... rozumiem jak by w moim TV były widełki np maks 5 Mb/s jak pokazywał Netflix na 1080p... to jak np działa na tym samym TV HBO Max z 6-8 Mb/s? Piszecie zmień TV... ok... ale aplikacja na Windows11 też wykręca tyle samo [Throughput mam ponad 100 mbps]. Sprawdzi mi ktoś (ci co mają 7 Mb/s w Najmro) na kompie w aplikacji Netflix jakie ma parametry [skrótem Alt+SHIFT+Ctrl+D] ? U mnie dziwne bo nie ma nazwy CDN'a - kiedyś było oznaczone ze to do Łodzi a dziś jakieś dziwne znaki. Edit: odpaliłem na przeglądarce Edge tam też leci 1080p... ale tym razem pokazał mi CDN'y... [c002.lcj001.toyapl.isp.nflxvideo.net, Id: 56692 / c002.lcj001.toyapl.isp.nflxvideo.net, Id: 56692] Ciekawe jak by się tak podpiąć na inny CDN... ale jak?? Edytowane 23 Marca 2022 przez Cinemaniac4K Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spotify Opublikowano 23 Marca 2022 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2022 W dniu 20.03.2022 o 11:38, diabeu napisał: A co w tym dziwnego? Dzielimy się tak z kumplem już od 3 lat. Ja jemu Netflixa, on mi HBO GO, teraz Max. Rozumiem np Netflixa, gdzie wszem i wobec wszędzie pozwalali a nawet zachęcali (przy okazji nie mieli nic przeciwko), że ludzie się dzielą, pomimo łamania regulaminu. Ale dzielenie, gdzie koszt jest w okolicach 25-30zł (mam na myśli HBO Max czy regularna cena Amazon/Apple) przy jednoczesnym łamaniu regulaminu, na który się zgadzasz podczas uruchamiana usługi (i żadna usługa nie doje błogosławieństwa a wręcz jest przeciwna) oraz okradaniu dostawcy z przychodów (tak jakby Ciebie ktoś okradał) nazywasz - "co w tym dziwnego?" ok. Godzinę temu, Cinemaniac4K napisał: No i jestem po kontakcie ze wsparciem z Netflix (czat)... pani wyjaśniła mi że mam problem z internetem gdyż tylko taką zna odpowiedź. Napisałem. Tak działają korpo, nieważne jak się nazywa. Odpowiedzi z reguły z automatu, wg jakiegos skryptu. Nic nowego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawop Opublikowano 23 Marca 2022 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2022 Czyli Netflixa można "okradać" a HBO Max już nie? Pokrętna logika 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.