Skocz do zawartości

Netflix – pytania, problemy, komentarze


enski
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Godzinę temu, Pawop napisał:

I bardzo dobrze, przez takich Januszy biznesu cierpią wszyscy.

Na kogo Pan złoży z wolna przymierzaną podwyżkę,?  Na tych co nie wejdą w płatności w ciemno i w ogóle nie zaabonują usługi?

Wylano dziecko z kąpielą  bo operator wymiękł w walce z naciągaczami. Nie potrafiono uszczelnić systemu.

Ale przecież to WY (jak pisze jeden taki) już skorzystaliscie...po co daeać taką szansę przyszłym klientom.

Chore. Władcy świata się znaleźli.

 

  • Popieram 1
  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@zuzik1111 a czy NC+ albo Polsat dają ci szansę na oglądanie 30 dni za darmo, rezygancję i potem tak jeszcze 10 razy?

Zainwestuj 34 zł w najtańszy pakiet i zobaczysz czy warto ;).

 

@GrubyBubu Dla HDR w tabelce masz już 20 Mbps podane. Poza tym to dane z 2017 roku i mogły się zmienić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość GrubyBubu

Przeczytaj uważnie, masz napisane wyraźnie jaki maksymalny bitrate oferuje Netflix, dokładnie pod tą tabelką, weszło pod koniec 2017 roku i od tego czasu nic się nie zmieniło, przejrzyj sobie techbloga na media.netflix

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość GrubyBubu

Rzeczywiście szkoda słów :), są też screeny z wyższym bitrate 20+ z pierwszej połowy 2017 roku czyli wcześniej niż linkowany artykuł, tak więc możesz się sam domyśleć wartości tych pomiarów.
Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No oczywiście, to co pisze @GrubyBubu i post jakiegoś kolesia na Linkedin sprzed 2 lat jest bardziej wartościowe niż bezpośrednie screeny z odtwarzacza streamu..

A Apple TV 4K pojawiło się na rynku w październiku 2017 roku, więc ciekawe o jakich zrzutach z pierwszej połowy 2017 mówisz ;).

Edytowane przez bgmnt
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


Aktualizacja:
Redakcja satkurier.pl otrzymała komentarz biura prasowego Netflixa w sprawie wyłączenia bezpłatnego okresu próbnego:
 

Testujemy dostępność i czas trwania bezpłatnej wersji próbnej, aby lepiej zrozumieć wartość platformy Netflix dla użytkowników. Testy te zazwyczaj różnią się pod względem czasu ich trwania i regionów, w których występują. Nie muszą też oznaczać wprowadzenia testowanych zmian na stałe.

https://satkurier.pl/news/179004/koniec-bezplatnego-okresu-probnego-w-netflixie.html

Edytowane przez XMAREKK30
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, bugmenot napisał:

@zuzik1111 a czy NC+ albo Polsat dają ci szansę na oglądanie 30 dni za darmo, rezygancję i potem tak jeszcze 10 razy?

Zainwestuj 34 zł w najtańszy pakiet i zobaczysz czy warto

Nie sposób odnieść się do tej riposty. Nie zadał sobie Pan trudu przeczytać co napisałem...

Nie krytykuję Netflixa bo do polityki dostępności mają pełne prawo...jak i kształtowania cen. Netflixa moge krytykować za brak atrakcyjnych nowości i poniekad obnizanie lotów. Nie o tym jednak mowa w temacie.

Sprzeciwiam się tylko postawie niektórych, którzy mają radochę tylko z tego, ze komuś zabrano. Za czyjeś winy. 

A zabrano także tym uczciwym.

Wcale nie powiedziane, że ta możliwość dla "januszy" to była zwykła akcja promocyjna serwisu. 

Szkoda, że Pan (osoba o duzej wiedzy w temacie) wysilił się na przyklaśnięcie tym głosom zawistnej aprobaty  dla ucięcia pewnego dobra.

A to przecież serwis Netflixa zdecydował o formie okresu próbnego. To nieróbstwo  w temacie rozkręcało nadużycia (była przecież mowa o ukróceniu wielokrotnego użycia okresu darmowego na tych samych urządzeniach) . To netflix poległ w potyczce z "januszami" . A może nie do końca...

Zbędna wasza troska o moją osobę. Netflixa mielism,y także miesiąc darmowego startu  zarejestrowanego na prawdziwe dane i na realnej karcie kredytowej.

Jeśli zechcemy konto odmrozimy. I nawet nie trzeba 34....wiecie, że 13 wystarczy.

Jednak na razie nie planujemy powrotu bo nie ma do czego. Oczywiscie wg domowników.

Nie przyszło nam do głowy "kupować" dostępu  za dychę ale to nie znaczy, ze cieszy mnie wyłączenie opcji promocyjnej także dla nowych w ogromnej większosci uczciwych.....bo janusze bezkarnie handlują na all......

Czy Wy się słyszycie?

 

Edytowane przez zuzik1111
  • Popieram 1
  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie ma już "nowych". Dlatego nie ma też okresu próbnego. Podejrzewam, że liczna lewy kont była większą od tych uczciwych darmowych miesięcy, gdzie ktoś kontynuował dalej subskrypcję po.

 

Lepiej, że zamknęli to od ewentualnej podwyżki.

Edytowane przez darius010
  • Popieram 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość kingofsouth
12 minut temu, zuzik1111 napisał:

Nie przyszło nam do głowy "kupować" dostępu  za dychę ale to nie znaczy, ze cieszy mnie wyłączenie opcji promocyjnej także dla nowych w ogromnej większosci uczciwych.....bo janusze bezkarnie handlują na all......

Czy Wy się słyszycie?

 

Tak słyszymy. Handlarze , ja..... usze biznesu zakładają konta na miesiąc i je sprzedają. Może Netflx wprowadzi 7 dniowy trial jak Amazon Prime Video.

Nawet do nich napiszę i im podsunę taki pomysł.   ;)

 

 

Edytowane przez kingofsouth
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

darius010  uwierz mi znajdą się jeszcze nowi klienci na tą usługę i mowa tu o normalnych klientach którzy chcą wypróbować i może dalej korzystać.Czytając aktualizacje a wyjaśnienia Netflix to  kwestia czasu a wróci ponownie 30 dniowy okres próbny :) 7 dniowy okres próbny raczej się nie sprawdzi, bo mało kto zdąży poznać tą usługę i jak ona działa , takie jest moje zdanie :) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość kingofsouth
Teraz, XMAREKK30 napisał:

 7 dniowy okres próbny raczej się nie sprawdzi, bo mało kto zdąży poznać tą usługę i jak ona działa , takie jest moje zdanie :) 

Poznawać Netflixa to można miesiącami. Więc taki argument jest mało przekonywujący.

Mam  nadzieje, że ktoś z Netflixa to czyta i wprowadzą 7 dni trial. A jak nie czyta to e-mail do nich dzisiaj pójdzie. :D

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie rozumiem twojego podejścia do tej sytuacji ??? Co Ci przeszkadza 30 dniowy okres próbny , bo jak znam życie sam z niego korzystałeś , jak zakładałeś konto ??? Może Ciebie ten argument nie przekonuje ale mnie tak i chwała za to że to nie my o tym decydujemy jak ma być a pisać sobie możesz do nich , masz do tego prawo. Brak słów na to wszystko :(

  • Lubię to 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość kingofsouth

Nikt nie gwarantował, że miesiąc będzie do końca życia i jeden dzień dłużej. Pisałem Amazon ma 7 dni i nikt z tego nie robi afery.

Tak na marginesie kto miał skorzystać z Netflixa na miesiąc pewnie to zrobił. Sama usługa prawie z lodówek wyskakuje. Wystarczy odwiedzić duże miasto. Tam reklama serialu "The Umbrela Academy" była prawie wszędzie. ;) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nikt też nie pisał że będzie 7 dni , także poczekajmy aż wszystko wróci do normy , jak było poprzednio , bo to był wabik dla Netflix , żeby zdobyć nowych klientów  a takich jeszcze będzie , którzy lubią głównie seriale oglądać :) Masz jakieś dane że tak w Polsce biją się o Netflix , jestem ciekaw ??? Nie twierdze że Netflix jest czymś złym ale szczerze trzeba mieć dużo czasu żeby to wszystko obejrzeć a w tych czasach  jest o to ciężko :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość kingofsouth

Jak będzie nadal cena 52 zł za plan UHD +4 urządzenia równocześnie to nawet brak miesiąca darmowego przyciągnie nowego klienta.

Cena się liczy a nie czy ogladam za darmo tydzień, dwa , trzy lub cztery. 

 

Edytowane przez kingofsouth
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dla większości osób 52 zł nie jest duża kwotą bo jak podzielą to na 5 osób to jest spoko suma i stąd jest takie zainteresowanie a co będzie jak skończy się dziele i każdy będzie musiał płacić 52 zł żeby mieć UHD 4K ??? Myślisz że te 4 osoby będą dalej płacić , pewnie dobrze się zastawaniom , zanim będą dalej korzystać. Ty chcesz żeby nie było okresu próbnego , bo uważasz że ta usługa sama się sprzeda a ja uważam że jest inaczej :) Netflix dobrze się sprzedaje bo można dzielić to na osoby żeby było taniej , i to jest główne kryterium przed związaniem się z Netflix , wiem bo mam dużo propozycji żeby dołączyć do brakującej piątki czy czwórki osób , bo inaczej te osoby by tego nie brały :) 

Edytowane przez XMAREKK30
  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość kingofsouth
1 minutę temu, XMAREKK30 napisał:

Dla większości osób 52 zł nie jest duża kwotą bo jak podzielą to na 5 osób to jest spoko suma i stąd jest takie zainteresowanie a co będzie jak skończy się dziele i każdy będzie musiał płacić 52 zł żeby mieć UHD 4K ???

Ja płacę sam i żyję.  Wydałem na Netflixa już 700 zł.

Nie chcesz nie płacisz , nie oglądasz.

Co będzie, zmniejszy się liczba subskrybujących w Polsce a co za tym idzie serwery będą mniej przeciążone ;) Koniec 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 minut temu, XMAREKK30 napisał:

Ty chcesz żeby nie było okresu próbnego , bo uważasz że ta usługa sama się sprzeda a ja uważam że jest inaczej :) Netflix dobrze się sprzedaje bo można dzielić to na osoby żeby było taniej , i to jest główne kryterium przed związaniem się z Netflix , wiem bo mam dużo propozycji żeby dołączyć do brakującej piątki czy czwórki osób , bo inaczej te osoby by tego nie brały

A tak szczerze, to co ma okres próbny do dzielenia konta??

 

Tu chodzi o wyeliminowanie cwaniaków Januszy księciuniów z rodu ValiCebulą i ich interesów z allegro.

  • Popieram 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość kingofsouth
9 minut temu, XMAREKK30 napisał:

 Netflix dobrze się sprzedaje bo można dzielić to na osoby żeby było taniej , i to jest główne kryterium przed związaniem się z Netflix

Dla niektórych  liczy się jakość obrazu. I to jest głównym kryterium przed związaniem się z Netflixem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To że ty masz taką możliwość, to nie znaczy że tak jest wszędzie. Masz czas ok , masz kasę  na to ok super gratulacje  ale większość osób nie ma możliwości płacić samemu  , bo mają inne wydatki niż Netflix . To ile wydałeś , to jest twoja sprawa i wszystko ale jak pisałem Netflix dobrze się trzyma , dzięki temu że można podzielić tą kwotę na parę osób a jak by każdy zarabiał tyle co  w Lidlu w Niemczech najniższa pensja  2 tyś Euro to nikt by nie dzieli tej sumy , bo by każdego było stać żeby  płacić  samemu, bez proszenie innych osób a wpływy  pewnie dla Netflix byłyby znacząco większe. Wszystko w temacie :)

15 minut temu, djadijos napisał:

A tak szczerze, to co ma okres próbny do dzielenia konta??

 

Tu chodzi o wyeliminowanie cwaniaków Januszy księciuniów z rodu ValiCebulą i ich interesów z allegro.

 

Okres próbny niema tu nic do rzeczy do dzielenia  konta ale mnie chodzi po okresie próbnym :)

13 minut temu, kingofsouth napisał:

Dla niektórych  liczy się jakość obrazu. I to jest głównym kryterium przed związaniem się z Netflixem.

 

Wiadomo że o to w w tym wszystkim chodzi o jakość ale tylko ty ciągle się chwalisz że płacisz sam ale większość je dzieli żeby każdemu było taniej :)  

Edytowane przez XMAREKK30
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, zuzik1111 napisał:

Nie sposób odnieść się do tej riposty. Nie zadał sobie Pan trudu przeczytać co napisałem...

Nie krytykuję Netflixa bo do polityki dostępności mają pełne prawo...jak i kształtowania cen. Netflixa moge krytykować za brak atrakcyjnych nowości i poniekad obnizanie lotów. Nie o tym jednak mowa w temacie.

Sprzeciwiam się tylko postawie niektórych, którzy mają radochę tylko z tego, ze komuś zabrano. Za czyjeś winy. 

 

Ale ja nie mam żadnej radochy. Po prostu rozumiem posunięcie Netflixa, bo ilość sprzedanych po 5-10 zł kont na Allegro szła w tysiące. Allegro niby tego zabroniło, ale i tak aukcje wiszą. Jeśli inwestorzy Netflixa widzą, że w Polsce np. co miesiąc rejestrowanych jest 30 tysięcy kont, z czego połowa nie jest przedłużanych bo to były tylko wydmuszki to też raczej nie są zadowoleni ;). 

Inna sprawa, że w newsie na Satkurierze jest info, że wyłączenie okresu testowego nie jest na stałe, więc może może się okazać, że chcą po prostu sprawdzić jak będzie wyglądała sytuacja i np. za 2-3 miesiące testowanie wróci.

A co do zabieranie "za czyjeś winy" no to niestety - w NC+ też musisz oglądać cyferki na ekranie, albo obejść się ze smakiem jeśli chodzi o niektóre mecze bo komuś w angielskim pubie jest szkoda na Sky. I takich przykładów jest masa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...