Jump to content
Emil.1603

Netflix – pytania, problemy, komentarze

Recommended Posts

No chyba masz ustawienia jak każdy na koncie? Tak czy nie?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Właśnie nie ma takich ustawień, jeśli by były to bym zrobił...na nowszym modelu Philips 7502 już mam takie ustawienia i jest wszystko w porządku.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Wejdź na netflix.com i tam w ustawieniach konta ustaw sobie preferowany język na polski. Powinno załapać także tv jak nie masz ustawień bezpośrednio.

Edited by bugmenot

Share this post


Link to post
Share on other sites

Temat języka polskiego rozwiązany, pozostaje kwestia języka polskiego aplikacji, która jest dostępna w języku angielskim i prawdopodobnie nie można tego zmienić...Miał ktoś z Was taki przypadek?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest kingofsouth
1 minutę temu, aro napisał:

Miał ktoś z Was taki przypadek?

Ja tak mam , na  odtwarzaczu Sony Blu-ray.  Pewnie dlatego, że urządzenie nie dostaje aktualizacji i mam stary interfejs na nim.

Idzie się do tego przyzwyczaić, ważne że są filmy i seriale w języku polskim

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Indie to kraj trzeciego Świata,gdzie ok 80% mieszkańców nie ma nawet toalet w domach .Więc i ta usługa z taką kwotą jest zapewne skierowana do osób zamożniejszych.

Edited by ARTIPAPK

Share this post


Link to post
Share on other sites

Już niedługo Polskę przegonią.

  • Confused 1
  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Indie są specyficznym rynkiem. Miliard obywateli, więc jest o kogo walczyć. Dlatego na tym rynku debiutuje najtańszy samochód świata Tata Nano w cenie 7 tys. zł i smartfon Freedom za 15 zł. Te ceny w Polsce możemy traktować jak rozdawanie dóbr za darmo. Z tym, że w Indiach przeciętna dniówka robotnika oscyluje w okolicach 5 zł. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Działa wam Netflix na Smart TV, u mnie się kręci kółko i nic. Zresetowałem Smarta, zalogowałem ponownie, zalogować się dało, ale dalej kręci się kółko.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest lukimann

Działa jak powinno.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jaki błąd Ci wyskakuje ?Wczoraj też miałem taki problem i na czacie nic sensownego mi nie napisali...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jaki tv ? U mnie na Sony też miałem z tym problem, pomagały resety tv (czyli uruchomienie od nowa, nie tylko wyłączenie zwykłe z pilota) a od jakiegoś czasu mam z tym spokój.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja mam tv Philips i pokazywało mi błąd tvq-st-103,pisałem na czacie i dzwoniłem do dostawcy internetu i nic nie pomogło.Dopiero kilkakrotne wyłączanie telewizora z kontaktu pomogło.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dzwoniłem do T-Mobile i wszystko konsultant sprawdził i nie było żadnego przeciążenia,ponieważ pozostałe aplikacje działały bez problemu. Proponuje cały czas próbować uruchamiać aplikacje, aż do skutku, mnie tak pomogło.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeśli wszystkie inne aplikacje działały, a nie działał tylko Netflix to według mnie nie jest wina operatora.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bo nie jest. Na czacie kazali zresetować router, wylogować przez stronę. Zrobiłem obie czynności na raz, którąś pomogą. Już działa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam.Ostatnio na aukcjach internetowych spotkałem się z ofertą "Netflix za 5-9 zł na 30 dni w jakości 4K". Czy to jest bezpieczne kupić taki dostęp ? Na stronie zostaję przekierowany do banku gdzie mogę zrobić przelew. Obawiam się o przechwycenie hasła i loginu bankowego. Ktoś może kupił Netflixa za 5 zł w ten sposób ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

To są aukcje tak zwane 30 dni na probe jakie dawało nie dawno Netflix a teraz brak i przez takie aukcje dostaliśmy bana :( 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mój szwagier mówił,że nabywał już w ten sposób tą usługę i działa. Choć ja nie jestem zwolennikiem tego typu zakupu.Brałem kilkakrotnie ten średni pakiet na dwa urządzenia.Płatność kartą bankową.I 100% pewności.Co do zakupu na aukcjach,to zawsze istnieje jakieś ryzyko. Zapewne lepiej zakupić ten serwis legalnie i do podziału na dwóch,bądź trzech użytkowników. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...