Jump to content
Emil.1603

Netflix – pytania, problemy, komentarze

Recommended Posts

Zawsze mogę powiedzieć że testują jak klienci zareagują jak będzie z 4 na 2 osoby w premium. Tu mają pole do popisu na każdy  test jest wytłumaczenie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jedni dopłacą, drudzy umówią sie tak,  że oglądają co drugi dzień :D.
Nie ma co prowadzić takich dywagacji bo do niczego nie prowadzą. Równie dobrze może się okazać że za pół roku nie będzie niczego ciekawego do oglądania ;).

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 minutę temu, Rasheed napisał:

A może założyli na początku, że dają 4 profile, uzależniają ludzi od swojej usługi i gdy serwis będzie na tyle pewny swojej popularności, tną limit do 2 osób ? Większość i tak zapłaci te parę złotych więcej ....

 

 

Więc właśnie najpierw nałapać  a później odciąć resztę od koryta.

Share this post


Link to post
Share on other sites
7 minut temu, umek napisał:

Zachowujesz sie tak jakbyś myślał że oni nie wiedzą jak i kto ogląda..Oni doskonale wiedzą i nic przeciwko temu nie mają.I nie ma powodu by sądzić że będzie inaczej.

Oczywiście, że mają bo to strata kasy dla nich, tylko nie ma  idealnego rozwiązania żeby to ukrócić. Gdyby było to 1 by to zrobili. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oj można,ograniczyć jak np HBO do 4 urządzeń.I już masz kłopot..sposoby są.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest kingofsouth
Posted (edited)

Można też ograniczyć do trzech urządzeń równocześnie tak jak to jest w Amazon Prime Video. 

 

18 minut temu, XMAREKK30 napisał:

 

Więc właśnie najpierw nałapać  a później odciąć resztę od koryta.

 Nie rozumiem. Jak dociąć od koryta? Płacisz oglądasz.  To chyba logiczne? 

Tak na marginesie to zabrali Polsce darmowy miesiąc , nie liczbę urządzeń. Spokojnie bez paniki nikt ci Netflixa nie zabiera.

Edited by kingofsouth

Share this post


Link to post
Share on other sites

A to nie rozwiązuje problemu tylko zmniejsza skalę choć nie do końca nawet musi to robić.  HBO GO jest na 2 ekranach na raz i co ludzie się nie dzielą ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ale nie możesz aktywować nowych codziennie.W Sky mogę nieć do 4 urządzeń ale jedna zmiana w miesiącu więc to znacznie zmniejsza pole manewru.A Netflix oglądam ja w UK,rodzice i kuzyn w Pl..i żadnych problemów.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest kingofsouth
Posted (edited)
8 minut temu, mad85 napisał:

 HBO GO jest na 2 ekranach na raz i co ludzie się nie dzielą ?

Dzielą.  W taki sposób można mieć dostęp do wszelkich usług streemingowych. Wystarczy dobrze żyć z rodziną.

Edited by kingofsouth

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Chodziło mi o to że w artykule pisało że sami namawiali żeby dołączyli inne osoby żeby było taniej a teraz jak jest dużo osob, poszli po rozum do głowy że taka praktyka przynosi straty jeden płaci a 4 osoby oglądają  w cudzy słowie oczywiście. Nie zdziwię się jak za parę miesięcy powiedzą że wprowadzają testy i kasują 4 konta do 2 kont i dopiero zrobi się lament a Netflix zacznie liczyć zyski z tego tytułu. Jak sam pisałeś kingofsouth nikt nie obiecywał że będą ciągle 4 konta :)

Edited by XMAREKK30

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

To było retoryczne pytanie. 

 

@umek weź pod uwagę, że jednak każdy rynek jest inny a dwa  to dalej nie jest rozwiązanie które wyeliminowało by problem i pozwoliło im zostawić z 30% osób dzielących jako potencjalnych klientów.   Bo ty ze swoją rodziną generalnie problemem wiekiem nie jesteś, problemem są ludzie którzy sprzedają konta, dlatego bawią się teraz z darmowym okresem. 

 

Moim zdaniem to oni pójdą w cenę, zresztą podwyżki już testowali. 

Edited by mad85

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest kingofsouth
1 minutę temu, XMAREKK30 napisał:

 Jak sam pisałeś kingofsouth nikt nie obiecywał że będą ciągle 4 konta ciągle:)

Myślę, że jak będą nawet dwa konta to ci co oglądają i są do usługi przekonani to nadal będą oglądać. Tu nie zawieli się zmieni. Niestety tutaj mogą stracić jedynie ci mniej zamożniejsi. 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ale to inna sprawa,nie mająca związku z tym o czym piszemy.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ale przecież w temacie współdzielenia nic się nie zmienia i nawet żadnych zwiatunów nie ma w tym temacie, istnieje to od zawsze i wątpie że Netflix się na to zdecyduje,jedynie zniknął okres testowy i tylko w naszym kraju, po co odrazu takie czarnowidztwo tworzyć :)

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)
7 minut temu, kingofsouth napisał:

Myślę, że jak będą nawet dwa konta to ci co oglądają i są do usługi przekonani to nadal będą oglądać. Tu nie zawieli się zmieni. Niestety tutaj mogą stracić jedynie ci mniej zamożniejsi. 

 

 

Pewnie Ci mają zostać zostaną a Ci co założyli konto żeby było taniej odejdą , bo sami nawet by nie pomyśleli żeby zakładać konto i płacić 52zl i to był jakiś warunek tego wszystkiego. Narazie jest zamieszanie i trzeba poczekać i zobaczyć co  wydarzy się później i czy będą kolejne zmiany:)

1 minutę temu, GrubyBubu napisał:

Ale przecież w temacie współdzielenia nic się nie zmienia i nawet żadnych zwiatunów nie ma w tym temacie, istnieje to od zawsze i wątpie że Netflix się na to zdecyduje,jedynie zniknął okres testowy i tylko w naszym kraju, po co odrazu takie czarnowidztwo tworzyć :)

 

Tego nie jesteś pewien co wymyśli Netflix żeby zwiększyć swoje zyski a testy można zrobić w każdej chwili:)

Edited by XMAREKK30

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest kingofsouth
Posted (edited)
11 minut temu, XMAREKK30 napisał:

 

 Narazie jest zamieszanie i trzeba poczekać i zobaczyć co  wydarzy się później i czy będą kolejne zmiany:)

 

 

Jakie zamieszanie? Dalej tego nie rozumiem? Skorzystałeś z darmowego miesiąca?

To co ta zmiana dla ciebie oznacza?Napiszę ci wprost. Nic nie oznacza.  Ty , ja i reszta co tu piszę nie jest wstanie skorzystać z  darmowego miesiąca nawet gdy go przywrócą, bo już z niego korzystaliśmy.

 

Edited by kingofsouth

Share this post


Link to post
Share on other sites

Równie dobrze możnaby napisać że Whatsapp czy iMessage stanie się płatne...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie bądź taki pewny sam w domu nie mieszkam o jak by była taka możliwość,  to na pewno bym skorzystał z tego miesiąca free  a że nie interesują nnie i moją żonę głównie seriale to nie mamy  takiej potrzeby żeby zakładać ponownie konto. Raz miałem parę miesięcy i wystarczy , nie miałem na to czasu a płacić trzeba czy się ogląda czy nie:)

3 minuty temu, umek napisał:

Równie dobrze możnaby napisać że Whatsapp czy iMessage stanie się płatne...

 

W tych czasach wszystko jest możliwe:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

To po co w ogóle zawracasz gitarę?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

A ty ? Mam prawo się wypowiadać nie uważasz ?? To że nie korzystam teraz,  nie znaczy że nie mam prawa tu pisać ?

Edited by XMAREKK30

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie o to chodzi,bijesz pianę o coś co w ogóle Cię nie interesuje co w dodatku przyznajesz..

  • Upvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Umek wyluzujmy, bo szkoda zdrowia a piszę bo według mnie szkoda że skasowali ten miesiąc na próbę ale jeśli to ma pomóc w innej kwesti,  to niech chociaż zrobią te 2 tygodnie i było też dobrze. Ja jak bym miał dużo czasu to sam bym dalej korzystał a że mam taką a nie inną pracę to mój pech i tyle w tym temacie:)

 

Pozdrawiam:)

Edited by XMAREKK30

Share this post


Link to post
Share on other sites

No szkoda ale tyle pisać a na końcu dodać mnie to nie interesuje...

 

Nie dadzą i tyle.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Bo Netflix to głównie seriale a na nie schodzi dużo czasu i stąd zaczęło nnie mniej interesować a filmy w większości już widziałem lub mam je w domu na półce. Może kiedyś będzie więcej czasu to wezmę ponownie , bo widzę ze dużo doszło nowości:)

Edited by XMAREKK30

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zalogowałem się na Philips 5008 i nie mam możliwości zmiany na język polski? Czy istnieje jakiś sposób, żeby uzyskać język polski?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...