Pawel Opublikowano 19 Listopada 2023 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2023 14 godzin temu, czerstwy napisał(a): Ja od serwisu płatnego oczekuje przynajmniej obrazu dobrego a nie niezłego. Prawdzine szaleństwo Peaky Blinderrs S6 odcinek 3 2.25 To napisze inaczej. Obraz dobry jak na podane parametry. Może faktycznie coś jest nie tak z wyświetlanymi wartościami. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerstwy Opublikowano 19 Listopada 2023 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2023 Bo w Netflix jest inny kodek i tu np 1 mega nie odpowiada 1 mega w C+ czy HBO Max. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gizior89 Opublikowano 19 Listopada 2023 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2023 To na telewizorach z 2018 nrtflix ma inny kodek niż na tych 2023? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawop Opublikowano 19 Listopada 2023 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2023 Cyferki są nie ważne, ważne jest jak wygląda obraz, a ten w zdecydowanej większości wygląda dobrze. 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerstwy Opublikowano 19 Listopada 2023 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2023 Masz plan środkowy? Czyli FHD? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawop Opublikowano 19 Listopada 2023 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2023 Mam 4K, ale również wyświetlają mi się wartości poniżej 1 Mb/s Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerstwy Opublikowano 19 Listopada 2023 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2023 Czyli wypowiadsz sie na temat innego planu. Kiedyś jak dobrze pamiętam były przypadki że ten sam film w jednym i drugim plania miały różne wartości. A jakość była FHD. Nie wiem jak jest obecnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wodnik Szuwarek Opublikowano 19 Listopada 2023 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2023 Ten sam film może być skompresowany przy użyciu różnych kodeków i stąd różne wartości. VP9 i HEVC są wydajniejsze od AVC i przy tych dwóch tak zaniżają jakość. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gizior89 Opublikowano 19 Listopada 2023 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2023 @czerstwysprawdź jeszcze w przeglądarce czy nie masz ograniczeń zastosowanych jakichś https://hdtvpolska.com/netflix-4k-hdr-jak-ustawic-sprawdzic-filmy-wymagania-cena/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerstwy Opublikowano 19 Listopada 2023 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2023 Mam jak trzeba czyli Wysokie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Zuzia Opublikowano 19 Listopada 2023 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2023 Jakość planu HD jaki masz @czerstwy ogólnie nie jest wybitna delikatnie mówiąc. Profile nie są jednolite dlatego część filmów wygląda słabo, ale przy bitrate trzeba podać jaki kodek, bo może to być AVC, HEVC, VP9, AV1. Np. "Znachor" ma profil w 1080p, 1,8 Mbps AVC i gdy punktem odniesienia jest telewizor 65 cali - kiepsko wygląda w dynamicznych scenach. Netflix za to dźwięk ma całkiem w porządku, filmy, zwłaszcza muzyczne, całkiem przyjemnie brzmią. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swordfish Opublikowano 29 Listopada 2023 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2023 Jaki jest bitrate i dźwięk serialu "Morderczynie" w porównaniu z Viaplay? Jaki jest bitrate i dźwięk serialu "Erynie" w porównaniu z TVP VOD? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Zuzia Opublikowano 29 Listopada 2023 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2023 2 godziny temu, swordfish napisał(a): Jaki jest bitrate i dźwięk serialu "Morderczynie" w porównaniu z Viaplay? Jak pisałam, zależy od urządzenia/kodeka w przypadku Netflix, bo VP, wiadomo ma tylko HD z H.264 więc tak porównam. Netflix. Viaplay. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 3 Grudnia 2023 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2023 Football Manager 2024 w wersji mobilnej dostępny tylko z Netflix? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swordfish Opublikowano 3 Grudnia 2023 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2023 Czy są jakieś gry z Netflix dostępne na telewizorze lub smart tv? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 4 Grudnia 2023 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2023 Stawiam, że można z mobilnego urządzenia przerzucić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gursonek Opublikowano 8 Grudnia 2023 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2023 Cześć wszystkim Od kilku dni mam ,,irytujący" problem - chodzi o współdzielenie konta. Pół roku temu udało mi w trybie reklamacyjnym odpiąć Netfix'a z C+, z uwagi na brak możliwości dodania użytkownika z poza gospodarstwa domowego. Jak wielu polaków, tak i ja - robiłem zrzutkę na Netflixa. Po rozstaniu z C+, podpiąłem normalną kartę - plan 60zł + 2x 9,90zł - wszystko było cacy do zeszłego tygodnia, bo? Mieszkam w domu, gdzie ja mam prehistoryczny internet do 10mb/s (w rzeczywistości 6-8mb/s) Siostra z góry używa radiówki. Do początku grudnia wszystko u nas działało - pomimo, że mieliśmy innego dostawcę neta. Ja się logowałem do swojego, ani do swojego - wszystko grało i buczało. Teraz od kilku dni siora ma komunikat - ,,nie należy do gospody " Coś uszczelnili? Czy zatem jestem zmuszony wywalić kogoś i dać ją jako z poza gospodarstwa, czy może da się jakoś to ominąć dalej? Dodam, że ustawiałem ją jako admina - wtedy to ja miałem ten komunikat. Użytkownicy z poza mają dostęp nadal. Dzięki za pomoc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
utede Opublikowano 9 Grudnia 2023 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2023 Nie sądzę że zgłoszenie tego do netflixa coś da bo pewnie stwierdzą że ściemniasz że macie różny net. Nie możesz potwierdzać autoryzacji mailowo? Przychodzi kod. U mnie można było za każdym razem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gursonek Opublikowano 9 Grudnia 2023 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2023 2 godziny temu, utede napisał(a): Nie możesz potwierdzać autoryzacji mailowo? Przychodzi kod. Jestem po rozmowie z Netflix'em - kobieta poinformowała mnie, że trzeba być podpiętym pod jedną sieć! Zasugerowała, +9,90zł do abonamentu, jako użytkownik z poza gospodarstwa domowego, tyle że w tym przypadku też jest problem, bo mam już zajęte 2 sloty - więcej w abonamencie Premium się nie da przyłączyć (na tą chwilę). Jeżeli potwierdzę, że to ona jest gospodarzem, to ja u siebie mam komunikat: że nie należę do gospodarstwa i tak się kręcimy w koło. Dla mnie to jest głupi system, bo człowiek już płaci te +9,90zł za użytkownika z poza gospodarstwa i jakoś się zgadzamy razem, ale mieszkać w jednym domu i nie móc w pełni korzystać z usługi - bo mamy dwóch różnych dostawców internetu, to jest po prostu śmieszne! Netflix powinien mieć opcję ,,dodaj dodatkowe IP", czy coś takiego. Dlaczego mam dwa internety? Bo od 12 lat walczymy o światłowód, którego nie mamy! A nie ma co zbędnie obciążać jednego użytkownika internetu, który ma ledwo 5-8mb/s - gdybyśmy to robili, ten internet, który teraz mam - szybkością by przypominał końcówkę lat 90-tych. Internet mobilny ma w mojej okolicy do 50mb/s (zależy od przeciążenia), bo spada nawet na poziom 25-35mb/s - jak dla mnie/ Nas jest niestabilny. Obejrzałem ostatnio Squid Game w telefonie i w pakiecie telefonicznym, w którym mam 300GB, po 6 odcinkach zjadło mi 45GB w dwa dni! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
k05 Opublikowano 9 Grudnia 2023 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2023 Zmień serwis streamingowy na inny. Tam i tak nie ma nic ciekawego do oglądania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerstwy Opublikowano 9 Grudnia 2023 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2023 Interesuja mnie powiedzmy 4 pozycje z serwisu które są tylko w FHD a nie ma ich w 4K. Chcę sobie zrobić mały test tych pozycji w dwóch planach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gizior89 Opublikowano 9 Grudnia 2023 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2023 6 minut temu, czerstwy napisał(a): Chcę sobie zrobić mały test tych pozycji w dwóch planach. ale jak? obejrzysz w FHD w swoim pakiecie a potem przejdziesz na wyższy pakiet i odtworzysz jeszcze raz aby sprawdzić czy jest więcej mbps? jeśli tak to podaj jaki to film a sprawdzę ile pokazuje u mnie na tizenie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerstwy Opublikowano 9 Grudnia 2023 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2023 Tak chcę zrobić. Tylko ja mam pakiet środkowy więc nie wiem które pozycje sa w 4K a które nie. Bo mi tego nie pokazuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
utede Opublikowano 9 Grudnia 2023 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2023 @Gursonek ponawiam pytanie: nie masz opcji by mailowo potwierdzić jedno gospodarstwo? Wystarczy mieć dostęp do maila założyciela i przepisać kod Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gursonek Opublikowano 9 Grudnia 2023 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2023 @utede a ja Tobie tłumaczę, że jeśli to zrobię - to ja stracę dostęp. Na e-mail dostałem tylko potwierdzenie, że to urządzenie jest gospodarstwem, nie było w nim żadnego kodu, tylko potwierdzenie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.