tomoo Opublikowano 15 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2014 Witam wszystkich mam takie pytanie chce nabyć moduł polsatu i podłączyć go do telewizora ale nie wiem czy ten moduł będzie w nim działać posiadam tv lg 42lm640s ma może ktoś taki tv z działającym modułem z góry dzięki za pomoc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 15 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2014 http://www.cyfrowypolsat.pl/oferta/tele ... ci-plus.cp Sprawdź sam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mateusiak22 Opublikowano 15 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2014 Ja mam taki mały problem zacinania co kilka sekund kanału FOX HD nie jest to pikseloza tylko takie skoki. Czy wy też tak macie? Nie wiem czy to problem modułu czy tv a moze nadawcy, żaden inny kanał się nie tnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukasz_m Opublikowano 15 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2014 Ja mam taki mały problem zacinania co kilka sekund kanału FOX HD Czy masz to od początku jak używasz moduł? Sprawdź czy masz najnowszy soft w telewizorze. Znam przypadki TV LG gdzie były problemy z kanałami HD - po aktualizacji oprogramowania problem zniknął. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mateusiak22 Opublikowano 16 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2014 Tak od początku używania modułu. Tv obecnie ma najnowsze oprogramowanie. Nie chce przywracać ustawień fabrycznych bo mam ręcznie ułożoną listę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukasz_m Opublikowano 16 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2014 Jedyne co mi przychodzi na myśl, to sprawdź moduł na innym odbiorniku/dekoderze, ale na Twojej instalacji sat. Wtedy chyba łatwiej będzie o odpowiedź. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mateusiak22 Opublikowano 16 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2014 Niestety nie będę mógł wypożyczyć dekodera bo nie znam nikogo kto ma. Spróbuje wymienić kabel antenowy. Sygnał jest 92%/100% na kanale fox hd. Poczekam też na nowy soft do tv, jeżeli to nie pomoże przywrócę ustawienia fabryczne i spróbuję z listą od cp a pózniej swoją. Dzięki za rady Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zabek1441758178 Opublikowano 16 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2014 Ja mam taki mały problem zacinania co kilka sekund kanału FOX HD nie jest to pikseloza tylko takie skoki. Czy wy też tak macie? Nie wiem czy to problem modułu czy tv a moze nadawcy, żaden inny kanał się nie tnie. Moduł tu nie ma nic do rzeczy tylko złe ustawienie anteny [FOX HD 12264v jest to słaby transporter] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gregor11 Opublikowano 16 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2014 Ja mam taki mały problem zacinania co kilka sekund kanału FOX HD nie jest to pikseloza tylko takie skoki. Czy wy też tak macie? Nie wiem czy to problem modułu czy tv a moze nadawcy, żaden inny kanał się nie tnie. jaka masz moc sygnalu na tym kanale? inne kanaly dobrze ida? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mateusiak22 Opublikowano 17 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2014 Co do fox to jest tak: siła sygnału:92% Jakość:100% Czy wyskakują jakieś komunikaty przy module cam? (np. niezapłacona faktura itp?) Tak się zastanawiam bo na razie nic. Czy to moze tylko przypadłość na ich dekoderach ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barti Opublikowano 17 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2014 Czy wyskakują jakieś komunikaty przy module cam? (np. niezapłacona faktura itp?) Tak się zastanawiam bo na razie nic. Czy to moze tylko przypadłość na ich dekoderach ? W przypadku modułów CAM takich komunikatów nie ma. Takie "atrakcje" są tylko na tych dekoderkach dedykowanych. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burito Opublikowano 18 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2014 Szanowni koledzy proszę o wsparcie w celu wywarcia na Cyfrowym Polsacie usunięcia blokady kanałów z TP 11,471 GHz, pol. V, SR: 27500, FEC: 5/6; DVB-S/QPSK na module CI Cyfrowego Polsatu. Chodzi o kanały Nick Jr. i Nickelodeon HD, osoby posiadające te moduły i posiadające w ofercie te kanały wiedzą co się z nimi dzieje ale obecnie jest "otwarte okno" w którym te kanały nadają, więc możemy pisać reklamacje od pakietu Mini HD. Zachęcam jeżeli chcecie, aby te kanały działały normalnie na tym module, jak to mówią w "kupie siła". Jedną taką wojenkę z CP wygrałem, gdy zmobilizowałem osoby do napisania reklamacji w sprawie blokujących się kanałów na dekoderze Samsung DSB-H370G, proszę poczytać: viewtopic.php?f=7&t=6994&start=3585 Nawet w tej sprawie Redaktor SatKuriera @Satexpert pisał artykuł, więc tegoż problemu sobie nie wyssałem z palca. Więc koledzy wklejam gotową reklamację z prośbą o wypełnienie i wysłanie do Cyfrowego Polsatu do Działu Reklmacji: "Imię i nazwisko Miejscowość, dnia .............. adres: nr karty: nr kontraktu: CYFROWY POLSAT S.A SEKCJA REKLAMACJI ul. Łubinowa 4a 03-878 Warszawa REKLAMACJA Zgłaszam reklamację związaną z problem odbioru kanałów Nick Junior i Nickelodeon HD będących w ofercie Cyfrowego Polsatu nadających na satelicie Hot Bird na transponderze 11470V. Reklamacja dotyczy odbioru tych kanałów na module CAM CI o nr karty ............i nr kontraktu ................ Dodam, ze powyższy moduł używam na dekoderze marki ................, pozostałe kanały będące w ofercie działają bez zarzutu. Gdy się przełączy na powyższe kanały to nie ma obrazu przez parę sekund, następnie pojawia się obraz i fonia ale znowu za kilka sekund się zatrzymuje, "przycina" i tak w koło. Na tym kontakcie mam podpisaną umowę na pakiet Mini HD ale skorzystałem z ostatniej promocji tzw. otwartego okna 41 kanałów ale mam utrudniony odbiór kanałów o których wyżej wspomniałem. Problem ten był już poruszany na forum o tematyce satelitarnej SatKurier, był nawet opublikowany w tej sprawie artykuł przez jednego z redaktorów, więc problem jest po waszej stronie ewidentnie, wspomniany artykuł jest tutaj: https://satkurier.pl/news/91809/cyfrowy- ... on-hd.html Cytuję ww. artykuł: " Od dłuższego czasu abonenci Cyfrowego Polsatu posiadający starszą wersję modułu CAM (starsze CI) mają problem z prawidłowym odbiorem kanałów Nick Jr. i Nickelodeon HD dostępnych z transpondera nr. 14 satelity Eutelsat Hot Bird 13B (13°E) o częstotliwości 11,470 GHz, pol. V, SR: 27500, FEC: 5/6 (DVB-S/QPSK). Po kilkunastu sekundach prawidłowego odbioru obraz się zatrzymuje i od tego momentu kanały przestają być dekodowane (nie pomaga tymczasowa zmiana kanału). Identyczne problemy z tymi kanałami miały miejsce w maju, wtedy to awaria została usunięta po kilku dniach - obecnie problemy trwają już od niespełna dwóch miesięcy, pierwsze raporty od użytkowników pochodzą z końca sierpnia br. Parametry techniczne: Eutelsat Hot Bird 13B (13,0°E) tp. 14 (11,471 GHz, pol. V, SR: 27500, FEC: 5/6; DVB-S/QPSK) ID: Nick Jr. PID V: 785 (MPEG-2/SD) PID A: 786 (rus), 788 (pol), 789 (eng), 790 (hun) PID PCR: 785 SID: 30 PID PMT: 784 Provider: Harmonic Kodowanie: Nagra MA (S4/N3 - nc+, N3 - Cyfrowy Polsat), Conax (nc+), Viaccess PC 3.0 (Orange), Viaccess PC 5.0 (sieci kablowe) ID: Nickelodeon HD PID V: 1056 (MPEG-4/HD) PID A: 1059 (tur, AC3), 1060 (eng, AC3), 1061 (pol, AC3), 1062 (rus, AC3) PID PCR: 1056 SID: 31 PID PMT: 1058 Provider: Harmonic Kodowanie: Nagra MA (S4/N3 - nc+, N3 - Cyfrowy Polsat), Conax (nc+), Viaccess PC 3.0 Orange), Viaccess PC 5.0 (sieci kablowe)". Zapewniam, że nie jest to wina mojej instalacji antenowej, sam zajmuję się precyzyjnym ustawianiem anten satelitarnych a problem ten jest u wszystkich użytkowników modułów CAM CI Cyfrowego Polsatu współpracujących z różnymi dekoderami. Znajomi posiadają ten sam moduł i problem taki sam z odbiorem ww. kanałów. Więc proszę do mnie nie dzwonić i przekonywać mnie, że to wina mojej instalacji antenowej lub dekodera satelitarnego. Niech wasi technicy wezmą taki moduł CI i sprawdzą czy piszę prawdę czy sobie zmyślam bajki. Jako wasz stały abonent (proszę sobie zobaczyć ile mam u was kontraktów) proszę o dokładne sprawdzenie opisywanych przeze mnie nieprawidłowości i ich usunięcie, aby można było korzystać nadal z waszych usług za które płacimy." Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mateusiak22 Opublikowano 18 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2014 Chodzi Ci o moduł który jest aktualnie w ofercie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
proximus Opublikowano 18 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2014 Nie nowy CI+ a poprzedni- wersja CI. Przecież napisał wyraźnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burito Opublikowano 18 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2014 Stary CI, którego nie ma już w ofercie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SatExpert Opublikowano 18 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2014 @Burito, Popieram! W przyszłym tygodniu wyślę im reklamacje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burito Opublikowano 18 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2014 Pewnie będą się upierać, że to wina mojego dekodera lub wadliwej instalacji antenowej, ewentualnie zaproponują wymianę na CI+. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
moreblack Opublikowano 19 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2014 Zaproponują wymianę na dekoder Ale zgodnie z prawem muszą wymienić moduł na sprawny. Mogę żądać opłaty, ale z cen rynkowych wynika że będzie to maksimum 1zł (taka cena jest dla nowych klientów). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burito Opublikowano 20 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2014 Odpowiedź z CP w sprawie blokujących się kanałów na module: "Szanowny Panie Uprzejmie informujemy, że kanały, których dotyczy zgłoszenie nie wchodzą w skład Pana abonamentu, w związku z czym Cyfrowy Polsat nie gwarantuje dostępu do tych kanałów. Jednakże w ramach dalszej dobrej współpracy proponujemy Panu wymianę posiadanego modułu CAM CI na nowszy model CAM CI +, na którym problem z odbiorem kanałów Nick Jr. oraz Nickelodeon HD nie występują. Jeżeli jest Pan zainteresowany taką wymianą prosimy o podanie aktualnego numeru telefonu kontaktowego oraz adresu do korespondencji. " Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
markar Opublikowano 20 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2014 Dzięki za wzór, również wysłałem. Ja mam akurat pakiety: Familijny oraz HD opłacone do końca lutego 2014 ("słynny" moduł prepaidowy za 199...). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SatExpert Opublikowano 21 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2014 Przed chwilą wysłałem E-Mail do VIMN Poland sp. z o.o. w sprawie problemów z odbiorem Nick Jr. i Nickelodeon HD na module CI - zobaczymy jaką dostanę odpowiedź Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burito Opublikowano 21 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2014 A VIMN Poland spółka z.o.o czym się zajmuje? Oprogramowaniem do modułów CP? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
moreblack Opublikowano 21 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2014 Nadawaniem MTV, Vivy i Nickelodeona. Prawdopodobnie nie otrzyma odpowiedzi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SatExpert Opublikowano 21 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2014 @moreblack, Skąd wiesz? To po co jest tam potrzebna pani rzecznik jak nie odpisuje na E-Maile? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burito Opublikowano 21 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2014 A jak odpiszą to zgonią na Cyfrowy Polsat. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.