Skocz do zawartości

Moduł CAM CI / CI+ Polsat Box


Janusz Sulisz
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Niestety nie będę mógł wypożyczyć dekodera bo nie znam nikogo kto ma. Spróbuje wymienić kabel antenowy. Sygnał jest 92%/100% na kanale fox hd. Poczekam też na nowy soft do tv, jeżeli to nie pomoże przywrócę ustawienia fabryczne i spróbuję z listą od cp a pózniej swoją. Dzięki za rady :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam taki mały problem zacinania co kilka sekund kanału FOX HD nie jest to pikseloza tylko takie skoki. Czy wy też tak macie? Nie wiem czy to problem modułu czy tv a moze nadawcy, żaden inny kanał się nie tnie.

Moduł tu nie ma nic do rzeczy tylko złe ustawienie anteny [FOX HD 12264v jest to słaby transporter]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy wyskakują jakieś komunikaty przy module cam? (np. niezapłacona faktura itp?) Tak się zastanawiam bo na razie nic.

Czy to moze tylko przypadłość na ich dekoderach ?

W przypadku modułów CAM takich komunikatów nie ma. Takie "atrakcje" są tylko na tych dekoderkach dedykowanych. 8)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szanowni koledzy proszę o wsparcie w celu wywarcia na Cyfrowym Polsacie usunięcia blokady kanałów z TP 11,471 GHz, pol. V, SR: 27500, FEC: 5/6; DVB-S/QPSK na module CI Cyfrowego Polsatu. Chodzi o kanały Nick Jr. i Nickelodeon HD, osoby posiadające te moduły i posiadające w ofercie te kanały wiedzą co się z nimi dzieje ale obecnie jest "otwarte okno" w którym te kanały nadają, więc możemy pisać reklamacje od pakietu Mini HD. Zachęcam jeżeli chcecie, aby te kanały działały normalnie na tym module, jak to mówią w "kupie siła". Jedną taką wojenkę z CP wygrałem, gdy zmobilizowałem osoby do napisania reklamacji w sprawie blokujących się kanałów na dekoderze Samsung DSB-H370G, proszę poczytać: viewtopic.php?f=7&t=6994&start=3585

 

Nawet w tej sprawie Redaktor SatKuriera @Satexpert pisał artykuł, więc tegoż problemu sobie nie wyssałem z palca. Więc koledzy wklejam gotową reklamację z prośbą o wypełnienie i wysłanie do Cyfrowego Polsatu do Działu Reklmacji:

 

"Imię i nazwisko Miejscowość, dnia ..............

adres:

nr karty:

nr kontraktu:

 

 

CYFROWY POLSAT S.A

SEKCJA REKLAMACJI

ul. Łubinowa 4a

03-878 Warszawa

 

 

REKLAMACJA

 

 

Zgłaszam reklamację związaną z problem odbioru kanałów Nick Junior i Nickelodeon HD będących w ofercie Cyfrowego Polsatu nadających na satelicie Hot Bird na transponderze 11470V. Reklamacja dotyczy odbioru tych kanałów na module CAM CI o nr karty ............i nr kontraktu ................ Dodam, ze powyższy moduł używam na dekoderze marki ................, pozostałe kanały będące w ofercie działają bez zarzutu.

Gdy się przełączy na powyższe kanały to nie ma obrazu przez parę sekund, następnie pojawia się obraz i fonia ale znowu za kilka sekund się zatrzymuje, "przycina" i tak w koło. Na tym kontakcie mam podpisaną umowę na pakiet Mini HD ale skorzystałem

z ostatniej promocji tzw. otwartego okna 41 kanałów ale mam utrudniony odbiór kanałów

o których wyżej wspomniałem. Problem ten był już poruszany na forum o tematyce satelitarnej SatKurier, był nawet opublikowany w tej sprawie artykuł przez jednego

z redaktorów, więc problem jest po waszej stronie ewidentnie, wspomniany artykuł jest tutaj: https://satkurier.pl/news/91809/cyfrowy- ... on-hd.html

 

Cytuję ww. artykuł:

" Od dłuższego czasu abonenci Cyfrowego Polsatu posiadający starszą wersję modułu CAM (starsze CI) mają problem z prawidłowym odbiorem kanałów Nick Jr. i Nickelodeon HD dostępnych z transpondera nr. 14 satelity Eutelsat Hot Bird 13B (13°E) o częstotliwości 11,470 GHz, pol. V, SR: 27500, FEC: 5/6 (DVB-S/QPSK). Po kilkunastu sekundach prawidłowego odbioru obraz się zatrzymuje i od tego momentu kanały przestają być dekodowane (nie pomaga tymczasowa zmiana kanału).

Identyczne problemy z tymi kanałami miały miejsce w maju, wtedy to awaria została usunięta po kilku dniach - obecnie problemy trwają już od niespełna dwóch miesięcy, pierwsze raporty od użytkowników pochodzą z końca sierpnia br.

 

Parametry techniczne:

Eutelsat Hot Bird 13B (13,0°E)

tp. 14 (11,471 GHz, pol. V, SR: 27500, FEC: 5/6; DVB-S/QPSK)

 

ID: Nick Jr.

PID V: 785 (MPEG-2/SD)

PID A: 786 (rus), 788 (pol), 789 (eng), 790 (hun)

PID PCR: 785

SID: 30

PID PMT: 784

Provider: Harmonic

Kodowanie: Nagra MA (S4/N3 - nc+, N3 - Cyfrowy Polsat), Conax (nc+), Viaccess PC 3.0 (Orange), Viaccess PC 5.0 (sieci kablowe)

 

ID: Nickelodeon HD

PID V: 1056 (MPEG-4/HD)

PID A: 1059 (tur, AC3), 1060 (eng, AC3), 1061 (pol, AC3), 1062 (rus, AC3)

PID PCR: 1056

SID: 31

PID PMT: 1058

Provider: Harmonic

Kodowanie: Nagra MA (S4/N3 - nc+, N3 - Cyfrowy Polsat), Conax (nc+), Viaccess PC 3.0 Orange), Viaccess PC 5.0 (sieci kablowe)".

Zapewniam, że nie jest to wina mojej instalacji antenowej, sam zajmuję się precyzyjnym ustawianiem anten satelitarnych a problem ten jest u wszystkich użytkowników modułów CAM CI Cyfrowego Polsatu współpracujących z różnymi dekoderami. Znajomi posiadają ten sam moduł i problem taki sam z odbiorem ww. kanałów. Więc proszę do mnie nie dzwonić i przekonywać mnie, że to wina mojej instalacji antenowej lub dekodera satelitarnego.

Niech wasi technicy wezmą taki moduł CI i sprawdzą czy piszę prawdę czy sobie zmyślam bajki.

Jako wasz stały abonent (proszę sobie zobaczyć ile mam u was kontraktów) proszę o dokładne sprawdzenie opisywanych przeze mnie nieprawidłowości i ich usunięcie, aby można było korzystać nadal z waszych usług za które płacimy."

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odpowiedź z CP w sprawie blokujących się kanałów na module:

 

"Szanowny Panie

 

Uprzejmie informujemy, że kanały, których dotyczy zgłoszenie nie wchodzą w skład Pana abonamentu, w związku z czym Cyfrowy Polsat nie gwarantuje dostępu do tych kanałów. Jednakże w ramach dalszej dobrej współpracy proponujemy Panu wymianę posiadanego modułu CAM CI na nowszy model CAM CI +, na którym problem z odbiorem kanałów Nick Jr. oraz Nickelodeon HD nie występują. Jeżeli jest Pan zainteresowany taką wymianą prosimy o podanie aktualnego numeru telefonu kontaktowego oraz adresu do korespondencji. "

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...