Skocz do zawartości

4K UltraBox+ |G9| (Technicolor USW4001NCP, ITCA)


enski
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

No w sumie od kilku dni niema bo chyba w piątek zauważyłem ale akurat cały tamten tydzień i poniedziałek miałem ustawione nagrywanie ale jak już dziś chciałem ustawić na kolejne dni no to lipa ale jakoś przykombinowalem. Dziwne że jest jakieś zjebane EPG z neta którego teraz niema zamiast żeby było tak jak dawniej tylko z satelity i by nie było takiego problemu..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

EPG jest tylko dostępne na niektórych kanałach. Robiłem reset i el-dupa, nic nie dało.

Zadzwoniłem dowiedzieć się o co chodzi, po 10 minutach czekania, info - "jest bardzo poważna awaria EPG na dekoderach 4K"

pytałem, dlaczego nie mogą nagrać takiej informacji na BOA, bądź zamieścić info na stronie www. - babka powiedziała,

że nie wie, ale przekaże sugestię dalej. 

Po jaką [beep]ę tworzyć kolejki oczekujących na BOA ?!

C+ ogólnie ma problemy z komunikacją ze swoimi abonentami (moje zdanie)

Co do awarii - to ja nie pamiętam (ostatnie 2 lata) aby EPG choć raz działał bez zarzutu !!! dostajemy "produkt wybrakowany"

bo jak inaczej zaplanować nagranie, gdy nie ma EPG ?! 

kasę chcą niemałą a usługa 👎 czekam do jutra i składam reklamację.

Po to mam dysk aby móc nagrywać, a nie aby się kurzył...

Edytowane przez mi-ro
  • Popieram 3
  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Napisałam tak ogólnie. Chodziło mi o to, że w trybie stand by dekoder pobiera różne rzeczy (stąd te dźwięki).

Zazwyczaj jest to takie ciche ćwierkanie, ale czasem załącza się też dysk (słychać jego pracę). 

Kwestia przyzwyczajenia. Ja już przestałam na to zwracać uwagę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja właśnie złożyłem reklamacje i zażądałem o nienaliczenie za październik kwoty 5 zł za najem dysku. Nie chodzi o te 5 zł tylko dla zasady bo skoro ja mam obowiązek wywiązywania się z umowy to oni również.

Dostałem odpowiedź,ze moja reklamacja została uwzględniona i w tym miesiącu nie będę płacił za wynajem dysku.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 11.10.2022 o 07:54, leonk1974 napisał:


Dostałem odpowiedź,ze moja reklamacja została uwzględniona i w tym miesiącu nie będę płacił za wynajem dysku.

Brawo Ty ;) moim zdaniem, tak należy z nimi postępować. Szlag by ich trafił (i trafiał) gdyby większość w ten sposób (słuszny) postępowało.

Dzwoniłem na BOK z pytaniem - dlaczego są ciągłe problemy z EPG (np. na TVN raz się pojawia, raz znika) skoro już nie ma awarii ?

Gość odp. 🤦‍♂️że mam sobie wczytać, nową listę kanałów...bo to wina satelity a nie ich...i to zależy od jakości sygnału (u mnie 77%)

nawet jeśli jest w tym trochę prawdy - to, wiedząc, że EPG działa do bani, zrobili taki soft, że inaczej nie nagrasz 🤦‍♂️

To całe tłumaczenie, nie przekonuje mnie - i dalej uważam, że ograniczanie mi możliwości nagrywania programów - to niewywiązywanie się z umowy. Coraz bliższy jestem temu, aby sprawę zgłosić...dalej.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...