koleś Opublikowano 7 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2008 Właśnie tego sie obawiałem A czy mając umowe na czas ni9eokreslony moge sobie zmienić pakiet na niższy? Bo chce wziąść C+ a nie chce za dużo płacić wtedy w CP obniżyłbym sobie z RelaxMix na familijny. Jest taka możliwość? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukas_k Opublikowano 7 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2008 @koleś Nie niestety nie ma takiej możliwości Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WilkuTVSAT Opublikowano 7 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2008 Pieszczoch : mini jest dostępne tylko dla "nowych" klientów - czyli przy zakupie nowego dekodera. Najniższym dostepnym ab. na starym dekoderze jest familijny kiedy konczy Ci sie okres "w cenie" masz dwie opcje .. 1. opłacać bez umowo [ w wybranych przez siebie miesiącach ] , co wiąże sie z wyższymi kosztami za poszczególne pakiety 2. związać sie umową i płacić mniej. Chyba nie można opłacać tylko w wybranych miesiącach gdy mamy umowę na czas nieokreślony. Przed końcem umowy musimy wysłać wypowiedzenie i poprosić o przejście na opcje prepaid. W przypadku pozostania na umowie na czas nieokreślony trzeba co miesiąc płacić. pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bernaś Opublikowano 10 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2008 Mam umowę na 17 msc, która kończy mi się w czerwcu. Na infolini dowiedziałem się że przechodzi ona potem na czas nieokreślony. Chcąc zachować aktualne pakiety tzn. familijnu+RM będę musiał płacić 57,80, a nie jak dotychczas 49,80. Poinformowano mnie, że nie ma możliwości zawarcia porozumienia(podpisania nowej umowy) na te dwa pakiety, tak żeby płacić za nie trochę mniej. Szkoda,bo kiedyś czytałem że istnieje taka możliwość. Widocznie to było możliwe kiedyś... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nemo111 Opublikowano 13 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2008 Co do przejscia na MINI to tylko dla nowych i z wykupem dekodera na wlasnosc innej opcji nie ma, dzis umowa na 24 lub 25 m-c. Mam umowę na 17 msc, która kończy mi się w czerwcu. Jak nie chcesz sie wiazac z Polszitem wysylaj pismo ze nie kontynujesz promocji z zachowaniem terminu, i z czerwcem ich zegnasz. jak nie wyslesz to umowa przechodzi na czas nieokreslony z 3 m-c okresem wypowiedzenia. Chcąc zachować aktualne pakiety tzn. familijnu+RM będę musiał płacić 57,80a nie jak dotychczas 49,80 Takie jest niestety zycie Ja osobiscie polecam rozwiazanie umowy do czerwca, bo jak zostaniesz to poznasz uroki bycia klientem Poliszitu predzej lub pozniej. Poinformowano mnie, że nie ma możliwości zawarcia porozumienia(podpisania nowej umowy) na te dwa pakiety, tak żeby płacić za nie trochę mniej. To sa wlasnie uroki bycia stalym klientem.Twoj wybor, ofert jest wiele jedne lepsze inne gorsze, jedno stwierdze, w naszych realiach nie oplaca sie byc dluzej zwiazany niz umowa wzieta w jakiejs promocji. A promocje byly i beda, platformy Polsz.. C+ osiagnely poziom klientow pozwalajacy miec zyski i stalych klientow maja za nic Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukas_k Opublikowano 14 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2008 @nemo111 Wiesz dla Ciebie Polsat jest Polszitem,Polszmatem jest słaby itd.Dla drugiego może być fajny.Mam wrażenie,że jak to piszesz to zniechęcasz ludzi do CP Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nemo111 Opublikowano 14 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2008 Slaby, moze i nie, w podstawowej ofercie ma dosc ciekawy zestaw kanalow po trochu dla wsystkich. Jestem w tej platformie 3 lata, a to jest dosc dlugi okres by mozna cos o operatorze platformy powiedziec. W 2005 oferta w porownaniu do C+ byla tansza i lepsza. W czasie umowy promocyjnej bylo OK, sprzet dzialal w miare. Niestety po przejsciu umowy (automat) na czas nieokreslony zaczely sie schody, a to z blokowaniem dekodera (20 razy w ciagu godziny) tylko twardy reset pomagal, po interwencji (40 min oczekiwania na tel) w COK przez jakis czas jak reka odjal, i to pare razy na rok. Zmania cen, regulaminow promocji Relax Mix bez powiadamiania, sorry w ich systemach zawsze bylo odnotowane ze wyslali, tylko ja mam jakiegos dziwnego pecha ze nigdy pisma o takich informacjach nie dochodzily, inne reklamujace nowe super oferty przychodzily, I jak to nazwac. Mamy 21 wiek i toszke szacunku dla abo ktorzy wlozyli im troche kasy cos tak okolo 2 tys, chyba sie nalezy. A to co powyzej wierz ZNIECHECA, bo ile moga robic z ciebie "gł..." Jak sie podoba Tobie POLSAT Twoj wybor, gusta sa rozne i z mini sie nie dyskutuje. A co do zniechecania, zle to odbierasz ja staram sie opisac mala czastke rzeczywistosci, a kazdy wybiera sam. Warto sie zastanowic czy pozwalac by umowa jaka masz przeszla na czas nieokreslony. I najwazniejsze CZYTAC UMOWY REGULAMINY. Dzis jestem pewny ze ta patforme opuszcze, i przed podjeciem decyzji w co wejde: N, C+, a moze jedna z kablowek jakie sa na moim terenie, czytam fora, REGULAMINY. Byc moze kiedys wroce do POLSATU, ale nie dluzej niz umowa promo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Krzysiek11:) Opublikowano 22 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2008 Niestety nikt z was nie ma racji . W umowie 17-m-cy piszę w punkcje umowy: Umowa 17 m-sy po minionych 17 m-sy umowa zostaje przedłużona na czas nieokreślony . Pakiety pozostają te ktore się posiada i ten cennik który był czyli p.familijny 29.90 relax mix 19.90 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
media Opublikowano 22 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2008 niestety to nie tak do końca jeśli była podwyżka a Ty masz umowe na czas określony nie obowiązuje Cię,załapiesz sie na podwyżke jeśli przejdziesz na czas nieokreślony Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bonjo Opublikowano 23 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2008 Chcąc zachować aktualne pakiety tzn. familijnu+RM będę musiał płacić 57,80, a nie jak dotychczas 49,80. Po prostu ceny poszly w gore I nie ma tu nic do rzeczy jakas wymyslona "zlosliwosc" CP Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nemo111 Opublikowano 25 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2008 Szkoda,bo kiedyś czytałem że istnieje taka możliwość. Widocznie to było możliwe kiedyś... Przeoczenie nigdy nie bylo tak ze po okresie promocyjnym nie obowiazywaly by Ciebie podwyzki. Jezeli tak by bylo ja za famil placil bym 29,9. Cena promocyna obowiazuje TYLKO W OKRESIE TRWANIA UMOWY "PROMOCYJNEJ" w Twoim przypadku 17 m-c, czyli do czerwca famil i chyba RM masz po promocyjenj cenie, a nie jak wiekszosc starych abo famil po 37,9, (cale 5 miechow po starej cenie. ) Chcąc zachować aktualne pakiety tzn. familijnu+RM będę musiał płacić 57,80, a nie jak dotychczas 49,80. ... Jak nie pasuje Ci nowa cena po okresie "przymusowym" czytaj promocyjnym, co Ciebie zatrzymuje w CP. masz droge wolna, i prosty sposob na rozstanie sie z CP, tylko wyslanie pisma ze rezygnujesz. Poinformowano mnie, że nie ma możliwości zawarcia porozumienia(podpisania nowej umowy) na te dwa pakiety, tak żeby płacić za nie trochę mniej.... Zyjemy w wolnym kraju (poki co), i tez masz wolny wybor, sledz nowe oferty platform i wybieraj to Co tobie pasuje i na co Cie stac. Nie musisz wiazac sie z CP po okresie promocyjnym bedzie 3 m-c na wypowiedzenie umowy. Bogatszy o 3 letnie doswiadczenia z tym operatorem, mowie Ci NIE WARTO (jak zapewne i z innymi operatoreami podobie) tylko czas promocji a potem jak operator da dobra oferte mozna sie zastanowic. Nie licz na takie postepowanie CP, osiagneli juz zadowalajaca liczbe abo i przestaje im juz zalezec na utrzymaniu jednego z 2mln. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
majson23 Opublikowano 27 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2008 jak napisać to wypowiedzenie żeby bylo ono prawidłowe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koleś Opublikowano 28 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2008 Mam takie pytanie. A mianowicie z oferty polskich platform ma zniknąć kanał TVN Gra i czy moge na tej podstawie zerwać umowe z CP bez żadnych konsekwencji?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RafiX Opublikowano 28 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2008 Kanał nie znika z winy platformy, a znika z winy nadawcy, więc raczej nie ma pretekstu do zerwania umowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nemo111 Opublikowano 28 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2008 jak napisać to wypowiedzenie żeby bylo ono prawidłowe Wg regulaminu przed upływem "Okresu Podstawowego" (promocyjnego) klientowi przysługuje prawo do złożenia oświadczenia ze nie zamierza kontynuować umowy w zakresie obowiazku utrzymywania aktywnego ... to co wziałeś w promocji. W regulaminie z 2005 roku nie pisze jaki jest okres dla złożenia oświadczenia dzien, miesiac ?? Piszesz pismo podajac nr kontraktu, date zawarcia umowy swoje dane osobowe, ze nie zamierzasz po okresie podstawowym (promocyjnym) kontynuować umowy, nie musisz podawać przyczyn. Przeczytaj regulamin jaki powinieneś dostać podpisujac umowe w punkcie gdzie nabywaleś sprzęt, tam byc moze jest napisany jaki jest wymagany termin złozenia oswiadczenia. Wazne wyslij poleconym, jak chcesz miec pweność ze dostali, za potwierdzeniem odbioru, lub idz do punktu dystrybucji CP moze tam przyjma, jak robi to C+. .... TVN Gra i czy moge na tej podstawie zerwać umowe z CP bez żadnych konsekwencji?? Kanał ten nie jest w ofercie CP, jest to kanał FTA, (zobacz zestaw kanalow CP masz podane w umowie/regulaminie) tak wiec nie bedzie to podstawa do zerwania umowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marco59 Opublikowano 28 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2008 Witam, mam następujące pytanie: jestem posiadaczem nowego dekodera HD co wiązało się z podpisaniem nowej umowy. Dotychczasową umowę wypowiedzialem. Okres wypowiedzenia upływa 30 kwietnia 2008. Teraz mam kupca na mój stary dekoder Echostar 616. Czy osoba kupująca może przepisać umowę na siebie aby ja kontynuować? Czy fakt sprzedaży mam zgłosić do CP, czy nowy właściciel ma sam się zgłosić do CP? Dziękuję i pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
palavos Opublikowano 28 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2008 A co jesli w umowie nie jest napisane o okresie wypowiedzenia czy w takim wypadku obowiązuje 1 czy 3 miesięczny okres wypowiedzenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_MICHAL_ Opublikowano 28 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2008 Jeśli nie pisze a umowę podpisałeś na okres 24mc i jeszcze nie dobiegła końca to obowiązują 3mc wypowiedzenia a jeśli twoja umowa przekroczyła już okres na który została zawarta to wtedy obowiązuje okres 1mc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
palavos Opublikowano 29 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Lutego 2008 popisałem umowę na 17 miesięcy i kończy mi się 12 marca czyli po 12marca moge rozwiazac z 1 miesieczbym okresem wypowiedzenia. żeby móc płacic za wybrane miesiące powinienem pewnie poczekac na nowa kartę do dekodera i dopiero wtedy rozwiązać? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krisss16 Opublikowano 29 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Lutego 2008 Wypowiedzenie umowy powinieneś wysłać do CP miesiąc wcześniej - 12 lutego, po 12 marca umowa przejdzie już w umowę na okres nieoznaczony, ale wypowiedzenie możesz wysłać też i po 12 marca, będziesz płacił o 1 miesiąc dłużej. Nawet jak będziesz płacił tylko za wybrane miesiące, to i tak nową kartę muszą ci przysłać, bo na starej od czerwca nie będzie już możliwości oglądania oferty CP. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_MICHAL_ Opublikowano 29 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Lutego 2008 A ja się dziś bardzo w[beep]iłem... Jakiś czas temu wypowiedziałem umowę na Sagema 4285 Jakieś 8mc temu popsuł mi sie pilot i musiałem po rozmowie telefonicznej z BOK kupić go we własnym zakresie bo nie dają nowych... Więc po rozwiązaniu umowy wysłałem im dekoder wraz z tym pilotem i tak by mi się do niczego nie przydał... Dziś przychodzi pismo, że w zestawie brakuje oryginalnego pilota i z tego powodu nie oddadzą mi kaucji 100zł... Ciekawe czy jak bym im wysłał popsutego pilota to samo by powiedzieli, jak bym go miał tez bym im wysłał ale go wyrzuciłem... Trudno walić te kaucje, ale jestem jeszcze 40zł w plecy za nowego pilota, czyli razem 140zł Ahh ten Polsat, mimo obsługi i tak z nim zostanę na lata Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pitter Opublikowano 29 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Lutego 2008 Przegięcie z tym pilotem. Po co im on? Ten tuner i tak najprawdopodobniej pójdzie do kasacji. Od dawna wiadomo, ze nadmiar biurokracji szkodzi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomekb1976 Opublikowano 24 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2008 majson23 ja kiedyś napisałem tak (i dzięki temu teraz mam nowy dekoder hd ): Informuję, iż nie zamierzam kontynuować umowy w zakresie obowiązku zachowania aktywnego Pakietu Podstawowego (Familijnego) po zakończeniu Okresu Podstawowego tj. z dniem xx-xx-xxxx. Umowa zawarta była w dniu xx-xx-xxxx pomiędzy mną tj. X X, X, 22-400 Zamość, nr Dowodu osobistego X, nr dekodera X, nr abonenta X, a Cyfrowy Polsat S.A. ul. Łubinowa 4A, 03-878 Warszawa Z poważaniem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maq Opublikowano 24 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2008 No tak się składa że ja w piątek wysłałem do nich wypowiedzenie, bo umowa kończy mi się w lipcu. Wtedy się zobaczy jakie promocje będą miały platformy i albo wezmę CP na nowej umowie, albo przejdę do C+. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paranoic Opublikowano 25 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2008 Mam takie pytanie. A mianowicie z oferty polskich platform ma zniknąć kanał TVN Gra i czy moge na tej podstawie zerwać umowe z CP bez żadnych konsekwencji?? Nie ma takiej opcji. Regulamin świadczenia usług mówi że CP zastrzega sobie prawo do zmiany oferty programowej. Inaczej dodanie nowych kanałów też było by podstawą do zarwania umowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.