Skocz do zawartości

Dekoder EVOBOX PVR - dyskusja ogólna


Misiek.
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Właściwie to co teraz podczas oglądania programów jest na wyświetlaczu? U mnie świeci 30:30. Co to oznacza?

Normalnie powinien być numer kanału.

Podczas oglądania kanału oznacza, że korzystasz z przesunięcia czasowego czyli tzw. live pause i pokazuje aktualne miejsce w audycji.

Jeśli masz na stałe 30:30 to znaczy, że coś jest z dekoderem.

Rekomenduje przywrócenie ustawień domyślnych z usunięciem danych użytkownika.

Jeśli po przywróceniu ustawień będzie dalej źle, to wymiana dekodera w APS

Edytowane przez support458
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nikt Ci nie pomoże, masz stary soft a o nim support nie chce rozmawiać, choć ma go większość użytkowników.

Czyli do czasu aktualizacji oprogramowania jestem "trędowaty"....a przecież to jest temat o EvoBox-ie a nie o nowym oprogramowaniu,  uważam, że dopóki choćby jeden EvoBox będzie miał stare oprogramowanie dopóty mogą być z nim problemy i pytania na które w tym dziale KAŻDY powinien dostać odpowiedź czy się to komuś podoba czy nie. 

 

A teraz pytanie, ponieważ sprawdzam już wszystko jeśli chodzi o zanik EPG to niech mi ktoś podpowie, której sile i mocy wierzyć, na poszczególnych kanałach czy tej "ogólnej" w ustawieniach? Tą ogólną mam  90 - 100 % a na poszczególnych kanałach od 30 do 90%

Edytowane przez Mako
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja epg mam tylko do dziś. Od jutra same pustki, na wszystkich kanałach. Siła i jakość bardzo dobra, dekoder podłączony do Internetu. Na tej samej instalacji dekoder hd5500 z multiroomu ma epg do przyszłego tygodnia.

Oczywiście mam oprogramowanie w wersji 1.7.3 więc pomocy ze strony support nie ma co liczyć, bo rozumiem, że obecnie wspierane jest oprogramowanie 1.9.5. Zastanawiam się, jakby tak złożyć reklamację, przecież epg miało być na okres 1 tygodnia?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1. Czyli do czasu aktualizacji oprogramowania jestem "trędowaty"....a przecież to jest temat o EvoBox-ie

 

2.A teraz pytanie, ponieważ sprawdzam już wszystko jeśli chodzi o zanik EPG to niech mi ktoś podpowie,

3.której sile i mocy wierzyć, na poszczególnych kanałach czy tej "ogólnej" w ustawieniach? Tą ogólną mam  90 - 100 % a na poszczególnych kanałach od 30 do 90%

1.Nie jesteś trędowaty tak jak i ja,ale po co roztrząsać temat softu jak za kilka/naście dni będzie nieaktualny :?:

2.Ja też mam okrojone EPG-wczoraj było w większości na dzień,reszta pusta,dziś są trzy dni.

3.Myślę że prawdziwsze parametry są te gorsze bo odzwierciedlają dostrojenie do konkretnego TP na którym dany kanał się znajduje a ogólny pokazuje najlepszy dostępny sygnał TP.

 

Ja epg mam tylko do dziś. Od jutra same pustki, na wszystkich kanałach. Siła i jakość bardzo dobra, dekoder podłączony do Internetu. Na tej samej instalacji dekoder hd5500 z multiroomu ma epg do przyszłego tygodnia.

Oczywiście mam oprogramowanie w wersji 1.7.3 więc pomocy ze strony support nie ma co liczyć, bo rozumiem, że obecnie wspierane jest oprogramowanie 1.9.5. Zastanawiam się, jakby tak złożyć reklamację, przecież epg miało być na okres 1 tygodnia?

To samo u mnie,ale z tą reklamacją to już trochę "poleciałeś" ale próbuj ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1.Nie jesteś trędowaty tak jak i ja,ale po co roztrząsać temat softu jak za kilka/naście dni będzie nieaktualny :?:

2.Ja też mam okrojone EPG-wczoraj było w większości na dzień,reszta pusta,dziś są trzy dni.

3.Myślę że prawdziwsze parametry są te gorsze bo odzwierciedlają dostrojenie do konkretnego TP na którym dany kanał się znajduje a ogólny pokazuje najlepszy dostępny sygnał TP.

 

 

Dzięki bardzo za pomoc. Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, mam problem w evobox pvr ze znalezieniem kanału TV PULS HD wpisałem parametry tego kanału i po naciśnięciu na zainstaluj pojawia mi komunikat o treści:

Nie znaleziono kanałów

Instalacja kanałów zakończyła się błędem sprawdź sygnału i ustawienie anteny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety EVOBOX nie pozwala na wyszukiwanie ręczne kanałów kodowanych (nawet mimo tego, że kanał posiada kodowanie CP), co jest minusem tego dekodera w stosunku do modeli HDxxxx. Możliwość taka została zablokowana i domyślnie ustawiono tylko NIEKODOWANE.

Edytowane przez Krzysiek11:)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Mako - Ad.3. W MENU ogólnym jak to nazwałeś masz parametry z częstotliwości bodaj 12284MHz, pol. H. jak mnie pamięć nie myli (@support458) mnie ewentualnie poprawi. Sprawdzając na poszczególnych kanałach masz pokazane parametry sygnału dla konkretnego, włączonego właśnie kanału.

Reszty nie komentuję...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Normalnie powinien być numer kanału.

Podczas oglądania kanału oznacza, że korzystasz z przesunięcia czasowego czyli tzw. live pause i pokazuje aktualne miejsce w audycji.

Jeśli masz na stałe 30:30 to znaczy, że coś jest z dekoderem.

Rekomenduje przywrócenie ustawień domyślnych z usunięciem danych użytkownika.

Jeśli po przywróceniu ustawień będzie dalej źle, to wymiana dekodera w APS

 

Właściwie nie przeszkadza mi to w niczym bo dekoder jest w szufladzie za matową szybką. Póki nie będzie się nic innego działo (w tej chwili wszystko jest ok) to nie będę wymieniał.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Żeby w takiej sytuacji jak dzisiaj, w przyszłości można było sobie szybciej dodać jakiś kanał na listę, tak jak jest to możliwe w dekoderach HDxxxx. Niby tylko kilka dni poczekamy, aż trafi oficjalnie na listę, ale można sobie wcześniej poogladać.

Mała rzecz, ale przydatna i cieszy :wink:  Pozdrawiam!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To jest chyba ogólne zalecenie. Czyli najlepiej, jak w końcu dostanę tą aktualizację, skasować wszystkie nagrania. No niezła rekomendacja. Gdyby była możliwość przeniesienia nagrań na dysk zewnętrzny (oczywiście odpowiednio zabezpieczony) i później ich przywrócenia, to ok. A tak to nie wiem, śmiać się czy płakać?

Edytowane przez grzechoo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...