pixxx Opublikowano 6 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2016 Witam. Mam problem z załadowaniem filmów na evo box z hbo go i ipli przez wi fi. Wszystkie testy pozytywne. Czy ktoś miał taki problem. Obrazki i treści się pokazują a filmy się nie ładują. Wi fi pokazuje ok. 10 mb przepustowosci. 6. Pierwsze uruchomienie- wiadomo, polsat i trzeba wszystkie dekodery przywrócić od razu do ustawień fabrycznych, pierwszy dzień rzecz jasna wszystkie kanały i usługi nie działają i dekoder przez to potrafi się zawiesić. Co to znaczy że pierwszy dzień i usługi nie działają. ja mam właśnie go pierwszy dzień. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 6 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2016 Zazwyczaj dekoder jest wydawany klientom z nieaktywną kartą i trzeba poczekać na jej aktywowanie się. Oczywiście po podłączeniu dekodera do sprawnej instalacji antenowej i do zasilania. Trwa to zwykle od kilkunastu minut do kilku godzin. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bumbum35 Opublikowano 6 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2016 U mnie karta była aktywna od razu, ale nie było wszystkich usług dodatkowych i po wejściu w taką usługę, dekoder się wieszał, wyświetlał że nie ma tej usługi w abonamencie a następnie pokazywał to info na kanałach które wcześniej miałem dostęp. Trzeba było odnowić sygnał, 3 godziny i reset przez wyjście wtyczki od zasilania. Teraz wszystko działa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
iceman Opublikowano 7 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2016 U mnie też od razu działa. Jak się uruchamia HBO go lub iple z dekodera? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qba_72 Opublikowano 7 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2016 U mnie też od razu działa. Jak się uruchamia HBO go lub iple z dekodera?Wchodzi się w menu w HBO GO Wysłane z TapTalk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LWIK Opublikowano 7 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2016 Do mnie dotarł EvoBox ok. godz. 11.00, po przeprowadzeniu instalacji na starej antenie 80 cm po nc+ sygnał ok, pojawia się komunikat, że "tego kanału nie mam w abonamencie" czyli na każdym kanale na który włączę a mam pakiet Premium Ok. godz. 12.15 zostały do mnie wysłane uprawnienia (chyba ponownie) i do tej pory nic, czyli dalej to samo, dekoder został pozostawiony na kanale Jakieś pomysły ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qba_72 Opublikowano 7 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2016 Ja bym odłączył od sieci na 5 minut. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
umcus Opublikowano 7 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2016 I pamiętaj, że uprawnienia możesz sam sobie ponownie nadać ze strony icok. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LWIK Opublikowano 7 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2016 Ja bym odłączył od sieci na 5 minut. Odłączyłem niczego to nie dało. Zadzwoniłem na infolinię, gdzie kazano mi odczekać 3 godziny, tak też zrobiłem. Następnie zadzwoniłem na infolinię będąc już w Autoryzowanym Punkcie Sprzedaży CP (mam niedaleko) i konsultant podał, że trzeba wymienić dekoder wraz z kartą. Tak też zrobiłem, na razie drugi dekoder został w APS, aby sami ustawili mi bo nie mam już siły I Od samego początku mam problem z CP Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qba_72 Opublikowano 7 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2016 Po prostu pech. Nic innego. Będzie ok cierpliwości. Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 7 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2016 W FAQ jest opis aktywacji karty. Cierpliwość to cnota. https://forum.satkurier.pl/topic/4250-faq-mam-problem-z-odbiornikiem-cp-jak-sobie-poradzi%C4%87/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lampucer Opublikowano 7 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2016 Pytanie do supportu: Czy EVO ma dostępne API sieciowe pozwalające napisać plugin do systemów automatyki takich jak Fibaro? Wiem ze dekodery NC+ robione przed ADB to wspierają. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bumbum35 Opublikowano 7 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2016 Niestety u mnie nadal nie ma wifi. Codziennie muszę usuwać sieć i wklepywać na nowo. Ustawienie IP na sztywno np, 192.168.02.25 nic nie daje, chociaz zadne urządzenie w domu nie nadaje sobie tak wysokiego numeru. max jest do 192.168.02.15 , nie wiem co jest grane. I tylko evobox ma z tym problem, wszystkie inne urządzenia działają dobrze a mam ich w domu około 14 sztuk, laptopy, tablety smartphony...... Czy macie jakieś pomysły? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubala1986 Opublikowano 7 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2016 (edytowane) Ja tez mam problem z wi fi na evoboxie, odnajdzie sieć, połączy się i po kilku minutach traci połączenie...podłączyłem przewodem i wszystko śmiga (mam blisko router) może kolejne aktualizacje poprawia ten problem Edytowane 7 Kwietnia 2016 przez kubala1986 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fotodetektor Opublikowano 7 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2016 Wyłącz wszsytkie i Niestety u mnie nadal nie ma wifi. Codziennie muszę usuwać sieć i wklepywać na nowo. Ustawienie IP na sztywno np, 192.168.02.25 nic nie daje, chociaz zadne urządzenie w domu nie nadaje sobie tak wysokiego numeru. max jest do 192.168.02.15 , nie wiem co jest grane. I tylko evobox ma z tym problem, wszystkie inne urządzenia działają dobrze a mam ich w domu około 14 sztuk, laptopy, tablety smartphony...... Czy macie jakieś pomysły? Wyłącz wszystkie urządzenie i spróbuj podłączyć sam tuner. Sprawdź co w takiej sytuacji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radar Opublikowano 7 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2016 UE48H6700 - używam Smart Control. Wg mnie ma pełną funkcjonalność. Czy działają Ci prawidłowo Return/Exit (Wstecz/Wyjdź) ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mxv1 Opublikowano 7 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2016 (edytowane) Wcześniej byłem w NC+, miałem dekoder turbo, był praktycznie nie słyszalny. Później w CP wziąłem HD7000 tak samo cichy natomiast Evobox słychać nawet podczas normalnego oglądania TV. Mój również jest cichy nic nie słyszę nawet przy nagrywaniu Edytowane 7 Kwietnia 2016 przez mxv1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bumbum35 Opublikowano 7 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2016 Wyłącz wszsytkie i Wyłącz wszystkie urządzenie i spróbuj podłączyć sam tuner. Sprawdź co w takiej sytuacji. Dzwoniłem do BOK i konsultantka podała mi jak ustawic router. Nalezy ustawic kanał na sztywno, tzn. częstotliwość i tryb WPA a nie WPA2. Tak tez zrobiłem. Narazie jest internet, ale zobaczymy na jak długo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
support458 Opublikowano 7 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2016 (edytowane) Niestety u mnie nadal nie ma wifi. Codziennie muszę usuwać sieć i wklepywać na nowo. Ustawienie IP na sztywno np, 192.168.02.25 nic nie daje, chociaz zadne urządzenie w domu nie nadaje sobie tak wysokiego numeru. max jest do 192.168.02.15 , nie wiem co jest grane. I tylko evobox ma z tym problem, wszystkie inne urządzenia działają dobrze a mam ich w domu około 14 sztuk, laptopy, tablety smartphony...... Czy macie jakieś pomysły? Rozszerz pulę adresów IP w DHCP do 50 i będzie spokój, po co się bawisz w takie ograniczenia? BTW co to za model routera? Ja tez mam problem z wi fi na evoboxie, odnajdzie sieć, połączy się i po kilku minutach traci połączenie...podłączyłem przewodem i wszystko śmiga (mam blisko router) może kolejne aktualizacje poprawia ten problem Prawdopodobnie martwią Ciebie komunikaty typu 'Utracono połączenie Wi-Fi. To nie jest problem z polączeniem a z rozłączaniem polączenia przez router w przypadku bezczynności. Taki rodzaj Eco.Kolejna aktualizacja rozwiąże ten problem. Edytowane 7 Kwietnia 2016 przez support458 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bumbum35 Opublikowano 7 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2016 Mam ustawione na 100 i problem występował. No a ale zobaczę jutro po tych zmianach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
support458 Opublikowano 7 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2016 Jaki to router? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barti Opublikowano 7 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2016 Dzwoniłem do BOK i konsultantka podała mi jak ustawic router. Nalezy ustawic kanał na sztywno, tzn. częstotliwość i tryb WPA a nie WPA2. Tak tez zrobiłem. Narazie jest internet, ale zobaczymy na jak długo. Co za bzdura! Moja sieć Wi-Fi zabezpieczona jest właśnie szyfrowaniem WPA2 i EvoBox znajdujący się na dole w salonie bez problemu się z nią łączy i połączenie cały czas funkcjonuje. Akurat dla EvoBoksa (jak i innych urządzeń typu smartfony, tablety itp.) mam ustawione automatyczne (dynamiczne) przydzielanie adresu IP. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
umcus Opublikowano 8 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2016 Niestety u mnie nadal nie ma wifi. Codziennie muszę usuwać sieć i wklepywać na nowo. Ustawienie IP na sztywno np, 192.168.02.25 nic nie daje, chociaz zadne urządzenie w domu nie nadaje sobie tak wysokiego numeru. max jest do 192.168.02.15 , nie wiem co jest grane. I tylko evobox ma z tym problem, wszystkie inne urządzenia działają dobrze a mam ich w domu około 14 sztuk, laptopy, tablety smartphony...... Czy macie jakieś pomysły? Czy czasem router nie ma ograniczenia liczby klientów do 15? Przestawianie na WPA jest głupim pomysłem. Czemu wpisujesz zbędne zero przy adresie IP ? To raczej nie przyczyna, ale widziałem już w życiu różne głupie przypadki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
teddy58 Opublikowano 8 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2016 Czy działają Ci prawidłowo Return/Exit (Wstecz/Wyjdź) ? Działają prawidłowo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bumbum35 Opublikowano 8 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2016 (edytowane) Router mam d-link DWR-116 od cyfrowego polsatu. Niestety dzisiaj to samo. włączam dekoder, siec jest, włączam usługi usługi internetowe i nic ani ipla ani hbo go nie działa. Ale rozłączyłem i włączyłem, wpisałem hasło na nowo i internet jest. I tak za każdym razem. Znów dzownie do polsatu, no ale oni nic nie poradzą, ustawienia mam dobre. Każą wymienić dekoder. jeśli komuś działa bez problemu wifi, to proszę podajcie jakie macie routery, najwyzej wymienię router na inny. Jakość sygnału wifi mam 80%, więc to tez odpada. P.S. Przeczytałem w internecie coś takiego "Dość często się zdarza, że komputer po wyjściu ze stanu uśpienia lub hibernacji ma problem z nawiązaniem połączenia z Internetem. Wynika to zazwyczaj z nieodpowiednio ustawionej opcji połączenia automatycznego lub ograniczonego zasilania karty sieciowej." Ja miałem ustawione uśpienie w dekoderze, ze względu na to, ze konsultant w BOK mówił ze ograniczy to zużycie energii. Teraz ustawiłem na czuwanie i zobaczymy czy w tym tkwił problem. I jeszcze taka ciekawostka, mam licznik prądu taki do gniazdka i niestety dane techniczne evoboxa mają się nijak do stanu faktycznego. Dekoder włączony pobiera 12,4W, w trybie uspienia najmniej bo 11W a w trybie czuwania , nieznacznie więcej bo 11,8W. Więc deklarowane 0,5W jest nieprawdą. No co prawda jest to cały czas połowę mniej niz turbobox, więc tragedii nie ma. Sorki, po kilku minutach jednak dekoder w trybie czuwania, wyłącza chyba dysk i wtedy jest 0,5w. No i tak żeby było śmiesznie, to dekodery z multiroomu połączone kablem do internetu tez nie działają. Konsultant kazał wszystkie 3 sztuki oddac bo definitywnie są uszkodzone. Na tych samych kablach dekodery nc+ śmigały aż miło. Edytowane 8 Kwietnia 2016 przez bumbum35 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.