Skocz do zawartości

Rezygnacje z Cyfry+


deejay.m
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Panowie bardzo łatwo to sprawdzić ja już dwa razy dzwoniłem do boa i dwa razy usłyszałem że jest taka możliwość aby rozwiązać umowę ze względu na brak kanału Podróże tv

No i dzisiaj otrzymałem informację listowną, iż Cyfra+ uwzględnia moją reklamację i rozwiązuję ze mną umowę w trybie natychmiastowym.

 

Przyznam, że jestem oburzony zachowaniem Cyfry+, sygnał wyłączono mi już wczoraj i musiałem dzwonić do BOA z żądaniem wyjaśnień, a tam powiedziano mi, że dlaczego się dziwię, skoro skierowałem list z reklamacją. Zastanawiam się nad skierowaniem sprawy do UOKiK, gdyż umowa z C+ nie przewiduje natychmiastowego rozwiązania umowy, jeśli wypowiedzenie składa klient. Jedyna dobra wiadomość, to to iż nie jestem już klientem tej "wspaniałej platformy".

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bardzo dobrze ze ci wyloczyli, twoja prosba zostala spelniona :D:D

Mi nie chodzi o sam fakt, tylko o sposób w jaki to dokonano. Moją prośbą było wyłączenie sygnału po miesięcznym okresie wypowiedzenia, przewidzianym w regulaminie (Art. 7 pkt 1), a nie bez poinformowania mnie o tym fakcie i to w sobie tylko znanym terminie. Skontaktowałem się mailowo z regionalnym Biurem Rzecznika Konsumenta i przedstawiłem mu sytuację, poprosił mnie o osobiste stawienie się w jego biurze w celu zgłoszenia skargi. Normalnie dałbym sobie spokój, ale wcześniejsze niemiłe doświadczenia (pobranie za wysokiej kwoty z mojego konta i inne) skłoniły mnie do udania się jutro w celu złożenia skargi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja nigdy problemow z Cyfra+ nie mialem.Ostatnio mi zakodowali sygnal bo nie zaplacilem rachunku, zadzwonili po kilku dniach do mnie z dzialu windykacji i zaproponowali warunkowe wlączenie sygnalu jesli zaplace w ciagu 7 dni zgodzilem sie i w ciagu niecalej godziny sygnal byl odkodowany.Mysle ze nie warto sie klocic o jeden miesiac, gdyz nie chciales byc abonentem cyfry+ i juz nie jestes . Zreszta to cyfra + ci wpowiedzila umowe w trybie natychmiastowym :arrow:

 

Edycja Burli: Poprawiłem błąd ortograficzny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

jeśli ktoś ma umowe w okresie minimalnym(12-18m-cy) to umowy rozwiązac nie moze przed uplywem podanego terminu-jesli chce rozwiązac umowe z koncem okresu minimalnego-musi zlozyc pisemna prośbe na miesiąc przed ostatnim miesiącem trwania umowy-inaczej przechodzi w czas nieokreslony trwania umowy i obowiązuje go 3 mies okres wypowiedzenia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

-musi złożyć pisemną prośbę...

...może nie prośbę, tylko:

 

Informuję, że od dnia....... przestaję korzystać z waszych usług, albo

Zawiadamiam, że z dniem...... rezygnuję z Cyfry+, albo

W związku z kończącym się okresem minimalnym informuję, że nie zamierzam dalej kontynułować umowy na odbiór syganłu platformy Cyfry+.

Jak widać możliwości jest wiele.

 

-pozdrawiam :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ok - chodzi o to ze w okresie min jest to( co by niepisać )2mies okres wypowiedzenia a jesli umowa jest w czasie nieokreślonym to obowiązuje 3miesięczny okr wypowiedzenia-forma -prośba, czy nie -niema tu zadnego znaczenia ;)

 

jeśli chodzi o wł sygnału za zadłużenie - każdy kto zadzwoni od 1 do 7 danego miesiaca(wyłączając tych z pakietem startowym) ma mozliwość by mu wł sygnał :) powinien tylko obiecać ze w ciągu 7 dni od wł sygnału zapłaci zaległości,po 7 dniach w przypadku braku wpłaty sygnał zostaje ponownie wyłączony

 

Edycja pitter: skleiłem dwa posty w jeden.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja właśnie jestem w trakcie rozwiązywania umowy. otóż chciałem to zrobić już we wrześniu jednak zaproponowali mi korzystne warunki odbioru platformy (rabat) . jednak jak się okazuje tego rabatu nie widać na moich rachunkach, płacę standardową cene. w związku z tym zażądałem natychmiastowego rozwiązania umowy. pismo napisałem 26 pażdziernika. jest 26 listopada i nie dostałem odpowiedzi.wiem że na odpowiedż mają 30 dni. mam pytanie czy teraz przy braku odpowiedzi mam traktować moją reklamację za uznaną i oddać im dekoder???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

chyba wyciągasz zbyt pochopne wnioski, w takich sprawach nie liczy się kiedy napisałeś pismo a kiedy oni je otrzymali (czasem kiedy zostało wysłane jak wysyłasz poleconym, a najlepiej za zwrotnym potwierdzeniem odbioru, wtey masz pewność że jakaś pani X odebrała list), ja na twoim miejscu najpierw zadzwoniłbym do nich kilka dni po wysłaniu żeby potwierdzić że mają takie pismo (no chyba ze masz zwrotkę z poczty) a jeśli się po tych 30 dniach nie odzywają zadzwoniłbym też teraz z zapytaniem. Może byc też tak że oni 30 dnia toku sprawy napisali i wysali Ci pismo pocztą i kilka dni minie zanim ono dojdzie do Ciebie ( a weź pod uwagę strajki listonoszy :( )

No i jeszcze jedno : jakby uznali reklamacje to wyłączyliby ci sygnał pewnie, więc jeśłi go masz to albo jeszcze albo wcale nie przychylili się do twego żądania, tak to widzę...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

A propos rezygnowania: w ICA pojawiła się możliwość wypełnienia formularza np. o modyfikacji pakietu, czyli także rezygnacji z opcji dodatkowych. Nie można co prawda zrezygnować tak prosto jak dodać, czyli przez proste kliknięcie, ale taki formularz to zawsze coś....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanie 31 stycznia kończyłaby mi się umowa z Cyfrą + (nie zamierzałem jej przedłużać i wysłałem wypowiedzenie) po świętach zadzwonił do mnie jakiś koleś od nich i namówił mnie na przedłużenie umowy do 31 grudnia 2007- dał mi pakiet komfortowy + AXN za 48,50 zł. Niestety nie pomyślałem i się zgodziłem ale teraz chciałbym cofną swoją decyzję. Dzwoniłem dzisiaj na ich Telefoniczne Centrum Abonentów i babka mi powiedziała, że niestety nie mogę, chyba że zapłacę 300 zł kary. Mogą tak robić? Chciałbym zaznaczyć, że nic nie podpisywałem jeszcze, żadnego aneksu do umowy! Czy nie mam takiego prawa, że w ciągu iluś tam dni mogę cofnąć swoją decyzję? np. tak jak to jest w przypadku Polsatu Cyfrowego tzn. "Klient ma prawo odstąpić od umowy w terminie 10 dni od jej zawarcia". Proszę o pomoc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak wszystko telefonicznie załatwiał. O aneksie, który mi przyśle nic nie mówił- dopiero dzisiaj kazałem jej przesłać taki świstek bo chcę sobie poczytać, dziewczyna się zmieszała odłożyła słuchawkę na kilka minut i dopiero o ok. 10 minut powiedziała, że takie coś zostanie mi przesłane.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...