FIL Opublikowano 15 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2013 Taa a to ciekawe bo podczas burzy to raczej ciężko o sygnał. Owszem rzadko ale jednak się zdarza. Sam testowałem jak w innym miejscu mieszkałem i miałem cyfre+. Niestety w vectrze brak sygnału jest nagminny. Od kiedy w konfiguratorze to Vip jest za 55 zł? Czy mówimy o warunkach pogodowych czy o jakości świadczonych usług? .Chyba samo przez się wiadomo że jak jest burza to obraz zanika,i operator nie ma z tym nic wspólnego.W vectrze usługi to totalne dno. Mówimy o tym czy działa czy nie działa. Czy to burza czy przecięty kabel to efekt jest jeden-awaria. To miałem na myśli odpowiadając na twojego pierwszego posta. Nie wiem jak u ciebie ale u mnie awarii jest zdecydowanie mniej a jak trwaja słynne modernizacje to w większości wszystko działa. Wróciłem od znajomych, mają upc. Przejrzałem kilka kanałów i upc wg mnie to to samo co vectra tyle, że za wyższą kasę. Gdyby nie drzewa pod moim blokiem to już dawno TV miałbym w nc+ bo tam to rzeczywiście pod względem obrazu nie mam zastrzeżeń ale pokombinuje jeszcze z wejściem na dach... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
r_p_r Opublikowano 16 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2013 Jest mozliwosc wyboru modelu dekodera PVR HD? - jesli tak, to ktory model jest najlepszy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaceknokia Opublikowano 16 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2013 Pvr to tylko Adb 5830 cdx. Innych vectra nie daje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FIL Opublikowano 16 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2013 Ja mam 5810 CDX ale co teraz dają to nie wiem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Twolipan Opublikowano 17 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2013 A ja właśnie zreygnowałem z TV razem z PVR i odczuwam błogosławioną ulgę Zostawiłem net, ale już żałuję.... 1.Rezygnację puściłem z powodu podniesienia cen 19 sierpnia z datą rezygnacji 1 września. Bez problemu 11 dni przed końcem zamknięta umowa. Brak kontaktu w sprawie przedłużenia umowy (Platyna+PVR+10Mg/s+sport na ostro=89 zł. Chociaż nigdy tyle nie było, bo zawsze jakaś opłata za spóznienie, odsetki, pismo itd W skali umowy naciągnęli mnie tak na 150 zł.). Piątego września śmieszna propozycja 85zł za to samo. 2. Spędziłem ok 2 godziny we wrocławskim BOK-u usiłując oddać sprzęt i mam następujące wnioski -piętrzą się pudła z oddawanym sprzętem. ludzie masowo wypowiadają umowy -średnia oczekiwania: 1-1,5h -babcie, dziadkowie i mniej kumaci regularnie otrzymują propozycje najdroższe i najmniej korzystne. Poziom obsługi pełza po podłodze a jej czes może konkurować tylko z PRL-owską Pocztą Polską. -przy mnie co najmniej 5 klientów robiło mega awantury. Okazało się, że mieli 14 dni na zwrot sprzętu. I UWAGA! Z usłyszanych rozmów wynika, że cuda się dzieją z datami wypowiedzeń: jedne daty są na papierach o wypowiedzeniu, co innego podają klientom na infolinii, co innego jest w BOK na kompie. W dodatku BOK odmawiał przyjmowania sprzętu inaczej niż TYLKO W TRAKCIE 14 dni (od wypowiedzenia) tłumacząc, że brak odpowiednich zapisów w kompie to uniemożliwia przed. Jednoczenie nie wystawiał papieru o próbie oddania...i klient jest ciemnej.... W efekcie nawet ci co chcieli zwrócić przed terminem, nie mogli tego zrobić i dziś się dowiedzieli tego co reszta: -Nie oddałeś w obowiązujących 14 dniach? Sprzęt jest twoją własnością, nie przyjmiemy go (Na własne uszy słyszałem bezczelną odpowiedź panienki, że może sobie facet na śmietnik wyrzucić, bo ją to nie obchodzi co z tym zrobi) a do ciebie idzie już FV na 500 zł (za 1 szt dekodera wartego z 50 zł). Ten sam numer stosują jeżeli zapomnisz kabelka za 5 zł(dorzucają z cennika astronomiczne opłaty). Dlatego zapewne nie ma teraz telefonów z działu wznowień: mają taką ilośc rezygnacji, że nie dają rady. Praktyka wystawiania klienta do wiatru z dekoderem do wyrzucenia za 500 zł ( SD, HD, PVR i to samo z cisco-za KAŻDY 500 ZŁ!) to szczyt bezczelności i zapewne dopiero ktoś w sądzie dowiedzie, że nakładanie kary za dekoder uzywany przez min. 24 m-ce w pełnej wysokości a nie 1/24 to przekręt, na razie reszta płaci i płacze. Generalnie byłem z Vectrą od początku i mam jej serdecznie dość. Mógłbym tu pisać książkę np. jak 4 telefony i 4 konsultantów w tym samym dniu podaje 4 sprzeczne odpowiedzi itd. Nie interesuje mnie oferta którą rzekomo mają najlepszę (Korbank ich chyba teraz rozłoży) bo często korzystają z monopolu na danym terenie i w/g mnie mają cenę wyjściową o 100% zawyżoną. Ale taki kraj.. Na dziś TV ma z "eteru" a reszta gratis z netu i serdecznie radzę wszystkim to samo: naprawdę nie warto z nich korzystać i nabijać kabzy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
remekb Opublikowano 17 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2013 Ja niestety miałem podobnie. Z uwagi na brak innej możliwości oddałem dekodery po terminie (w 16 dniu od rozwiązania umowy) i już mi powiedzieli, że będę musiał zapłacić karę 750 zł za PVR i 400 zł za HD. Mogę ewentualnie napisać pismo do Zarządu z prośbą o anulowanie opłat. Pismo napisałem i zobaczymy co dalej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FIL Opublikowano 17 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2013 Z tymi karami to przesada. Piszcie gdzie się da do UKE, UOKiK może wam pomogą. Vectra już nieraz dostała kare za łamanie prawa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Twolipan Opublikowano 17 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2013 Z tego co mówił mi znajomy jemu karę "anulowali" kiedy zdecydował się jednak przedłuzyć umowę. Więc to następna presja i nacisk-marketing od siedmiu boleści. Jestem pewny, że to nielegalne. Naliczanie takiej kary może i wynikać z ich umowy, ale to śmierdzi klauzulą niedozwoloną, zaś odmowa przyjęcia po terminie nie ma podstaw. Mogą co najwyżej naliczyć opłatę za ekstra czas dzierżawy tego szmelcu jak do tej pory (10-20 zł/ miesiąc), ale to wszystko. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pincet Opublikowano 18 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2013 Jeżeli mają w cenniku coś takiego jak "opłata za opóźnienie zwrotu sprzętu" to naliczają to, jeśli nie to mogą co najwyżej dać opłatę za dzierżawę według jakiegoś pozapromocyjnego cennika. Chociaż w sumie jeśli w cenniku jest opcja wykupu sprzętu to nie jestem pewien, czy da się z tego wykręcić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaceknokia Opublikowano 18 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2013 Znając Vectre to nie popusci. Jak potrafią naliczyc 1zl odsetek i wystawić fakturę korygujaca to może być znowu nie ciekawie. Zwłaszcza jak dostaniesz fakturę do zapłaty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FIL Opublikowano 18 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2013 Jest w nowym cenniku pozycja odnośnie zwrotu sprzętu powyżej 14 dni 200/400 zl w zależności czy to SD czy HD. Czyli po tym terminie nie ma zmiłuj i trzeba bulić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaceknokia Opublikowano 18 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2013 W nowym jest. Tylko abonenci rezygnujący z Vectry z powodu zmian w regulaminie nie muszą znać i nie są egzekwowani na nowym regulaminie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szymon9904 Opublikowano 18 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2013 Mogliby ten termin wydłużyć do 30 dni - w tym wypadku wielu ludzi po prostu nie zdążyło oddać sprzęt w ciągu 14 dni w związku z rewolucją regulaminową. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Robert03 Opublikowano 19 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2013 Dyskusję o opłatach dla spóźnialskich skwituję tak: Trzeba czytać co się podpisuje, oczekiwać taryf i cenników na początku zawierania umowy. Podpisując umowę zgadzamy się na wszystko co jest w umowie i regulaminie bez względu na to czy przeczytaliśmy czy nie. A w cenniku opłaty "jak byk". Więc można mieć pretencje tylko do siebie że się nie przeczytało i nie rozliczyło z operatorem w uzgodnionym z nim czasie. Ja wiem, łatwo się bierze nie myśląc o tym co będzie później a później się narzeka i stęka. Vectra używane dekodery daje innym abonentom więc zależy jej na zwrocie. Jeśli klient nie zwraca jest luka w sprzęcie i trzeba kupić nowy. Wartość dekodera nie ma tu nic do rzeczy. Podpisałeś że zapłacisz uzgodnioną sumę, nie oddałeś to płać. Nikt nie zmuszał do podpisania umowy. A 14 dni to naprawdę dużo czasu. Gdyby było 30 też znalazłby się maruder który nie zdążył.... Teraz wylewanie żalów na forum to bicie piany. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
remekb Opublikowano 19 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2013 A 14 dni to naprawdę dużo czasu. Gdyby było 30 też znalazłby się maruder który nie zdążył....Teraz wylewanie żalów na forum to bicie piany. Zgadzam się, że 14 dni to sporo czasu. Jednak weźmy pod uwagę fakt, że żeby zwrócić sprzęt trzeba udać się do BOK, a tam średni czas oczekiwania w kolejce wynosi 70 minut. Nie mam możliwości wyrwać się z pracy, więc trzeba wziąć urlop, a z tym po okresie wakacyjnym nie jest łatwo. Udało mi się dopiero w 2 dni po terminie zwrotu sprzętu, a oni robią aferę. Rozumiem, jakbym nie oddawał 2 miesiące po terminie ale 2 dni to lekka przesada. Rozumiem również, że jest kara za brak zwrotu sprzętu, ale jeśli ktoś oddaje 2 dni po terminie, to mogliby naliczyć jakieś odsetki czy coś takiego a nie z grubej rury wypalać 1250 zł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
scorpion Opublikowano 19 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2013 Zgadzam się, że ostatnim czasie Biura Obsługi Klienta Vectry przeżywają prawdziwe oblężenie. Zawsze jednak można się tam udać w sobotę. Co prawda ja straciłem tam w sierpniu prawie godzinę, ale sprawę załatwiłem. Nie zmienia to faktu, że takie obciążanie po 2 dniach po terminie to przegięcie i PR-owy strzał w kolano. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
remekb Opublikowano 19 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2013 Niestety. Ja pracuję od pn do sb, więc sobota także odpada. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FIL Opublikowano 19 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2013 Powinno być tak, że dekoder np z vectry powinien działać u innego operatora i wtedy jeszcze byłoby to w porządku a tak płaci się za coś z czego nie można korzystać. Vectra zapewne ma zapasy dekoderów dla nowych klientów ew. serwis więc nalicznie takich kwot za dwudniowe spóźnienie jest naprawdę przegięciem. Wiem, że jest zapis w cenniku ale bez przesady bo co mogą sobie równie dobrze wpisać 2500 zł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Robert03 Opublikowano 19 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2013 Teoretycznie mogą ale cennik nie może być zbytnio zawyżony. Z drugiej strony nikt przecież nie zmusza klienta do akceptowania takiej oferty i podpisywania umowy. Zgadzam się że mogliby podejść bardziej elastycznie ale nie muszą. Umowa to umowa . Klienci też mogliby podchodzić bardziej elastycznie i nie rezygnować z usług przechodząc do konkurencji . To jest biznes a nie sentymenty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kola01 Opublikowano 19 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2013 Od kilku lat zauważyłem, że po włączeniu zasilania (listwa zasil.) modem w Vectrze próbuje się połączyć z siecią bez skutku, po ok. minucie resetuje się i ponownie próbuje się połączyć i tak czasem nawet z 5 razy. Na koniec zawsze załapie. Sygnał mam bardzo silny, kabel krótki i nowy, więcej urządzeń w Vectrze nie mam. Tylko net. Wezwałem nawet technika do domu ale powiedział, że on wie, że to tak wygląda, że tak ma być bo modem negocjuje sobie pasmo i im szybszy net tym więcej resetów może zaliczać (po każdym resecie wybiera inną częstotliwość). Brzmi to logicznie ale jest bardzo wnerwiające, pomijam już długie czekanie ale gorsze jest to, że jak już po 5-7 minutach modem w końcu się zaloguje poprawnie do sieci to już mój komputer a dokładniej karta sieciowa nie chce z nim "gadać" twierdząc, że sieci dalej nie ma. Jedyna możliwość to reset całego kompa albo: prawy klik myszy na połączeniu sieciowym i opcja "rozwiąż problemy". Dopiero po kolejnej dłuższej chwili jest już ok choć czasem też nie zawsze. Internet mam 30Mbit z modem CISCO 3008 ale miesiąc temu miałem internet 16/24 Mbit i modem Thomson TWG 870 i było dokładnie to samo. Kompa też zmieniłem w między czasie więc wszystko wskazuje, że to faktycznie Vectra kuleje. Mają chyba przepełnione pasmo w kablu. A piszę to wszystko po to żebyście powiedzieli czy u was też tak długo modem próbuje się połaczyć po włączeniu zasilania??? Szukałem na forach takiego wątku ale nie znalazłem - tak jakby u wszystkich ten problem nie istniał (albo nikt nigdy nie wyłaczał zasilania modemu). Może tylko na moim osiedlu jest tak kabel zapchany? Pozostawienie cały czas włączonej listwy nie wchodzi w grę z uwagi na duży pobór prądu. Thomson przykładowo łykał non-stop 20W niezależnie czy się korzystało z internetu czy nie. CISCO 3008 na szczęście mniej bo 7W ale przez cały miesiąc to też się uzbiera . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Artur1916 Opublikowano 19 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2013 Cześć. Kończy mi się umowa w Vectrze dziś złożyłem wypowiedzenie ponieważ oferta którą mi zaproponowali była tragiczna czekam teraz na kontakt z DUK. Widziałem, że Jacek wynegocjował fajne warunki (poniżej) Jacku kiedy zmieniałeś ofertę? I czy ktoś z Was w ostatnim czasie wydarł coś lepszego albo podobnego:)? Cyfrowa Vectra Platyna + PVR + Internet 40Mb/s + Sport Na Ostro + Canal+Platinum = 115,90 Ja płacę normalnie 49.90 za Canal+ Platinum a reszta opłat na fakturze jest śmieszna DTV - Abonament C+ PLATINUM (szt.) 49,90 DTV - Abonament Platynowy (szt.) 5,00 DTV - Abonament Sport na Ostro (szt.) 1,00 DTV - Opłata za dostep do DTV HD z PVR [Platynowy](szt.) 35,00 INT - Abonament Czterdziesci Mb (szt.) 24,99 Przez okres 24 miesięcy posiadam zniżkę 20zł Platyna i 10zł Internet Jestem zadowolony.... z ceny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bizon69 Opublikowano 19 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2013 Ja mam trochę podobną ofertę, zmieniałem umowę przy zmianie regulaminu 31 sierpnia 2013 1. Platyna = 5zł 2. Dostęp do PVR = 35zl 3. Internet 40Mb 34,99zl 4. Sport na ostro = 10zł 5. Pakiet erotyczny = 1zł • Umowa na 24 miesiące potem cykl 6 miesięcy z oplata 95zl. (zniżka 20zł) • Sport na ostro 12mieciecy potem cykl 12 miesięcy. • Erotyka 12 miesięcy potem cykl 6 miesięcy. Razem miesięcznie do zapłaty = 86zl x 24miesiące Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FIL Opublikowano 19 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2013 kola01 ja mam 24 Mb/s i modem loguje się ok 20 sek i normalnie łączy z kartą sieciową. Poza tym urządzenie włączone non stop, wyłączane tylko na czas wycierania kurzu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaceknokia Opublikowano 19 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2013 Cześć. Kończy mi się umowa w Vectrze dziś złożyłem wypowiedzenie ponieważ oferta którą mi zaproponowali była tragiczna czekam teraz na kontakt z DUK. Widziałem, że Jacek wynegocjował fajne warunki (poniżej) Jacku kiedy zmieniałeś ofertę? I czy ktoś z Was w ostatnim czasie wydarł coś lepszego albo podobnego:)?Cyfrowa Vectra Platyna + PVR + Internet 40Mb/s + Sport Na Ostro + Canal+Platinum = 115,90 Ja płacę normalnie 49.90 za Canal+ Platinum a reszta opłat na fakturze jest śmieszna DTV - Abonament C+ PLATINUM (szt.) 49,90 DTV - Abonament Platynowy (szt.) 5,00 DTV - Abonament Sport na Ostro (szt.) 1,00 DTV - Opłata za dostep do DTV HD z PVR [Platynowy](szt.) 35,00 INT - Abonament Czterdziesci Mb (szt.) 24,99 Przez okres 24 miesięcy posiadam zniżkę 20zł Platyna i 10zł Internet Jestem zadowolony.... z ceny Napisałem na FB że proszę o kontakt z działem utrzymania bo inaczej rezygnuję z powodu ''zmian w regulaminie''' Nawet nie składałem wypowiedzenia tylko blefowałem I tak 30 sierpnia zadzwonił telefon. Powiedziałem co myślę o Vectrze i jej jakości. Powiedziałem co chcę. Wcześniej płaciłem 93,20zł a w kwietniu 2014 cena wzrosłaby do 114,90zł więc zrobiłem dobry interes bizon... oferta fajna zamiast erotyki wziąłbym C+ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kfm877 Opublikowano 20 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2013 Wszyscy tu narzekają ze VECTRA do du....y, że jakość do bani, że awantury i kolejki w BOK, że awarie itp, a jak was DUK Vectry połechta ceną - to wszyscy zostają i zadowoleni... Po co tak biadolicie, jak w sumie jest wszystko ok...shame. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.