Skocz do zawartości

Vectra


Rekomendowane odpowiedzi

Panowie i Panie.

Czy wie ktoś jaka firma kurierska dostarcza przesyłki z Vectry. Bardzo mi zależy na kontakcie ponieważ nastąpiły u mnie pewne zmiany (zgubiłem telefon) a chciał bym przesyłkę odebrać teraz, a nie żeby wracała i za jakiś czas znowu została wysłana do mnie ponownie. Zamówiłem internet mobilny z tabletem. Proszę o pomoc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Misiek1939: Proszę przeczytać dokładnie mój post i udzielić odpowiedzi na wszystkie pytania,a nie odpowiadać tak wybiórczo. Nic nie odpowiedziałeś w sprawie paczek,konfiguratora,nic nie dowiedziałem się czy w ogóle są prowadzone rozmowy z Polsatem.Polsat nie wydał mi żadnego oświadczenia,tylko Pani z sekretariatu (mogę podać nr.telefonu) powiedziała,że wcale nie staracie się aby programy Polsatu były w Waszej ofercie.I to jest fakt nie podważalny,bo czemu inne sieci je mają ,a Wy nie? Czekam na konkretną odpowiedź na wszystkie pytania.

 

Koksik1000: a mi sie chce najbardziej śmiać jak dostaje szybciej odpowiedzi ze strony przedstawiciela na jakimś forum niz mailowo jakieś 4 dni temu napisałem do vectry 2 maile na które nawet nie dostałem potwierdzenia że dostali a które powinno mi przyjsć w przeciągu 10 minut,pisało że może to wynikać z błędnego maila ale sprawdzilem to i potwierdzenia dalej nie mam:P prośba do vectry0-1 żeby to sprawdzic bo sie z wami skontaktować nie można

 

Misiek1939: zaufaj nam - nie odpowiadamy na część pytań z konieczności. Pamiętaj, że jesteśmy firmą, a to zobowiązuje. Musimy ważyć każde publikowane słowo (dlatego też nie możemy odnieść się do twojej rozmowy z pracownicą sekretariatu Polsat). Pamiętamy o twoich pytaniach. Niektóre są dość precyzyjne, inne mają charakter otwarty i odbieramy je bardziej jako sugestie. W każdym razie - pozostajemy w kontakcie :).

 

Koksik1000: Napisz proszę, na jaki adres przesłałeś wiadomość. Możesz napisać PW z nazwą skrzynki e-mail, z jakiej wysłałeś wiadomość

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dlaczego Vectra oszukuje.

Na stronie vectry jest informacja że można zamówic pakiet złoty cyfrowy z dekoderem SD, niestety takiej możliwości nie ma.

Można zamówić tylko z dekoderem HD oraz HD PVR (dodatkowo płatne).

Dzwoniąc na infolinie dowiedziałem sie że ta usługa jest dostępna tylko w 3 miejscowosciach - w mojej nie (tej informacji oczywiście nie ma na stronie)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Vectra-01 Wiadomości wysyłałem z waszej strony z elektronicznego formularzu zgłoszeniowego i podawałem dwa maila bo wysyłałem dwie wiadomosci,na odpowiedz już nie czekam bo dostałem ją na tym forum ale chodzi o to żebyście sprawdzili czy te elektroniczne formularze działają poprawnie bo po nacisnieciu wyślij wyskakuje że w ciągu 10 minut powinno przyjść potwierdzenie a nie przychodzi a maile podawałem poprawne

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Uwaga Vectra oszukuje klientów

 

Nie spodziewam się jakiejkolwiek odpowiedzi na to co napisze poniżej od Vectra-01, stwierdzam to po moich kontaktach z Call Center.

Otóż jestem już klientem Vectra S.A., mój numer klienta to 01010516. Zamówiłem w Vectrze kolejną usługę korzystając z promocji jaką Vectra lansuje od jakiegoś czasu na swojej stronie internetowej, jest to mobilny internet + tablet Huawei S7. Przy zamówieniu zapytałem jak długo trwa realizacja tego zamówienia ponieważ ma to być prezent dla córki na urodziny, Pan z Call Center poinformował mnie iż realizacja nastąpi w przeciągu 3 dni. Kłamstwo pierwsze, a właściwie dwa kłamstwa. Bo Pan wiedział że takie zamówienie nie może zostać właściwie przyjęte ponieważ Vectra nie posiada tych że tabletów, ba jak mi się udało ustalić nie wiadomo czy w ogóle będzie je posiadała, ale po kolei, bo wówczas o tym nie wiedziałem.

Po trzech dniach zadzwoniłem do Call Center Vectry i zapytałem jak wygląda status mojego zamówienia. Otrzymałem odpowiedź iż "jest już w realizacji" i problem leży nie ze strony Vectry, a zewnętrznej firmy która realizuje dla Vectry przesyłki. Firmą tą jest : Arvato Services Bertelsmann oddz. w Błoniach pod Warszawą, (ustaliłem to samodzielnie ponieważ informacji takiej nie można uzyskać w Vectrze).

Po kolejnych kilku dniach po raz kolejny zadzwoniłem do Call Center Vectry by znów usłyszeć iż Vectra przekazała do realizacji moje zamówienie. Oczywiście nikt nie jest w stanie udzielić mi informacji jaki jest numer przewozowy przesyłki kurierskiej.

Od wczoraj postanowiłem dowiedzieć się jak jest naprawdę z tymi przesyłkami Vectry. Wygląda więc to tak, vectra przekazuje firmie Arvato Services Bertelsmann niezbędne przedmioty do wysyłki (w moim wypadku powinien być to wspomniany tablet Huawei). Firma Arvato Services Bertelsmann na podstawie zleceń Vectry, pakuje i wysyła za pośrednictwem firm kurierskich (przede wszystkim DPD oraz Opek) do klientów, firmy kurierskie dostarczają sprzęt do klienta. Niestety by Arvato Services Bertelsmann mógł realizować zlecenia przesyłek musi otrzymać od Vectry przedmiotowy towar. Jak sie okazało Vectra nie posiada tabletów Huawei S7, tym samym przyjmuje zamówienia o których z góry wie że nie może ich zrealizować.

W dniu wczorajszym po moich wielokrotnych monitoringach słyszałem że ktoś się ze mną skontaktuje (w ciągu jednej dwóch godzin) słyszałem to również w dniu dzisiejszym. Niestety Vectra ma w głębokim poważaniu swoich klientów. Nie skontaktował się nikt.

W momencie gdy udało mi się ustalić kilka szczegółów jeden z konsultantów zaproponował mi zmianę zamówienia na nooteboka, lub internet z modemem, zaczynam więc podejrzewać iż taka jest właśnie polityka firmy, że będzie klientom później na siłę wciskać coś zupełnie innego niż chcieli nabyć, i pewnie kilku da się nabić w butelkę, dzięki czemu sprzedaż wzrośnie.

Zadzwoniłem również do rzecznika prasowego firmy Vectra i zapytałem się go dlaczego firma Vectra wprowadza w błąd swoich klientów oferując usługę której nie jest w stanie zrealizować, oraz dlaczego taka oferta jest prezentowana na jej stronie. Dlaczego również w dalszym ciągu przyjmuje się zamówienia na tę usługę pomimo posiadanej wiedzy o tym że firma nie może jej zrealizować (pytanie postawione dlatego, ponieważ jeden z konsultantów powiedział że zamówienia nie są już przyjmowane, co sprawdziłem dzwoniąc godzinę później z pytaniem czy takie zamówienie zostanie przyjęte : Pani oczywiście chciała je przyjąć z zapewnieniem że przesyłka dotrze w ciągu tygodnia.) Rzecznik odpowiedział... nic nie odpowiedział, po prostu Pan K. Stefaniak milczał i poinformował mnie że odpowiedzi na wszelkie pytania udzieli na piśmie. Nic więcej. Czyli co ? Brak wiedzy czy wiedza o tym że się pogrywa z klientami.

Może był bym mniej zawiedziony firmą Vectra gdyby ktokolwiek powiedział mi prawdę, lub powiedział mi o braku sprzętu przy drugim kontakcie, albo może gdy miał się ze mną skontaktować... skontaktował się. Niestety, cały czas mydlono mi oczy, zapewniano że to nie jest wina Vectry a wina leży po stronie Arvato Services Bertelsmann (poinformowałem ich jaką opinie wyrabia im Vectra). podano mi również jakiś "lewy" numer zlecenia dla tej firmy (78289727), który jak ustaliłem nie istnieje.

Szanowni Państwo, gdy zamawiacie więc coś z Vectry i wydaje się być to atrakcyjna oferta, możecie spodziewać się iż po jakimś czasie Vectra poinformuje Was iż (oczywiście nie z jej winy) nie może zrealizować zamówienia, ale proponuje w zamian... mniej atrakcyjną ofertę.... pewnie się skusicie, bo już tak długo czekaliście, a Vektrze wzrośnie sprzedaż.

 

Vectra - Dajemy więcej wku........

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do Vectra 0-1

Proszę o interwencję w Dziale Technicznym,który nie raczy reagować na moje prośby.

C.K.L. do VECTRA

pokaż szczegóły 11:22 (1 min temu)

Do Działu Technicznego:

 

Pisałem już kiedyś w tej sprawie,niestety jesteście tak mało grzeczni,że nawet nie raczyliście mi odpisać.W moim dekoderze 3830 CD (najnowszy) od dłuższego czasu nie ma EPG na następujących programach:

1.TVSuwałki.............................nr.117

2CSB TV...................................nr.124

3.STYLE BBC............................nr.704

4.TRAVEL HD............................nr.112

5.TRWAM..................................nr.521

6.CZWÓRKA POLSKIE RAD........nr613

7.MEZO LIVE HD........................nr.610

8.MANGO 24..............................nr,712

9.CANAL+WEEKEND..................nr.210

10.EWTN....................................nr.828

11.FTV HD..................................nr.709

12.FRANCE 24 ENG....................nr.810

13.DEUTSHE MUZIK................... nr.817

14.BELSAT TV............................nr.820

15.LTV VORLD...........................nr.825

16.RTR PLANETA.......................nr.822

 

Żadne resetowanie dekodera,czy przywracanie ustawień domyślnych,co radził mi jakiś mało znający się na rzeczy Wasz konsultant nic tu nie dało.Jest to zapewne sprawa ogólnopolska.Powinniście zwrócić się do nadawców i zażądać dodania EPG na tych programach,proszę to zrobić niezwłocznie.Proszę też nie zamieszczać błędnych nazw programów w dekoderze na "Liście TV" -nie ma programu MTVN HD,tylko MTV Live HD.Tyle razy też prosiłem,aby w oprogramowaniu dekoderów dodać ikonkę przy programach nadawanych w formacie 16:9 ( w starszych dekoderach była wyświetlana taka informacja)

Przy okazji zmian od 01.października związanych z dodaniem na listę nowych programów można to wszystko zrobić,ale znając Waszą nieudolność i powolność zapewne trzeba będzie jeszcze na to długo poczekać.

 

 

Z poważaniem

C.K.Liszewski

nr ident.00020039

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Uwaga nowe kanały :

 

105 TVP HD

324 TVP Seriale

614 Polo TV

Ale niespodzianka z nowymi kanałami miały być od 1 paździwrnika, a Vectra już teraz włączyła je do oferty. Szczerze mówiąc czekałem na programy telewizji publicznej zwłaszcza TVP Seriale jak dla mnie będzie to uzupełnienie Kino Polska.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I tak po blisko 7 latach współpracy nadszedł dzień, w którym zakończyłem zabawę z Vectrą. Postanowiłem przejść do UPC. Po paru godzinach obsługi dekodera PVR, VIDEO NA ŻYCZENIE i zapoznaniu się z ofertą telewizyjną i radiową - stwierdzam, ze vectrze jeszcze bardzo dużo brakuje, aby mogła osiągnąć podobny poziom. Przykład: oferta radiowa. W vectrze posiadałem ok. 12 stacji radiowych. Teraz dostępnych mam 19 i niektóre to naprawdę mało realne stacje - dla vectry, jeśli chodzi o dołączenie. Oferta sportowa, filmowa, dokumentalna naprawdę wyborna. W żadnym wypadku nie będę miło wspominał przygody z poprzednim operatorem.

Pozostałym życzę dużej cierpliwości do przyszłościowych usług i podmienianej oferty telewizyjnej oraz długo...... długo obiecywanej oferty VOD.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I tak po blisko 7 latach współpracy nadszedł dzień, w którym zakończyłem zabawę z Vectrą. Postanowiłem przejść do UPC. Po paru godzinach obsługi dekodera PVR, VIDEO NA ŻYCZENIE i zapoznaniu się z ofertą telewizyjną i radiową - stwierdzam, ze vectrze jeszcze bardzo dużo brakuje, aby mogła osiągnąć podobny poziom. Przykład: oferta radiowa. W vectrze posiadałem ok. 12 stacji radiowych. Teraz dostępnych mam 19 i niektóre to naprawdę mało realne stacje - dla vectry, jeśli chodzi o dołączenie. Oferta sportowa, filmowa, dokumentalna naprawdę wyborna. W żadnym wypadku nie będę miło wspominał przygody z poprzednim operatorem.

Pozostałym życzę dużej cierpliwości do przyszłościowych usług i podmienianej oferty telewizyjnej oraz długo...... długo obiecywanej oferty VOD.

Jeśli mógłbyś napisać w czym konkretnie lepsza jest oferta UPC, jakie funkcje i programy są dostępne, których nie ma w Vectrze, oprócz Polsatów sportowych i ile za wszystko płacisz? Ostatnio będąc u rodziny mającej dostęp do UPC wcale nie byłem zachwycony, nawet zadzwoniłem na infolinię i okazało się, że oferta programowa porównywalna z Vectrą była duuużo droższa. Byłbym wdzięczny za odpowiedź jak obecnie wygląda sytuacja- gdybyś mógł skupić się na programach TV i internecie, akurat VOD i stacje radiowe mnie nie interesują. Jeszcze raz dzięki.

Pozdrawiam i życzę wszystkiego dobrego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Migracja ludów trwa.Ja z UPC uciekam do Vectry bo dużo taniej za więcej. W UPC tv cyfrowa pakiet selekt /bez HD/ 65,61,internet 15MB 75,61 + telefon 60 minut za darmo, przekroczysz godzinę to płacisz. Za instalację multiroomu 200-250 zł , miesięczna opłata 20-25 zł. W Vectrze za pakiet tv platyna+ 16 MB+ tel 500 minut 119,90 , instalacja multiroomu 99,90, miesięczna opłata 5,90. Nad czym się tu zastanawiać. Faktycznie trochę dziwny jest ten ośli upór Vectry w sprawie Polsatu, reszta kanałów w zasadzie się pokrywa.VOD i radio w ogóle mnie nie interesują. Nad jakością usług też można podyskutować, nigdy nie wiesz czy telefon działa - nawala systematycznie, modem zawiesza się tak ze 3 razy w miesiącu.Plus to w zasadzie bezbłędna tv.Ja przejdę do Vectry, d107 do UPC i bilans wyjdzie na zero.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli mógłbyś napisać w czym konkretnie lepsza jest oferta UPC, jakie funkcje i programy są dostępne, których nie ma w Vectrze, oprócz Polsatów sportowych i ile za wszystko płacisz? Ostatnio będąc u rodziny mającej dostęp do UPC wcale nie byłem zachwycony, nawet zadzwoniłem na infolinię i okazało się, że oferta programowa porównywalna z Vectrą była duuużo droższa. Byłbym wdzięczny za odpowiedź jak obecnie wygląda sytuacja- gdybyś mógł skupić się na programach TV i internecie. Pozdrawiam i życzę wszystkiego dobrego.

 

Obecnie skorzystałem z oferty wakacyjnej. Posiadam trzy usługi TV ( PAKIET MAX HD ) NET ( 10 Mb/s ) + TEL ( darmowe wieczory i weekendy ). Do tego zaoferowali mi pakiet SUPER HD za 10,- / mies. ( stała cena na zawsze ). Za wszystko płacę 130,- / mies. ( uwaga: stała cena nawet po 24 miesiącach zobowiązania. ) Do tego dostałem dekoder PVR HD z dyskiem twardym 320 GB. Oczywiście cena dzierżawy i aktywacji dekodera PVR wynosiła 0,-.

Porównując usługi za które płaciłem w Vectrze platynowy, Net 2 Mb/s, Tel 150 min. do tego miesięczna dzierżawa dekodera HD 5,90,- Średnio wynosiło mnie to ok 125,- / mies.

Gdybym chciał aktywować sobie dekoder PVR HD z vectry musiałbym zapłacić 175,- / aktywacji i kilka złotych za dzierżawę. Więc rachunek jest prosty.

Jeżeli chodzi o ofertę programową jest dużo bardziej rozbudowana tematycznie: Wiadomo to co jest bolączką abonentów vectry kanały grupy Polsat. Jak wiemy UPC oferuje je wszystkie wraz z Polsatem HD i Polsatem Sport HD. Do tego dochodzą kanały sportowe, które jakbym chciał posiadać w vectrze musiałbym wziąć pakiet SPORT NA OSTRO, a więc kolejne 20,- do rachunku. Stacje takie jak: BBC HD, HISTORY HD, SUNDANCE HD z pl napisami, Discovery historia, My zen HD czy Universal (który lada dzień v. wyłączy) nie prędko się pojawią w portfolio Vectry. Nie wliczam kanałów, które lada moment mają zostać dołączone do oferty. M.in: Kino Polska muzyka.

UPC zaskoczyło mnie pozytywnie takze w usługach interaktywnych: Gry, strefy tematyczne np. filmowa ( podgląd kilku kanałów filmowych jednocześnie ), Serwis informacyjny PAP, czy nawet dla tych co lubią patrzeć w chmury :) pogoda. Dodatkowo w ofercie posiadają kanał poświęcony instrukcji Obslugi. Czytelne, obrazowe filmy omawiajace obsługę otrzymanego sprzętu. W vectrze abonenci takich rzeczy jeszcze nie doświadczyli. A przecież vectra ma swoj kanał vectra media i mogłaby cos podobnego stworzyć dla nowych abonentów. I wiadomo Wideo na żądanie. TVP, TVN, Discovery, NGC, SUNDANCE, HISTORY, BBC KNOWLEDGE etc. etc. oferują wybrane swoje, flagowe programy, które w większosci można odpalić za darmo w dowolnie wybranym przez siebie momencie. To tak na gorąco. Mam nadzieję, ze moja odp. usatysfakcjonowała Cię :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za szybką i satysfakcjonującą odpowiedź. Ja płacę porównywalne pieniądze, ale mam Canal+HD i HBOHD, więc wg. mnie w Vectrze jest mimo wszystko taniej. Najbardziej brak oczywiście kanałów sportowych Polsatu, ale ciągle naiwnie wierzę w ich pojawienie się w Vectrze. Jeszcze raz dzięki za odpowiedź i powodzenia w UPC.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moje opłaty abonamentowe jeśli odliczę opcję dodatkową C+ HD i HBO HD wynosi 136 zł i kontekście ostatnich wypowiedzi można by powiedzieć, wszędzie jest dobrze tam gdzie nas nie ma. Szanuje wybór @d107 i jego przejście do konkurencji każdy wybiera operatora według swoich upodobań i oczekiwań, ale jak przejrzałem ofertę UPC a Vectry, to wielkiej różnicy nie widzę. Szczerze mówiąc na VOD mi nie zależy z rozgłośni radiowych radiowych w ofercie słucham tylko RMF, a jeśli chodzi o gry szukam czegoś więcej niż rzutki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@arczi1280: Zgadzam się z tobą, że każdy wybiera operatora na jakiego ma ochotę. Jednak ja - jako wieloletni abonent UPC - powiem Ci szczerze, że dziękuje swojemu operatorowi, iż wprowadzając nowe kanały do oferty nie wyłącza innych. A to niestety robi Vectra, co osobiście dla mnie jest wielki minusem.

 

Z drugiej strony zachowanie Vectry pokazuje, że niższa cena za usługi wymusza na operatorze takie "machlojki" w ofercie. Nie da się mieć wszystkiego przy niskich cenach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli mógłbyś napisać w czym konkretnie lepsza jest oferta UPC, jakie funkcje i programy są dostępne, których nie ma w Vectrze, oprócz Polsatów sportowych i ile za wszystko płacisz? Ostatnio będąc u rodziny mającej dostęp do UPC wcale nie byłem zachwycony, nawet zadzwoniłem na infolinię i okazało się, że oferta programowa porównywalna z Vectrą była duuużo droższa. Byłbym wdzięczny za odpowiedź jak obecnie wygląda sytuacja- gdybyś mógł skupić się na programach TV i internecie. Pozdrawiam i życzę wszystkiego dobrego.

 

Obecnie skorzystałem z oferty wakacyjnej. Posiadam trzy usługi TV ( PAKIET MAX HD ) NET ( 10 Mb/s ) + TEL ( darmowe wieczory i weekendy ). Do tego zaoferowali mi pakiet SUPER HD za 10,- / mies. ( stała cena na zawsze ). Za wszystko płacę 130,- / mies. ( uwaga: stała cena nawet po 24 miesiącach zobowiązania. ) Do tego dostałem dekoder PVR HD z dyskiem twardym 320 GB. Oczywiście cena dzierżawy i aktywacji dekodera PVR wynosiła 0,-.

Porównując usługi za które płaciłem w Vectrze platynowy, Net 2 Mb/s, Tel 150 min. do tego miesięczna dzierżawa dekodera HD 5,90,- Średnio wynosiło mnie to ok 125,- / mies.

Gdybym chciał aktywować sobie dekoder PVR HD z vectry musiałbym zapłacić 175,- / aktywacji i kilka złotych za dzierżawę. Więc rachunek jest prosty.

Jeżeli chodzi o ofertę programową jest dużo bardziej rozbudowana tematycznie: Wiadomo to co jest bolączką abonentów vectry kanały grupy Polsat. Jak wiemy UPC oferuje je wszystkie wraz z Polsatem HD i Polsatem Sport HD. Do tego dochodzą kanały sportowe, które jakbym chciał posiadać w vectrze musiałbym wziąć pakiet SPORT NA OSTRO, a więc kolejne 20,- do rachunku. Stacje takie jak: BBC HD, HISTORY HD, SUNDANCE HD z pl napisami, Discovery historia, My zen HD czy Universal (który lada dzień v. wyłączy) nie prędko się pojawią w portfolio Vectry. Nie wliczam kanałów, które lada moment mają zostać dołączone do oferty. M.in: Kino Polska muzyka.

UPC zaskoczyło mnie pozytywnie takze w usługach interaktywnych: Gry, strefy tematyczne np. filmowa ( podgląd kilku kanałów filmowych jednocześnie ), Serwis informacyjny PAP, czy nawet dla tych co lubią patrzeć w chmury :) pogoda. Dodatkowo w ofercie posiadają kanał poświęcony instrukcji Obslugi. Czytelne, obrazowe filmy omawiajace obsługę otrzymanego sprzętu. W vectrze abonenci takich rzeczy jeszcze nie doświadczyli. A przecież vectra ma swoj kanał vectra media i mogłaby cos podobnego stworzyć dla nowych abonentów. I wiadomo Wideo na żądanie. TVP, TVN, Discovery, NGC, SUNDANCE, HISTORY, BBC KNOWLEDGE etc. etc. oferują wybrane swoje, flagowe programy, które w większosci można odpalić za darmo w dowolnie wybranym przez siebie momencie. To tak na gorąco. Mam nadzieję, ze moja odp. usatysfakcjonowała Cię :)

 

 

a jak tam u ciebie w upc wygląda soft w dekoderze

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I tak po blisko 7 latach współpracy nadszedł dzień, w którym zakończyłem zabawę z Vectrą. Postanowiłem przejść do UPC.

 

Ja też złożyłem wypowiedzenie,z powodu zmiany w ofercie progr.,którą przyjęto,ale niedługo potem zadzwoniono do mnie z Vectry i zaproponowano mi nową umowę - to znaczy te same usługi które mam,ale na korzystniejszych warunkach cenowych i końcem końców zdecydowałem się jednak pozostać w Vectrze,w końcu jak by nie liczyć,to Vectra nie jest taka zła.

d107 - życzę powodzenia w UPC.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...