Skocz do zawartości

Vectra


Rekomendowane odpowiedzi

dziś mi też Viaplay wskoczyła na koncie. niestety na tv wymagana jest aktywacja wyświetlonym kodem. na stronie aktywacji w telefonie po wpisaniu nr klienta, kod z strefy i moj mail ktorym posługuje się w kontakcie z Vectrą pokazuje się, że nie odnaleziono moich danych logowania. miał ktoś tak?

W dniu 22.05.2022 o 16:22, Internauta napisał:

Wchodzisz na viaplay i masz logowanie za pomocą operatora i wybierasz z listy Vectra. Podajesz numer abonenta i pin i maila. Nie logowałem się jeszcze bo to coś śmierdzi a nie chce płacić za coś czego nie zamawiałem a jest za zero PLN.

 

i nie działa :) aktywne ale nieaktywne :) jakiś link aktywacyjny zapewne musi być, ale czytam, że nikt nie dostał. I skąd macie info, że to do sierpnia, w ebok oczywiście widnieje jako: nieokreślony.

22 godziny temu, lukasz1122a napisał:

PIN masz w strefie klienta a login to twój numer klienta w Vectrze - ja sobie aktywowałem i działa.

 

mi tak nie działa, pokazuje błąd, że nie znaleziono konta 

W dniu 22.05.2022 o 22:05, staszek1503 napisał:


dostałem informacje że na tą chwile nie wiadomo czy usługa wyłączy się sama czy będzie trzeba ją wyłączyć przed 10 sierpnia.
Moim zdaniem włączanie usługi nawet bezpłatnie bez wiedzy klienta jest niezgodne z prawnem.

 

tak jest. za takie coś Orange płaciło kary, bo dawali tzw. bonusy z ich aplikacji Moj Orange, co m-c inne usługi, które miały się wyłączyć, a nie były.

Edytowane przez Tok
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach




na tv wymagana jest aktywacja wyświetlonym kodem. na stronie aktywacji w telefonie po wpisaniu nr klienta, kod z strefy i moj mail ktorym posługuje się w kontakcie z Vectrą pokazuje się, że nie odnaleziono moich danych logowania. miał ktoś tak?


Miałem dokładnie tak samo, gdy jako nr klienta wpisywałem nr klienta Vectry. A trzeba wpisać nr klienta Viaplay, jest podany tuż nad PINem w strefie klienta. Teraz działa.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 godzin temu, Tok napisał:

dziś mi też Viaplay wskoczyła na koncie. niestety na tv wymagana jest aktywacja wyświetlonym kodem. na stronie aktywacji w telefonie po wpisaniu nr klienta, kod z strefy i moj mail ktorym posługuje się w kontakcie z Vectrą pokazuje się, że nie odnaleziono moich danych logowania. miał ktoś tak?

 

i nie działa :) aktywne ale nieaktywne :) jakiś link aktywacyjny zapewne musi być, ale czytam, że nikt nie dostał. I skąd macie info, że to do sierpnia, w ebok oczywiście widnieje jako: nieokreślony.

 

mi tak nie działa, pokazuje błąd, że nie znaleziono konta 

 

tak jest. za takie coś Orange płaciło kary, bo dawali tzw. bonusy z ich aplikacji Moj Orange, co m-c inne usługi, które miały się wyłączyć, a nie były.

Link aktywacyjny z Vectry jest, jak najbardziej. Ja dostałem z Vectry informację o Viaplay darmowym do 10 sierpnia z info czekaj na linka. Linka nie dostałem, jednak sam sobie znalazłem link aktywacyjny, wystarczy w google wpisać "signup viaplay vectra" i poniżej mamy link zaczynający się od signup, wchodzimyw niego:

1. wybieramy usługodawcę Vectra

2. numer konta to nasze konto klienta z Vectry (to które logujemy się do apek Vectry)

3. pin (apka Strefa Klienta, potem Usługi i Oferta, Moje Usługi, Usługi Dodatkowe, Więcej i mamy pin)

4. email wpisałem ten co podałem do Vectry

5. naciskamy kontynuuj i konto działa... podobno do 10 sierpnia.

Promocja jak najbardziej wskazana, bo mamy martwy okres w piłce, Bundesliga i puchary prawie zakończone i zwyczajnie nie ma co oglądać poza NHL, czy MLB jak ktoś lubi, a w weekendy Indycar.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 minuty temu, picassopawel napisał:

Link aktywacyjny z Vectry jest, jak najbardziej. Ja dostałem z Vectry informację o Viaplay darmowym do 10 sierpnia z info czekaj na linka. Linka nie dostałem, jednak sam sobie znalazłem link aktywacyjny, wystarczy w google wpisać "signup viaplay vectra" i poniżej mamy link zaczynający się od signup, wchodzimyw niego:

1. wybieramy usługodawcę Vectra

2. numer konta to nasze konto klienta z Vectry (to które logujemy się do apek Vectry)

3. pin (apka Strefa Klienta, potem Usługi i Oferta, Moje Usługi, Usługi Dodatkowe, Więcej i mamy pin)

4. email wpisałem ten co podałem do Vectry

5. naciskamy kontynuuj i konto działa... podobno do 10 sierpnia.

Promocja jak najbardziej wskazana, bo mamy martwy okres w piłce, Bundesliga i puchary prawie zakończone i zwyczajnie nie ma co oglądać poza NHL, czy MLB jak ktoś lubi, a w weekendy Indycar.

Wykonałem te kroki 

ale nie mam linka aktyw.

 

fajnie że dają coś nie informując i jednym wysyłają link innym nie

Aogolnie fajnie ze w końcu coś dla platynowców, tak jak niższe pakiety maja otwarte okna, niestety wykonanie poVectrowemu, nikt nic nie wie jak zadzwoniłem na BOK, maila brak, aktywne tylko w strefie klienta, fizycznie nie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Tok zrób tak jak napisałem parę postów wyżej, mi na początku też nie działało, a teraz śmiga.
Numer klienta to nie numer klienta Vectry, a numer klienta do Viaplay, który masz podany w Strefie Klienta Vectry, tuż nad PINem.

Edit:
Też nie dostałem linka.

Edytowane przez bLaYd
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 minuty temu, Tok napisał:

Wykonałem te kroki 

ale nie mam linka aktyw.

 

fajnie że dają coś nie informując i jednym wysyłają link innym nie

Aogolnie fajnie ze w końcu coś dla platynowców, tak jak niższe pakiety maja otwarte okna, niestety wykonanie poVectrowemu, nikt nic nie wie jak zadzwoniłem na BOK, maila brak, aktywne tylko w strefie klienta, fizycznie nie

Ja mam platynę i mi zadziałało, a też nie dostałem linka, nawet sprawdzałem w spamie. Komu to aktywowali nie wiem, ja zrezygnowałem z C+ (koniec w maju)  i w rozmowie telefonicznej wyraziłem chęć założenia Viaplay, ale nie byłem zdecydowany (notabene mam Viaplay, ale nie przez Vectrę). Powiedziałem telefonicznie konsultantowi przy likwidacji C+, że muszę się jeszcze zastanowić.

2 minuty temu, bLaYd napisał:

@Tok zrób tak jak napisałem parę postów wyżej, mi na początku też nie działało, a teraz śmiga.
Numer klienta to nie numer klienta Vectry, a numer klienta do Viaplay, który masz podany w Strefie Klienta Vectry, tuż nad PINem.

Masz rację @bLaYd tyle, że u mnie te numery są takie same, dlatego napisałem, że numer konta to konto z Vectry. Jeżeli ktoś ma inny, tak trzeba wpisać ten nad pinem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

22 minuty temu, bLaYd napisał:

@Tok zrób tak jak napisałem parę postów wyżej, mi na początku też nie działało, a teraz śmiga.
Numer klienta to nie numer klienta Vectry, a numer klienta do Viaplay, który masz podany w Strefie Klienta Vectry, tuż nad PINem.

Edit:
Też nie dostałem linka.


dopiero do mnie dotarło ze to jakiś inny numer, dzięki, DZIAŁA!!!!

 

ciekawe ilu klientów na to wpadnie, zero informacji ze strony operatora m, taki prezent 

Ci co nie są na forum niekoniecznie 😂

Edytowane przez Tok
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chyba jeszcze nie było tej informacji? Trwają testy nagrywania na dysk w dekoderze SMART z Androidem. Z taką opcją to będzie naprawdę sensowny sprzęt.

 

Post z grupy Vectry:

"Wkrótce rozpoczniemy kolejną fazę testów nowych wersji aplikacji dla dekodera Smart TV, tym razem aplikacja poza drobnymi poprawkami błędów będzie zawierała również nową funkcję której działanie chcemy przetestować na możliwie dużej populacji nośników. Nową funkcją jest USB PVR - czyli możliwość nagrywania trwającego programu na dysk zewnętrzny podłączony do Smart TV. Funkcja będzie dostępna na wszystkich kanałach a ilość zapisanych materiałów będzie ograniczona do 1 TB - to bardzo dużo materiałów. Tak jak w przypadku wcześniejszych testów zachęcam do udziału - proszę o przesłanie ID Klienta oraz SN dekodera [...]"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

16 godzin temu, Zuzia napisał:

Kryteria przyznawania dostępu do Viaplay są znane tylko samej Vectrze. Konsultanci twierdzą, że to gratis, ale tylko dla wybranych grup klientów.

Ja często Vectrze zwracałem uwagę na ich Facebook-u, że po co robić otwarte okno dla kanału, który mamy wszyscy w swoich pakietach na co dzień dostępny i może dlatego dostałem prezent w postaci Viaplay (aby siedział cicho i dostał w końcu prawdziwe otwarte okno) hehehehe

  • Popieram 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dziś wpłynął mi e-mail z info o prezencie z Viaplay. Ale popatrzcie na ten screen https://ibb.co/mDYHrf5

oni nie umieją nawet majla napisać i wysłać bez błędu.

No ale jeszcze raz dziękuję @bLaYdza podpowiedz jak to aktywować, że to numer nadany przy tej usłudze, a nie numer klienta Vectry.

Zgodnie z treścią maila (scrn pod linkiem wyżej) mail z linkiem aktywacyjnym póki co nie dotarł. No, ale już mam aktywowane.

17 godzin temu, bgmnt napisał:

Trwają testy nagrywania na dysk w dekoderze SMART z Androidem. Z taką opcją to będzie naprawdę sensowny sprzęt.

 

Post z grupy Vectry:

"Wkrótce rozpoczniemy kolejną fazę testów nowych wersji aplikacji dla dekodera Smart TV, tym razem aplikacja poza drobnymi poprawkami błędów będzie zawierała również nową funkcję której działanie chcemy przetestować na możliwie dużej populacji nośników. Nową funkcją jest USB PVR - czyli możliwość nagrywania trwającego programu na dysk zewnętrzny podłączony do Smart TV. Funkcja będzie dostępna na wszystkich kanałach a ilość zapisanych materiałów będzie ograniczona do 1 TB - to bardzo dużo materiałów. Tak jak w przypadku wcześniejszych testów zachęcam do udziału - proszę o przesłanie ID Klienta oraz SN dekodera [...]"


tak, to ciekawe rozwiązanie. Natomiast mogliby w końcu takie podstawy dodać jak info w epg z którego roku film, kraje produkcji, czy numeru odcinków seriali programów plus który sezon/edycja. Bez tego ciężko planować nagrania. Biorą się od d***y strony bo opisy epg są niekompletne o podstawowe dane.

 

albo to, że w nowym layoucie obsługi domyślnie dla kanałów bez opcji (catchup, rec, odtwórz od początku) podznacza się: usuń z ulubionych. 


no i z tej listy wywala jak się włączy kanał ulubiony to wywala do listy:wszystkie, a mógłby zostawić w tej wskazanej wcześniej liście ulubionych 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziś zameldowały mi się nowe kanały AMC HD POLSAT MUSIC, E!, POLSAT VIASAT EXPLORER, CBS EUROPA, CBS REALITY, OUTDOOR TV, MTV HITS, MTV CLUB, MTV'80, MTV'90, DISCOPOLO MUSIC, ale brak dostępu. Miasto Gdańsk Wątpie żeby to miało związek z MM bo na moim bloku nigdy nie było MM

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, Enox napisał:

Dziś zameldowały mi się nowe kanały AMC HD POLSAT MUSIC, E!, POLSAT VIASAT EXPLORER, CBS EUROPA, CBS REALITY, OUTDOOR TV, MTV HITS, MTV CLUB, MTV'80, MTV'90, DISCOPOLO MUSIC, ale brak dostępu. 

Na jakim sprzęcie? Dekoder czy karta?

Edytowane przez Kiler
Nie cytujemy ostatniej wypowiedzi w całości.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...