Skocz do zawartości

Vectra


Rekomendowane odpowiedzi

Czy ktoś się może orientuje ile zwykle trzeba czekać na linki do rejestracji Viaplay albo Lecton przy aktywacji ofert ze Strefy Klienta z darmowym miesiącem bez okresu zobowiązania?

 

Wyklikiwałem to w niedzielę i nic poza potwierdzeniami zamówień nie przyszło, w poniedziałek po godzinie oczekiwania na czacie konsultant przekazał wyczerpującą informację iż "linki zostaną dosłane" po czym natychmiast się rozłączył i do tej pory nadal cisza 😒

Kontaktowałem się z nimi kiedyś w innej sprawie przez zgłoszenie do obsługi klienta i wyglądało to równie (jeśli nie bardziej) żenująco więc spróbowałem jeszcze dzisiaj telefonicznie a tam automat na którego już mi trochę cierpliwości zabrakło... jest jakieś magiczne zaklęcie skłaniające tę ich Ivonę do połączenia z człowiekiem? 

 

To pewnie pięta achillesowa większości operatorów ale obsługa klienta w Vectrze skutecznie (przynajmniej mnie) do niej zniechęca...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 12.02.2022 o 14:28, Arkon napisał:

Ja już powoli zmniejszam swój pakiet w Vectrze. Zrezygnowałem od 1 marca z Canal+ i HBO. Będę to oglądał w Canal+ online. To też może być jakaś alternatywa dla tej kablówki, bo jest tam choćby PSP.

Niestety apka Canal+ online jest strasznie niedopracowana. Wczoraj mi się mecz MC- Totki nie chciał odpalić. Także na tę chwilę nie polecam. Jednak wracam do C+ w Vectrze, przynajmniej do końca ekstraklasy i Premier League.

Edytowane przez Arkon
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

27 minut temu, Arkon napisał:
Niestety apka Canal+ online jest strasznie niedopracowana.


U mnie dobrze działa ,w piątek trochę szarpało jak oglądałem Stal-Pogoń ale to z winy pogody,wczoraj już dobrze.Czekam na mecz Lechia-Lechia i teraz oglądam Warta-Radomiak.Teraz mam za 0 zł była promocja w Lays.

Edytowane przez Kiler
Nie cytujemy ostatniej wypowiedzi w całości.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 17.02.2022 o 16:04, mopik napisał:

 jest jakieś magiczne zaklęcie skłaniające tę ich Ivonę do połączenia z człowiekiem? 

Zaabsorbować jakimś problemem (np. hasło "zwrot sprzętu"), a kiedy już wyjaśni, na końcu zapyta, czy  w czymś jeszcze pomóc - odpowiedz tak, połączy z konsultantem.

Inna opcja, nie odzywać się wcale, też łączy z konsultantem, choć nie zawsze tej "sztucznej inteligencji" to wychodzi :)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszyscy operatorzy usuną kanały rosyjsko jezyczne z oferty poniewaz KRRTiV wykreśliła je z rejestru.

Orange i UPC zareagowały natychmiast. Vectra jak zawsze nie wie co sie dzieje i zareaguje z opóźnieniem.

Jakby nie patrzec żaden operator nie zrobił tego sam z siebie tylko po decyzji Krritv.

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 24.02.2022 o 22:45, dany napisał:

Jakby nie patrzec żaden operator nie zrobił tego sam z siebie tylko po decyzji Krritv.

Jakby nie patrzeć po samowolnym usunięciu kanałów zawsze znalazłby się jakiś Janusz dla którego byłby to pretekst do zerwania umowy chociaż wcześniej nie miał zielonego pojęcia że ma takie kanały w pakiecie...

  • Popieram 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   1 użytkownik

×
×
  • Dodaj nową pozycję...