Gość Opublikowano 4 Grudnia 2021 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2021 Kiedy Play przyjmuje reklamacje? W jakich godzinach?Wysłane z mojego KINGKONG MINI2 przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
k05 Opublikowano 4 Grudnia 2021 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2021 @kisiel95 na PLAY24 zapewne całodobowo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swordfish Opublikowano 5 Grudnia 2021 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2021 Infolinia czynna jest całą dobę. Z Play24 mogą korzystać abonenci telefoniczni. Abonenci tylko Play Now Box TV bez usługi telefonicznej mogą się oblizać. Wszystko muszą robić z pomocą konsultanta, np. wyłączanie pakietów dodatkowych. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lakiman Opublikowano 5 Grudnia 2021 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2021 To ciekawe, bo za pomocą dekodera zleciłem wyłączenie pakietu Sport. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maks27 Opublikowano 5 Grudnia 2021 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2021 To nie zawsze działa, kiedyś z poziomu dekodera nie mogłem wyłączyć Prime Video i musiałem dzwonić, to z tej promocji co było pół roku po podpisaniu umowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tyrla Opublikowano 5 Grudnia 2021 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2021 Bo chyba pakiet APV można włączyć/wyłączyć tylko za pomocą konsultanta. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maks27 Opublikowano 5 Grudnia 2021 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2021 Włączyłem go z poziomu dekodera, wyłączyć nie mogłem. W regulaminie promocji była opcja wyłączenia w dekoderze jednak nieaktywna, nawet konsultant był zdziwiony i chwilę po rozmowie w dekoderze było potwierdzenie o wyłączeniu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 5 Grudnia 2021 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2021 Jednak przyjęli do rozpatrzenia reklamację dzisiaj po 10:00 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dominik920 Opublikowano 6 Grudnia 2021 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2021 Dla użytkowników pakietu podstawowego zostały dzisiaj odkodowane kanały z pakietu extra ,zapewne otwarte okno z okazji świąt aczkolwiek nic o tym nie nigdzie nie napisali więc można się tylko domyślać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 6 Grudnia 2021 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2021 (edytowane) Eleveny też? EDIT: U mnie chyba nic się nie zmieniło. Edytowane 6 Grudnia 2021 przez kisiel95 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tyrla Opublikowano 6 Grudnia 2021 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2021 Tak jak napisał @dominik920odkodowali wszystkie kanały z pakietu Extra. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 6 Grudnia 2021 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2021 Faktycznie, jest trochę więcej kanałów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tyrla Opublikowano 7 Grudnia 2021 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2021 Odkodowane kanały będą do 9 stycznia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swordfish Opublikowano 7 Grudnia 2021 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2021 U mnie aktualizacja popsuła DVB-T. Brak kanałów naziemnych, przy próbie ponownego wyszukania wyskakuje błąd. Nie działa wyszukiwanie w aplikacji HDTV i w Live Channels. Co robić? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Orzech_85 Opublikowano 7 Grudnia 2021 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2021 1 godzinę temu, swordfish napisał: U mnie aktualizacja popsuła DVB-T. Brak kanałów naziemnych, przy próbie ponownego wyszukania wyskakuje błąd. Nie działa wyszukiwanie w aplikacji HDTV i w Live Channels. Co robić? U mnie podobna sytuacji. Na liście z kanały od Play są kanały naziemne. Ale w live channels jak wybiorę źródło sygnału HDTV to live channels się wyłącza. Po resecie ustawień live channels oraz HDTV wyszukałem kanały ale ponownie, jak wybieram HDTV to live channels się wyłącza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swordfish Opublikowano 7 Grudnia 2021 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2021 U mnie nie działa skanowanie DVB. Brak kanałów naziemnych na liście głównej Playa. Jak cofnąć aktualizację dekodera do starszej wersji? Wróciło mi skanowanie DVB. Wyszukuje kanały i zapisuje. Działa HDTV. Nadal brak integracji HDTV z Live Channels. Live Channels szuka kanały, znajduje, ale nie chce ich dodać. Jeśli chodzi o listę główną Playa, to osobno zapisuje teraz naziemne Polsat SD i Polsat HD oraz TVN SD i TVN HD (wersje HD Polsatu i TVNu są z muxu Winnickiego). Numeracja kanałów naziemnych: 201 - TVP 1 HD 203 - TVP 2 HD 205 - Polsat SD 207 - TVN SD 208 - TTV 209 - TV4 211 - TV6 213 - TV Puls 215 - Puls2 217 - TVN7 219 - TVP SPORT 221 - TVP Info 223 - TVP ABC 225 - TVP Historia 229 - Super Polsat 272 - TVP Kobieta HEVC (jedyny kanał z DVB-T2) 273 - Antena HD 275 - TVN HD 279 - Polsat HD 295 - TVP Sport HD 297 - Trwam Przedziwna segregacja kanałów ze strony Playa. Blokują kanały z MUX-8. Zoom, WP i Nowa są wśród podstawowych kanałów internetowych, tak zupełnie brak Metra i TVP Kultura. Boli brak Wydarzeń24 i pozostałych kanałów TVP z DVB-T2. I kontrowersyjny jest brak lokalnej wersji TVP3. Użytkownicy boksu w Poznaniu czy w Katowicach na pewno ucieszą się z dostępu do TVP 3 Warszawa niż TVP 3 z miast, w których mieszkają. Przypomnę o kolejnym ograniczeniu. Brak możliwości zmiany ścieżki dźwiękowej i brak możliwości włączania napisów w kanałach naziemnych. To działało w Live Channels. Brakujące kanały lokalne i zagraniczne (jestem w zasięgu MUXów z Czech) oglądać można w HDTV. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Master2012 Opublikowano 7 Grudnia 2021 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2021 (edytowane) Pytanie techniczne . Czy ktos zauważył to u siebie ? Mam dwa dekodery : PLAY NOW TV BOX 2 . Jeden ze starym Menu oraz jeden z nowym Menu . Mamy 7 grudnia 2021 godzinę 21.35 chce obejrzeć cos wstecz Kanał HISTORY. Maksymalna możliwość cofniecia sie żeby obejrzeć to : Na dekoderze ze starym Menu mogę cofnąć się wstecz do 30 listopada 2021 23.55 "wojny magazynowe odc.4 sezon 1" Na dekoderze z nowym Menu maksymalny program wstecz jaki mogę obejrzeć to 6 grudnia 2021 od 11.15 "wykryte w ogniu 2 odc.4 sezon 2 " Jak jest u was ? Edytowane 8 Grudnia 2021 przez Master2012 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 8 Grudnia 2021 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2021 (edytowane) Mi przyznali już fakturę korygującą 10 zł, a mam jeszcze dostać korektę o 5 zł za awarie na Viaplay. Czyli z 35 zł z Play zrobi się 20 zł. A co to jest to całe HDTV i jak do tego wejść? Edytowane 8 Grudnia 2021 przez kisiel95 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swordfish Opublikowano 8 Grudnia 2021 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2021 HDTV jest aplikacją systemową wgraną na stałe, która zapisuje kanały naziemne na dekoderze. Jeśli nie widzisz wszystkich kanałów naziemnych na głównej liście Playa, wchodzisz w Ustawienia Systemowe->Aplikacje->Pokaż Aplikacje Systemowe. I tam głęboko schowane znajdujesz HDTV. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 10 Grudnia 2021 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2021 Odliczyli jeszcze 5 zł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tyrla Opublikowano 10 Grudnia 2021 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2021 Zaraz się okaże że będą musieli Ci dopłacić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Master2012 Opublikowano 10 Grudnia 2021 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2021 Ponawiam pytanie : Pytanie techniczne . Czy ktos zauważył to u siebie ? Mam dwa dekodery : PLAY NOW TV BOX 2 . Jeden ze starym Menu oraz jeden z nowym Menu . Mamy 7 grudnia 2021 godzinę 21.35 chce obejrzeć cos wstecz Kanał HISTORY. Maksymalna możliwość cofniecia sie żeby obejrzeć to : Na dekoderze ze starym Menu mogę cofnąć się wstecz do 30 listopada 2021 23.55 "wojny magazynowe odc.4 sezon 1" Na dekoderze z nowym Menu maksymalny program wstecz jaki mogę obejrzeć to 6 grudnia 2021 od 11.15 "wykryte w ogniu 2 odc.4 sezon 2 " Jak jest u was ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tyrla Opublikowano 11 Grudnia 2021 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2021 Na tym nowym sofcie cofnąłem do środy. A dalej nie sprawdzałem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kingofsouth Opublikowano 12 Grudnia 2021 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2021 Nowy soft już na moim Play Now Box TV Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
all999 Opublikowano 13 Grudnia 2021 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2021 Nie no świetny ten nowy soft. Na starym mogłem oglądać Eleven 4K do tygodnia wstecz, a teraz nie mogę nawet obejrzeć wczorajszego GP Abu Zabi. No super ten soft. 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.