Skocz do zawartości

Multiroom Polsat Box


Matthías
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

chmurek - kiepsko czytałeś o multiroomie na stronie Cyfrowego Polsatu. Jedno kliknięcie na stronie głównej i ogólny opis promocji. Drugie kliknięcie na stronie ogólnego opisu promocji i szczegółowy opis oferty i zasada podłączenia i działania multiroom oraz jaki dekoder jest główny i jaki dodatkowy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

swojadroga-cytaty ze stronki cp-"Wybierz rodzinny Multiroom i w ramach jednego abonamentu ciesz się bogactwem TYCH SAMYCH kanałów (z wyjątkiem dostępu do Miesięcznego Katalogu Filmów VOD) na dwóch telewizorach w jednym domu. Na każdym z telewizorów możesz oglądać w tej samej chwili różne kanały."- podstawowe słowa dałem dużą literą a troszke ponizej : "Jeśli Twoim podstawowym dekoderem jest dekoder HD i masz w pakiecie kanały HD -KANAŁY NA DEKODERZE DODATKOWYM DOSTĘPNE BĘDĄ W STANDARDOWEJ ROZDZIELCZOŚCI"-(http://www.cyfrowypolsat.pl/oferta/tele ... ltiroom.cp) jak byk napisene ,że kanały hd jednak będą na 2 dekoderze tylko w niższej jakości- wprowadzenie w błąd klienta. Powiatowy Rzecznik Praw Konsumenta potwierdził i podpowiedział, aby napisac odstapienie od umowy z powodu wprowadzenia w błąd co też uczyniłem (obiecał pomoc w razie jakichkolwiek problemów). Polecony powędrowal do siedziby CP. Na marginesie takie oświadczenie mozna złożyc nawet do 1 roku więc gdybym chciał zakombinować i mieć polsat za darmo uczyniłbym to dopiero po 6 bezpłatnych miesiącach. A poza tym konia z rzedem temu kto wskaze mi regulamin multiroomu- ci z Obsługi Klienta twierdza ,że nie posiadaja a i na stronie CP próżno go szukać.Wspomniany Rzecznik Praw Konsumenta twierdzi,że w związku z tym wiążąca dla klienta jest informacja zawarta na stronie internetowej z opisem usługi a cytaty z opisu przytoczyłem w poście. Pole do popisu dla przedstawicieli CP którzy tak chętnie udzielają sie na tym forum próbujac zawsze wybielic polsat.Pytanko do nich a zwłaszcza do osoby, która zarzuciła mi,że kiepsko cztałem - na jakiej podstawie informujecie klientów o usłudze której regulaminu nawet nie widzieliście bo według wiedzy COK nie istnieje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hehe ja to zawsze wybielam CP no nie Panowie? :) Sprzedaję go od lat, ale jaki stosunek do niego mam to większość wie... drażni mnie tylko głupota ludzka, bo CP ładuje was w H tylko do pewnego momentu, potem ładujecie się sami...

 

Usługa jest obecnie dostępna w wersji Multiroom SD - dla dekoderów obsługujących standardową rozdzielczość obrazu. Jeśli Twoim podstawowym dekoderem jest dekoder HD i masz w pakiecie kanały HD - kanały na dekoderze dodatkowym dostępne będą w standardowej rozdzielczości. Multiroom HD będzie dostępny wkrótce.

 

W tym tekście ja rozumiem, że jak mam dekoder HD to na drugim mam dostęp tylko do kanałów SD, a nie że dekoder przerabia HD na SD :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dla mnie wygląda to inaczej . Wystarczyloby jedno słowo w ich tekście dodać -"jedynie" i byłoby jak pisze dziobolek7. Moim zdaniem tekst opisujący multiroom powinien brzmieć:

"Usługa jest obecnie dostępna w wersji Multiroom SD - dla dekoderów obsługujących standardową rozdzielczość obrazu. Jeśli Twoim podstawowym dekoderem jest dekoder HD i masz w pakiecie kanały HD - na dekoderze dodatkowym dostępne będą JEDYNIE KANAŁY w standardowej rozdzielczości. Multiroom HD będzie dostępny wkrótce." Troszkę inna składnia a zupełnie inna treść. A jak tem regulamin multiroom-u ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na stronie Cyfrowego Polsatu:

 

Do korzystania z usługi wymagany jest:

1. aktywny kontrakt z CP (bez zaległości);

2. dekoder podstawowy z kartą dekodującą;

3. dekoder dodatkowy z kartą dekodującą;

4. podłączenie obydwu dekoderów do sygnału satelitarnego.

 

Uwaga! Obydwa dekodery muszą być wykorzystywane w obrębie jednego gospodarstwa domowego - jest to warunek poprawnego funkcjonowania usługi.

 

Skonsultuj ze sprzedawcą możliwość podłączenia w Twoim domu obu dekoderów. Dwa dekodery mogą być podłączone do jednej wspólnej anteny przy użyciu konwertera typu "twin" lub "quad". Jeśli układ pomieszczeń w Twoim domu tego wymaga, dekodery mogą być podłączone do dwóch oddzielnych anten satelitarnych.

 

Usługa jest obecnie dostępna w wersji Multiroom SD - dla dekoderów obsługujących standardową rozdzielczość obrazu. Jeśli Twoim podstawowym dekoderem jest dekoder HD i masz w pakiecie kanały HD - kanały na dekoderze dodatkowym dostępne będą w standardowej rozdzielczości. Multiroom HD będzie dostępny wkrótce.

 

Okresowa aktywacja Usługi

Dekoder dodatkowy z usługą Multiroom SD wymaga dokonania okresowej aktywacji przez użytkownika za pomocą karty z dekodera podstawowego. Aby dokonać aktywacji, należy w dowolnym momencie:

 

a. wyjąć kartę z dekodera podstawowego,

b. wyjąć kartę z dekodera dodatkowego,

c. włożyć kartę z dekodera podstawowego do dekodera dodatkowego i poczekać, aż dekoder dodatkowy potwierdzi odblokowanie sygnału,

d. włożyć odpowiednią kartę do dekodera dodatkowego oraz do dekodera podstawowego.

 

Numer karty dekodującej dekodera podstawowego oraz dekodera dodatkowego znajdą Państwo w części A Umowy Abonenckiej oraz Protokole.

 

Użytkownik za pomocą komunikatu na ekranie odbiornika telewizyjnego zostanie poinformowany o terminie kolejnej aktywacji dekodera dodatkowego. W przypadku niedokonania aktywacji, dostęp do programów na dekoderze dodatkowym zostanie zablokowany. Czas następnej aktywacji dekodera dodatkowego jest zmienny i zarządzany automatycznie przez system Cyfrowego Polsatu.

 

Uwaga! Można aktywować dekoder dodatkowy w dowolnym momencie - oczekiwanie na wyświetlenie komunikatów nie jest wymagane.

 

Jakoś nie widzę wprowadzenia w błąd i obietnicy kanałów HD na dekodere SD.

 

Po drugie już o tym pisałem zerknij do kodeksu cywilnego art. 66 i 71. Ulotka i strona internetowa (nie tylo Cyfrowego Polsatu) nie stanowi oferty tylko zaproszenie do zawarcia umowy. W Regulaminie świadczenia Usług masz zapis o tym, że do odbioru kanałow HD konieczny jest dekoder HD. W cenniku masz opłaty po okresie promocyjnym za Multiroom a w Promocyjnych Warunkach Umowy masz opis promocji z dodatkowym dekoderem w technologii SD. W umowie złożyłes podpis, że zapoznałeś się z wymienionymi dokumentami i akceptujesz ich postanowienia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

 

Proszę napisać czy dobrze rozumiem czy się pomyliłem z MR .

 

W tej chwili posiadam Familijny 37.90 czy tam 39.90 niestety dokoder nie HD jakis CP2 czy cos, do konca umowy mniej niż 5 miesięcy.

Chciałbym podpisać umowę na na MR ten najtańszy czyli na głównym Familijny 39.90 na dodatkowym Mini 14.90 + 10 zl za usługę Multiroom. Czy na obydwu musi być ten sam pakiet?

 

Dobrze rozumiem? koszt miesieczny bedze wynosil 64,80zl ( nie liczać za dekoder HD + 2 do dodatkowego a może być ten co już mam) Oczywiscie nei wchodzi w gre wypozycznei dokodera i placenie za niego co miesiac tlyko wykup na wlanosc

 

Z góry dziekuje za uwagi i komentarze

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

"Jakoś nie widzę wprowadzenia w błąd i obietnicy kanałów HD na dekodere SD."- a jak wyjaśnic to ?:

"Multiroom to usługa, dzięki której oglądasz ten sam pakiet kanałów telewizyjnych, na dwóch telewizorach. To bogactwo kanałów dla całej rodziny w jednym abonamencie! I każdy w rodzinie ogląda to, na co akurat ma ochotę! Teraz w promocji za 0 zł!- moim zdaniem wyraznie napisane jest tam TEN SAM PAKIET KANAŁÓW.

Niemniej jednak racja co do kodeksu cywilnego - tak jest tylko,że jeżeli nie ma regulaminu usługi -czyli multiroom - konsument ma prawo sugerowac sie opisem zawartym na stronie internetowej (za słowami Rzecznika Praw Konsumenta).Faktycznie w cenniku napisane jest "Warunkiem odbioru pakietów programów HD jest posiadanie Urządzenia Dekodującego HD." ale sprzeczne jest to z informacjami ze strony internetowej i folderu- czyli ja widze tutaj wprowadzenie w błąd. Proszę zwrócic uwage ile podobnych spraw w roku ubiegłym prowadził UOKiK- i jakie kary nałożył. Napisałem juz w tej sprawie monit ciekawe jak sie do niego ustosunkują. Jak powszechnie wiadomo wszelkie niejasnosci interpretuje się z korzyścia dla konsumenta jako słabszej strony. Pozostaje jeszcze sprawa wprowadzenia w błąd przez przedstawiciela w punkcie - na szczęście nie byłem sam. Przecież CP odpowiada równiez za wprowadzenie w błąd przez swych pracowników- sprawa niejednokrotnie przedyskutowywana na forum prawnym.Ponadto konsument nie musi znać się na technice satelitarnej i nie musi wiedzieć ,że to sposób nadawania decyduje o jakości - ja sam myslałemm ,że kanały nadawane są identycznie a dekoder hd tylko je niejako "wyostrza".Wiem- napiszecie jak sie nie znałeś to masz- ale po to sie pytałem i oglądałem strony internetowe a tam napisane coś zupełnie innego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

@kamilo327

Nie wiem jak wygląda oferta z dla osób mających umowę i chcących przejść na multiroom, ale wiem, że trochę namieszałeś.

Z tego, co zrozumiałem to kolego chcesz mieć Familijny HD oraz Mini HD w multiroomie, co oczywiście jest niemożliwe. Ale mam dla Ciebie też dobrą wiadomość. Decydując się na Familijny HD (Oferta oszczędna) i multiroom będziesz płacił za pakiet 39,90 zł, a za multiroom 10 zł czyli w sumie 49,90 zł i na obydwu dekoderach będziesz miał pakiet Familijny HD. Minusem jest to, że na dzień dzisiejszy drugim dekoderem jest dekoder SD czyli nie pooglądasz na nim kanałów HD w wysokiej rozdzielczości.

Oczywiście w grę nie wchodzi dekoder na własność, a przy multiroomie umowa minimalnie na 36 miesięcy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

Kolego za dodatkowy dekoder (SD) jest jednorazowa opłata w wysokości 29 zł, natomiast za podstawowy dekoder (HD) opłata wynosi 49 zł. Gdybyś zdecydował się dodatkowo na dysk twardy do nagrywania to jednorazowa opłata wynosi 99 zł oraz 5 zł miesięcznie. Jeśli nie chcesz twardego dysku to jednorazowy koszt za dekodery wyniesie Cię 78 zł, a później już płacisz za pakiet Familijny HD oraz multiroom. To oczywiście oferta oszczędna dla nowych klientów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z CP nie miałem dotychczas żadnej styczności to też znajomość jego oferty jest dla mnie nowością.

 

Ale po kolei, rezygnują obecnie po 4 latach z enki i przechodzę do CP.

Chcę wziąć tuner sagemcom i pakietem maksymalnym + multiromem.

 

Instalacje mam przygotowaną bo miałem brać multiroom enki ale wyłączyli kanały najczęściej oglądane u mnie w domu więc spadam stamtąd.

 

Czytam ten wątek i wyczytuje iż ten multiroom nie działa tak jak przedstawiają to w ulotkach i na swojej stronie internetowej.

Panienka z punktu twierdzi, że działa tak jak opisują w ulotkach, a czy tak jest naprawdę to ona nie wie bo to nowa oferta, ale skoro w ulotkach twierdzą, że działa to tak widać jest.

 

Chciałbym więc podpisać umowę dla nowych abonentów z CP na maksymalny pakiet i multiroom ale chcę aby te same kanały były rzeczywiście na obu dekoderach, zależy mi na kanałach z grupy HBO I Cinemax.

 

Czy ktoś może mi napisać jak to w praktyce jest dla nowych abonentów, jest ten pełny multiroom (oczywiście bez VOD o czym uprzedzają) czy też brakuje w nim tych kilkunastu kanałów a w śród nich i tych które akurat chcę oglądać na obu telewizorach (HBO i Cinemax).

 

Wiem, że jeden dekoder jest HD a drugi SD i że na jednym kanały będą w pełnym blasku a na drugim tylko w standardowej jakości (według opisu ze strony CP).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przestrzegam przed MULTIROOMEM Polsatu !!

 

Podpisałem umowę na początku paździerika.

 

Oczywiście nikt mnie nie poinformował, że dekoder będzie posiadał przedpotopowe zabezpieczenie w postaci blokowania i konieczności odblokowania kartą z głównego dekodera.

Efekt jest taki, że dekoder multiroom, który mam na piętrze w sypialni blokuje się często w nocy i co kilka dni jak wstaję nie mogę sobiepo prostu włączyć telewizji, tylko muszę dymać na dół, żeby wyjąć kartę z głównego dekodera.

 

Nieprawdą jest też, że dekoder informuje o terminie zablokowania. Ocywiście dzieje się to w ajmniej oczekiwanym momencie, j.w. lub np. kiedy oglądany jest film na dole a ja chcę na górze coś obejrzeć, idę a tu ZONK.

 

Zgłąszałęm już sprawę na Infolinii, ale oczywiście oni to mają centralnie gdzieś.

 

Dla mnie okresowa aktywacja to do przyjęcia np. raz w miesiącu, ale nie co kilka dni !!!! :censored::censored:

 

Pudło :) Żeby ograniczyć nadużycia, to znaczy ktoś podpisuje umowę, płaci jeden Abonament a oglądają w dwóch domach. Chodzenie z kartą ma do tego zniechęcić.

 

Mnie skutecznie zniechęciło schodzenie z piętra na parter.... Oni chyba myślą, że ludzie mają dekodery obok siebie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nic takiego nie dostałem. Konsultant zapewniał mnie, że powinienem dostać "zasady działaniu usługi Multiroom na oddzielnej kartce dopiętej do umowy". Sprzedawca z kolei się tłumazył, że to był jeden z pierwszych dni sprzedaży usługi i oni samo nie wiedzieli, jak to działa.

 

W tej ulotce jest rzekomo napisane, że "dekoder Multiroom wymaga OKRESOWEGO aktywowania".

 

W związku z powyższym informuję przyszłych klientów , że wg CP "okresowe aktywowanie" to bieganie z kartą co kilka dni od jednego urządzenia do drugiego. PARANOJA.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego to, że trzeba biegać, co kilka dni, aby aktywować dodatkowy dekoder to żadna nowość, a wręcz wiedza powszechna i nie trzeba nikogo o tym informować, a przede wszystkim użytkowników tego forum.

Jeśli nie wiedziałeś jak dokładnie funkcjonuje multiroom Cyfrowego Polsatu to należało przed podpisaniem umowy zajrzeć na to forum i poczytać na czym polega multiroom w wykonaniu Cyfrowego Polsatu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...