Skocz do zawartości

Multiroom Polsat Box


Matthías
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Ja po prawie roku walki po zmianie umowy na kolejną znalazłem rozwiązanie :) 👏. Dekoder główny Evobox PVR a dodatkowe Lite.  Wszelkie resety dekoderów czy zmiana ustawień wifi czy sieci itd opisane w tym wątku nie dawały żadnych zmian. Dekodery nadal się blokowały i przynajmniej raz na dzień a czasami dwa razy. Evobox u mnie od prawie początku jak wszedł na rynek więc swoje lata już ma. Oświeciło mnie jak w tym tym tygodniu przypomniałem sobie że jak dekoder dwa lata temu stał obok konsoli xbox one to w konsoli był problem z wifi. Bardzo często zrywało połączenie w xbxoxie. Wtedy pomogło odsunięcie od siebie na 20-30 cm. Teraz dekoder główny stoi w pobliżu xboxa Series X . Nie próbowałem już rozsuwać sprzętów. Jako ze miałem kabel lan podpięty do konsoli to po prostu przełożyłem rj45  do Evobox. Od tej pory żadnej blokady dekoderów dodatkowych. Myślę że dekoder Evobox ma jakiś wadliwy moduł wifi który niby działa ale powoduje problemy które wyrzucają go czasami z sieci przez co traci komunikacje z multiroom. Oczywiście tego nie widać w routerze bo niby był podłączony ale jednak coś jest na rzeczy. Na początek jak nie macie możliwości podłączenia dekodera głównego do sieci za pomocą kabla to spróbujcie maksymalnie odsunąć go od innych urządzeń z wifi. Może to być nawet TV.... Dodam jeszcze że dekodery dodatkowe nadal są podłączone przez wifi. W moim przypadku wystarczyło podłączyć kablem tylko główny dekoder. 

  • Dzięki 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nic "nowego" nie podłączałem do sieci, router jak był tak jest w odległości 1 metra od dekodera głównego  ,żadnych nowych urządzeń tak jak miałem kiedy działało tak jest teraz kiedy nie działa ,żadnych konsol ,tabletów ,telefonów itp. nic nie było przestawiane do innych miejsc czy pomieszczeń ale  posłuchałem Twojej rady  i ......DZIĘKUJĘ !!!! POSZŁEM TROPEM TWOJEGO MYŚLENIA I PODŁĄCZYŁEM DEKODER GŁÓWNY ZA POMOCĄ KABLA Z ROUTERM  a nie wi-fi ..... Działa, działa ,działa jeden jak i drugi multiroom, dopiero pierwszy dzień radości  napisze kilka dni później czy jest to efekt stały . Praktycznie codziennie musiałem wpisywać hasło  w dekoderze głównym a teraz cud !!!  🍺  Mały kabelek a jak potrafi zmienić "życie" . Jeszcze raz dziękuję  na weekend napiszę czy to efekt stały ale wygląda ,że tak z drugiej strony jak żenujący są  "fachowcy z Polsatu" - ich pomoc to  reset, ustawienia fabryczne lub wymiana sprzętu. Zadziwia mnie tylko ,że na multiroomach jakość- prędkość- sygnału  wi-fi była doskonała ale co tam WIELKIE🍺🍺🍺 dla CIEBIE !!

  • Dzięki 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tylko że to nie jest do końca rozwiązanie problemu i autor zgłaszał problem z Wifi więc podłączenie po LAN to inny przypadek. W tym przypadku również można było założyć, że autor nie miał możliwości podłączenia po LAN. Tak czy inaczej problem z połączeniem po wifi nadal pozostaje chyba że zakładacie że jest coś nie tak z siecią/routerem po stronie użytkownika, bo tego nie wiemy.

Edytowane przez opensource
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Drugi dzień działa bez zarzutu ,główny dekoder na kablu  a multiroomy po wi-fi.  Co do ...jest coś nie tak z siecią/routerem po stronie użytkownika,.... szczerze wątpię ,gdyż  szukając porad w necie znalazłem wiele osób mający identyczny problem z blokującymi się multiroomami  po aneksie do umowy - ciekawostka umowa została zawarta tego i tego dnia i dopiero kiedy np.  kilka dni później weszła w życie od tego dnia zaczęły się problemy u mnie  miałem neta LTE i dostałem w nowej umowie 5G  stąd moje podejrzenia iż to może być przyczyna , faktycznie jak pisał wcześniej rozmówca moduł wi-fi w dekoderze głównym może być przyczyną tych problemów - i tak wyłączałem  na stałe 5G zostawiałem tylko 2,4GHZ  ,robiłem na odwrót  itp.  działało 1 dzień max 2 i  znowu lipa ......teraz jest bez problemu ale kabelek to nie rozwiązanie problemu, bo  POLSAT gwarantuje oglądalność po wi-fi ,której jak widać wielu klientów nie ma chociaż radość jest ,że działa  .

Edytowane przez tumas
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Super że mogłem pomóc. Zdaję sobie sprawę że kabel Lan to nie jest rozwiązanie problemu z blokującym się multirommem bp miło jak by to działało też przez wifi ale jeżeli ktoś ma taką możliwość to lepiej podłączyć kabelek i nie użerać się z dziadem który zafundował nam Polsat. U mnie od czasu podłączenia kabelka już dekodery się nie zablokowały.  Mi jak blokowały się dekodery to wystarczyło wyłączyć z prądu i włączyć dekoder evobox. Po takim włączeniu wszystkie dekodery dodatkowe łapały uprawniania do następnego dnia. 

Edytowane przez adam332
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie było to samo ,miałem dekoder główny i 1 multiroom ,problemy zaczęły się po podpisaniu umowy na 2 multiroom ,cały czas brak dekodera głównego na nowym multiromie,resety pomagały na 2 godz. i znowu to samo- router huawei 535.

Znalazłem w domu stary router sagem  podpiąłem do osobnej sieci tylko te 3 dekodery i na razie wszystko działa,oby jak najdłużej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Czy ktos jest w stanie podpowiedziec czy poradzil sobie z chwilowymi zanikami uprawnien na dekoderze glownym oraz multiroomach o losowych porach, czasami kilka razy dziennie (dekoder podstawowy polsat box 4k, dekodery dodatkowe polsat box 4k lite).

Podczas ogladania telewizji ekran robi sie na chwile czarny lub tez wyskakuje napis TEGO KANAŁU NIE MA W TWOIM ABONAMENCIE  error E016-0, po kilku sekundach wraca do normy, czasami trzeba przelaczyc i wrocic na ten sam kanal. Problem byl popularny tutaj rok temu, ale przez rok nie udalo mi sie znalezc rozwiazania. Dekodery byly polaczone przez WiFi do routera, teraz sa kablem do routera, czy tak czy tak problem wystepuje. Znajomy na ten sam problem od kiedy przeszedl na te bezkartowe dekodery. 

Dekodery bralem praktycznie na poczatku jak wyszly, moze te pierwsze sztuki byly jakies felerne, a moze i u was to wystepuje nadal, pytam bo jestem na etapie wypowiedzenia umowy, a dzial techniczny sugeruje wymiane wszystkich dekoderow w punkcie, i twierdzi ze nikt takich problemow nie ma w co troche nie chce mi sie wierzyc, bo jeden przypadek znam.

Z gory dziekuje za odpowiedz.

Edytowane przez glory
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 godzin temu, PawelTSW napisał:

@tumas wyżej wypowiadał się o tym problemie. 

Oraz @adam332 

Evobox PVR tam jest w temacie chyba, a o ile pamietam to tam jest system kartowy jeszcze. Po 2 pisalem ze podpinalem kablem i jest to samo, nie ma znaczenia czy wifi czy po kablu. No itp chyba inne dekodery, u mnie ten problem wystepuje losowo i trwa kilka sekund i wraca wszystko do normy, jest to irytujace glownie na meczach :D No i u mnie czy to Główny dekoder czy multiroom problem jest taki sam, wystepuje i tu i tu, ale nigdy w tym samym czasie.

Edytowane przez glory
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy jest już jakieś rozwiązanie na niemożliwość oglądania programów na dekoderach Evobox Lite (2 sztuki) raz na 2-3 tygodnie, mam komunikat Dekoder zablokowany, usługa multiroom cośtam cośtam muszą być w jednej sieci... Sieć jest jedna na pewno, 2.4GHz. Rozwiązaniem jest wyłączenie i włączenie zasilania w dekoderze głównym - Evobox HD. Jak się uruchomi po 2-3 minutach to obraz magicznie wskakuje na Lite'ach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Posiadam Evobox PVR i 2 x HD5000. Multiroom na zasadzie wachlowania kartami. Kończy mi się umowa niebawem, no to ją wypowiedziałem, żeby przedłużyć dalej z jakimś bonusem. Teraz pytanie: czy ten starodawny multiroom jest jeszcze przez nich wspierany, czy każą mi wymieniać sprzęt? Nie ukrywam, że wolę wachlowanie i lubię moje HD5000. Nic nie chciałbym zmieniać. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam problem z działaniem multiroom po wymianie dekodera dodatkowego na nowy (poprzedni uległ awarii i przestał widzieć sygnał satelitarny) dekoder główny evobox hd podłączony do sieci poprzez wifi działa bezproblemowo, dekoder dodatkowy także podłączony do tej samej sieci wifi  wyświetla cały czas ten sam błąd "tego kanału nie ma w twoim abonamencie... E016-0".  Nie pomagają kolejne wznowienia uprawnień z biura obsługi klienta ani resety ustawień obydwu dekoderów, nie pomaga też wymiana punktu dostępowego wifi ani spięcie dekoderów w sieć po kablach. Efekt cały czas jest ten sam: uprawnienia do pakietów nie dochodzą do dekodera dodatkowego multiroom evobox lite. Dekoder dodatkowy został już dwa razy wymieniony na nowy ale problem nie zniknął. Nie jest więc to problem sprzętu tylko jakiś ustawień, albo u mnie w sieci albo u dostawcy treści. Dodam iż w ustawieniach obydwu dekoderów opcja multiroom wyświetla się jako niedostępna ale podobno to nie ma znaczenia..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć :) i mnie spotkała przyjemność z braku multiroomu. 

Wszystko przez 2 lata działało. Zachciało mi się podpisać aneks do umowy i przedłużyć na 29 miesięcy umowę , zmieniając pakiet na inny. 

Godzinę po rozmowie multiroom przestał działać i od 3 dni nie działa. 

Dzwoniłem 15x do boku Polsatu i już nie mam do nich siły. Każdy to samo jak wyuczony na pamięć, restart, ustawienia fabryczne itd. 

Robię to jak każe i nic nie daje, kolejny cały czas to samo. Kto tych półgłówków tam zatrudnia ? 

I niestety nikt nic nie wie. 

 

Wszystko jest bez zmian od dwóch lat. Podłączone po wifi do routera. 

I nagle po telefonicznym podpisaniu aneksu, multi przestał działać. I nic nie pomaga. Czy to restarty, ustawienia domyślne obu dekoderów itd. 

Co dalej robić ? 

Z góry dzięki. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Po zmianie dostawcy internetu i routera na Giga Connect Box od UPC (gw7557ce) przestał mi działać Multiroom. Na starym routerze wszystko działa bez problemów. Czy ktoś z was miał taki problem i go rozwiązał? Dekodery podłączone po wifi 2,4GHz (mam osobno wydzielone sieci 5Ghz i 2 GHz).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

40 minut temu, perdos napisał(a):

Napisałem przecież jaki router - Giga Connect Box od UPC (compal gw7557ce).

Wydzielone 2 osobne sieci, jedna 2,4Ghz druga 5Ghz. 2 dekodery EVOBOX LITE łączą się po wifi 2,4Ghz. Dekoder MR nie widzi głównego

Skoro na starym działa dobrze, to podłącz go do nowego kablem i wystaw na nim wifi tak jak miałeś wcześniej.

Edytowane przez opensource
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...