aro Opublikowano 4 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2010 U mnie nadal zakodowane te dwa kanały HD... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gorylla Opublikowano 8 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2010 Witam! Dziś wreszcie od rana wszystko działa. I nawet więcej. Cały pakiet HBO i CINEMAX. I wszystkie kanały HD jakie Polsat nadaje. Pewnie w ramach rekompensaty. Ciekawe tylko jak długo Ja jak walczyłem z CP o dołączenie DiscoveryHD (wówczas płatny 5zł) to jak w ramach rekompensaty włączyli, to do końca umowy już mi go nie wyłączyli i nie przysłali aneksu. Oczywiście za kanał nie płaciłem, bo sprawdzając w ICOK nie podnieśli mi ceny abonamentu. Czego i Tobie życzę . Czasami [beep] w CP ma swoje zalety... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PWojciechowska Opublikowano 8 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2010 Witam! Jak na razie wszystko działa. Bez żadnych problemów. Odpisałam, im, że nie było teraz jak widać żadnego kłopotu z nadaniem uprawnień. Myślałam, że coś odpiszą mi na maila, i będę wiedziała na jak długo uruchomili te kanały, ale już nie odpisali. Jak to mówią: "pożyjemy - zobaczymy" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubus.kul Opublikowano 8 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2010 Witam! Dziś wreszcie od rana wszystko działa. I nawet więcej. Cały pakiet HBO i CINEMAX. I wszystkie kanały HD jakie Polsat nadaje. Pewnie w ramach rekompensaty. Ciekawe tylko jak długo Witam! Jak na razie wszystko działa. Bez żadnych problemów. Odpisałam, im, że nie było teraz jak widać żadnego kłopotu z nadaniem uprawnień. Myślałam, że coś odpiszą mi na maila, i będę wiedziała na jak długo uruchomili te kanały, ale już nie odpisali. Jak to mówią: "pożyjemy - zobaczymy" Jak się z nimi skontaktowałaś telefoniczne czy e-mailem I co podawałaś w e-mailu/w rozmowie telefonicznej jakiś numer karty czy inne dane. Możesz mi w skrócie przybliżyć co mam napisać jeśli to był e-mail Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PWojciechowska Opublikowano 8 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2010 Pisałam przez ich stronę, ICOK. Tam jest zakładka "kontakt". Wybiera się temat wiadomości i pisze. Można ustawić, że wysłana wiadomość przyjdzie na twoją pocztę. W podpisie wiadomości jest też nr karty dekodera. Jak Ci odeślą odpowiedź, to wtedy można już odpowiadać bezpośrednio z własnej poczty. Dzwonić też dzwoniłam, chyba z 4 razy. Zawsze pytają o nr karty, imię i nazwisko, adres, kod pocztowy i nr telefonu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wal02 Opublikowano 13 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2010 Czy również u innych uczestników forum CP wyłączył Cinemax HD? Pakiet: stare Premium za 99 zł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dr.Hause Opublikowano 13 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2010 U moich dziadków wszystko działa mimo starego premium Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartiiivhut Opublikowano 13 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2010 Ja też mam stare premium i od dzisiaj mam już zablokowany Cinemax Hd Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrek1982 Opublikowano 13 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2010 U mnie tez nie działa i nie ukrywam zdenerwowania z tego powodu. Mam stare premium Jest jakaś możliwość przejścia na nowe premium? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wal02 Opublikowano 13 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2010 Rozmawiałem z ICOK i poinformowano mnie że wyłączono ten kanał omyłkowo. W ciągu 30 minut ma być włączony. Czy tak będzie zobaczymy? Proponuje dzwonić i powiedzieć odpowiedni komentarz o tej sytuacji. Ja to uczyniłem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrek1982 Opublikowano 13 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2010 A ja sie dowiedziałem na ICOK że ten kanał mi się nie należy, nie mogę przejść na nowe premium płacąc 90groszy więcej ani nie mogę go dokupić za jakąś większą kasę bo nie ma takiej opcji. Oznacza to że nowi abonenci z familijnym + cinemax oglądają kanał którego nie mają prawa oglądać klienci z premium płacący 99zł. Rozumie to ktoś? wal02: obyś miał racje z tą pomyłką. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wal02 Opublikowano 13 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2010 Mnie ten kanał przed chwilą włączono. Na jaki czas,biorąc pod uwagę informacje które podał: Piotrek 1982? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrek1982 Opublikowano 13 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2010 Biorąc pod uwagę profesjonalizm ICOK to jak zadzwonimy kolejny raz dowiemy się że jesteśmy abonentami Cyfry+. Też mi włączono, ciekawe na jak długo i jaka jest prawda odnośnie tego kanału bo każdy mówi inaczej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
torre24 Opublikowano 13 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2010 Można już migrować na nowe pakiety bez przedłużania umowy na 29 miesięcy? Mama ma familijny, pół roku do końca umowy i nie chcą nic zaoferować oprócz aneksu na owe 29 miesięcy. Na 15 już nie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrek1982 Opublikowano 14 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2010 A jeszcze wracając do Cinemax HD (bo możliwe że go znowu wyłączą) to dlaczego miałoby go nie być dla stałych abonentów skoro "nowy" pakiet Cinemax HD kosztuje dokładnie tyle samo co stary pakiet Cinemax? Ktoś kto jest nowym abonentem ma mieć za te same pieniądze trzy kanały w pakiecie a ja mam mieć dwa? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartiiivhut Opublikowano 15 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2010 Ja niestety mam taką samą sytuację jak piotrek1982. Dzwoniłem do cp i tam dowiedziałem się że cinemaxu hd nie ma w moim pakiecie, na pytanie co to za premium jak nie mogę oglądać wszystkich kanałów dowiedziałem się że niestety nie ma innej opcji jak tylko podpisac umowę na "nowe premium"... ale dopiero za rok, bo wcześniej system nie pozwala mi na podpisanie umowy Pozostaje widać wyłącznie interwencja kogoś z góry np Satkuriera? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaj78z Opublikowano 15 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2010 U mnie też przy starym premium brak cinemax hd a jak podpisywałem umowę w sierpniu to zapewniali że przy tym abonamencie mogę być pewny że wszystkie nowe kanały będę miał dodawane. CP schodzi na psy!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrek1982 Opublikowano 15 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2010 tez mnie zapewniali dokładnie w ten sam sposób. ale niektórzy twierdzą że to ja jestem cwaniaczkiem który chce bez powodu zerwać umowę i że takich należy karać. Natomiast CP może bezkarnie oszukiwać? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaj78z Opublikowano 16 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2010 Napisałem do nich i przywrócili mi Cinemax HD do 3 stycznia na pytanie co później na razie nie odpowiedzieli. Ps. Przedwczesna radość albo krótka radość już nie ma. Tylko po co robiłem ustawienia fabryczne strata lista ulubionych stracona a zysk 1 godz Cinemax HD. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrek1982 Opublikowano 16 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2010 U mnie jest Cinemax HD. Widocznie użyłeś mało skutecznych określeń Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaj78z Opublikowano 16 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2010 To podziel się tymi skutecznymi określeniami. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrek1982 Opublikowano 16 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2010 hehehe niestety cenzura forum tego nie przyjmie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaj78z Opublikowano 17 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2010 Dzwoniłem jeszcze raz kanał ma być przywrócony ale do końca tego okresu rozliczeniowego. Jeszcze jedną ciekawą informacje uzyskałem nowe kanały HD nie będą dostępne dla starych premium. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
laza1313 Opublikowano 17 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2010 Dziwne bo ja też interesowałam sie w tej sprawie i chciałam przejsc na oferte nowe premium , mi powiedzieli ze nie musze bo wszystkie kanały HD i SD bede miała dostepne w starym premium Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrek1982 Opublikowano 17 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2010 Proponuje dzwonić, pisać, wszystko co możliwe i mówić co o tym myślimy, bo sobie już jaja robią. Mówią za każdym razem co innego, a do tego widzę że nie tylko mnie wprowadzili w błąd że jako abonent oferty premium będę miał dostęp do dodawanych kanałów. Tylko dlaczego śpiewka sprzed podpisania umowy różni sie z tym co mówią do nas teraz jako abonentów? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.