Skocz do zawartości

Nowości Polsat Box - stan aktualny


pitter
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam! Dziś wreszcie od rana wszystko działa. I nawet więcej. Cały pakiet HBO i CINEMAX. I wszystkie kanały HD jakie Polsat nadaje. Pewnie w ramach rekompensaty. Ciekawe tylko jak długo :D

 

Ja jak walczyłem z CP o dołączenie DiscoveryHD (wówczas płatny 5zł) to jak w ramach rekompensaty włączyli, to do końca umowy już mi go nie wyłączyli i nie przysłali aneksu. Oczywiście za kanał nie płaciłem, bo sprawdzając w ICOK nie podnieśli mi ceny abonamentu. Czego i Tobie życzę :D . Czasami [beep] w CP ma swoje zalety...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam! Jak na razie wszystko działa. Bez żadnych problemów. Odpisałam, im, że nie było teraz jak widać żadnego kłopotu z nadaniem uprawnień. Myślałam, że coś odpiszą mi na maila, i będę wiedziała na jak długo uruchomili te kanały, ale już nie odpisali. Jak to mówią: "pożyjemy - zobaczymy"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam! Dziś wreszcie od rana wszystko działa. I nawet więcej. Cały pakiet HBO i CINEMAX. I wszystkie kanały HD jakie Polsat nadaje. Pewnie w ramach rekompensaty. Ciekawe tylko jak długo :D
Witam! Jak na razie wszystko działa. Bez żadnych problemów. Odpisałam, im, że nie było teraz jak widać żadnego kłopotu z nadaniem uprawnień. Myślałam, że coś odpiszą mi na maila, i będę wiedziała na jak długo uruchomili te kanały, ale już nie odpisali. Jak to mówią: "pożyjemy - zobaczymy"

 

Jak się z nimi skontaktowałaś telefoniczne czy e-mailem :?: I co podawałaś w e-mailu/w rozmowie telefonicznej jakiś numer karty czy inne dane. Możesz mi w skrócie przybliżyć co mam napisać jeśli to był e-mail :?:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pisałam przez ich stronę, ICOK. Tam jest zakładka "kontakt". Wybiera się temat wiadomości i pisze. Można ustawić, że wysłana wiadomość przyjdzie na twoją pocztę. W podpisie wiadomości jest też nr karty dekodera. Jak Ci odeślą odpowiedź, to wtedy można już odpowiadać bezpośrednio z własnej poczty. Dzwonić też dzwoniłam, chyba z 4 razy. Zawsze pytają o nr karty, imię i nazwisko, adres, kod pocztowy i nr telefonu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja sie dowiedziałem na ICOK że ten kanał mi się nie należy, nie mogę przejść na nowe premium płacąc 90groszy więcej ani nie mogę go dokupić za jakąś większą kasę bo nie ma takiej opcji. Oznacza to że nowi abonenci z familijnym + cinemax oglądają kanał którego nie mają prawa oglądać klienci z premium płacący 99zł. Rozumie to ktoś?

wal02: obyś miał racje z tą pomyłką.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jeszcze wracając do Cinemax HD (bo możliwe że go znowu wyłączą) to dlaczego miałoby go nie być dla stałych abonentów skoro "nowy" pakiet Cinemax HD kosztuje dokładnie tyle samo co stary pakiet Cinemax? Ktoś kto jest nowym abonentem ma mieć za te same pieniądze trzy kanały w pakiecie a ja mam mieć dwa?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja niestety mam taką samą sytuację jak piotrek1982.

Dzwoniłem do cp i tam dowiedziałem się że cinemaxu hd nie ma w moim pakiecie, na pytanie co to za premium jak nie mogę oglądać wszystkich kanałów dowiedziałem się że niestety nie ma innej opcji jak tylko podpisac umowę na "nowe premium"... ale dopiero za rok, bo wcześniej system nie pozwala mi na podpisanie umowy :?

Pozostaje widać wyłącznie interwencja kogoś z góry np Satkuriera?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Napisałem do nich i przywrócili mi Cinemax HD do 3 stycznia na pytanie co później na razie nie odpowiedzieli.

 

 

Ps. Przedwczesna radość albo krótka radość już nie ma. Tylko po co robiłem ustawienia fabryczne strata lista ulubionych stracona a zysk 1 godz Cinemax HD.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Proponuje dzwonić, pisać, wszystko co możliwe i mówić co o tym myślimy, bo sobie już jaja robią. Mówią za każdym razem co innego, a do tego widzę że nie tylko mnie wprowadzili w błąd że jako abonent oferty premium będę miał dostęp do dodawanych kanałów. Tylko dlaczego śpiewka sprzed podpisania umowy różni sie z tym co mówią do nas teraz jako abonentów? :evil:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...