Skocz do zawartości

Nowości Polsat Box - stan aktualny


pitter
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Obawiam się że Ci do którym mówimy mają to gdzieś, ich praca polega na odbieraniu telefonów i gadaniu głupot. Koleś w pierwszej chwili mi powiedział żebym wyciągnął wtyczkę zasilającą od dekodera i że to pomoże, dopiero za jakiś czas sam sie dowiedział że kanał wyłączyli :o Jest jakiś sposób żeby dotrzeć wyżej? do kogoś decyzyjnego w tej pomylonej firmie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tylko że ten okres do 3 stycznia miał nam wyjaśnić co z tym kanałem będzie dalej, na jakich zasadach będzie dostępny. Wyszło że jest niedostępny, jedynie dla nowych klientów a reszta niech spada bo są [beep]ami którzy podpisali umowę na dużą kwotę i wiele miesięcy. Jest w którejś platformie taka sytuacja że jest kanał którego mieć nie można? Bo z tego co kojarzę to coś może być za drogie, nieopłacalne, ale żeby było zabronione?!? wtf?!?!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

Co do nowych kanalow HD to juz pisalem po czym otrzymalem ostrzezenie, czyli abonenci starego premium i pakietu hd moga sobie wybic z glowy nowe kanaly hd. :/

Najgorsza platoforma w polsce jaka moze byc, juz widze ochrone ze strony fanboyow.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

Ja juz place 73zl i wielkie cos mam w TV a co dopiero jak nie beda dolaczac nowych kanalow bo posiadam stary pakiet, co to za wytlumaczenie, tylko dziwne ze jak chcialem wymienic dekoder na z twardym dyskiem to nie moglem bo mam umowe na czas okreslony, Jak to oni sobie wyobrazaja. Wstyd !

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wczoraj został wyłączony kolejny raz kanał Cinemax HD. Przy zawieraniu w sierpniu 2010 r nowej umowy miałem telefoniczne zapewnienia konsultanta w ICOK, że w pakiecie premium wszystkie kanały w przyszłości, które będą wprowadzane wejdą automatycznie do tego pakietu. Dzisiaj natomiast uzyskałem informację że tak nie będzie bo taka jest strategia CP. Poinformowano mnie również że nie mam żadnych możliwości, aby przejść na nowy pakiet premium.

Uważam takie traktowanie klientów za skandaliczne, żeby za kilkadziesiąt groszy wprowadzać gorszącą dyskryminację swoich abonentów którzy płacą największy abonament, przez 29 miesięcy. Czuję się oszukany i upokorzony przez CP . Skandal i wstyd zarządzający CP. Jeśli macie poczucie etyki handlowej wycofajcie się z tej haniebnej decyzji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość krzych1963

Ja płace 131,80 i mi też zniknął Cinemax HD,najdroższa tv w N za 99 zł mam wszystko i o wiele więcej kanałów HD czekam do końca umowy i podziękuje CP i każdemu będe odradzał tą kiepską TV z najmniejszymi ilościami kanałów HD i najdroższą na rynku

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wal02: zgadzam się z Tobą w 100%, zostałem potraktowany identycznie i zostałem tak samo zapewniony przed podpisaniem umowy o dostępności pełnej oferty. Kiedy zawierałem umowę w październiku już było wiadomo że wchodzi nowy premium i moja rozmowa odnosiła się głównie do różnic, podpisałem ją tylko dlatego że zapewnili mnie że różnic w ofercie nie będzie, tylko cena będzie minimalnie wyższa. Jeżeli tak się traktuje abonentów płacących najwięcej, zabierając im bezczelnie kanały i dyskryminując tylko dlatego że nie są nowymi klientami to jest to skandaliczne i ja nie chce już nigdy więcej korzystać z ich usług.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zapewnienia konsultantów nie mają nic do rzeczy. Trzeba było szczegółowo zapoznać się z ofertą. Na stronie www CP był wyraźny zapis, że oferta Premium obejmuje "wszystkie kanały widoczne poniżej", a wówczas nie było tam Cinemax HD.

Ja wówczas kilkakrotnie pytałem na linii i w salonie jak będzie z kanałami nowo dołączanymi do oferty, bo w regulaminie nie ma słowa na ten temat i nikt nie był w stanie mi zagwarantować, że wejdą automatycznie do pakietu. Dlatego też nie podpisałem umowy na Premium. Jak się okazuje słusznie.

I żadne petycje tu nie pomogą, trzeba czytać co się podpisuje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nigdy nie piszą nic o nowy kanałach skoro Cinemax HD nie było w ofercie to jak mogli go wymieniać.Dlaczego CP prowadzi politykę dyskryminacji (nie ma możliwości dodania kanału, nie ma możliwości przejścia na nowe premium) i to w dodatku wieloletnich klientów opłacających najwyższy abonament. Idąc tym tokiem myślenia to żadne nowe kanały nie będą nam włączane a to już jest jawna dyskryminacja i należy pisać skargi do odpowiednich urzędów na nich.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...