studiolitek Opublikowano 11 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2017 Czyli opcja multiroom odpada. A jakie to miasto? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafmik Opublikowano 11 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2017 Szczecin. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
novio83 Opublikowano 12 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2017 Cześć, Jestem abonentem UPC w dwóch lokalizacjach (w jednej Internet + TV, w drugiej sam Internet). Czy istnieje możliwość korzystania z multiroomu zakupionego dla pierwszej lokalizacji w lokalizacji drugiej? W drugiej lokalizacji wykupiony mam tylko pakiet internetowy, ale podłączony pod kabel UPC TV wyszukuje kanały analogowe i z pakietu cyfrowego (niekodowane), więc nie ma chyba żadnych technicznych blokad.Jeśli takie rozwiązanie działa - czy jest to legalne?Jakie zabezpieczenia ma multiroom w UPC? Czy wymagane jest np. przekładanie karty pomiędzy dekoderami, jak w CP? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fivel Opublikowano 12 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2017 Panowie, złożyłem reklamację z uwagi na wadliwie działający dekoder. Niestety, nie ma opcji wymiany dekodera na Mediabox, proponują wymianę na kolejny Horizon - już 3-ci? Nie jestem zainteresowany kolejną wymianą dekodera. Po prostu nie wierzę, że kolejny dekoder rozwiąże sprawę i nie mam zamiaru znowu stracić nagranych materiałów. Do końca umowy pozostało jeszcze 8 miesięcy. Co zrobić w takiej sytuacji? Bo już nie mam pomysłów... Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
studiolitek Opublikowano 12 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2017 Cześć, Jestem abonentem UPC w dwóch lokalizacjach (w jednej Internet + TV, w drugiej sam Internet). Czy istnieje możliwość korzystania z multiroomu zakupionego dla pierwszej lokalizacji w lokalizacji drugiej? W drugiej lokalizacji wykupiony mam tylko pakiet internetowy, ale podłączony pod kabel UPC TV wyszukuje kanały analogowe i z pakietu cyfrowego (niekodowane), więc nie ma chyba żadnych technicznych blokad. Jeśli takie rozwiązanie działa - czy jest to legalne? Jakie zabezpieczenia ma multiroom w UPC? Czy wymagane jest np. przekładanie karty pomiędzy dekoderami, jak w CP? Możesz normalnie korzystać tu i tu, a multiroom nie ma żadnych blokad, więc możesz śmiało wziąć usługę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
novio83 Opublikowano 13 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2017 Możesz normalnie korzystać tu i tu, a multiroom nie ma żadnych blokad, więc możesz śmiało wziąć usługę. Dzięki za odpowiedź. A to jest do wykrycia? Żeby się nie okazało, że nałożą jakąś karę? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sztajger Opublikowano 13 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2017 Panowie, złożyłem reklamację z uwagi na wadliwie działający dekoder. Niestety, nie ma opcji wymiany dekodera na Mediabox, proponują wymianę na kolejny Horizon - już 3-ci? Nie jestem zainteresowany kolejną wymianą dekodera. Po prostu nie wierzę, że kolejny dekoder rozwiąże sprawę i nie mam zamiaru znowu stracić nagranych materiałów. Do końca umowy pozostało jeszcze 8 miesięcy. Co zrobić w takiej sytuacji? Bo już nie mam pomysłów... Pozdrawiam Raczej Ci nie pomogę, ale mam prośbę - opisz w dziale technicznym swoje problemy. Ja też mam (niestety od niedawna) tego nieszczęsnego horizona w którym nagrywarka żyje swoim życiem - o czym napisałem we wspomnianym dziale. Tak na marginesie, ciekawi mnie, czy telewizor uzbrojony w hdd przechwyci materiały z dekodera?...to mógłby być sposób na Twoje problemy. Pzdr! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawop Opublikowano 13 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2017 @novio83, to co chcesz zrobić jest nielegalne. @fivel, jakiego masz Horizona LS czy HS? I jaką wersje oprogramowania? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fivel Opublikowano 13 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2017 Pawop Horizona mam HS , natomiast wersję oprogramowania to 0.13.142. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawop Opublikowano 14 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2017 Ja mam LS soft 0.13.145 i nie mam prawa narzekać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fivel Opublikowano 14 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2017 Pawop jak widzisz dlaczego ja mam starszą wersję oprogramowania ??? Nie powinni mieć wszyscy najnowszej ??? Skoro jest nowy soft, to musiały być jakieś poprawki. Jak wynieniali mi dekoder, nie mogli dać Horizona LS ??? A teraz proponują kolejną wymianę, na nowy dekoder. Rozmowa z technikami nic nie daje, jeden na 10 powie Ci prawdę... pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SE-N Opublikowano 15 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2017 (edytowane) Witam, mam takie pytanie. Posiadam teraz TV (Horizon PVR, Mediabox) plus internet. Chcę przejść tylko na internet. Czy posiadając tylko internet będę posiadał telewizję analogową? Może ktoś tak ma? Edytowane 15 Sierpnia 2017 przez Barti Zdanie pytające kończymy znakiem zapytania, a nie kropką. Proszę wyłączyć w aplikacji Tapatalk automatyczne dopisywanie do postu informacji o posiadanym urządzeniu mobilnym. Poprawiono post. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adrian1981 Opublikowano 15 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2017 Podejrzewam, że teraz, gdy oferta TV analogowej została drastycznie okrojona, nie zakładają już żadnych filtrów. Poza TV analogową część programów jest też niekodowana w DVB-C. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaruone Opublikowano 15 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2017 Witam, W październiku kończy mi się umowa z UPC. Obecnie posiadam: TV: "Pakiet Horizon Select" + "Canal + Select" + "Pakiet Horizon GO" +"Pakiet My Prime" Internet: "Fiber Power 60 Mb/s" Telefon: "Minuty domowe MAX" Płacę za całość: 149,90 PLN Lada dzień planuję wysłać wypowiedzenie, pytanie do Was, co obecnie można uzyskać od UPC w ramach utrzymania klienta? Interesowałby mnie wyższy pakiet Horizon Max (obecnie brak mi kilku kanałów "dokumentalnych" ) + kanały Eleven (chyba obecnie włączone do Max)+ Canal + Prestige (przy tej lipie jaką C+ będzie miał niebawem - starta LM powinni być bardziej skorzy do obniżek i Prestige powinni puścić w cenie obecnego Select) w tej samej kwocie , jaką płacę obecnie - myślicie , że jest to do osiągnięcia? Jak obecnie przedstawiają się promocje dla przedłużających umowę? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
studiolitek Opublikowano 15 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2017 Działa u was usługa UPC Wi-Free? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sztajger Opublikowano 15 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2017 Witam, W październiku kończy mi się umowa z UPC. Obecnie posiadam: TV: "Pakiet Horizon Select" + "Canal + Select" + "Pakiet Horizon GO" +"Pakiet My Prime" Internet: "Fiber Power 60 Mb/s" Telefon: "Minuty domowe MAX" Płacę za całość: 149,90 PLN Lada dzień planuję wysłać wypowiedzenie, pytanie do Was, co obecnie można uzyskać od UPC w ramach utrzymania klienta? Interesowałby mnie wyższy pakiet Horizon Max (obecnie brak mi kilku kanałów "dokumentalnych" ) + kanały Eleven (chyba obecnie włączone do Max)+ Canal + Prestige (przy tej lipie jaką C+ będzie miał niebawem - starta LM powinni być bardziej skorzy do obniżek i Prestige powinni puścić w cenie obecnego Select) w tej samej kwocie , jaką płacę obecnie - myślicie , że jest to do osiągnięcia? Jak obecnie przedstawiają się promocje dla przedłużających umowę? Eleven-y są włączane abonentom na zasadzie: Eleveny albo My Prime, ale być może dobry gracz wyszarpie oba pakiety. Jednak nie wiem, czy tylko w pakiecie Max, czy również w Select. W mojej sygnaturze masz dokładnie, co ugrałem miesiąc temu. Najdroższe w pakiecie są usługi TV, potem net, a na końcu telefon (5 zł). Wątpię, abyś w Twojej cenie ugrał to wszystko łącznie z C+... Ale życzę sukcesów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
reidens Opublikowano 16 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2017 Skończyła mi się umowa z UPC.W jaki sposób lepiej negocjować warunki nowej? Wysłać im wypowiedzenie umowy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barti Opublikowano 16 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2017 Wysłanie wypowiedzenia umowy to jest podstawa do późniejszych negocjacji w sprawie jej przedłużenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaruone Opublikowano 16 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2017 @sztajger dzięki za odzew - w sumie chętnie wymienię MyPrime za Eleveny, i tak nie oglądam Może z netem 60 Mbit uda się utrzymać cenę z podniesionym C+ do Prestige. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sztajger Opublikowano 16 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2017 Od prawie roku leciałem bez zobowiązania, i nie przewidywałem zmian bo z opisów w sieci wywnioskowałem, że i tak mam dobrze - rozmowy oko w oko z panią w punkcie UPC też były bezowocne....a stary pakiet różnił się dekoderem(cisco dvr), brakiem myprime, i netem 60Mb... płaciłem 121pln, ale przez pierwszy rok umowy za w sumie 166pln miałem jeszcze c+ najpierw 6, potem 4 kanały...Co ciekawe - zadzwonił do mnie facet od marketingu, z którym wynegocjowałem obecny pakiet, a kilka dni po tym przyszedł niezależny mail od UPC o podwyżce opłat (+8pln) oraz przyspieszeniu neta do 120Mb... czyli za te same pieniądze mam więcej o wątpliwej jakości horizona i my prime. Pamiętaj, że w trakcie umowy nie można zmienić myprime na Eleven-y, lub odwrotnie a tylko DOKUPIĆ! więc dobrze to rozważ Aha! no i nie wiem, czy mają jeszcze w ofercie 60Mb!Nie wiem jak często używasz horizona, ale ja się szybko przekonałem, że mimo jego niezaprzeczalnie większych możliwości, stary cisco jest bardziej przewidywalny! Fakt - ma mniej miejsca na dysku, ale horizon naprawdę dziwnie się zachowuje w trybie "oglądaj od początku" - na niektórych kanałach nie przewiniesz!!! Nie jestem pewien, ale chyba kanały na żądanie mają uboższą ofertę niż w cisco - a na smarcie w tv jest już w ogóle lepiej! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawop Opublikowano 17 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2017 Niektóre kanały w ReplayTV mają zablokowane przewijanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaruone Opublikowano 17 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2017 @Pawop - kolega sztajger ma na myśli "przewijanie" w sensie , że nie działa opcja "oglądaj od początku" tzn. włączając program godzinny po 30 minutach jego trwania , chcesz obejrzeć od początku, pojawia się błąd i nie można obejrzeć. Chyba (pisze chyba bo przy kilku takich wypadkach zmieniłem kanał, i nie pamiętam czy wróciłem po jakimś czasie do kontynuowania oglądania "trefnej" transmisji) trzeba poczekać, aż program się zakończy i dopiero można obejrzeć w Replay TV. Być może jest to faktycznie związane z przewijaniem, bo wiem , że np. programy z pakietu TVN ( Travel) nie da się przewinąć aby ominąć reklamy - niemniej powinno się chyba dać odpalić program od początku i dopiero wtedy zablokować przewijanie - bo w takim razie Replay TV jest mocno ograniczona. @sztajger - Horizon lubi się przyciąć - tak jak piszesz. Czasem wyjdę do przysłowiowego sklepu na 10 minut, zapauzuję mecz i wracam i ...... niespodzianka, muszę restartować przyciskiem POWER bo zawieszka. Sam dekoder ciekawy - w mojej ocenia suma plusów wygrywa z minusami. Niemniej niesmak pozostaje, i odnosi się wrażenie, że ktoś w ekipie UPC bierze pieniądze za pisanie softu, a nie ma o tym pojęcia - soft w Horizonach nie kuleje od miesiąca czy dwóch. Szkoda, że takie podejście do softu w Horizonach, powoduje , że ludzie boją się jak ognia tego b.ciekawego sprzętu (jeśli przymkniemy oko na zawieszki - nagrywanie 4 programów równocześnie, Replay TV to moim zdaniem dobre opcje) i wciąż pozostaje rysa na pozytywnym odbiorze UPC. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawop Opublikowano 17 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2017 Opcja oglądaj od początku jest częścią Replay TV. Ewentualnie można tak obejrzeć program, który nagrywasz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sztajger Opublikowano 18 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2017 (edytowane) Żeby nie było niejasności - mam uwagi do pracy mojego Horizona w trybie "telewizja z przesunięciem czasowym" - nie w pełni spełnia tą funkcję, do której przyzwyczaił mnie Mediabox! Chodzi o brak możliwości zatrzymania tv i dalszego oglądania wstrzymanego programu.Tzn. zatrzymać - owszem da się, ale i tak po wciśnięciu "play" tracimy to co w tym czasie "poleciało"... O cofnięciu nie ma mowy! Chyba, że w Horizonie na niektórych programach Tak ma być? Ale o tym nie informują abonentów decydujących się na usługę... Chyba, że takie info mamy ulokowane gdzieś drobnym drukiem? Edytowane 18 Sierpnia 2017 przez Barti Nie KRZYCZYMY na forum. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawop Opublikowano 18 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2017 Tak być nie powinno. Horizona masz LS czy HS? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.