Skocz do zawartości

UPC Polska (Grupa Play)


Rekomendowane odpowiedzi

Cześć,

Jestem abonentem UPC w dwóch lokalizacjach (w jednej Internet + TV, w drugiej sam Internet). Czy istnieje możliwość korzystania z multiroomu zakupionego dla pierwszej lokalizacji w lokalizacji drugiej? W drugiej lokalizacji wykupiony mam tylko pakiet internetowy, ale podłączony pod kabel UPC TV wyszukuje kanały analogowe i z pakietu cyfrowego (niekodowane), więc nie ma chyba żadnych technicznych blokad.
Jeśli takie rozwiązanie działa - czy jest to legalne?
Jakie zabezpieczenia ma multiroom w UPC? Czy wymagane jest np. przekładanie karty pomiędzy dekoderami, jak w CP?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie, złożyłem reklamację z uwagi na wadliwie działający dekoder. Niestety, nie ma opcji wymiany dekodera na Mediabox, proponują wymianę na kolejny Horizon - już 3-ci? Nie jestem zainteresowany kolejną wymianą dekodera. Po prostu nie wierzę, że kolejny dekoder rozwiąże sprawę i nie mam zamiaru znowu stracić nagranych materiałów. Do końca umowy pozostało jeszcze 8 miesięcy. Co zrobić w takiej sytuacji? Bo już nie mam pomysłów... Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć,

Jestem abonentem UPC w dwóch lokalizacjach (w jednej Internet + TV, w drugiej sam Internet). Czy istnieje możliwość korzystania z multiroomu zakupionego dla pierwszej lokalizacji w lokalizacji drugiej? W drugiej lokalizacji wykupiony mam tylko pakiet internetowy, ale podłączony pod kabel UPC TV wyszukuje kanały analogowe i z pakietu cyfrowego (niekodowane), więc nie ma chyba żadnych technicznych blokad.

Jeśli takie rozwiązanie działa - czy jest to legalne?

Jakie zabezpieczenia ma multiroom w UPC? Czy wymagane jest np. przekładanie karty pomiędzy dekoderami, jak w CP?

 

Możesz normalnie korzystać tu i tu, a multiroom nie ma żadnych blokad, więc możesz śmiało wziąć usługę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie, złożyłem reklamację z uwagi na wadliwie działający dekoder. Niestety, nie ma opcji wymiany dekodera na Mediabox, proponują wymianę na kolejny Horizon - już 3-ci? Nie jestem zainteresowany kolejną wymianą dekodera. Po prostu nie wierzę, że kolejny dekoder rozwiąże sprawę i nie mam zamiaru znowu stracić nagranych materiałów. Do końca umowy pozostało jeszcze 8 miesięcy. Co zrobić w takiej sytuacji? Bo już nie mam pomysłów... Pozdrawiam

Raczej Ci nie pomogę, ale mam prośbę - opisz w dziale technicznym swoje problemy. Ja też  mam (niestety od niedawna) tego nieszczęsnego horizona w którym nagrywarka żyje swoim życiem - o czym napisałem we wspomnianym dziale.  Tak na marginesie, ciekawi mnie, czy telewizor uzbrojony w hdd przechwyci materiały z dekodera?...to mógłby być sposób na Twoje problemy. Pzdr!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pawop jak widzisz dlaczego ja mam starszą wersję oprogramowania ??? Nie powinni mieć wszyscy najnowszej ??? Skoro jest nowy soft, to musiały być jakieś poprawki. Jak wynieniali mi dekoder, nie mogli dać Horizona LS ??? A teraz proponują kolejną wymianę, na nowy dekoder. Rozmowa z technikami nic nie daje, jeden na 10 powie Ci prawdę... pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, mam takie pytanie. Posiadam teraz TV (Horizon PVR, Mediabox) plus internet. Chcę przejść tylko na internet. Czy posiadając tylko internet będę posiadał telewizję analogową? Może ktoś tak ma?

Edytowane przez Barti
Zdanie pytające kończymy znakiem zapytania, a nie kropką. Proszę wyłączyć w aplikacji Tapatalk automatyczne dopisywanie do postu informacji o posiadanym urządzeniu mobilnym. Poprawiono post.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

 

W październiku kończy mi się umowa z UPC. Obecnie posiadam: 

 

TV: "Pakiet Horizon Select" + "Canal + Select" + "Pakiet Horizon GO" +"Pakiet My Prime"

Internet: "Fiber Power 60 Mb/s"

Telefon: "Minuty domowe MAX"

 

Płacę za całość:  149,90 PLN 

 

Lada dzień planuję wysłać wypowiedzenie, pytanie do Was, co obecnie można uzyskać od UPC w ramach utrzymania klienta?

Interesowałby mnie wyższy pakiet Horizon Max (obecnie brak mi kilku kanałów "dokumentalnych" )  + kanały Eleven (chyba obecnie włączone do Max)+ Canal + Prestige (przy tej lipie jaką C+ będzie miał niebawem - starta LM powinni być bardziej skorzy do obniżek i Prestige powinni puścić w cenie obecnego Select) w tej samej kwocie , jaką płacę obecnie - myślicie , że jest to do osiągnięcia?

Jak obecnie przedstawiają się promocje dla przedłużających umowę? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

 

W październiku kończy mi się umowa z UPC. Obecnie posiadam: 

 

TV: "Pakiet Horizon Select" + "Canal + Select" + "Pakiet Horizon GO" +"Pakiet My Prime"

Internet: "Fiber Power 60 Mb/s"

Telefon: "Minuty domowe MAX"

 

Płacę za całość:  149,90 PLN 

 

Lada dzień planuję wysłać wypowiedzenie, pytanie do Was, co obecnie można uzyskać od UPC w ramach utrzymania klienta?

Interesowałby mnie wyższy pakiet Horizon Max (obecnie brak mi kilku kanałów "dokumentalnych" )  + kanały Eleven (chyba obecnie włączone do Max)+ Canal + Prestige (przy tej lipie jaką C+ będzie miał niebawem - starta LM powinni być bardziej skorzy do obniżek i Prestige powinni puścić w cenie obecnego Select) w tej samej kwocie , jaką płacę obecnie - myślicie , że jest to do osiągnięcia?

Jak obecnie przedstawiają się promocje dla przedłużających umowę? 

 

Eleven-y są włączane abonentom na zasadzie:  Eleveny albo My Prime, ale być może dobry gracz wyszarpie oba pakiety. Jednak nie wiem, czy tylko w pakiecie Max, czy również  w Select. W mojej sygnaturze masz dokładnie, co ugrałem miesiąc temu.  Najdroższe w pakiecie są usługi TV, potem net, a na końcu telefon (5 zł). Wątpię, abyś w Twojej cenie ugrał to wszystko łącznie z C+... Ale życzę sukcesów. :)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Od prawie roku leciałem  bez zobowiązania, i nie przewidywałem zmian  bo z opisów w sieci wywnioskowałem, że i tak mam dobrze - rozmowy oko w oko z panią w punkcie UPC  też były bezowocne....a stary pakiet różnił się dekoderem(cisco dvr), brakiem myprime, i netem 60Mb... płaciłem 121pln, ale przez pierwszy rok  umowy  za w sumie 166pln miałem jeszcze c+ najpierw 6, potem 4 kanały...Co ciekawe - zadzwonił do mnie facet od marketingu, z którym  wynegocjowałem obecny pakiet, a kilka dni po tym przyszedł niezależny mail od UPC o podwyżce opłat (+8pln) oraz przyspieszeniu neta do 120Mb... czyli za te same pieniądze mam  więcej o wątpliwej jakości  horizona i my prime. Pamiętaj, że w trakcie umowy nie można zmienić myprime na Eleven-y, lub odwrotnie a tylko DOKUPIĆ! więc dobrze to rozważ :) Aha! no i nie wiem, czy mają jeszcze w ofercie 60Mb!
Nie wiem  jak często używasz horizona, ale ja się szybko przekonałem, że mimo jego niezaprzeczalnie większych możliwości, stary cisco jest bardziej przewidywalny! Fakt - ma mniej miejsca na dysku, ale horizon  naprawdę dziwnie  się zachowuje w trybie "oglądaj od początku" - na niektórych kanałach nie przewiniesz!!! Nie jestem pewien, ale chyba kanały na żądanie mają uboższą ofertę niż w cisco - a na smarcie w tv jest już w ogóle lepiej!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Pawop - kolega sztajger ma na myśli "przewijanie" w sensie , że nie działa opcja "oglądaj od początku" tzn. włączając program godzinny po 30 minutach jego trwania , chcesz obejrzeć od początku, pojawia się błąd i nie można obejrzeć.

Chyba (pisze chyba bo przy kilku takich wypadkach zmieniłem kanał, i nie pamiętam czy wróciłem po jakimś czasie do kontynuowania oglądania "trefnej" transmisji) trzeba poczekać, aż program się zakończy i dopiero można obejrzeć w Replay TV. Być może jest to faktycznie związane z przewijaniem, bo wiem , że np. programy z pakietu TVN ( Travel) nie da się przewinąć aby ominąć reklamy - niemniej powinno się chyba dać odpalić program  od początku i dopiero wtedy zablokować przewijanie - bo w takim razie Replay TV jest mocno ograniczona.

 

@sztajger - Horizon lubi się przyciąć - tak jak piszesz. Czasem wyjdę do przysłowiowego sklepu na 10 minut, zapauzuję mecz i wracam i ...... niespodzianka, muszę restartować przyciskiem POWER bo zawieszka.

Sam dekoder ciekawy -  w mojej ocenia suma plusów wygrywa z minusami. Niemniej niesmak pozostaje, i odnosi się wrażenie, że ktoś w ekipie UPC bierze pieniądze za pisanie softu, a nie ma o tym pojęcia - soft w Horizonach nie kuleje od miesiąca czy dwóch.

Szkoda, że takie podejście do softu w Horizonach, powoduje , że ludzie boją się jak ognia tego b.ciekawego sprzętu (jeśli przymkniemy oko na zawieszki - nagrywanie 4 programów równocześnie, Replay TV to moim zdaniem dobre opcje) i wciąż pozostaje rysa na pozytywnym odbiorze UPC.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Żeby nie było niejasności - mam uwagi do pracy  mojego Horizona  w trybie "telewizja z przesunięciem czasowym" - nie w pełni spełnia tą funkcję, do której przyzwyczaił mnie Mediabox! Chodzi o brak możliwości zatrzymania tv i dalszego  oglądania wstrzymanego programu.Tzn. zatrzymać - owszem da się, ale i tak po wciśnięciu "play" tracimy to co w tym czasie "poleciało"... O cofnięciu nie ma mowy! Chyba, że w Horizonie na niektórych programach Tak ma być? Ale o tym  nie informują abonentów decydujących się na usługę... Chyba, że takie info mamy ulokowane gdzieś drobnym drukiem?

Edytowane przez Barti
Nie KRZYCZYMY na forum.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...