Skocz do zawartości

UPC Polska (Grupa Play)


Rekomendowane odpowiedzi

Parę lat temu modliłem się :mrgreen: żeby UPC dotarło do Kołobrzegu ( nie było tutaj żadnej konkurencji na rynku tylko lokalna kablówka) a teraz kiedy dotarło to mam duży dylemat czy skorzystać. W sieci większość opinii negatywnych wszyscy narzekają przede wszystkim na internet w tej chwili korzystam z usług Orange VDSL szału nie ma ale nie narzekam, chciałem przejść na Orange Love internet z telewizją i komórką ale bez światłowodu ( zatrzymali się ulicę wcześniej z instalacją) za około 130 zł. w UPC proponują internet do 120 Mb/s plus telewizja pakiet select z Elevenami - pół roku za 1 zł później 89 zł umowa na 2 lata albo to samo za 79 zł na 2 lata albo telewizja max plus internet do 250 Mb/s za 99 zł z Elevenami. Może coś doradzicie ? Jak u Was ze stabilnością internetu oraz telewizji?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość kingofsouth

internet w tej chwili korzystam z usług Orange VDSL szału nie ma ale nie narzekam,

To ile wyciągniesz że piszesz "szału nie ma". ? :P

 

Edytowane przez kingofsouth
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem tak ładnie przez rok jak masz w stopce :smile: od dwóch lat wyciągam jakieś  53 Mb/s :jupi: aczkolwiek jak zgłosiłem chęć podpisania nowej umowy to dzisiaj margines szumu w dół wzrósł z 9.2 do 17.7 i jest pełne 80 :brawo:  ale to będzie ze dwa dni i znowu spadnie do 53 już mi się tak zdarzało parę razy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja tez nie narzekam,  przez cztery lata jedna awaria, szału nie ma jeżeli chodzi o prędkość jeżeli wezmę teraz jeszcze telewizję to utnie mi kolejne 10 Mb/s a jeżeli chodzi o UPC to trochę strach pchać się w nieznane na dwa lata dlatego chciałem się dowiedzieć tutaj na forum jak to jest z tym UPC u innych którzy korzystają z ich usług.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich.

Polecono mi abym zajrzał na to forum, w celu pomocy z uzyskaniem jak najlepszej oferty od UPC , bo podobno tutaj sami wyjadacze, którzy wiedza jak postępować z tworami takimi jak UPC ;)

Mam umowę do połowy sierpnia (dodam, że to już druga umowa, ta co by miała być to będzie już trzecia 2-letnia), płacę aktualnie 99 zł , TV pakiet max z dekoderem mediabox oraz internet 120 mb.

Dziś dzwoniłem do biura obsługi klienta mówiąc, że chcę zrezygnować i zaoferowano mi za 89 zł taki internet jaki miałem + dodatkowo dekoder horizon go + 3 kanały Eleven (mówiłem, że chciałbym takie kanały). Pytałem też o C+ i usłyszałem, że musiałbym dać 49,90 zł na miesiąc (standardowa cena). Powiedziałem, że się zastanowię do poniedziałku, mają zadzwonić.

 

Moje pytania brzmią tak:

1. Czy to dobra oferta czy wypowiadając umowę co każdy poleca, w tym momencie dadzą korzystniejszą? Jestem w stanie płacić 119 zł miesięcznie (teraz byłoby to 138 zł wg ich propozycji) mając to co proponują + Canal+select (7 kanałów - zależy mi na sportowych), ale oczywiście chętnie zapłaciłbym mniej.

2. Czy mogę skorzystać z promocji ,,bezkosztowa instalacja'' tak żeby nie płacić 49,90 zł za aktywację nowego dekodera oraz 29,90 zł za aktywację ewentualnego Canal+? Znam przypadek, że komuś wmawiali, że nie obejmuje go promocja, ale po złożeniu reklamacji anulowali tą opłatę.

3. Czy jak wypowiem umowę lub ona wygaśnie to automatycznie jest mi wyłączane TV i net, czy po jakim czasie to nastąpi?

 

Dodatkowo powiem , że mogę zrezygnować z telefonu stacjonarnego całkowicie oraz nie interesują mnie w dekoderze opcje nagrywania, replaye i inne bajery.

 

Z góry dziękuję za odpowiedzi i pozdrawiam.

Edytowane przez tomek91
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moje pytania brzmią tak:

1. Czy to dobra oferta czy wypowiadając umowę co każdy poleca,

2. Czy mogę skorzystać z promocji ,,bezkosztowa instalacja''

3. Czy jak wypowiem umowę lub ona wygaśnie to automatycznie jest mi wyłączane TV i net

 

1. Zawsze warto złożyć wypowiedzenie, na pewno ugrasz na Canal+ Select, za kwotę 39.99 zł, a jak będziesz przekonywujący, to nawet zyskasz 2 miesiące za 0 zł.

 

2. Kwestia negocjacji, aktywacja Canal+ za 0zł nie powinna być problemem, jak ich przekonasz to bezkosztowną instalację też wyciągniesz.

 

3. UPC dosyć szybko wyłącza internet i telewizję - blokuje, potem masz 14 dni na zwrot sprzętu.

 

Dekoder Horizon bez nagrywania - zyskasz dosłownie pare groszy, a resztę usług masz w gratisie.

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No ja też biorę Horizona i do tego zewnętrzny Hitron. Myślę, że będzie to lepsze rozwiązanie, niż sam Horizon.

Edytowane przez Barti
Proszę wyłączyć w aplikacji Tapatalk automatyczne dopisywanie do postu informacji o posiadanym urządzeniu mobilnym. Poprawiono post.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W poniedziałek przyjdzie technik montować TV + internet.

Warto brać sam Horizon, czy może lepiej do internetu osobny modem?

Lepiej osobne urządzenie. Polecam Connect Box. Dobrze działa Wi-Fi. Pozdrawiam.

Edytowane przez Barti
Poprawiono cytowanie treści innego postu. Każde zdanie rozpoczynamy wielką literą i kończymy odpowiednim znakiem przestankowym. Poprawiono post.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pytanie do użytkowników dekoderów Horizon, czy macie z nimi problemy, po aktualizacji oprogramowania ???

Po aktualizacji, co jakiś czas, nie mogę przewijać materiału wstecz, który już oglądnąłem.

 

Podam przykład: włączyłem dany kanał o godz. 10.00, ok godz. 13.00 przy ciągłym oglądaniu danego kanału, chce go cofnąć np. 30 min. Zaczynam przewijać go wstecz, obraz odrazu przeakakuje na godz. 10.00, czyli na czas od, którego zacząłem oglądać dany program, poczym po kilku sekundach wraca do telewizji na żywo, nie ma mowy o przewijaniu. Musze zresetować dekoder albo poczekać pare godzin, a czasami cały dzień i sytuacja wraca do normy na jakiś czas. Problem występuje co kilka dni, czasami codziennie.

 

Reklamowałem dekoder, wymienili mi na nowy. Na początku pare dni było dobrze, teraz widzę, że sytuacja zaczyna się powtarzać, bo problem powrócił.

Serwisanci, którzy u mnie byli twierdzą, że to wina UPC, technicy rozkładają ręcę i za każdym razem co z nimi rozmawiam, mówią abym zresetował dekoder.

 

Poradźcie co zrobić w takiej sytuacji, czy tylko ja mam taki problem ???

 

Dziękuje i pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak najbardziej oddzielnie. Ja miałem tylko Horizon i miałem ciągłe problemy z WiFi - rozłączało, słaby download. Później dostałem Connect Boxa i było lepiej, ale najlepiej jest, kiedy nieco oddaliłem je od siebie (I Connect Boxa od TV), trochę mnie krępują kable i "skrzynka", ale tyle wystarczyło, żeby WiFi się nie rozłączało.

 

Nie wiem tylko, czemu czasami jak wchodzę we właściwości połączenia karty WiFi to mam 72 mb/s, a czasem 420mb/s...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Mam pytanie dotyczące ofert UPC po wypowiedzeniu umowy. Chodzi o usługę, z której korzysta starsza osoba. Ma aktualnie TV analogową, pakiet pośredni w cenie 29,89 zł miesięcznie. Umowa na czas nieokreślony. Dzisiaj zadzwoniłem na infolinię i przejście na cyfrówkę to koszt od 50 zł miesięcznie. Co mogę uzyskać po złożeniu wypowiedzenia? Warunek takiego przejścia z analoga to zachowanie opłat nie wyższych, niż 30 zł. Ewentualnie opcją jest np. telefon stacjonarny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...