Skocz do zawartości

UPC Polska (Grupa Play)


Rekomendowane odpowiedzi

8 godzin temu, lakiman napisał(a):

@Wodnik Szuwarek kiedyś pytałeś o HD w IPTV.

Przypomnę odpowiedź z AMA:

 

"Prowadziliśmy wiele testów i dalsze podnoszenie bitrate nie daje zauważalnej poprawy w jakości obrazu. Jeżeli sygnał źródłowy nie jest odpowiedniej jakości to zwiększanie bitrate nie daje żadnego efektu."

Ameryki nie odkryli, natomiast w UPC w piku jest 14-15 i różnicę widać. W Play jest stała wartość i to na minus. W Orange IPTV tak samo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 20.12.2023 o 23:09, Wodnik Szuwarek napisał(a):

Pytał o samą telewizję, więc nawiązuję tylko do telewizji. Orange i Polsat mają najgorsze IPTV.

 

Pozwolę się nie zgodzić. Polsat ma lepsze IPTV niż Orange. Zmieniłem Orange na Polsat / Plus Światłowód i z całą stanowczością stwierdzam, że jest dużo lepiej niż w Orange.

 

Może i technologicznie jest różnica, natomiast nie można przyczepić się do obrazu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, opolsky napisał(a):

 

Pozwolę się nie zgodzić. Polsat ma lepsze IPTV niż Orange. Zmieniłem Orange na Polsat / Plus Światłowód i z całą stanowczością stwierdzam, że jest dużo lepiej niż w Orange.

 

Jakby Polsat mial jeszcze naziemne kanaly w swoim IPTV to zmieniam bez zastanowienia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hmmmm tam sztuczna jakość kanałów w Polsacie..... Jestem abonentem Netii. Sygnał jest taki sam jak w Polsacie, z tym że są wszystkie kanały z TV naziemnej i jakość HD... Obecnie to 4,74:megabita. Dla SD to poniżej 2 megabitów. Jakość jest tragiczna, brakuje szczegółów. Przy dynamicznych scenach artefakty. W Orange na FTTH jest lepsza jakość.216e139111f6efdf37bbea737345bde1.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może warto założyć odpowiedni temat dotyczący jakości SD/ HD/ 4K u dostawców IPTV i OTT..  ? 🤔

UPC to jeszcze nie  zmigrowana kablówka z DVB-C na miedzianych kablach koncentrycznych. ;-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To dane z boxa Netii? Może w urządzeniu Orange też to jest.
Tak podczas oglądania trzeba przytrzymać przycisk i. Wtedy pokazują się parametry transmisji. Na 4K jest bitrate ok 25-28 megabitów. Jeszcze żeby używali H.265 to jakość była by ok ale przy starym kodeku słabo to wygląda. A dziwne , że nie używają H265 bo dekodery Netii (i Polsatu) netia evobox i tym bardziej netia evobox 4K obsługują nowszy, wydajniejszy kodek. Nowy kodek używają tylko do kanałów 4K.


Jak dla mnie największą zaletą TV w Netii jest cena. Internet na FTTH jest świetny, ale TV.... Tylko że taki pakiet S jest w cenie internetu. A za tv M jest dopłata 10 zl do tego dodają nagrywarka ( 100 godzin zapisu) do pakietu S trzeba za nagrywarka dopłacić 5 zł. Więc cena jest ok , biorąc pod uwagę promocje gdzie można za 65-75 zł mieć TV M i internet 1 gigabit. To naprawdę dobra cena. U konkurencji jest zdecydowanie drożej.


Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 20.12.2023 o 14:33, Marek99 napisał(a):

Do serwisu Moje UPC (moje.upc.pl) powróciły niektóre promocje:


Sport i rozrywka
Polsat Sport Premium + Eleven Sports
Filmy i seriale
HBO + HBO MAX
Pakiet CANAL+ PRESTIGE
Pakiet Cinemax HD
Pakiet FilmBox
Pakiet FILMKLUB
Pakiet eXtra

ile chcą za pakiet Polsat Sport Premium + Eleven Sports? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, zielo napisał(a):

ile chcą za pakiet Polsat Sport Premium + Eleven Sports? 

24,99 zł/mies. Umowa bez okresu zobowiązania, bezpłatna aktywacja

 

13 godzin temu, MAVERIC napisał(a):

Chciałem zapytać czy u kogoś jeszcze od wczoraj południa nie ma telewizji i internetu od UPC?

Nie zauważyłem problemów z telewizją kablową ani z internetem w okresie świąt.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam problem z Viaplay w UPC i pytanie w związku z tym, ponieważ właśnie straciłem dostęp do Viaplay.

 

Pod koniec 2022 roku skorzystałem z promocji, gdzie miałem HBO i Viaplay w cenie 39,99. Czas określony umowy był do 24 grudnia 2023 roku, a ja 23 października złożyłem rezygnację z tych usług - miały one zostać odłączyłem właśnie 1 stycznia 2024. W międzyczasie, w listopadzie rozmawiałem z konsultantką, aby tę rezygnację wycofać, co rzekomo zrobiła. Dziś chciałem włączyć Viaplay i nie mam żadnego pakietu dostępu. O dziwo HBO bez problemu działa. 
 

Czy Play po prostu zakończył świadczenie Viaplay w takiej sytuacji, bez informowania mnie o tym? Czy sądzicie, że na podstawie reklamacji (rozmowy są nagrywane, więc można wszystko odsłuchać jak rozumiem) można przywrócić dostęp do Viaplay?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość lakiman

@dejw150Po okresie promocyjnym ile za to miałeś płacić, czy Viaplay na umowie promocyjnej miało nie zostać odłączone po jej zakończeniu  oprócz HBO?

Edytowane przez lakiman
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 godzin temu, lakiman napisał(a):

@dejw150czy Viaplay na umowie promocyjnej miało nie zostać odłączone po jej zakończeniu  oprócz HBO?

Po okresie promocyjnym wszystko miało pozostać bez zmian tj. 20 zł za Viaplay, HBO za 15,99 i HBO Max za 4 zł. Do wszystkiego miał być dalej dostęp, warunki promocji nic nie mówią o wyłączeniu dostępu do Viaplay, a konsultantka z którą rozmawiałem także zapewniała mnie, że nie będzie żadnych zmian w związku z zakończeniem okresu promocyjnego.

Edytowane przez Kiler
Nie cytujemy ostatniej wypowiedzi w całości.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

18 godzin temu, dejw150 napisał(a):

W takim razie piszę, a jeszcze jutro będę dzwonił, aby wyjaśnić całą sytuację. 

Myślę, że wyjaśnisz też mnie kiedyś wykiwali ale po reklamacji przyznali błąd konsultanta... 

 

Ostatnio mam sytuację kończy mi się pakiet viaplay 39.99 na 12 miesięcy po tym okresie cena wzrasta do 55zl..z upc przychodzi email z informacją o końcu zobowiązania no to mówię zadzwonię czy mają coś w promocji. Otóż jakie było moje zdziwienie jak babka na infolini mówi nie musi nic pan robić cena pozostaje bez zmian i teoretycznie mógłbym to tak zostawić. I później reklamować bo na papierze mam jak byk 15 zł więcej... Widać już po tym że w tym play mało kto wie o co chodzi i trzeba na wszystko uważać.... Tymczasem przełączyli mnie do DUK a tam facet czaruje, że mi połączy z hbo z Polsatem premium ja stanowczo mówię sam Viaplay to on nic nie mam dla Pana 55 zł. Ja mówię za 44 to sobie na rok kupię bezpośrednio od viaplay to zaczął gadać głupoty, że to nie będzie pakiet Total całkowicie się załamałem... Bez wypowiedzenia się nie obejdzie... 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzwoniłem wczoraj rano do Play w tej sprawie. Opisałem historię, babka sprawdziła i powiedziała, że rezygnacja była wycofana tylko z HBO, a rezygnacja na Viaplay została utrzymana i dlatego wyłączyli. Byłem tym zaskoczony, bo wcześniej, w trakcie rozmowy otrzymałem informację, że cała rezygnacja z usług (HBO i Viaplay) zostanie wycofana i taka też była moja deklaracja. Zostałem więc przełączony do DUK, gdzie opisałem raz jeszcze całą sytuację, że doszło do kompletnego nieporozumienia, a pracownik nie wycofał mojej rezygnacji w całości tylko częściowo. Babka z DUK powiedziała, że w takim razie ona to cofnie i wszystko wróci na takich samych warunkach do 48 godzin, więc czekam, bo dotychczas jeszcze nic nie działa.

 

Wypowiedzenie jest mi trochę nie na rękę, bo w UPC mi względnie wszystko pasuje, więc jedyne, czego potrzebuję to żeby przywrócili mi Viaplaya. 

 

EDIT: Przed momentem sprawdzałem jeszcze w Moim UPC czy pojawił się pakiet Viaplay w usługach, ale dalej nic nie ma, a w zamian w zakładce promocje mam do zakupu Viaplay Total za 39,99/m-c.

Edytowane przez dejw150
Uzupełnienie
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, dejw150 napisał(a):

EDIT: Przed momentem sprawdzałem jeszcze w Moim UPC czy pojawił się pakiet Viaplay w usługach, ale dalej nic nie ma, a w zamian w zakładce promocje mam do zakupu Viaplay Total za 39,99/m-c.

Nie chce Ciebie martwić ale raczej pisz reklamację i podaj datę i godzinę kiedy odwolywaleś wypowiedzenie bo Ci go nie włącza. Takie rzeczy to włączają od ręki a nie w ciągu 48h.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak też muszę zrobić, bo 48 godzin praktycznie zaraz minie, a w dalszym ciągu żadnych zmian na koncie.

 

Nie rozumiem tylko jednego - co takiego stało się w ostatnim czasie, że z ludźmi pracującymi na infolinii praktycznie nie da się nic załatwić, bo po pierwsze - każdy mówi co innego, po drugie - nawet jak ktoś coś mówi, potwierdza, to i tak nie ma to żadnego pokrycia w rzeczywistości... Ja specjalnie dopytuję po dwa razy na koniec, żeby się upewnić czy wszystko jest poprawnie ustalone, a ostatecznie okazuje się coś innego. Wcześniej, jeszcze za czasów UPC parę razy załatwiałem coś przez infolinię i nigdy nie było najmniejszego problemu, wszystko się zgadzało, a teraz same błędy, pomyłki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   1 użytkownik

×
×
  • Dodaj nową pozycję...