Skocz do zawartości

UPC Polska (Grupa Play)


Rekomendowane odpowiedzi

26 minut temu, dejw150 napisał(a):

Nie rozumiem tylko jednego - co takiego stało się w ostatnim czasie, że z ludźmi pracującymi na infolinii praktycznie nie da się nic załatwić, bo po pierwsze - każdy mówi co innego, po drugie - nawet jak ktoś coś mówi, potwierdza, to i tak nie ma to żadnego pokrycia w rzeczywistości... 

Proste bo Play spadów  z upc ma głęboko w d...e. załatwienie prostej rzeczy jest nie możliwe. Z dniem 01.01. Mieli mi wyłączyć jeden nr komórkowy mam potwierdzenie i dalej działa. Jedynie pewnikiem w tej firmie to jest reklamacja to co Tobie odpiszą to tak będzie, tylko z reguły trzeba odczekać prawie 30dni. Na żadne 48h nielicz

Edytowane przez Jan77
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poziom obsługi, niedopełnianie obowiązków, kłamstwa konsultantów to jakieś totalne dno. Takiego olewatorstwa w stosunku do klientów nie spotkałem chyba nigdzie. Sam pracowałem wiele lat z klientami i wiem jakie nieraz ludzie mają wybujałe oczekiwania i mniemanie o sobie, ale ja naprawdę nie oczekuję żadnego czerwonego dywanu, kłaniania się w pas, ani oferowania usług za 25% ich wartości.

 

Zadzwoniłem, żeby złożyć wypowiedzenie - babka zapytała dlaczego, trochę pościemniała (czym wprowadziła mnie w błąd i z czego powstała całą sytuacja), więc powiedziałem prawdę, że jeśli cena z Viaplay po okresie promocyjnym się zmieni to będzie trochę drogo i szukam czegoś tańszego, a poza tym internet jest dość wolny. Coś tam miała sprawdzić, wróciła z odpowiedzią, że to i tak świetna cena, bo teraz taki pakiet wyszedłby mnie ponad 100 zł więcej, z internetem nie da się nic zrobić, bo też będzie drożej. Koniec rozmowy. Zero tematu migracji do Play, czegokolwiek - paradoksalnie miałem wrażenie, że to mi bardziej zależy, żeby korzystać z ich usług niż odwrotnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość lakiman
53 minuty temu, Jan77 napisał(a):

Proste bo Play spadów  z upc ma głęboko w d...e. załatwienie prostej rzeczy jest nie możliwe. Z dniem 01.01. Mieli mi wyłączyć jeden nr komórkowy mam potwierdzenie i dalej działa. Jedynie pewnikiem w tej firmie to jest reklamacja to co Tobie odpiszą to tak będzie, tylko z reguły trzeba odczekać prawie 30dni. Na żadne 48h nielicz

I u mnie tak wyłączyli usługi, bo też mam potwierdzenie mailowe i sms, że od 1.1. miało nic nie działać, że udało mi się zalogować do HBO Max na Apple TV 4K. 😀  I tak się zalogowałem na konto opłacane przez Orange. Mają bałagan.

 

Co do o[beep]wa to racja.

O zachęty do pozostania w UPC czy  migracji do Play.  Pewnie nabór nowego narybku klientowskiego to już sprawa samego Play.

Edytowane przez lakiman
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość lakiman

Wszystko w swoim czasie, taki trend że na apki od nich przyjdzie też czas. Lepiej później, tylko porządnie.

Mi na razie wystarczą apka od Polsat Box- uzupełnia ofertę od Orange. ;-)

A swoją drogą, apka od UPC jeszcze jest, czy ją połączyli z Play Now? Z tej drugiej ostatnio tylko korzystałem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Uszanowanko!

 

Stoję przed wyborem dostawcy internetu jako aktualny "odpad" z UPC i mam niemały zamęt w głowie, liczę, że pomożecie mi tutaj dojść do ładu i składu :) 

Po przejęciu UPC przez Play doświadczyłem (jak wiele osób) spadek jakości usług w postaci krótkotrwałych zaników połączenia z Internetem. Play oczywiście odcina się od tego, twierdzą że oni nic nie zmieniali i polecają przejść na ich sprzęt - znana śpiewka. Pytanie, czy po przejściu do Play (i na ich sprzęt) problemy faktycznie znikają i Internet działa prawidłowo? Interesuje mnie przede wszystkim Internet, telewizja jest dla mnie totalnie opcjonalna.

 

Ofertę jaką dostałem w salonie Play to 60zł za 600mb/s + opcjonalnie 35zł za TV Max (137 kanałów). Wspominam o tym, bo tutaj pojawia się moje drugie pytanie: jakie macie opinie o tzw. "opiekunach budynku"? Dostałem do skrzynki ulotkę takiego pana obrandowaną logami Play i UPC, z podejrzanie dobrze wyglądającą ofertą: Internet 5gb/s + TV Max Premium (172 kanały) za 75zł.

 

Byłem też u innych operatorów (Orange i T-Mobile) i oferty nie są tam zbyt zachęcające. Orange odlatuje z cenami (i nawet FTTH mnie nie przekonuje do płacenia 90zł za 600mb/s), T-Mobile ma ofertę zbliżoną do Play. Przy opcji w Play musiałbym pierw wypowiedzieć umowę post-UPC (bo inaczej jestem odpadkiem :P) i podpisać nową, jako nowy klient z Play.

 

Dzięki z góry i pozdrawiam!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość lakiman

Odpowiednia jakość kosztuje. Zatem zastanów się co jest lepsze. ;-)

*po kalkulacjach świąteczno-promocyjnych jakieś odlotu cenowego nie zauważyłem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

60 zł to ja płacę za 1 Gbps, więc kiepską ofertę ci zaproponowali. Nie musisz kończyć umowy z UPC, możesz od razu migrować.

 

Co do stabilności internetu Orange to mity i legendy. Wystarczy wejść na ich forum i poczytać. Nie ma czegoś takiego jak stabilny internet, bo spadki prędkości będą zawsze, mniejsze lub większe, ale będą. Przy większych prędkościach i tak nieodczuwalne.

Edytowane przez Wodnik Szuwarek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 minuty temu, Wodnik Szuwarek napisał(a):

Nie musisz kończyć umowy z UPC, możesz od razu migrować.

Co masz na myśli mówiąc, że "mogę od razu migrować"? W salonie powiedzieli mi, że nie mogą mi teraz dać oferty bo jestem spadkiem z UPC, jedyne co można zrobić, to rozwiązać umowę i podpisać na nowo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W salonie powiedzieli ci prawdę, bo u nich są oferty tylko dla nowych klientów Play. Żeby migrować z UPC do Play musisz do nich dzwonić. A jak jesteś już klientem Play to dostaniesz 20 zł zniżki, czyli będziesz miał 1 Gbps za 40 zł.

Edytowane przez Wodnik Szuwarek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 4.01.2024 o 08:32, lakiman napisał(a):

I u mnie tak wyłączyli usługi, bo też mam potwierdzenie mailowe i sms, że od 1.1. miało nic nie działać, że udało mi się zalogować do HBO Max na Apple TV 4K. 😀  I tak się zalogowałem na konto opłacane przez Orange. Mają bałagan.

 

Co do o[beep]wa to racja.

O zachęty do pozostania w UPC czy  migracji do Play.  Pewnie nabór nowego narybku klientowskiego to już sprawa samego Play.

27.12 spakowałem im router przed odłączeniem wszystko działało teraz nie mam jak sprawdzić mieli odłączyć 21.12 generalnie w moim upc dalej mam od nich internet i co najlepsze szykują mi fakturę za styczeń taki mają [beep].

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

18 minut temu, gaczor202 napisał(a):

27.12 spakowałem im router przed odłączeniem wszystko działało teraz nie mam jak sprawdzić mieli odłączyć 21.12

To pewnie masz też dostęp do niekodowanych kanałów TV w DVB-C.

Po śmierci mojej mamy też miałem taką sytuację. Umowa rozwiązana, dostałem potwierdzenie a po miesiącu faktura na kolejny okres. Musiałem do nich dzwonić z reklamacją. Później przysłali pismo z przeprosinami i kolejnym potwierdzeniem zakończenia umowy.

Ale sygnału nie odłączyli fizycznie i cały czas był dostęp do kanałów TV (niekodowanych).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 minut temu, maciek1990 napisał(a):

A czy zawierał ktoś umowę poprzez opiekuna budynku? Jego oferta wygląda nadzwyczaj dobrze, ale czy to jest bezpieczna opcja, czy raczej jakiś scam?

Chyba raczej chodzi o handlowca 😀 Ulotka musi wyglądać atrakcyjnie. Lepiej bezpośrednio zawrzeć umowę, a w twoim przypadku dokonać migracji, dzwoniąc do DUK, bo wtedy masz 14 dni na odstąpienie w razie czego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 minut temu, Wodnik Szuwarek napisał(a):

Chyba raczej chodzi o handlowca 😀 Ulotka musi wyglądać atrakcyjnie. Lepiej bezpośrednio zawrzeć umowę, a w twoim przypadku dokonać migracji, dzwoniąc do DUK, bo wtedy masz 14 dni na odstąpienie w razie czego.

Pisałem na czacie przed chwilą, to facet zaproponował mi 600Mb/s za 50zł (w tym podstawowa TV 34 kanały), albo 1Gb/s za 65zł. Większa TV to dodatkowe 35zł lub 55zł (157 lub 172 kanały). Na tle tego co na ulotce wygląda to średnio atrakcyjnie :) Czyżby oferta z ulotki miała nie mieć żadnego pokrycia w rzeczywistości?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...