Skocz do zawartości

UPC Polska (Grupa Play)


Rekomendowane odpowiedzi

Czy coś się zmieniło w ostatnim czasie w podejściu UPC do utrzymania klienta, ma ktoś najświeższe doświadczenia?

 

Przez swoje gapiostwo o 2 dni za późno złożyłem wypowiedzenie, więc przez 1,5 miesiąca wejdę w automatycznie przedłożoną umowę, na warunkach cenowych nie uwzględniających dotychczasowej promocji. Zadzwonił do mnie konsultant w celu potwierdzenia rezygnacji oraz zaproponowania nowej oferty, której nie przyjąłem. Powiedział, że szkoda, że nie zdecydowałem się na pozostanie z UPC i że zadzwoni jeszcze 30.11 (ostatni dzień umowy), aby potwierdzić z mojej strony dalszą chęć rezygnacji.

 

Po pierwsze: przy dwóch poprzednich wypowiedzeniach takiej sytuacji jak powyższa nie miałem, od razu kontaktował się DUK.

 

Po drugie: terminy odłączenia różnych usług mam różne, tj. zgodnie z mailem jeden z pakietów multiroom odłączony zostanie 3.11, reszta usług 1.12. Wspomniany wyżej konsultant trochę się z tym miotał, najpierw stwierdził, że wszystko zakończy się w jednym terminie (1.12), potem, że faktycznie multiroom 3.11, a na koniec, że jednak to data uruchomienia usługi (???) i wszystko odłączą 1.12. Spróbuję to jeszcze wyjaśnić, niemniej może ktoś z Was kuma lub miał podobną sytuację (w moim UPC okres zobowiązania tego jednego pakietu to 2.11, a pozostałych to 20.10).

 

Po trzecie: niespecjalnie mi zależy na UPC, więc o anulowaniu rezygnacji nie myślę, aczkolwiek gdyby odezwał się DUK z czymś konkretnym to bym pewnie został. Pytanie tylko czy do kiedy cierpliwie czekać na kontakt, tj. czy mam wątpliwości czy zadzwonią przed 3.11 (kiedy wygasa multiroom). Prędzej spodziewam się kontaktu przed 1.12, o ile ona w ogóle w mojej sytuacji nastąpi. Zdecydowanie wolałbym mieć wszystkie usługi odłączone w tym samym terminie.

 

Jakiś komentarz do powyższego?

Edytowane przez Kucharz
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Iliad zapłaci 7 mld złotych, więc 250 mln. to "drobne". Zresztą o tyle kwota zakupu została skorygowana, bo pierwotne była mowa o 7,3 mld.

A sama strata specjalnie nie dziwi bo wiadomo, że tv się specjalnie nie sprzedaje (sztucznie pompują wyniki dodając darmowy pakiet start do usługi netu), rzeczy typu Netflix przespali, mają tylko HBO GO i Viaplay, dekodery albo starocie, albo niewypały (box 4K) itd. A sam Internet w UPC jest za tani jak na oferowane prędkości, ale wymusza to konkurencja (w tym stacjonarny Play).

Nadzieja, że Iliad to rozrusza, choć jest też szansa, że po prostu ograniczą koszty i zaczną wysysanie kasy ;).

Edytowane przez bgmnt
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W ramach ciekawostki: szczerość konsultanta podczas wczorajszej rozmowy mnie rozłożyła na łopatki. Na moje pytanie, jak może mi wytłumaczyć fakt, że w mejlu mam dwie różne daty odłączenia poszczególnych usług, zaś na infolinii dowiaduję się, że wszystkie usługi zostaną odłączone w tym samym dniu, pan powiedział: "Pierwsza odpowiedź jest taka, że nie wiem, a druga, że system UPC działa jak działa" :-)

Nie zdziwiłbym się, gdyby ten konsultant był na wypowiedzeniu, bo inaczej nie umiem pojąć, że pracownik tak wprost skrytykował w rozmowie z klientem swojego pracodawcę :-) Nieogarem raczej nie był, bo z całokształtu rozmowy odebrałem, że po prostu ma wywalone. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam czas do końca grudnia.

W przypadku internetu UPC vs Orange IPTV.

Dobrze gdyby telewizja była dobrej jakości, do tego promocje - gratisy.

Na razie płacę w UPC za internet 150 mb/s 34 zł.

 

Edytowane przez lakiman
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 19.10.2021 o 21:51, Kucharz napisał:

Mam przeczucie graniczące z pewnością, że na szkoleniach z obsługi klienta uczą ich jednak trochę inaczej 🙂  

Dokładnie....w Orange np. nie ma awarii, są prace techniczne. W każdej firmie uczą mówić językiem korzyści i pozytywnym. Koleś pewnie już żegnał się z robotą i mu na niczym nie zależało.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam umowę do połowy grudnia. Jak to najlepiej rozegrać bo pierwszy raz kończy mi się umowa. Wysłać wypowiedzenie i czekać aż zadzwonią czy od razu dzwonić i pytać o ofertę. Obecnie mam 89 zł za 500 internet, telewizję pakiet max ( dodatkowo zapomnieli mi po 3 miesiącach wyłączyć canal+ i cały czas mam odkodowane ), oraz karta sim. Czy można ugrać dużo lepsze warunki? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mnie też się kończy umowa za jakis czas.Zastanawiam się nad rezygnacją z telewizji kablowej i wtedy wziąłbym sam internet.Oglądam głównie sport,wiec potrzebował bym C+ online,Viaplay.Eurosport i przydały by się jeszcze kanały sportowe Polsatu.PSP oraz Sport i Extra.Jak pomyślę ile by mi UPC zaśpiewało za sam internet,powiedzmy 300 Mbps i ile bym musiał dołożyć za te wszystkie strimy to dochodzę do wniosku,że mi się taka operacja nie opłaci.W tej chwili za Select,PSP,Eleven,multiroom i net 300 płacę 104 zł.Do tego 34 za Viaplay i docelowo 45 za C+ (obecnie mam zniżkę).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 godzin temu, szunaj napisał:

Masz canal+ za darmo? To ja bym nic nie robił bo ci go wyłączą.

Tak. Miałem na początku 3 miesiące za darmo, zrezygnowałem z tego no ale widocznie zapomnieli mi to wyłączyć bo do dzisiaj mam c+ 😁 Gdy nic nie zrobię to cena od 13 miesiąca wzrasta o 10 zł za telewizję, czyli za to wszystko płaciłbym 100 zł.

Edytowane przez marcinbvb123
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Aktualnie mam 150 mb/s.

 

Dostałem odpowiedź na reklamcję z Polsatu , że Polsat BOX GO na początku długo nabiera odpowiedniej jakości z powodu wolnego łącza / przeciążonej sieci.

Zatem coś nie gra obecnie z  usługą internetu.

 

Starać się przy aneksie o szybszy internet w UPC, jeśli tak to jaka szybkość będzie optymalna, czy lepiej  skorzystać z oferty konkurencji Orange IPTV?

Z góry dzięki za podpowiedzi. 🙂

Edytowane przez lakiman
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Aktualnie mam 150 mb/s.
 
Dostałem odpowiedź na reklamcję z Polsatu , że Polsat BOX GO na początku długo nabiera odpowiedniej jakości z powodu wolnego łącza / przeciążonej sieci.
Zatem coś nie gra obecnie z  usługą internetu.
 
Starać się przy aneksie o szybszy internet w UPC, jeśli tak to jaka szybkość będzie optymalna, czy lepiej  skorzystać z oferty konkurencji Orange IPTV?
Z góry dzięki za podpowiedzi. 
To tylko wymówka Polsatu, oni zawsze zwalają na łącze. Twoja prędkość łącza w zupełności wystarcza do streamingu, to problem ich aplikacji.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

36 minut temu, wizjaplus napisał:

Być może jak Play juz oficjalnie przejmie UPC to wprowadzi swoje oprogramowanie do dekoderów Horizon, podobnie jak to robi Vodafone w Niemczech:

 

https://www.broadbandtvnews.com/2021/10/25/vodafone-to-convert-horizon-into-gigatv-boxes/

Przyszłość pokaże na jakiej zasadzie będzie funkcjonować kablówka

Raczej perspektywy w najbliższym czasie przedstawienia  dekodera DVB-C 4K oddaliły się i będzie kontynuacja rozwoju sieci przez streaming..

Play sobie z tym dobrze daje radę. 😉

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...