Skocz do zawartości

Platforma CANAL+ – dyskusja ogólna


vibor
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

27 minut temu, waldi123 napisał(a):

To co tutaj odpisuje większość z Was wyszukując kruczki , zapiski, dopiski , małe maczki drukiem w umowach to jest dopiero żenada

Tak jak rozumiem, że może nie podobać się, że C+ chce dodatkowej kasy za LM tak "wypominanie" druczków, kruczków nie jest żadną żenadą. Trzeba patrzeć co się podpisuje. Jak bierzesz kredyt to też nie czytasz tego co małym druczkiem? 

Edytowane przez mingo
  • Popieram 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, mingo napisał(a):

Tak jak rozumiem, że może nie podobać się, że C+ chce dodatkowej kasy za LM tak "wypominanie" druczków, kruczków nie jest żadną żenadą. Trzeba patrzeć co się podpisuje.

Jedno pytanie był kolega abonentem w momencie kiedy NC+ i Canal+ łączyli się w jedną platformę ? Jeżeli tak to chyba powinieneś pamiętać tamte akcje z cenami abonamentów, a potem wysyłane do abonentów listy przepraszające, ze przelicytowali. Źle oszacowali wartość abonamentu i ogólnie popełnili błąd traktując swoich wiernych abonentów jak piąte koło u wozu. Uważam, że presja ma sens. Miała wtedy i ma teraz.

  • Popieram 6
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 minut temu, Mateuka napisał(a):

szkoda sobie odmówić jednego kebaba za 20 zł miesięcznie, żeby coś legalnie i komfortowo oglądać.

A moze po prostu nie zagladaj innym do portfela? Zreszta tutaj chodzi przede wszystkim o podejscie do swoich abonentow, bo logicznie wytlumaczyc tego, ze teraz trzeba zaplacic 20-30zl za inne logo i inny komentarz podczas ogladania meczow, sie nie da. Ja nie mam problemu, aby doplacic te 20zl i zwiekszyc swoj abonament. Chodzi mi o zasady i traktowanie mnie, jako abonenta, jak czlowieka, a nie dojna krowe. 
 

Jak zobacze na tych nowych kanalach LM, Premier League, F1 i Serie A na wylacznosc, to powiem wprost: postarali sie, nowa paczka byla potrzebna, cena adekwatna do zawartosci, brawo Canal+.

  • Popieram 4
  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

17 minut temu, waldi123 napisał(a):

Uważam, że presja ma sens. Miała wtedy i ma teraz.

Ale jaka presja?

 

Oni się tu nie ugną tym bardziej, że ta strategia jest już przetestowana.

 

Jeszcze raz przypominam, że sytuacja jest analogiczna do tej, która była przy wprowadzaniu PSP - wtedy również za te kanały trzeba było w pierwszej kolejności albo dopłacić albo podpisać/przedłużyć umowę.

 

Polsat na początku również dla swoich abonentów nie był skłonny dodawać kanałów z LM za free.

 

Zmieniło się to, gdy rynek nasycił się i nie było komu już tego opychać. Wtedy dopiero zaczęło się rozdawnictwo, choć wkalkulowane w ogólna cenę pakietu.

 

Sam miałem mistrzowską piłkę. Niby za free ale wiadomo, że entry z samymi C+ byłby tańszy.

Czy wolałbym żeby zrobili podmianę? Oczywiście. Czy byłem świadomy, że mogę stracić PSP i cena mi się nie zmieni? Owszem, byłem.

 

Mam jednak ten luksus, że umowę mam do końca września, więc w temacie dużo jeszcze może się zmienić, ale chyba wolę zostać na bezterminówce i mieć dostęp do Viaplay Total zamiast podpisywać umowę tylko ze względu na LM.

Edytowane przez adam-adam
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 minut temu, waldi123 napisał(a):

Uważam, że presja ma sens. Miała wtedy i ma teraz.

Czytaj ze zrozumieniem. Ja też uważam, że C+ źle robi nie dając LM tym, co mieli ją do tej pory w mistrzowskiej piłce. To do tej pory odróżniało ich od Polsatu, że jak pozyskiwali nowe prawa a miałem maksymalny pakiet to wiedziałem, że te prawa będę miał w kanałach które posiadam. Jak widać zaczynają bawić się jak Polsat, czyli nowe prawa, nowe kanały, nowe pakiety. 

 

Inna kwestia to narzekanie na zniknięcie kanałów, których los po 30.06.2024 był niejasny. Było to zapisane w umowie, wczoraj na grupie C+ były dziesiątki jak nie setki zaskoczonych że te kanały zniknęły i że teraz to oni rozwiążą umowę. O takich właśnie mi chodzi, nie czytają umów, podpisują a później zdziwieni. 

  • Popieram 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 minut temu, adam-adam napisał(a):

Ale jaka presja?

 

Oni się tu nie ugną tym bardziej, że ta strategia jest już przetestowana.

 

 

Testowali podczas łączenia się NC+ z Canal+. Długoletni abonenci pamiętają jak to się skończyło. Była presja, szeroki odzew w mediach, a nawet extra fan page w mediach społecznościowych się pojawił. Skończyło się najpierw listami do abonentów z przeprosinami. Następnie w ciągu roku uległa zmianie ekipa odpowiedzialna za projekt i nowy cennik połączonej platformy. Zaczynało się tak samo jak teraz. Od dyskusji i przepychanek na forach z wyznawcami jedynej słusznej opcji (operatora). Miejmy nadzieję, że efekty będą te same. Ktoś nie uczy się na błędach. Możliwe, że już w korpo u operatora nie pracują ludzie, którzy pamiętają "wyczyny" swoich poprzedników.

Edytowane przez waldi123
  • Popieram 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czytam waszą dyskusję od rana i co rzuca się w oczy to dziwna aktywność osób które z jakiegoś powodu negują, szydzą argumenty osób, które mają odmienne zdanie w temacie. Co nie znaczy że argumenty osób opisujących swoje doświadczenia z platformą są chybione. Czyżby na forum uaktywniła się grupa osób związanych z platformą Canal+? Która z wiadomych im powodów torpedują dyskusję w tym wątku? Co to ma na celu?

  • Popieram 4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 hours ago, patryszq said:

gdybyście wy mieli honor zrozumielibyście , że poprzedni pakiet to inna bajka i ten też inna , prawa wtedy nie kosztowały tyle ile teraz , przestańcie robić z siebie pośmiewisko cebulowe , stać kogoś to kupuje nie , ogląda to co posiada do tej pory !

Wybacz, ale jakbyś ty miał honor nie upokarzałbyś się takimi tekstami do tego niechlujnie napisanymi wobec całej rzeszy klientów na tym forum, którym pogorszono ofertę więc wyrażają swoje niezadowolenie, dość umiarkowanie zresztą.

 

1 hour ago, k05 said:

Cebulactwo pełną gębą. 

Trollerstwo pełną gębą.

  • Popieram 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 minut temu, waldi123 napisał(a):

Testowali podczas łączenia się NC+ z Canal+. Długoletni abonenci pamiętają jak to się skończyło. Była presja, szeroki odzew w mediach, a nawet extra fan page w mediach społecznościowych się pojawił. Skończyło się najpierw listami do abonentów z przeprosinami. Następnie w ciągu roku uległa zmianie ekipa odpowiedzialna za projekt i nowy cennik połączonej platformy. Zaczynało się tak samo jak teraz. Od dyskusji i przepychanek na forach z wyznawcami jedynej słusznej opcji (operatora). Miejmy nadzieję, że efekty będą te same. Ktoś nie uczy się na błędach. Możliwe, że już w korpo u operatora nie pracują ludzie, którzy pamiętają "wyczyny" swoich poprzedników.

No i ostatecznie doprowadziło to do tego, że C+ nie był w stanie utrzymać LM i Premier League bo nie mieli na to forsy. Dlatego też uważam, że jeśli teraz przyjęli daną strategię to już się z niej nie wycofają. A strategia jest taka jak widać. Zmaksymalizować zysk z każdego klienta. 

Edytowane przez mingo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

17 minutes ago, TimesSquare said:

A moze po prostu nie zagladaj innym do portfela? Zreszta tutaj chodzi przede wszystkim o podejscie do swoich abonentow, bo logicznie wytlumaczyc tego, ze teraz trzeba zaplacic 20-30zl za inne logo i inny komentarz podczas ogladania meczow, sie nie da. Ja nie mam problemu, aby doplacic te 20zl i zwiekszyc swoj abonament. Chodzi mi o zasady i traktowanie mnie, jako abonenta, jak czlowieka, a nie dojna krowe. 
 

Jak zobacze na tych nowych kanalach LM, Premier League, F1 i Serie A na wylacznosc, to powiem wprost: postarali sie, nowa paczka byla potrzebna, cena adekwatna do zawartosci, brawo Canal+.

W punkt. Podrożało, mówi się trudno, ale jak patrzy się na wygibasy uzasadniające tę podwyżkę i wybielające dostawcę, robi się niedobrze.

  • Popieram 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 minuty temu, wally79 napisał(a):

 Czyżby na forum uaktywniła się grupa osób związanych z platformą Canal+? emoji848.png Która z wiadomych im powodów torpedują dyskusję w tym wątku?

Identycznie było podczas łączenia sie NC+ z Canal+. Po czasie okazało się, że na różnych forach i mediach społecznościowych udzielali się ludzie związani z platformą Canal+ . Teraz to zaczyna wyglądać dokładnie tak samo.

Edytowane przez waldi123
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, mingo napisał(a):

No i ostatecznie doprowadziło to do tego, że C+ nie był w stanie utrzymać LM i Premier League bo nie mieli na to forsy. Dlatego też uważam, że jeśli teraz przyjęli daną strategię to już się z niej nie wycofają. A strategia jest taka jak widać. Zmaksymalizować zysk z każdego klienta. 

 

To nie było do końca tak. Viaplay rzucił chore pieniądze, Polsat zresztą też. Canal+ umiał liczyć i nie chciał wtopić. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widzę, że co nie ktorzy zapominają jeszce o czymś innym. Wraz z opłatą za nowy pakiet pogarsza się jakość usługi w transmisji innych kanałów a te nowe też nie będą grzeszyć jakością. Nie wykupiono nowego transpordera dla tego pakietu a będzie upychanie gdzie się da. Jakość będzie napewno gorsza niż osławione SUPER HD od Polsatu.

  • Popieram 4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Większość wpisów tutaj, że to cebulactwo i że trzeba czytać co się podpisuje, czy że nikt Ci nie obiecywał oferty programowej tylko kanały, są strasznie absurdalne. Pakiet Mistrzowska Piłka, a co z tym idzie kanały PSP nie pokazywały nic poza Ligą Mistrzów dlatego jest kwestią drugorzędną jak się ten pakiet nazywa i jakie są w nim kanały. Ciekawe czy Ci, którzy tak to komentują, a są np. fanami kina i nagle w ramach wykupionych na całą umowę 3 kanałów HBO mogli by oglądać np. tylko serial Klan czy też tak ochoczo by bronili działań C+. Canal plus próbuje oszukać swoich klientów proponując im dokładnie to samo co mieli tylko w wyższej cenie bo zmienili samą nazwę pakietu. Dlatego mam nadzieję, że jeśli się nie opamiętają zajmie się tym UOKiK, szczególnie, że już im ostatnio za nieuczciwe praktyki ponad 40 dużych baniek dowalili.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

39 minut temu, wally79 napisał(a):

Czytam waszą dyskusję od rana i co rzuca się w oczy to dziwna aktywność osób które z jakiegoś powodu negują, szydzą argumenty osób, które mają odmienne zdanie w temacie. Co nie znaczy że argumenty osób opisujących swoje doświadczenia z platformą są chybione. Czyżby na forum uaktywniła się grupa osób związanych z platformą Canal+? emoji848.png Która z wiadomych im powodów torpedują dyskusję w tym wątku? Co to ma na celu? emoji848.png

Ja bardziej podchodzę do tematu racjonalnie. Wiedziałem co podpisuje i na jak długo. Zawsze czytam umowy, by nie wpaść w pułapkę długiego czasu wypowiedzenia czy zbyt wysokich cen po zakończeniu okresu promocyjnego.

 

Rozumiem frustrację innych niemniej jeżeli ktoś myślał, że dostanie cokolwiek za darmo to jest naiwny.

 

Jestem w C+ z małą przerwa od czasów n, trzymałem "wiecznego fulla" praktycznie tak długo jak się dało. Po połączeniu platform nie lamentowałem tylko zaniosłem wypowiedzenie do czego miał każdy prawo.

 

Jeżeli komuś się nie śpieszy to zamiast wydzwaniać na infolinię i wylewać złość, wstrzymałbym się z jakimikolwiek ruchami, bo może się okazać, że przy ew. przedłużeniach pakiet ten będą dodawać taniej (na za darmo raczej za wcześnie). Dodatkowo, gdy będzie już znana cena wersji online, będzie się można ewentualnie podeprzeć (bądź nie jeżeli przesadzą z ceną) przy negocjacjach.

 

 

Edytowane przez adam-adam
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja zgłaszam reklamację, przedłużałem w lutym umowe na 24m, pytałem o LM i powiedziano że jest na Polsat Premium i to mam do końca umowy, nawet obecnie w centrum abonenta widzę ten pakiet z datą ważności do 26.02.2026. Konsultant też zapewniał że mam w pakiecie ligę mistrzów. 

 

Też dziwie się osoba które tutaj usprawiedliwiaja c+, ja musiał bym mieć w tym jakis interes zeby to robić...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

25 minut temu, adtur napisał(a):

że trzeba czytać co się podpisuje

Gratuluje podejścia do życia. Gdziekolwiek w życiu składasz podpis to powinieneś wiedzieć co podpisujesz ;) 

 

25 minut temu, adtur napisał(a):

Pakiet Mistrzowska Piłka, a co z tym idzie kanały PSP nie pokazywały nic poza Ligą Mistrzów dlatego jest kwestią drugorzędną jak się ten pakiet nazywa i jakie są w nim kanały. Ciekawe czy Ci, którzy tak to komentują, a są np. fanami kina i nagle w ramach wykupionych na całą umowę 3 kanałów HBO mogli by oglądać np. tylko serial Klan czy też tak ochoczo by bronili działań C+

Wykupujesz dostęp do kanałów, a nie do zawartość. W umowie jasno było zapisane, że kanały są gwarantowane do 30.06.2024. 

 

25 minut temu, adtur napisał(a):

Canal plus próbuje oszukać swoich klientów proponując im dokładnie to samo co mieli tylko w wyższej cenie bo zmienili samą nazwę pakietu.

Można to tak nazywać, można też uznać, że C+ próbuje wycisnąć z klienta więcej kasy. Czy nie strzelają sobie w stopę takim podejściem? Zobaczymy. 

 

21 minut temu, adam-adam napisał(a):

Jeżeli komuś się nie śpieszy to zamiast wydzwaniać na infolinię i wylewać złość, wstrzymałbym się z jakimikolwiek ruchami, bo może się okazać, że przy ew. przedłużeniach pakiet ten będą dodawać taniej (na za darmo raczej za wcześnie).

Też wydaje mi się to rozsądnym podejsciem. Sam mam umowę do końca grudnia, planuję złożyć niedługo wypowiedzenie i zobaczę, co będą proponować. Jak cena wzrośnie za dużo to będę czekał do samego końca umowy. 

Edytowane przez mingo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@TimesSquare

Zapytaj każdego nadawcę za ile ci da gniazdko w hurcie dla każdego kanału od abonenta i sobie policzysz.

To żadna tajemnica, tak robią kablówki. Żyjesz z prowizji, dasz komuś za 0 dopłacasz, tam niema miłosierdzia, tylko czysta kasa.

W biznesie niema sentymentów. Wszystko robisz na własny rozrachunek i koszt.

Skoro prawa zrosły do poziomu miliardów musi się zwrócić

Edytowane przez LorDx
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

18 minut temu, mingo napisał(a):

Gratuluje podejścia do życia. Gdziekolwiek w życiu składasz podpis to powinieneś wiedzieć co podpisujesz 

Umowę zdecydowana większość zawiera przez telefon i nic nie podpisuje. Jeśli uważasz, że konsultant z natury jest nieuczciwy i celowo wprowadza w błąd klienta różnicując treść wysłanej mailem umowy od deklaracji przekazanej telefonicznie to również Ci gratuluję podejrzliwości i twardego stąpania po ziemi. Ja jestem chyba jednak zbyt łatwowierny, szczególnie, że nie chodziło tu o sprzedaż nerki. Chyba muszę wyciągnąć wnioski. Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 minuty temu, adtur napisał(a):

Umowę zdecydowana większość zawiera przez telefon i nic nie podpisuje.

Po rozmowie dostajesz umowę mailem i możesz złożyć rezygnację albo skargę na konsultanta jeśli wprowadził Cię w błąd. Czym to się różni od podpisania umowy? Tylko sposobem, niemniej warto przeczytać i zobaczyć, za co i na jakich warunkach będę płacił pieniądze. 

 

5 minut temu, adtur napisał(a):

gratuluję podejrzliwości i twardego stąpania po ziemi

Hmm, ktoś chce na mnie zarobić(a konsultant mieć lepsze wyniki w pracy dzięki "złapanym" klientom) więc jak wyżej napisałem, chcę wiedzieć za co i na jakich warunkach będę płacił. Zdawało mi się że to normalne, zdrowe podejście, ale jak widać czytanie umów to coś nienormalnego :D 

7 minut temu, adtur napisał(a):

że nie chodziło tu o sprzedaż nerki

Sprzedaż nerki nie ale w dalszym ciągu chodzi o pieniądze rzędu co najmniej kilkuset zł w skali roku a u wielu nawet w okolicach 2000. Naprawdę przy takich kwotach zachowanie jakiejś ostrożności jest nienormalne? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Każdy ma prawo uważać, że konsultant może wprowadzać w błąd klienta, a my musimy to zweryfikować czytając umowę. Nie jest to jednak praktyka akceptowana na poziomie prawa, stąd wysoka kara, którą UOKiK nałożył na C+. Uzasadnienie kary jest łatwe do znalezienia w internecie. 

Cytat:

 – Konsument powinien mieć zapewnioną transparentną i uczciwą obsługę ze strony przedsiębiorcy, pozwalającą mu na w pełni świadome zawarcie umowy. Konstruowanie skryptów rozmów sprzedażowych w taki sposób, by ukrywały realny cel rozmowy telefonicznej sprzedawcy z klientem oraz faktyczne koszty z jakimi wiąże się oferta, jest niedozwolone. Podkreślam, że wszystkie kluczowe elementy wpływające na decyzję konsumenta muszą być jawne i uczciwie przedstawione – mówi Prezes UOKiK Tomasz Chróstny. 

Jeśli ktoś mi mówi, że będę miał do czegoś dostęp przez całą umowę to powinienem to mieć. Co tu jest trudnego do zrozumienia?

  • Popieram 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Popieram, u mnie poleciała reklamacja z dopiskiem ze jeśli nie uwzględnią mojego żądania to sprawę zgłaszam dalej do UOKiK.

 

To tak jak bym kupił Teslę z pakietem ,, autopilot,, na 3 lata a po 1 roku Tesla zmieniła by nazwę pakietu na ,,pilotauto,, a ja utracił bym dostęp do usługi autopilota gdyż tylko zmieniła się nazwa.

 

Konsultant też informował mnie ze Ligę Mistrzów mam do końca umowy i tego się będę trzymał, nic nowego poza właśnie Liga Mistrzów w tych kanałach nie będzie więc nie rozumiem czemu mam teraz za to dodatkowo płacić jak i tak już za mój pakiet płace 115 zł/m i do tej pory na liga mistrzów była.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...