k05 Opublikowano 5 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2022 (edytowane) Póki co konsultant gwarantuje, że cena mi się nie zmieni do końca umowy pomimo widoku podwyżki na Strefie. Więc może tego się trzymajmy zamiast snuć teorie, że "na pewno będzie podwyżka". Może dla nowych będzie, ale dla dotychczasowych do końca umowy pozostanie wszystko bez zmian. Edytowane 5 Lutego 2022 przez k05 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ozzy666 Opublikowano 5 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2022 (edytowane) Akurat słowa konsultanta traktował bym z przymróżeniem oka, dobrze wiemy że konsul konsulowi nie równy z prawdomównością też bywa różnie. W podwyżkę też do końca nie wierzę bo wątpię by operator pozwolił sobie na odpływ abonentów, jednak coś się dzieje. Poczekajmy na rozwój sytuacji. Edytowane 5 Lutego 2022 przez Ozzy666 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maqs6 Opublikowano 5 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2022 19 minut temu, Vaniliovsky napisał: Od marca HBO Max więc od marca płacimy więcej Nie do końca. Ja mam podwyżkę od lipca. Ciekawe czy podwyżki dostali tylko subskrybenci HBO czy też wszyscy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ozzy666 Opublikowano 5 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2022 @maqs6 Znam dane logowania teściowej która nie ma HBO i u niej prognoza płatności jest bez zmian. Można więc chyba sadzić że tylko abonenci z HBO mają takie kwiatki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
k05 Opublikowano 5 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2022 4 minuty temu, Ozzy666 napisał: Akurat słowa konsultanta traktował bym z przymróżeniem oka, dobrze wiemy że konsul konsulowi nie równy z prawdomównością też bywa różnie. W podwyżkę też do końca nie wierzę bo wątpię by operator pozwolił sobie na odpływ abonentów, jednak coś się dzieje. Poczekajmy na rozwój sytuacji. Ona mi podała jaki ma widok w swoim systemie. Być może trwają jakieś prace w Strefie i nastąpi podmianka pakietu z HBO GO na HBO Max. Może stąd ten "dubel" pakietów HBO w ofercie. Przynajmniej u mnie tak widać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andjaw Opublikowano 5 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2022 (edytowane) 20 minut temu, k05 napisał: Póki co konsultant gwarantuje, że cena mi się nie zmieni do końca umowy pomimo widoku podwyżki na Strefie. Więc może tego się trzymajmy zamiast snuć teorie, że "na pewno będzie podwyżka". Może dla nowych będzie, ale dla dotychczasowych do końca umowy pozostanie wszystko bez zmian. Konsultant to przeważnie student który przyszedł zarobić na piwo. Więc mówi to co mu kazali gadać. Ostatnio konsul też komuś gadał że rozmowy w trakcie Eurosport 4K trwają. Widać trwają do dziś. Edytowane 5 Lutego 2022 przez andjaw Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
k05 Opublikowano 5 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2022 @andjaw akurat to, że rozmowy w sprawie Eurosportu się zakończyły to wiadomo. I wiadomo, że niepowodzeniem. Więc: 1 minutę temu, andjaw napisał: Ostatnio konsul też komuś gadał że rozmowy w trakcie Eurosport 4K trwają. Widać trwają do dziś. Niewiele ma to wspólnego z prawdą. Wiem, że konsultanci potrafią pisać głupoty, ale zapytałem po prostu o stan mojego konta i czy faktycznie czeka mnie podwyżka, bo taki mam widok w Strefie. Uzyskałem odpowiedź, że nie. I tego się trzymam. Tym bardziej, że w Strefie mam dubel pakietów HBO, więc myślę, że to po prostu błąd. Jak będzie inaczej to będzie furtka w postaci wypowiedzenia. Tyle. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaś Fasola Opublikowano 5 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2022 7 minut temu, Ozzy666 napisał: @maqs6 Znam dane logowania teściowej która nie ma HBO i u niej prognoza płatności jest bez zmian. Można więc chyba sadzić że tylko abonenci z HBO mają takie kwiatki. W moim przypadku prognoza płatności jest bez zmian, pakiet superpremium4k. Więc nie wszystkich to dotyczy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ozzy666 Opublikowano 5 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2022 Nie wiem od czego to zależy, może w tygodniu się wszystko wyjaśni. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andjaw Opublikowano 5 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2022 (edytowane) W Superpremium 4K nic nie ma prawa się zmienić bo wszystko jest w pakiecie i luźna guma. Zmienia się w przypadku kombinacji z dopełnieniami, dodatkami itp. Jednym słowem pakiet bez dziadowania. Edytowane 5 Lutego 2022 przez andjaw Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blueman Opublikowano 5 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2022 (edytowane) Też nic nie dostałem. Edytowane 5 Lutego 2022 przez blueman Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PawelTSW Opublikowano 5 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2022 33 minuty temu, maqs6 napisał: tylko subskrybenci HBO czy też wszyscy? Ja nie dostałem mimo hbo 8 minut temu, andjaw napisał: Zmienia się w przypadku kombinacji z dopełnieniami, dodatkami Też tak myślę 19 minut temu, Jaś Fasola napisał: bez zmian, pakiet superpremium4k. U mnie także bez zmian Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andjaw Opublikowano 5 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2022 To jest właśnie plus posiadania taryfy w której wszystko jest w pakiecie. Nie interesuje cie ile kosztują poszczególne składniki bo płacisz jedną cenę za całość. Nawet jakby platforma C+ podniosła cenę HBO+GO do 50 zł to mnie to nie interesuje bo mam to w Superpremium 4K w stałej cenie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mara68 Opublikowano 5 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2022 25 minut temu, andjaw napisał: W Superpremium 4K nic nie ma prawa się zmienić bo wszystko jest w pakiecie i luźna guma. Zmienia się w przypadku kombinacji z dopełnieniami, dodatkami itp. Jednym słowem pakiet bez dziadowania. Jak będą chcieli to mogą zmienić warunki każdemu abonentowi. Oczywiście wtedy możesz nie zaakceptować nowych warunków i rozwiązać umowę bez kary. Więc głupot nie wypisuj. A Superpremium 4K to też ,,dziadowanie" bo przecież jest Vip+Max . 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andjaw Opublikowano 5 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2022 W VIP max też nie ma wszystkiego więc też dziadowanie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Woocash Opublikowano 5 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2022 (edytowane) Trzeba spojrzeć na to szerzej bo posiadanie oferty Superpremium może też nieść minusy jak brak możliwości rozwiązania wcześniej umowy bo wszystko jest w pakiecie i cena się nie zmienia. Za to rynek i dostępność treści zmienia się z miesiąca na miesiąc. Jak okaże się prawdą że coś kombinują w ofercie z HBO GO dla tych co mają oferty składane i mogą te osoby rozwiązać umowę bez ponoszenia kary to będzie wesoło. Też mi pojawiła się opłata za HBO GO 6,- i 4,- pln i ostatni miesiąc umowy 10,- pln drożej w prognozie. Edytowane 5 Lutego 2022 przez Woocash 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Riddick1500 Opublikowano 5 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2022 A ja się na pewno nie zmartwię jak podwyżka jednak by była. Poprostu podziękuje za całą współpracę i zakończę umowę. Ale osobiście wątpię aby tak było. Raczej jest to jakiś błąd w systemie albo celowe zmiany, które i tak się nie przełożą na podwyżkę ceny za HBO GO. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Woocash Opublikowano 5 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2022 Normalnie historia się piszę na nowo i jesteśmy chyba świadkami przełomu : Jak wiele osób z utęsknieniem czeka na podniesienie opłaty za opcję HBO GO/MAX dla ofert tzw. składaków Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ozzy666 Opublikowano 5 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2022 Na zakończenie umowy i tak mialem się ewakuować. Więc taka furtka była by mi na rękę bo mógłbym zwinąć się 11 miesięcy szybciej nie czekając na zakończenie umowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Woocash Opublikowano 5 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2022 Ozzy666 to witaj w klubie Z kim nie rozmawiam to każdy chce się uwolnić za płacenie za kanały z reklamami przerywane filmami/serialami. Myślę że oni (Canal+) doskonale wiedzą że po stracie tylu praw oferta Canal+ nie jest warta nawet tych 20,- pln i będą się bronić na wszystkie sposoby przed możliwością ucieczki abonentów do serwisów VOD bez umów. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andjaw Opublikowano 5 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2022 (edytowane) Czytając to wszystko to każdy czeka tylko na okazje aby s.p.i.e.r.d.o.l.i.ć. Ja w sumie też na superpremium ale na bezterminowej zawsze gotowy do wylotu. Edytowane 5 Lutego 2022 przez andjaw Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kocik89 Opublikowano 5 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2022 (edytowane) A wy pewnie macie hbo dokupywane do pakietu lub oddzielone i z tąd takie kwiatki, bo ja mam superpremium i jest bez zmian. Ja bym na waszym miejscu to zgłosił. Kiedyś przy przedłużaniu nie wskakiwala mi promocja za dekoder, konsul 2 razy próbował mi to włączyć dopiero za trzecim się udało. Samo się nic nie zrobi. Edytowane 5 Lutego 2022 przez kocik89 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerstwy Opublikowano 5 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2022 24 minuty temu, Woocash napisał: Ozzy666 to witaj w klubie Z kim nie rozmawiam to każdy chce się uwolnić za płacenie za kanały z reklamami przerywane filmami/serialami. Myślę że oni (Canal+) doskonale wiedzą że po stracie tylu praw oferta Canal+ nie jest warta nawet tych 20,- pln i będą się bronić na wszystkie sposoby przed możliwością ucieczki abonentów do serwisów VOD bez umów. Dla mnie osobiście C+ jest wiecej wart od HBO a ta druga paczka kosztuje ok 20 złTo jeśli chodzi o ofertę filmową a jeszcze dochodzi sport Wiec pisanie że C+ nie jest warte 20zł a taki Viaplay 34zł już jest jest dla mnie śmieszne. Jeszcze nie tak dawno temu taki Amazon kosztował chyba ok 25 zł 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Woocash Opublikowano 5 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2022 (edytowane) czerstwy, ja tylko napisałem swoją opinie że opcja Canal+ nie jest warta 20,- pln. Viaplay dla mnie też nie jest wart 34,- dla tego korzystam z kodu 50% rabatu i dzielę konto co daje sumę 8,50,- co jest ceną adekwatną do jakości wyświetlanego obrazu. Te 8,50,- za KSW uważam za cenę ok (+ reklamacje na jakość transmisji i miesiąc w gratisie). Amazon za 25,- to rozbój totalny ale za 4,- pln jest ceną adekwatną oczywiście po podziale jest wręcz atrakcyjne w cenie 2,- pln Nie chce pisać elaboratu na temat ceny i tego jak nas kiwają, podam swój przykład z siecią komórkową Play. Abonament 65,- (10 lat temu) złożone wypowiedzenie i chęć definitywna pozbycia się abonamentu i numeru. Pierwsze telefony od konsultantów to było wyczucie mnie czy chcę zrezygnować czy ugrać lepszą cenę. Następne telefony to wmawianie że dostaje rabat -10,- pln od abonamentu. Następne telefony 50% rabatu na całą umowę. Tydzień przed końcem umowy cena 14,99,- za abonament. Tak mniej więcej to wygląda totalne oszustwo i próba wyłudzenia. Podobnom strategię chce przyjąć przy końcu umowy z Canal+ i oczywiście definitywnej chęci pozbycia się tego (grudzień 2022) Zobaczymy jak po stracie Premier League będą śpiewać Tylko tym razem to ja będę rozdawał karty : pakiet Relax 9,99,- / Opcja Canal+ 9,99,- / HBO MAX 20,- / Dekoder 4K 0,00,-/ Multiroom 0,00,- wtedy ewentualnie mogę się zgodzić na smycz 24m. Edytowane 5 Lutego 2022 przez Woocash Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LorDx Opublikowano 5 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2022 Chyba żyjesz w jakieś alternatywnej rzeczywistości, zakładasz spadek cen, inflacji i zarobków dla ludzi. Zderzysz się ze ściana dyktowania czegoś korporacji, nie podoba się kwit i do widzenia. od twoich 50zł upadku nie zalicza a rabatu jako nowy nigdzie nie dostaniesz, Jest duopol Polsat i C+ doskonale ze sobą współpracujący i doskonale wiedzą że i tak skroją gdzie byś nie poszedł. C+ sprzedaje kablu też swoje kanały i polsat tak samo i HBO, VIA, netflix oferta jest w 95% identyczna. Operatorzy zmienili profil na agregatorów treści a nie tam inwestowania w prawa, niech zrobi to ktoś inny my was sprzedamy naszym abonentom. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.