Gość tail# Opublikowano 30 Grudnia 2021 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2021 (edytowane) O ile dobrze zrozumiałem to kolega wyżej ma kartę w tunerze w czytniku. Edytowane 30 Grudnia 2021 przez tail# Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
markar Opublikowano 30 Grudnia 2021 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2021 Nie ma znaczenia. Niech włoży do modułu i będzie to samo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Darek z Ozimka Opublikowano 30 Grudnia 2021 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2021 Tak jak pisałem wcześniej, niech kolega @radzio6 wyśle SMS-a z numerem karty z jego dekodera na numer 725 72 72 72 i ustawi na kanał 11 (TVP1 HD). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
markar Opublikowano 30 Grudnia 2021 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2021 (edytowane) Darku, pewnie masz dedykowany dekoder i to zadziała u Ciebie. Ja tak robiłem wielokrotnie i do tej pory nie mam dostępu do kanału Disney Channel HD na module CAM niezależenie od tego czy moduł jest w dekoderze czy certyfikowanym telewizorze. Edytowane 30 Grudnia 2021 przez markar Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tail# Opublikowano 30 Grudnia 2021 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2021 (edytowane) @Darek z Ozimka czytałeś wyżej co @markarpisał że już to robił i dalej będziesz brnął w to nie wiedząc o co chodzi? @markar jakie masz uprawnienia na karcie, chodzi mi o ilość wpisów? @radzio6 @markar jeszcze jedna ważna rzecz - kanał ten na tp. o częstotliwości 12188 występuje dwa razy. Jeden z nich jest dostępny tylko i wyłącznie dla abonentów Polsat Box (irdeto 2/N3) i być może właśnie ten próbujecie uruchomić. Należałoby sprawdzić ten drugi. Edytowane 30 Grudnia 2021 przez tail# Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radzio6 Opublikowano 30 Grudnia 2021 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2021 (edytowane) Godzinę temu, Darek z Ozimka napisał: @radzio6 A próbowałeś ponowić uprawnienia? Jeśli nie, to wyślij SMS z numerem Twojej karty z dekodera na numer 725 72 72 72. Niedawno wykupowałem ten pakiet. Ponowiłem uprawnienia jakąś godzinę temu ale widzę, że bez zmian. Godzinę na kanale TVP1 mimo to kanał dalej nie świeci. U mnie karta jest w czytniku Phoenix. Godzinę temu, tail# napisał: Bzdura - jeśli nie działa tylko jeden kanał to uprawnienia nie mają nic do tego. Uprawnienia są per pakiet, a nie per kanał. @radzio6co masz w logu z tego kanału? 2021/12/30 20:36:18 7C749144 c (ecm) dvbapi (1CB6-1151.[1884---8F].A0B7CB9F/-HOP:00): not found (1 ms) by nc+1884 - Disney Channel HD 2021/12/30 20:36:18 7C749144 c (dvbapi) Demuxer 0 restarting decoding requests after 2 ms with 1 enabled and 11 disabled ecmpids! 2021/12/30 20:36:18 7C749144 c (dvbapi) Demuxer 0 trying to descramble PID 5 CAID 1884 PROVID 000000 ECMPID 1151 ANY CHID PMTPID 0046 VPID 01FE 2021/12/30 20:36:19 7C749144 c (ecm) dvbapi (1CB6-1151.[1884---8F].A0B7CB9F/-HOP:00): not found (0 ms) by nc+1884 - Disney Channel HD 2021/12/30 20:36:19 7C749144 c (dvbapi) Demuxer 0 restarting decoding requests after 2 ms with 1 enabled and 11 disabled ecmpids! 2021/12/30 20:36:19 7C749144 c (dvbapi) Demuxer 0 trying to descramble PID 5 CAID 1884 PROVID 000000 ECMPID 1151 ANY CHID PMTPID 0046 VPID 01FE 2021/12/30 20:36:20 12BB34B2 r (reader) nc+1884 [nagra merlin] card has no right to decode this channel 2021/12/30 20:36:20 7C749144 c (ecm) dvbapi (1CB6-1151.[1884---8F].A0B7CB9F/-HOP:00): not found (149 ms) by nc+1884 - Disney Channel HD (lg) 2021/12/30 20:36:20 7C749144 c (dvbapi) Demuxer 0 restarting decoding requests after 3 ms with 1 enabled and 11 disabled ecmpids! 2021/12/30 20:36:20 7C749144 c (dvbapi) Demuxer 0 trying to descramble PID 5 CAID 1884 PROVID 000000 ECMPID 1151 ANY CHID PMTPID 0046 VPID 01FE Edytowane 30 Grudnia 2021 przez radzio6 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tail# Opublikowano 30 Grudnia 2021 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2021 (edytowane) Z powyższego logu wynika, że nawet nie dochodzi do próby zdekodowania tego kanału, chyba że masz kartę nagra, bo zakładałem że conax. Wygląda to na problem z konfiguracją. Edytowane 30 Grudnia 2021 przez tail# Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
markar Opublikowano 31 Grudnia 2021 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2021 15 godzin temu, tail# napisał: jeszcze jedna ważna rzecz - kanał ten na tp. o częstotliwości 12188 występuje dwa razy. Jeden z nich jest dostępny tylko i wyłącznie dla abonentów Polsat Box (irdeto 2/N3) i być może właśnie ten próbujecie uruchomić. Należałoby sprawdzić ten drugi. Oczywiście jest ten drugi. Działa z kartą Smart HD czy Cameleon ale z modułem niebieskim nie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
goabroad Opublikowano 31 Grudnia 2021 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2021 (edytowane) 9 godzin temu, markar napisał: Oczywiście jest ten drugi. Działa z kartą Smart HD czy Cameleon ale z modułem niebieskim nie. Próbowałeś zgłaszać na infolinii ten problem? Edytowane 31 Grudnia 2021 przez goabroad Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radzio6 Opublikowano 1 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2022 22 godziny temu, markar napisał: Oczywiście jest ten drugi. Działa z kartą Smart HD czy Cameleon ale z modułem niebieskim nie. Na innym forum dowiedzialem sie, że podobno problem z kanalem Disney Channel jest znany i jest to problem operatora. Kanał ten nie dziala w prepaid na kartach Cayman Ciekawe co na to operator, mi od wczoraj kazali ogladac TVP1 ponawiając uprawnienia.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tail# Opublikowano 1 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2022 (edytowane) To tym bardziej należy im to zgłaszać do momentu naprawienia usterki, bo kanał jest gwarantowany w tym pakiecie i tylko z tym jednym kanałem jest problem. Z ciekawości sprawdziłem na innych ofertach i jest tak jak napisałeś. Ten problem nie występuje w ofertach prepaid z kartami conax, a tylko cayman zarówno w zestawie z tunerem jak i modułem. Co dziwne w ofertach z abonamentem na tych kartach problem nie występuje. Edytowane 1 Stycznia 2022 przez tail# Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
astrin Opublikowano 1 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2022 Czy na kartach Conax, w ofercie nc+ Telewizja na kartę (pakiety Start+ i Komfort+) jest dostępny kanał Home TV? U mnie to jedyny kanał z pakietu Komfort+, który nie działa. Ponawianie uprawnień nic nie daje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marrak Opublikowano 1 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2022 U mnie działa w Domowym w nc+ Telewizja na kartę, więc w Komfort tym bardziej powinien. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Darek z Ozimka Opublikowano 1 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2022 @astrin U mnie na karcie Conax w pakiecie Komfort+ kanał Home TV też nie działał, pomogło dopiero ponowienie uprawnień, tak więc radzę Tobie zrobić to samo tzn. Wysłać SMS-a z numerem karty dekodera pod numer 725 72 72 72. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radzio6 Opublikowano 3 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2022 W dniu 1.01.2022 o 10:56, tail# napisał: To tym bardziej należy im to zgłaszać do momentu naprawienia usterki, bo kanał jest gwarantowany w tym pakiecie i tylko z tym jednym kanałem jest problem. Z ciekawości sprawdziłem na innych ofertach i jest tak jak napisałeś. Ten problem nie występuje w ofertach prepaid z kartami conax, a tylko cayman zarówno w zestawie z tunerem jak i modułem. Co dziwne w ofertach z abonamentem na tych kartach problem nie występuje. Zgłosiłem temat, konsultanci ręce rozkładają, ponawiają uprawnienia, każą przywracać ustawienia fabryczne, sprawdzać sygnał na kanale TVP1 oraz niedziałającym Disney. Najlepiej abym skorzystał z ich oferty na abonament... Twierdzą, że to wina dekodera i mogę go odesłać do firmy Skymax na testy ale muszę pokryć koszty. Sygnał mam w okolicy 4 na obu kanałach i jego status jest 'DOBRY' - na zielono. To jakaś tragikomedia.... Mówię, że z tunera dostaję komunikat o braku uprawnień to wtedy mówią że nie możliwe bo uprawnienia wysłane i nie należy sugerować się komunikatem na telewizorze. Poprosiłem o rozmowę z kimś technicznym to twierdzą, że to jest właśnie infolinia techniczna i więcej nie są w stanie pomóc. Może jak by więcej osób ten problem zgłosiło to wtedy by im dało do myślenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tail# Opublikowano 3 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2022 (edytowane) 32 minuty temu, radzio6 napisał: Zgłosiłem temat, konsultanci ręce rozkładają, ponawiają uprawnienia, każą przywracać ustawienia fabryczne, sprawdzać sygnał na kanale TVP1 oraz niedziałającym Disney. Najlepiej abym skorzystał z ich oferty na abonament... To jakaś tragikomedia.... Mówię, że z tunera dostaję komunikat o braku uprawnień to wtedy mówią że nie możliwe bo uprawnienia wysłane i nie należy sugerować się komunikatem na telewizorze. Poprosiłem o rozmowę z kimś technicznym to twierdzą, że to jest właśnie infolinia techniczna i więcej nie są w stanie pomóc. To tylko potwierdza że ta ich infolinia którą sami sobie nazwali techniczną jest tylko z nazwy. Jak można na komunikat o braku uprawnień twierdzić że jest za słaby sygnał skoro wszystkie inne kanały działają. To tak wygląda jakby im w ogóle nie zależało na naprawie a tylko na tym żebyś podpisał umowę. Oni po prostu są "za ciency" tylko nie chcą się do tego przyznać. Kiedyś z tego co pamiętam w dawnym Cyfrowym Polsacie był podobny problem z Polsatem Sport news i wtedy pomagało zgłoszenie wyczyszczenia karty z uprawnień. Można jeszcze próbować trafić na jakiegoś "kumatego" konsultanta, przedstawić co było robione i poprosić o wyczyszczenie karty i ponowne nadanie uprawnień. Z tym że to musi zrobić pewnie ktoś kto ma większe uprawnienia od tych z którymi się bezpośrednio kontaktowałeś. Może to rozwiąże problem. Być może trzeba kontaktować się w godzinach pracy pierwszej zmiany - jest wtedy większa szansa że Cię przełączą do nazwijmy to wyższej instancji. Trzeba próbować zwłaszcza jeśli nic dodatkowo nie płacisz za połączenie. Ty płacisz za usługę, a oni mają to naprawić - od tego przecież są. Kiedyś z Cyfrowym Polsatem miałem podobne potyczki i też nie skończyło się na jednej czy dwóch interwencjach. Najważniejsze to nie odpuszczać. Edytowane 3 Stycznia 2022 przez tail# Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andjaw Opublikowano 3 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2022 (edytowane) To jeszcze nic. Ja też kiedyś miałem TnK. Przez rok działało dobrze. Aż do czasu jak pojechałem na wakacje. Po 2 tygodniach urlopu po włączeniu tv brak uprawnień na wszystkich kanałach. Na koncie ponad 100 zł. Przywracanie uprawnień nic nie dało ani sms-em ani u konsultanta. Dzwoniłem do nich chyba ze 20 razy. Za każdym razem słyszałem że u nich jest ok i musi działać. A nie działało. Robiłem wszystko, ustawienia fabryczne modułu, telewizora i nic. Skończyło się tym, że kasa z konta przepadła a moduł CAM skończył na śmietniku. Odkąd mam abo mogę jechać na urlop i robić co chcę i wszystko działa. Edytowane 3 Stycznia 2022 przez andjaw Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Darek z Ozimka Opublikowano 9 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2022 (edytowane) Mam pytanie! Czy są dostępne zestawy z mydelniczką z pakietem na 12 miesięcy za 399 zł? U mnie w Ozimku w APS-ie C+ jest dostępny taki zestaw. Edytowane 9 Stycznia 2022 przez Darek z Ozimka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomkep Opublikowano 9 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2022 12 miesięcy, ale jakiego pakietu? Jak Start+HD, to strasznie drogo, oryginalnie te zestawy chodziły po 199zł. A bywały i taniej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Darek z Ozimka Opublikowano 9 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2022 @tomkep Na pudełku pisało, że to Start+. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartek67 Opublikowano 10 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2022 Na oficjalnej stronie platformy taki zestaw nadal można kupić za 199zł z dostawą do domu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BarteQk Opublikowano 12 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2022 Cześć, Przymierzam się do oferty na kartę od C+ i mam pytanie odnośnie dekodera - zależy mi na opcji time shifting i nagrywaniu. Brać to co oferuje C+ na swojej stronie czyli dekoder Wifibox+ i do tego jakiś dysk twardy czy szukać oferty z jakimś innym dekoderem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kfm877 Opublikowano 12 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2022 Odradzam wifibox+. Jak już to mydelnica, ale tylko 2851st np jest taki zestaw na start z komfortem i filmboxem 6m w cenie. Do dekodera oczywiście zewnętrzny dysk twardy po usb.Innego szrotu bym nie brał, chyba że własna karta conax i dekoder typu octagon 8008 itp... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BarteQk Opublikowano 12 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2022 (edytowane) a co powiesz na PACE HDS7241? Znalazłem na allegro, bo z tego co widze na stronie canal+ to tylko WifiBox+ jest w ofercie na karte. Edytowane 13 Stycznia 2022 przez Kiler Nie cytujemy ostatniej wypowiedzi w całości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerstwy Opublikowano 12 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2022 Powiedział już że innego szrotu by nie brał. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.