Skocz do zawartości

nc+ telewizja na kartę


Rekomendowane odpowiedzi

@Darek z Ozimka czytałeś wyżej co @markarpisał że już to robił i dalej będziesz brnął w to nie wiedząc o co chodzi?

@markar jakie masz uprawnienia na karcie, chodzi mi o ilość wpisów?

 

@radzio6 @markar jeszcze jedna ważna rzecz - kanał ten na tp. o częstotliwości 12188 występuje dwa razy. Jeden z nich jest dostępny tylko i wyłącznie dla abonentów Polsat Box (irdeto 2/N3) i być może właśnie ten próbujecie uruchomić. Należałoby sprawdzić ten drugi.

Edytowane przez tail#
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Darek z Ozimka napisał:

@radzio6 A próbowałeś ponowić uprawnienia? Jeśli nie, to wyślij SMS z numerem Twojej karty z dekodera na numer 725 72 72 72.

Niedawno wykupowałem ten pakiet. Ponowiłem uprawnienia jakąś godzinę temu ale widzę, że bez zmian. Godzinę na kanale TVP1 mimo to kanał dalej nie świeci.

U mnie karta jest w czytniku Phoenix.

Godzinę temu, tail# napisał:

Bzdura - jeśli nie działa tylko jeden kanał to uprawnienia nie mają nic do tego. Uprawnienia są per pakiet, a nie per kanał.

@radzio6co masz w logu z tego kanału?

2021/12/30 20:36:18 7C749144 c      (ecm) dvbapi      (1CB6-1151.[1884---8F].A0B7CB9F/-HOP:00): not found (1 ms) by nc+1884     - Disney Channel HD      
2021/12/30 20:36:18 7C749144 c   (dvbapi) Demuxer 0 restarting decoding requests after 2 ms with 1 enabled and 11 disabled ecmpids!
2021/12/30 20:36:18 7C749144 c   (dvbapi) Demuxer 0 trying to descramble PID 5 CAID 1884 PROVID 000000 ECMPID 1151 ANY CHID PMTPID 0046 VPID 01FE
2021/12/30 20:36:19 7C749144 c      (ecm) dvbapi      (1CB6-1151.[1884---8F].A0B7CB9F/-HOP:00): not found (0 ms) by nc+1884     - Disney Channel HD      
2021/12/30 20:36:19 7C749144 c   (dvbapi) Demuxer 0 restarting decoding requests after 2 ms with 1 enabled and 11 disabled ecmpids!
2021/12/30 20:36:19 7C749144 c   (dvbapi) Demuxer 0 trying to descramble PID 5 CAID 1884 PROVID 000000 ECMPID 1151 ANY CHID PMTPID 0046 VPID 01FE
2021/12/30 20:36:20 12BB34B2 r   (reader) nc+1884 [nagra merlin] card has no right to decode this channel
2021/12/30 20:36:20 7C749144 c      (ecm) dvbapi      (1CB6-1151.[1884---8F].A0B7CB9F/-HOP:00): not found (149 ms) by nc+1884     - Disney Channel HD       (lg)
2021/12/30 20:36:20 7C749144 c   (dvbapi) Demuxer 0 restarting decoding requests after 3 ms with 1 enabled and 11 disabled ecmpids!
2021/12/30 20:36:20 7C749144 c   (dvbapi) Demuxer 0 trying to descramble PID 5 CAID 1884 PROVID 000000 ECMPID 1151 ANY CHID PMTPID 0046 VPID 01FE

 

 

Edytowane przez radzio6
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z powyższego logu wynika, że nawet nie dochodzi do próby zdekodowania tego kanału, chyba że masz kartę nagra, bo zakładałem że conax. Wygląda to na problem z konfiguracją.

Edytowane przez tail#
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

15 godzin temu, tail# napisał:

jeszcze jedna ważna rzecz - kanał ten na tp. o częstotliwości 12188 występuje dwa razy. Jeden z nich jest dostępny tylko i wyłącznie dla abonentów Polsat Box (irdeto 2/N3) i być może właśnie ten próbujecie uruchomić. Należałoby sprawdzić ten drugi.

Oczywiście jest ten drugi. Działa z kartą Smart HD czy Cameleon ale z modułem niebieskim nie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

22 godziny temu, markar napisał:

Oczywiście jest ten drugi. Działa z kartą Smart HD czy Cameleon ale z modułem niebieskim nie.

Na innym forum dowiedzialem sie, że podobno problem z kanalem Disney Channel jest znany i jest to problem operatora. Kanał ten nie dziala w prepaid na kartach Cayman :(

Ciekawe co na to operator, mi od wczoraj kazali ogladac TVP1 ponawiając uprawnienia....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To tym bardziej należy im to zgłaszać do momentu naprawienia usterki, bo kanał jest gwarantowany w tym pakiecie i tylko z tym jednym kanałem jest problem. Z ciekawości sprawdziłem na innych ofertach i jest tak jak napisałeś. Ten problem nie występuje w ofertach prepaid z kartami conax, a tylko cayman zarówno w zestawie z tunerem jak i modułem. Co dziwne w ofertach z abonamentem na tych kartach problem nie występuje.

Edytowane przez tail#
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 1.01.2022 o 10:56, tail# napisał:

To tym bardziej należy im to zgłaszać do momentu naprawienia usterki, bo kanał jest gwarantowany w tym pakiecie i tylko z tym jednym kanałem jest problem. Z ciekawości sprawdziłem na innych ofertach i jest tak jak napisałeś. Ten problem nie występuje w ofertach prepaid z kartami conax, a tylko cayman zarówno w zestawie z tunerem jak i modułem. Co dziwne w ofertach z abonamentem na tych kartach problem nie występuje.

Zgłosiłem temat, konsultanci ręce rozkładają, ponawiają uprawnienia, każą przywracać ustawienia fabryczne, sprawdzać sygnał na kanale TVP1 oraz niedziałającym Disney. Najlepiej abym skorzystał z ich oferty na abonament... Twierdzą, że to wina dekodera i mogę go odesłać do firmy Skymax na testy ale muszę pokryć koszty.  

Sygnał mam w okolicy 4 na obu kanałach i jego status jest 'DOBRY' - na zielono. 

To jakaś tragikomedia.... Mówię, że z tunera dostaję komunikat o braku uprawnień to wtedy mówią że nie możliwe bo uprawnienia wysłane i nie należy sugerować się komunikatem na telewizorze. Poprosiłem o rozmowę z kimś technicznym to twierdzą, że to jest właśnie infolinia techniczna i więcej nie są w stanie pomóc. 

Może jak by więcej osób ten problem zgłosiło to wtedy by im dało do myślenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

32 minuty temu, radzio6 napisał:

Zgłosiłem temat, konsultanci ręce rozkładają, ponawiają uprawnienia, każą przywracać ustawienia fabryczne, sprawdzać sygnał na kanale TVP1 oraz niedziałającym Disney. Najlepiej abym skorzystał z ich oferty na abonament... 

To jakaś tragikomedia.... Mówię, że z tunera dostaję komunikat o braku uprawnień to wtedy mówią że nie możliwe bo uprawnienia wysłane i nie należy sugerować się komunikatem na telewizorze. Poprosiłem o rozmowę z kimś technicznym to twierdzą, że to jest właśnie infolinia techniczna i więcej nie są w stanie pomóc. 

To tylko potwierdza że ta ich infolinia którą sami sobie nazwali techniczną jest tylko z nazwy. Jak można na komunikat o braku uprawnień twierdzić że jest za słaby sygnał skoro wszystkie inne kanały działają. To tak wygląda jakby im w ogóle nie zależało na naprawie a tylko na tym żebyś podpisał umowę. Oni po prostu są "za ciency" tylko nie chcą się do tego przyznać. Kiedyś z tego co pamiętam w dawnym Cyfrowym Polsacie był podobny problem z Polsatem Sport news i wtedy pomagało zgłoszenie wyczyszczenia karty z uprawnień. Można jeszcze próbować trafić na jakiegoś "kumatego" konsultanta, przedstawić co było robione i poprosić o wyczyszczenie karty i ponowne nadanie uprawnień. Z tym że to musi zrobić pewnie ktoś kto ma większe uprawnienia od tych z którymi się bezpośrednio kontaktowałeś. Może to rozwiąże problem. Być może trzeba kontaktować się w godzinach pracy pierwszej zmiany - jest wtedy większa szansa że Cię przełączą do nazwijmy to wyższej instancji. Trzeba próbować zwłaszcza jeśli nic dodatkowo nie płacisz za połączenie. Ty płacisz za usługę, a oni mają to naprawić - od tego przecież są. Kiedyś z Cyfrowym Polsatem miałem podobne potyczki i też nie skończyło się na jednej czy dwóch interwencjach. Najważniejsze to nie odpuszczać.

Edytowane przez tail#
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To jeszcze nic. Ja też kiedyś miałem TnK. Przez rok działało dobrze. Aż do czasu jak pojechałem na wakacje. Po 2 tygodniach urlopu po włączeniu tv brak uprawnień na wszystkich kanałach. Na koncie ponad 100 zł. Przywracanie uprawnień nic nie dało ani sms-em ani u konsultanta. Dzwoniłem do nich chyba ze 20 razy. Za każdym razem słyszałem że u nich jest ok i musi działać. A nie działało. Robiłem wszystko, ustawienia fabryczne modułu, telewizora i nic. Skończyło się tym, że kasa z konta przepadła a moduł CAM skończył na śmietniku. Odkąd mam abo mogę jechać na urlop i robić co chcę i wszystko działa.

Edytowane przez andjaw
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...